Grekens Taverna & Bar HB

2.6

8 omdömen om Grekens Taverna & Bar HB

Mats Ivar E
Skrev om Grekens Taverna & Bar HB

Riktig dålig lunch, en mandel torsk med skol potatis för 115 :- Nej gör om och rätt. Inte värt det trots relativt bra pris för en lunch.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Nicola I
Skrev om Grekens Taverna & Bar HB

Dåligt bemötande. Frågade om de kunde blockera ut ljuset som bländade genom dörren men fick bara "nej" som svar. Även otrevligt kort bemötande av andra personal. Maten tråkig och smaklös, både vegetarisk souvlaki, min mans gyros samt sonens pizza. Dessutom dyr. Varit där mycket tidigare och bra mat balanserade upp dåligt bemötandet. Första gång nu ikväll sedan branden men det var sista gången för oss. Det finns så mycket annat i Knivsta numera med trevliga personal, god mat och bättre priser.

Andreas X
Skrev om Grekens Taverna & Bar HB

Bra kött. Dåligt tillagad potatis, ofta halvrå. Lång väntetid: 45-90min. Stressad och ofta otrevlig personal, ser ofta sura ut.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
terese t
Skrev om Grekens Taverna & Bar HB

bästa grekmaten !!! bästa priserna !!! men .... jag saknar den grekiska musiken och mera tända ljus !! Annars superbra !

Annonym A
Skrev om Grekens Taverna & Bar HB

Bra bemötande, bra service, underbar mat. Verkligen prisvärda produkter.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Joel K
Skrev om Grekens Taverna & Bar HB

Med exceptionellt bra bemötande och utsökt mat så får Grekens Taverna högsta betyg. Interiören är snäppet över ordinär när det gäller grekisk-inspirerade restauranger men det är just det man vill ha. Mys-faktorn är mellan okey och mycket bra. Skillnaden mellan betygen är beroende på hur många som dinerar samtidigt och samt hur pratglada dem är. Menyn är kort och gott klockren. Men det stora minuset för restaurangen är läget tyvärr, för alla som inte är Knivsta-boende så kanske man åker till en Uppsala-förort bara...

Johanna E
Skrev om Grekens Taverna & Bar HB

Underbara pizzor, personalen trevlig.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Catharina E
Skrev om Grekens Taverna & Bar HB

Att första intrycket är det som avgör bör man sätta åt sidan just här. Vad som utifrån är en vanlig röd villa med vita knutar är inuti en grym grekisk bifteki i princip. Restaurangen i sig är inte mycket att hänga i gran, med stora mörkbrunbetsade balkar i tak och på väggar, lite kultiga grekiska souvenirer sporatiskt utplacerade och upphängda, blåvitrutiga dukar, levande ljus och lite lagom trångt. Menyerna har många val, och kan man inte bestämma sig finns ihopplock av flera rätter. Att äta på Grekens är lite i...

Simon och 3 andra gillar detta