Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

www.gwasfalt.se

GW Asfalt & Trädgårdsanläggningar har sedan starten 1992 specialiserat sig på att renovera innergårdar, men utför alla typer av mark- och tätskiktsarbeten som kan komma upp. Idag arbetar drygt 80 personer inom företaget med allt från administration och projektledning till faktiska markarbeten. Uppdragsgivare är bl.a. fastighetsägare...

13 omdömen om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Sedan starten hos Reco 2014

Kerstin S
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Toppen jobb och trevligt bemötande. Bra pris och snabbt jobbat.

Allegat redovisning
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Allting gick klockrent från offert till utfört arbete. Proffsigt bemötande samt bra information om vad som ska utföras och vad vi som kund behöver tänka på. Slutprodukten är vi väldigt nöjda med, kan rekommenderas!

Linda K
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Samarbetsvilliga och nyfikna på uppdraget. Det var också det företag som läst in sig på Af-del bäst. Ansvarstagande och ordningsamma.

Mårten R
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Uppenbart kunniga, erfarna specialister på markjobb!

Miriam B
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Vi fick ett proffsigt och bra bemötande. Kändes som ett litet familjärt familjeföretag som är måna om sina kunder. De är pålitliga, lyhörda, lätta att få kontakt med och utför ett proffsigt arbete enligt de premiser som har krävts. Vi rekommenderar dem varmt.

Christer W
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Skaftväg 50x3 meter utfört idag. Många ojämnheter, rötter. Jobbet kan bara ges 5 stjärnor. Proffsigt , väldigt noggrant och välgjort! Skönt det ännu finns företag som arbetar seriöst!! Kan verkligen rekommenderas! Dessutom bra pris! Christer W

Andreas T
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar deltog i en upphandling med flera andra företag om ett uppdrag att renovera en bostadsrättsförenings innergård i Vasastan Stockholm. Gw Asfalt vann upphandlingen framförallt baserat på sin detaljerade offert som var mycket professionell. Offerten var mycket tydlig med vad som ingick och vad som inte ingick men kunde utföras på löpande räkning eller separat offert. Priset var även konkurrenskraftigt. Arbetet innefattade att byta ut ytskiktet (gjutasfalt/plattor/gräsmatta) samt bjälklag...

GW Asfalt & Trädgårdsanläggningar gillar detta
Richard E
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Jag satt i vår BRF:s utvalda grupp för en omfattande innergårdsrenovering.Vi anlitade GW Asfalt på rekommendation av en annan BRF som ligger bredvid här i Vasastan. Allt fungerade hur bra som helst från offert till slutprodukt. De kommer med tips och förslag på förbättringar man inte tänker på själv. Nu har vi en innergård som är full av glada grannar när vädret är bra. Stort tack för hjälpen.

Lars J
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Vi i vår BRF renoverade hela vår innegård med hjälp av GW Asfalt. De var lyhörda och mycket noggranna under hela processen och vi är mkt nöjda med deras arbete!

Andreas L
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Bra leverans håller vad man lovar

Ulf W
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

GW Asfalt gjorde ett utmärkt jobb med att riva och bygga upp ett helt nytt inergårdsbjälklag. Arbetet gick helt programenligtnoch föreningen hade fortlöpande kontakter med företagets ledning och arbetsledare. Föreningens intryck är att företaget arbetar mycket seriöst och presterar de resultat som förvänas. Dessutom har företaget i såväl ledning som övrig personal ett mycket positivt och trevligt kundbemötande. Betyg = utmärkt

Jan-eric K
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

GW gav ett proffsigt intryck vid första kontakten. Det intrycket har sedan bestått. De gör ett bra arbete, är pålitliga, kommer hyggligt i utsatt tid. Även om det missar ibland. GW har reparerat 2 st terrasser med något års förskjutning mellan jobben. Vi skulle gärna lägga fler uppdrag på GW.

Ola S
Skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Isolering av källarplan på fram- och baksida av en fastighet på 24 lg i centrala Stockholm. Arbetena sköttes perfekt i alla avseenden.