Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Haninge Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

Lillängsvägen 24, 136 72 Vendelsö — Visa karta

GW Asfalt & Trädgårdsanläggningar har sedan starten 1992 specialiserat sig på att renovera innergårdar, men utför alla typer av mark- och tätskiktsarbeten som kan komma upp.

Idag arbetar drygt 80 personer inom företaget med allt från administration och projektledning till faktiska markarbeten. Uppdragsgivare är bl.a. fastighetsägare och byggentreprenörer, men även kommuner och trafikverket.

Vi asfalterar, lägger tätskikt och bygger om hela innergårdar. Allt från värmeisolering och väderskydd till växter fixar vi och efter att ha renoverat innergårdar i över 20 år har vi stött på de flesta problem du kan tänka dig.

Läs vad 6 kunder tycker om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar

• Richard E
    Richard E skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar
    Jag satt i vår BRF:s utvalda grupp för en omfattande innergårdsrenovering.Vi anlitade GW Asfalt på rekommendation av en annan BRF som ligger bredvid här i Vasastan.
    Allt fungerade hur bra som helst från offert till slutprodukt. De kommer med tips och förslag på förbättringar man inte tänker på själv. Nu har vi en innergård som är full av glada grannar när vädret är bra.
    Stort tack för hjälpen.
  • Lars J
    Lars J skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar
    Vi i vår BRF renoverade hela vår innegård med hjälp av GW Asfalt. De var lyhörda och mycket noggranna under hela processen och vi är mkt nöjda med deras arbete!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar
    Bra leverans håller vad man lovar
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar
    GW Asfalt gjorde ett utmärkt jobb med att riva och bygga upp ett helt nytt inergårdsbjälklag. Arbetet gick helt programenligtnoch föreningen hade fortlöpande kontakter med företagets ledning och arbetsledare. Föreningens intryck är att företaget arbetar mycket seriöst och presterar de resultat som förvänas. Dessutom har företaget i såväl ledning som övrig personal ett mycket positivt och trevligt kundbemötande. Betyg = utmärkt
  • Jan-eric K
    Jan-eric K skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar
    GW gav ett proffsigt intryck vid första kontakten. Det intrycket har sedan bestått. De gör ett bra arbete, är pålitliga, kommer
    hyggligt i utsatt tid. Även om det missar ibland.
    GW har reparerat 2 st terrasser med något års förskjutning mellan jobben.

Vi skulle gärna lägga fler uppdrag på GW.
  • Ola S
    Ola S skrev om Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar
    Isolering av källarplan på fram- och baksida av en fastighet på 24 lg i centrala Stockholm.

Arbetena sköttes perfekt i alla avseenden.

Lillängsvägen 24, 136 72 Vendelsö