Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna Hagakliniken Solna

Hagakliniken Solna

Hagalundsgatan 30, 169 64 Solna — Visa karta

Välkommen till Hagakliniken Solna!

Vår helt nyrenoverade tandläkarmottagning erbjuder tandvård till vuxna som barn. Dessutom tar vi emot akuta och tandvårdsrädda patienter i en lugn och behaglig miljö.

Bland våra behandlingar hittar du allt från allmäntandvård till estetisk tandvård. Vi talar flertalet språk, erbjuder räntefri avbetalning i upp till två år och har generösa öppettider.

Något som är unikt för oss är att vi har ett laboratorium där vi tillverkar all form av teknik, som bettskenor, kronor och proteser helt själva. Otroligt hög kvalitet och snabb service med andra ord!
Öppet just nu
Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Hagakliniken Solna

• Daniel
    Daniel skrev om Hagakliniken Solna
    VARNING FÖR DENNA KLINIK!
    De får dig att ett skriva avtal som de sedan ändrar behandling enligt deras vilja utan att ta hänsyn till patientens behov. De höjer priset under behandlingens gång utan att informera patienten och säger som ursäkt ”du skrev på avtal”. De borde välutbilda sin personal inom service och hur man ska behandla sina patienter. Klinikchefen vid namn Olja Ivanovic är mycket arrogant, sär behandlar patienter och kan inte ens förklara sina egna journaler! Läs mer
  • Catalina P
    Catalina P skrev om Hagakliniken Solna
    Jag är glad för bemötandet jag fick uppleva på Hagakliniken i Solna. Och tackar för tryggheten ni gav mig :)

Härlig miljö iklädd i blommor och färg! Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Hagakliniken Solna
    Väldigt bra klinik med god service och förmedling av kommunikation. Positivt överraskad. En rotfyllning och en mindre åtgärd. Mycket nöjd med lokalen. Läs mer
  • Emira M
    Emira M skrev om Hagakliniken Solna
    Mycket bra bemötande, trevlig personal, lätt att få tid. Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Hagakliniken Solna
    Supernöjd trevlig personal
    Nöjd med alla behandlingar och allt har rättats till till det bästa Läs mer
  • Viktoriya D
    Viktoriya D skrev om Hagakliniken Solna
    Bra bemötande
    hjälpsam personal
    rent
    lätt att nå till kliniken Läs mer

Hagalundsgatan 30, 169 64 Solna