Hair By Us

Hair By Us

hairbyus.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Hair by us i Sollefteå! Våra välutbildade och erfarna frisörer kommer att ge dig den absolut bästa behandlingen med marknadens bästa produkter och tekniker för att uppnå fantastiskt resultat. Vårat största mål är att du ska känna dig säker på att du lämnar Hair By Us med ett stort leende på läpparna. Vi är här...

149 omdömen om Hair By Us

Louise E
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Proffsig, lyhörd och trevlig.

Lillemor H
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Trevligt bemötande och lyssnade intresserat på mina önskemål. Väldigt nöjd med klippningen. Kan varmt rekommendera Therese.

Joel L
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Jag gjorde en klippning där Alice toppade och tunnade ur håret. Blev väldigt bra bemött av Alice hon är supertrevlig och duktig frisör! Hon överträffade mina förväntningar och blev för första gången någonsin riktigt nöjd med resultatet!

Amanda Ö
Skrev om Therese S en del av Hair By Us

Så ödmjuk och otroligt professionellt bemötande. Supernöjd!

Malin L
Skrev om Therese S en del av Hair By Us

Therese var under mitt besök otroligt inlyssnande, noggrann, positiv och väldigt mån om att resultatet skulle motsvara mina förväntningar. Vilket det gjorde! Vilken kunnig och trevlig frisör 🌟

Malory O
Skrev om Therese S en del av Hair By Us

Toppen bra!! barnklippning, jättebra bemött och dottern blev jättenöjd

Angelica W

Tydlig, trevlig och proffsig!👌 Resultatet blev super!! Stor eloge!👏💕

Svar från Therese S

Tack snälla! Så glad jag blir❤️❤️

Irene J
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Mycket duktig frisör. Är alltid nöjd efter besök hos henne.

Gabriella D
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Jag blev bemött på ett jättebra sätt, blir alltid lika nöjd hos Therese! Hon får drömhåret att bli verklighet.

Brittis F
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Fint bemötande. Presenterade sig, med en lugn och varm ton och ett leende som lyste upp. Alice lyssnade på vad önskemål man hade och kom även med förslag då man frågade. Jag är mycket nöjd. Alice var noggrann och det blev precis som jag önskade. Alice klippte och färgade mitt hår, gjorde även slingor som matchade in mina gråa strån.

Sara J
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Alltid nöjd när jag varit hos Therese! Hon lyssnar in och känns alltid otroligt noggrann.

Sara J
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Min dotter som klippte sig är väldigt nöjd. Noggrann och inlyssnande!

Nathalie E
Skrev om Therese S en del av Hair By Us

Jättenöjd med mitt hår! Therese förstod direkt vad jag var ute efter och håret blev exakt som förväntat. Kommer absolut gå tillbaka!

Vad fint att höra, Så glad jag blir!❤️ /Therese s

Ninah M
Skrev om Therese S en del av Hair By Us

Therese tog fin hand om dottern som blev jättenöjd med klippningen

Camilla L
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Trevligt bemötande och blev väldigt nöjd med klippningen. Fick bra råd om hur att byta frisyr.

Pebbles H
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Trevlig och oerhört skicklig! :)

Lotta T
Skrev om Therese S en del av Hair By Us

Ej otrevligt bemötande men inte direkt hjärtligt. Bra klippning

Svar från Therese S

Hej Lotta, kul att klippningen kändes bra för sonen. Det syntes verkligen att han var nöjd när ni lämnade salongen. Jag hade gärna velat få veta vad eran förväntning var på besöket. Så jag kan ge er det ni önskar under nästa besök. /Therese s

Lisbeth V
Skrev om Therese S en del av Hair By Us

Therese S har klippt mig tidigare, för flera år sedan. Jag är nöjd med hennes mottagande och klippningen. Det uppfyllde de förväntningar jag hade innan besöket.

Tova A
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Jag blir alltid bemött med ett välkomnande leende och en genuint trevlig person. Alice lever alltid upp till förväntan! Jag bad om slingor och att bli så ljus som möjligt, det fixade hon utan problem. Behandlingen va skön och behaglig absolut inte sista ggn jag far till Hair By Us

Maria S
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Mycket bra bemötande och jättebra klippning.

Solin A
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Blev supernöjd med håret, och väldigt trevlig personal

Linn S

Otroligt duktig och trevlig!😍

Christina Å
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Trevligt bemötande, goda råd och väldigt kunnig. Kommer definitivt tillbaka

Jessica W
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Så vänligt bemötande och en god lyssnare och ställer frågor för att säkerställa att vi förstått varandra. Supernöjd

Maria K
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Fick ett proffsigt och trevligt bemötande, ville ha en ny frisyr och blev mycket nöjd med resultatet.

Mia W
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Trevlig å duktig, är mycket nöjd! 😄

Ida F
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Otroligt duktig och kommer alltid därifrån helnöjd!

Thella N
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Alltid så trevlig och gör det efter ens önskemål

Jenny B

Jättenöjd och trevligt bemötande

Johanna D
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Jag är så himla nöjd över min klippning. Jag fick bra bemötande, hon lyssnade på vad jag ville ha och resultatet blev hur bra som helst. Jag är väldigt nöjd

Clara A
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Alice var grym på att lyssna till mina önskemål och försäkra sig om att jag kände mig nöjd. Aldrig varit så nöjd efter ett frisörbesök, dessutom är hon jätte trevlig!

Anette L
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Kunnig, lyhörd & trevlig. Känner mig tacksam att ha sån proffisionell frisör. Alltid nöjd

Ebba N
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Alice var så trevlig från första början, hon såg till så allt känndes bra och jag kände mig i trygga händer redan från början. Hon frågade dessutom många gånger om de hon gjorde levde upp till mina förväntningar vilket är väldigt bra då man har chansen att säga till där om något är fel. Är så nöjd med resultatet.

Anna S
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Alice är en toppen tjej, trevlig och otroligt duktig. Hon är lyhörd för hur man beskriver hur man vill ha färg och klippning. Jag är supernöjd! Jag har inget negativt att säga. Jag hade beställt kreativ färg och klipp.

Helen U
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Så nöjd med både färg och klipp 😊 Jag upplever att Alice är lyhörd och mån om att ge kunden det kunden vill ha!

Veronica L
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Väldigt duktig och otroligt trevlig

Marie M
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Ingen lyckas med mitt svårklippta hår som Alice..hon är otroligt inkännande samt nogrann i sitt utövande.. Sen att hon är genuint fin i sitt sätt att vara skapar lugn och man känner sig väldigt trygg i hennes händer.❤️

Lena T
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Alltid bra bemötande och är alltid nöjd med slutresultatet.

Isabella D
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Jag färgade håret i en jättefin brun färg med lite slingor, blev super nöjd!

Sara L
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Alice är noggrann och kreativ. Hon är även lyhörd till önskemålen man som kund har.

Marie E

Professionell, trevlig och superduktig

Irene J
Skrev om Therese S en del av Hair By Us

Mycket trevlig tjej. Lättsam att prata med. Att få tips på hur håret skulle klippas. Bra på att förklara. Mycket nöjd med besöket. Klippning o nyansering

Svar från Therese S

Vad fint av dig, Så kul att höra!🥰

Ronja V
Skrev om Alice N en del av Hair By Us

Jag tyckte Alice var en väldigt trevlig tjej, som också var extremt duktig på de hon gjorde. Hon bemötte mig superbra och jag tyckte det kändes kul att få vara hennes kund. Jag klippte och slingade mitt hår och kan ärligt säga att jag aldrig varit så nöjd när jag gått från en frisör som jag blev nu. Det blev exakt som jag ville ha det. Jag har kollat på hennes instagram innan och sett före och efterbilder på andra kunder, har tyckt att det ser väldigt bra ut. Hon har verkligen levt upp till mina förväntningar jag hade.

Sanna W
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Otroligt duktig och noggrann! Alltid 100% nöjd hos Therese G.

Tuvali S

Jättenöjd !! Blev super bra och precis som jag tänkte mig ☺️

Natalie L
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Så nöjd! Sån varm härlig tjej🫶🏼

Helena B
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Mina förväntningar som jag hade blev exakt som jag ville! Proffsigt bemötande!

Jennifer K
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Bästa frisören som finns!! Blir alltid nöjd med resultatet😍

Gunlög J
Skrev om Therese G en del av Hair By Us

Therese är alltid trevlig och glad. Lyssnar av mig som kund, noggrann i sitt arbete. Har aldrig blivit besviken på slutresultatet. Hos Therese kan jag slappna av och njuta av att bli omhändertagen. Denna gången var det klippning och bottenfärg som stod på beställningen.

Josefin L
Skrev om Hair By Us

Bra bemötande, lyhörd frisör. Lugn stämning. Allt var bra!