Hairstyle i Linköping AB

Hairstyle i Linköping AB

4.4

Vi lägger ner mycket energi på att skapa en salong med känsla och atmosfär som gör hela ditt besök till en upplevelse. Vårt mål är att ge ditt hår den bästa behandlingen det kan få och samtidigt ge dig en skön och avslappnad upplevelse.

8 omdömen om Hairstyle i Linköping AB

Lina B
Skrev om Hairstyle i Linköping AB

trevliga och duktiga frisörer som tar sig tid och lyssnar på vad man vill ha.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Elias H
Skrev om Hairstyle i Linköping AB

Här klippte jag mig och det var jätte bra. De var jätte duktiga och framförallt trevliga. Jag kunde nämna en kändis och sedan klippte de mig som honom. Bästa frisören i stan och billig.

Rickard H
Skrev om Hairstyle i Linköping AB

underbart ställe när det gäller att bli klippt. tror min favorit är att klippningen faktiskt håller ett bra tag efter att man varit där så det ser snygg ut ett långt tag. musiken är dock ganska kass men det överlever man

Hans S
Skrev om Hairstyle i Linköping AB

En trevlig frisör som jag upplever verkligen tar sig tid att fråga kunden om vad den själv hade tänkt för frisyr. Väldigt noggrann och trevlig personal men priset är kanske något i överkant. Verkar vara riktigt kunniga på att klippa tjejfrisyrer men även jag som killle fick en snygga frilla.

Elli B
Skrev om Hairstyle i Linköping AB

Dyrt, men bra. Har varit nöjd båda gångerna jag varit här. Jag var hos en och samma frisör. Hon var hur som helst extremt noggrann och duktig.

Michael W
Skrev om Hairstyle i Linköping AB

Jag skulle aldrig få för mig att gå någon annan stans. Jag har beökt flera frisöer men aldirg bilvigt så nöjd. rekomenderas varmt

Hanna G
Skrev om Hairstyle i Linköping AB

Jag har alltid varit ganska osäker på att gå till frisören för att göra radikala förändringar. Men efter lite rådgivning kom vi fram till att jag skulle tona håret från blont till brunt. Oj vad bra det blev! Från den gången och alla gånger efteråt har jag gått där ifrån med ett leende på mina läppar och skit snygg i håret!

Caroline K
Skrev om Hairstyle i Linköping AB

Centralt belägen frisörsalong med jätteduktiga tjejer som lägger ner tid på varje kund och alltid med bra resultat. Erbjuder dessutom gratis rådgivning.