Halabsons Bil AB

Halabsons Bil AB

Ring 040-43 04 30 www.halabsonsbil.se

Välkommen till Halabsons Bil! I vår verkstad erbjuder vi ett komplett utbud av tjänster för dig som är fordonsägare i Skåne. Allt från ett enkelt oljebyte till felsökning eller byte av motor - vi hjälper dig och din bil. Vi tar oss an både svenska och utländska bilmärken. Vi är ett vänligt och professionellt gäng som vill...

37 omdömen om Halabsons Bil AB

Kostevski D
Skrev om Halabsons Bil AB

Fin fresh bil, utmärkt kundbemötande, fina extra erbjudande och hjälp även efter avslutad affär! Rekommenderas varmt!

Speedy Bilservice Limhamn
4.8/5 i betyg av 624 omdömen 4.8 av 624 omdömen

Very good service, amazing! Highly professional, quick and efficient. High courtesy. Strongly recommended!

Leaseplan S Leaseplan S
Haelena R
Skrev om Halabsons Bil AB

Köpte en beg bil. Har inget att klaga på. Han var ärlig o trevlig. Kände mig trygg under mitt köp. Jag är annars väldigt skeptisk mot alla säljare

Yvonne A
Skrev om Halabsons Bil AB

Byte av däck som gick smärtfritt o bra.

Speedy Bilservice Malmö
4.8/5 i betyg av 2123 omdömen 4.8 av 2123 omdömen

Bra service och trevlig personal

Jenny B
Skrev om Halabsons Bil AB

Alltid god service trevligt bemötande.Nya däck och lampor väldigt snabbt fastän jag inte bokat tid.Finns bara en verkstad för mig:)

Paul N
Skrev om Halabsons Bil AB

Denna gången bytade jag däck på bilen. De är mycket hjälpsamma på Halabsson och fixade nya däck till ett mycket bra pris. Det gick på 20 minuter trots att det är däckbytestider och jag inte hade beställt tid. Jag har vänt mig många gånger till Halabsson eftersom de är pålitliga, proffsiga och erbjuder snabb service till ett bra pris. Jag kan varmt rekommendera denna bilverkstad. Paul Nilsson

Speedy Bilservice Åhus
4.8/5 i betyg av 787 omdömen 4.8 av 787 omdömen

Ombesiktning- bromsrör bl a - fick en bra känsla trots hög kostnad- men både Robin o företaget kändes seriöst- så tummen upp👍

Margareta Ann-sofie H Margareta Ann-sofie H
Sead C
Skrev om Halabsons Bil AB

Bra service och kvalitet på arbetet

Ahmad Zidane S
Skrev om Halabsons Bil AB

Recensionen gäller endast bilköp, kan inte uttala mig om huruvida det gäller service med mera. Köpt en bil som enligt bilfirman var inga fel på, det var något som skulle bytas och det gjordes på min bekostnad. Efter en vecka visade sig flera fel, igentäppt partikelfilter (kostar ca 15 000kr att åtgärda) samt andra små fel som drivknutar med mera. När man sedan kontaktar företaget får man beskedet att man kan felsöka och ge en rabatt på åtgärder. Sedan meddelas det att de sålde en bil till en kund och egentligen behöver...

Ahmad Zidane S gillar detta
Supreme Autoservice
4.8/5 i betyg av 163 omdömen 4.8 av 163 omdömen
Badge2023

Bästa servicen med extremt ärlig och tillförlitlig personal som går den extra milen för att hjälpa dig! Kan varmt rekommendera denna verkst

Charlotte Anna Kristina L Charlotte Anna Kristina L
Lesley P
Skrev om Halabsons Bil AB

Very good service - helpful , allowed us time to looks and test drive - no pressure to buy. Very smooth - would start here if looking for another car.

Tomas H
Skrev om Halabsons Bil AB

Har haft återkommande service har bara haft positiva besök och bra utförd reperationer kontakten har varit bra 👌🏻

Speedy Bilservice Helsingborg
4.7/5 i betyg av 1197 omdömen 4.7 av 1197 omdömen

Snabbt och enkelt från början till slut:)

Carolina Mia Chatarin H Carolina Mia Chatarin H
Amir
Skrev om Halabsons Bil AB

Köpte en pendlarbil för snart två och ett halvt år sen och har haft inga som helst problem med den. Mycket nöjd med köpet! All rutinservice har också gjorts hos Halabsons Bil och varit mycket prisvärt och skickligt utfört. Bytte nyligen bakbromsar som hos en annan konkurrerande verkstad hade kostat över det dubbla! Halabsons Bil rekommenderas varmt av mig!

Kenneth F
Skrev om Halabsons Bil AB

Jag har använt Halabsons bil ett antal gånger för både reparationer och service på olika bilar och är väldigt nöjd med dem. Bra bemötande, snabb och flexibel hantering, mycket prisvärt och utmärkt resultat. Upptäcks oväntade fel eller problem på bilen så brukar dem skicka foton och sen ringa upp och fråga om dem ska göra något åt det och föreslå möjliga åtgärder och ungefär hur mycket det kommer att kosta.

JKs bil & motor
4.7/5 i betyg av 986 omdömen 4.7 av 986 omdömen

Trevliga och kunniga. Hade dock bokat lånebil, som inte fanns på plats. Men de var så pass snabba att det inte behövdes.

Hans Martin Tobias R Hans Martin Tobias R
Patrycja Z
Skrev om Halabsons Bil AB

Fachowo. Zgodne z opisem,dobra cena.Miło i sympatycznie. Z chęcia tam wrócę. Polecam!

Alicja Z
Skrev om Halabsons Bil AB

Bardzo polecam. Znam ta firme od dawna ,sa bardzo dobrymi specjalistami. Kupiłam u nich ostatnio 4 samochody,które spełniły moje oczekiwania.Bardzo mila i rzetelna obsługa. Profesionalnie zajeli się klientem.Sprawnie doradzili i pomogli w formalnisciach. Auta zgodne z opisem na stronie. Cena nie była wygórowana.Auta śliczne i zadbane. Bardzo polecam ta firme. Alicja

Speedy Bilservice Lund
4.8/5 i betyg av 2134 omdömen 4.8 av 2134 omdömen

Har en längre tid anlitat Speedy(Lund) och dess tjänster. Jag har alltid bemötts på bästa trevliga och professionella kunniga viägledande vi

Fredrik L Fredrik L
Wioletta M
Skrev om Halabsons Bil AB

Super szybko I fachowo mila obsluga polecam

Petrit T
Skrev om Halabsons Bil AB

Fick en dropp in tid och väldigt Professionellt bemnötande av personalen. Smidig och snabb hantering av den service jag behövde. Rekomenderar stark Halabsons Bil AB. En mycket nöjd kund :)

Bujar G
Skrev om Halabsons Bil AB

Super smidigt, väldigt trevligt bemötande.

Amar O
Skrev om Halabsons Bil AB

Jag köpte min bil .min frus bil och min sons bil och min sons flickväns bil också. Sedan vi serva och repetera och skifta våra däck....mm. Dem (snäll.någran.kort tid. Super pris) Tack för dem.

Ulf J
Skrev om Halabsons Bil AB

Företaget har utfört hjulskifte på min bil vid några tillfällen. Varje gång snabbt, smidigt och mycket profitionellt. Rekommenderas.

Andreas
Skrev om Halabsons Bil AB

Kom in med akuta däckbekymmer och det löstes snabbt, effektivt och prisvärt.

Paul N
Skrev om Halabsons Bil AB

Mycket bra verkstad med kunnig och pålitlig personal. Jag har lämnat bilen där i flera år och alltid fått snabb och professionell hjälp till bra pris. Rekommenderas varmt!

Olle T
Skrev om Halabsons Bil AB

Alltid bra och proffesionellt bemötande

Michal A
Skrev om Halabsons Bil AB

Underbar service, har precis köpt min 4:e bil hos dem. Kan utan tvekan alltid räkna med deras professionella hjälp. Dem är med dig från början till slut. Dem besvarar alla mina frågor. All hjälp har dem alltid ställt upp dem. Ser framemot att ha dem att göra igen.

Robert Z
Skrev om Halabsons Bil AB

Jag fick ett bra bemötande vid ett däckbyte. Själva däckbytet gick snabbt och smidigt och var prisvärt.

Robert Y
Skrev om Halabsons Bil AB

Bemötande trevligt noggrann och snabb service

Chirster N
Skrev om Halabsons Bil AB

Bra mottagande alltid vänliga bra service

Edin Z
Skrev om Halabsons Bil AB

Dom är snälla gubbar/killar. Har inte dyra billar heller

Carina T
Skrev om Halabsons Bil AB

Byte av sommarhjul till vinterhjul. Trevligt bemötande med god service.

Atdhe M
Skrev om Halabsons Bil AB

Utmärkt bemötande Fick hjälp med det jag ville Snabba med att hjälpa till Bra priser

Eva J
Skrev om Halabsons Bil AB

På rekommendation, med höga förväntningar överlämnade jag min bil till Halabsons. Med vänligt bemötande har de löst alla problem jag haft, från problem med bromsar, ljus, kamrem och andra stora och små saker och skött service och besiktning i flera år. De ställer upp när det behövs. Jag är mycket nöjd. Hälsningar Eva Jakobsson

Titti B
Skrev om Halabsons Bil AB

Hej har köpt mina bilar hos dem i 17 år o bytar ca vartannat år. Har alltid varit nöjd. Har det varit något problem har dom alltid hjälpt mig,får alltid låna en bil om min behöver vara där flera dagar. Även min son o vänner har handlat där på mina rek. Vänligt bemötande o trevliga är dom.

Julia L
Skrev om Halabsons Bil AB

Mycket bra och trevlig personal, hjälpsamma. Fin bemötande jag är mycket nöjd med dem.

Hanna S
Skrev om Halabsons Bil AB

Lämnar altid min bil för service. Alltid nöjd, inga dölda avgifter och alltid är lika seriösa.

Hadi J
Skrev om Halabsons Bil AB

Min nuvarande bil är den den tredje som är köpt hos dem. De är uppriktiga, hjälpsamma och mycket flexibla. Rekommenderar de varmt.

Boghos B
Skrev om Halabsons Bil AB

Mycket trevliga och professionella, allt som behövs till bilen beställer de med bra priser.

Luna L
Skrev om Halabsons Bil AB

Dom bästa säljare. Och underbart service

Beata S
Skrev om Halabsons Bil AB

Jag rekomenderar ert till andra. Jag fick bra hjälp och goda råd för min affär.

Svenssonmats L
Skrev om Halabsons Bil AB

Helt okej men ingen prutmån, mycket fina bilar