Alla kategorier Bilverkstad Skåne Burlöv Halabsons Bil AB

Halabsons Bil AB

Lundavägen 7, 232 31 Arlöv — Visa karta

Välkommen till Halabsons Bil!

I vår verkstad erbjuder vi ett komplett utbud av tjänster för dig som är fordonsägare i Skåne. Allt från ett enkelt oljebyte till felsökning eller byte av motor - vi hjälper dig och din bil. Vi tar oss an både svenska och utländska bilmärken.

Vi är ett vänligt och professionellt gäng som vill göra det bekvämt och enkelt för dig att ta bilen till verkstaden. Vårt utbud av tjänster är brett och vi kan hjälpa till med det mesta som rör din bil. De flesta reparationer och service kan vi utföra samma dag! Du får självklart en lånebil medan vi har din egna hos oss.

Vill du köpa bil?
Vi erbjuder också bilförsäljning. Kika in på vår hemsida för att se vilka bilar vi har inne för försäljning just nu.

Välkommen till Halabsons!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 31 kunder tycker om Halabsons Bil AB

• Alexander M
    Alexander M skrev om Halabsons Bil AB
    Recensionen gäller endast bilköp, kan inte uttala mig om huruvida det gäller service med mera.
    Köpt en bil som enligt bilfirman var inga fel på, det var något som skulle bytas och det gjordes på min bekostnad.
    Efter en vecka visade sig flera fel, igentäppt partikelfilter (kostar ca 15 000kr att åtgärda) samt andra små fel som drivknutar med mera.
    När man sedan kontaktar företaget får man beskedet att man kan felsöka och ge en rabatt på åtgärder. Sedan meddelas det att de sålde en bil till en kund och egentligen behöver de inte ens hjälpa mig.

Vill ni köpa bil på detta ställe rekommenderar jag att ni tar bilen till ett företag som kontrollerar bilen.
    Missvisande omdömen här på RECO.

Jag har valt att gå vidare med mitt ärende till konsumentverket. Läs mer
  • Lesley P
    Lesley P skrev om Halabsons Bil AB
    Very good service - helpful , allowed us time to looks and test drive - no pressure to buy.
    Very smooth - would start here if looking for another car. Läs mer
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Halabsons Bil AB
    Har haft återkommande service har bara haft positiva besök och bra utförd reperationer kontakten har varit bra 👌🏻 Läs mer
  • Amir
    Amir skrev om Halabsons Bil AB
    Köpte en pendlarbil för snart två och ett halvt år sen och har haft inga som helst problem med den.
    Mycket nöjd med köpet!

All rutinservice har också gjorts hos Halabsons Bil och varit mycket prisvärt och skickligt utfört.
    Bytte nyligen bakbromsar som hos en annan konkurrerande verkstad hade kostat över det dubbla!

Halabsons Bil rekommenderas varmt av mig! Läs mer
  • Kenneth F
    Kenneth F skrev om Halabsons Bil AB
    Jag har använt Halabsons bil ett antal gånger för både reparationer och service på olika bilar och är väldigt nöjd med dem.
    Bra bemötande, snabb och flexibel hantering, mycket prisvärt och utmärkt resultat. Upptäcks oväntade fel eller problem på bilen så brukar dem skicka foton och sen ringa upp och fråga om dem ska göra något åt det och föreslå möjliga åtgärder och ungefär hur mycket det kommer att kosta. Läs mer
  • Patrycja Z
    Patrycja Z skrev om Halabsons Bil AB
    Fachowo.
    Zgodne z opisem,dobra cena.Miło i sympatycznie.
    Z chęcia tam wrócę.
    Polecam! Läs mer
  • Alicja Z
    Alicja Z skrev om Halabsons Bil AB
    Bardzo polecam.
    Znam ta firme od dawna ,sa bardzo dobrymi specjalistami.
    Kupiłam u nich ostatnio 4 samochody,które spełniły moje oczekiwania.Bardzo mila i rzetelna obsługa.
    Profesionalnie zajeli się klientem.Sprawnie doradzili i pomogli w formalnisciach.
    Auta zgodne z opisem na stronie.
    Cena nie była wygórowana.Auta śliczne i zadbane.
    Bardzo polecam ta firme.
    Alicja Läs mer
  • Wioletta M
    Wioletta M skrev om Halabsons Bil AB
    Super szybko I fachowo mila obsluga polecam Läs mer
  • Petrit T
    Petrit T skrev om Halabsons Bil AB
    Fick en dropp in tid och väldigt Professionellt bemnötande av personalen. Smidig och snabb hantering av den service jag behövde. Rekomenderar stark Halabsons Bil AB.

En mycket nöjd kund :) Läs mer
  • Bujar G
    Bujar G skrev om Halabsons Bil AB
    Super smidigt, väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Amar O
    Amar O skrev om Halabsons Bil AB
    Jag köpte min bil .min frus bil och min sons bil och min sons flickväns bil också.
    Sedan vi serva och repetera och skifta våra däck....mm.
    Dem (snäll.någran.kort tid. Super pris)
    Tack för dem. Läs mer
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Halabsons Bil AB
    Företaget har utfört hjulskifte på min bil vid några tillfällen. Varje gång snabbt, smidigt och mycket profitionellt. Rekommenderas. Läs mer
  • Andreas
    Andreas skrev om Halabsons Bil AB
    Kom in med akuta däckbekymmer och det löstes snabbt, effektivt och prisvärt. Läs mer
  • Paul N
    Paul N skrev om Halabsons Bil AB
    Mycket bra verkstad med kunnig och pålitlig personal. Jag har lämnat bilen där i flera år och alltid fått snabb och professionell hjälp till bra pris. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Olle T
    Olle T skrev om Halabsons Bil AB
    Alltid bra och proffesionellt bemötande Läs mer
  • Michal A
    Michal A skrev om Halabsons Bil AB
    Underbar service, har precis köpt min 4:e bil hos dem. Kan utan tvekan alltid räkna med deras professionella hjälp. Dem är med dig från början till slut. Dem besvarar alla mina frågor. All hjälp har dem alltid ställt upp dem.
    Ser framemot att ha dem att göra igen. Läs mer
  • Robert Z
    Robert Z skrev om Halabsons Bil AB
    Jag fick ett bra bemötande vid ett däckbyte. Själva däckbytet gick snabbt och smidigt och var prisvärt. Läs mer
  • Robert Y
    Robert Y skrev om Halabsons Bil AB
    Bemötande trevligt noggrann och snabb service Läs mer
  • Chirster N
    Chirster N skrev om Halabsons Bil AB
    Bra mottagande alltid vänliga bra service Läs mer
  • Edin Z
    Edin Z skrev om Halabsons Bil AB
    Dom är snälla gubbar/killar. Har inte dyra billar heller Läs mer
  • Carina T
    Carina T skrev om Halabsons Bil AB
    Byte av sommarhjul till vinterhjul.
    Trevligt bemötande med god service. Läs mer
  • Atdhe M
    Atdhe M skrev om Halabsons Bil AB
    Utmärkt bemötande
    Fick hjälp med det jag ville
    Snabba med att hjälpa till
    Bra priser Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Halabsons Bil AB
    På rekommendation, med höga förväntningar överlämnade jag min bil till Halabsons. Med vänligt bemötande har de löst alla problem jag haft, från problem med bromsar, ljus, kamrem och andra stora och små saker och skött service och besiktning i flera år. De ställer upp när det behövs. Jag är mycket nöjd. Hälsningar Eva Jakobsson Läs mer
  • Titti B
    Titti B skrev om Halabsons Bil AB
    Hej har köpt mina bilar hos dem i 17 år o bytar ca vartannat år. Har alltid varit nöjd. Har det varit något problem har dom alltid hjälpt mig,får alltid låna en bil om min behöver vara där flera dagar. Även min son o vänner har handlat där på mina rek. Vänligt bemötande o trevliga är dom. Läs mer
  • Julia L
    Julia L skrev om Halabsons Bil AB
    Mycket bra och trevlig personal, hjälpsamma. Fin bemötande jag är mycket nöjd med dem. Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Halabsons Bil AB
    Lämnar altid min bil för service. Alltid nöjd, inga dölda avgifter och alltid är lika seriösa. Läs mer
  • Hadi J
    Hadi J skrev om Halabsons Bil AB
    Min nuvarande bil är den den tredje som är köpt hos dem. De är uppriktiga, hjälpsamma och mycket flexibla. Rekommenderar de varmt. Läs mer
  • Boghos B
    Boghos B skrev om Halabsons Bil AB
    Mycket trevliga och professionella, allt som behövs till bilen beställer de med bra priser. Läs mer
  • Luna L
    Luna L skrev om Halabsons Bil AB
    Dom bästa säljare. Och underbart service Läs mer
  • Beata S
    Beata S skrev om Halabsons Bil AB
    Jag rekomenderar ert till andra. Jag fick bra hjälp och goda råd för min affär. Läs mer
  • Svenssonmats L
    Svenssonmats L skrev om Halabsons Bil AB
    Helt okej men ingen prutmån, mycket fina bilar Läs mer

Lundavägen 7, 232 31 Arlöv