Halal Hantverkare HB

Halal Hantverkare HB

Ring 070-559 04 79 www.hantverkarehb.se
3.0

Vi på Halal Hantverkare Handelsbolag har sedan vår start alltid satt kundens behov och vår kvalitet i centrum. Vi löser de flesta av dina behov. Ta en titt på våra referensuppdrag så får du en bild av vad vi kan utföra!

3 omdömen om Halal Hantverkare HB

anna a
Skrev om Halal Hantverkare HB

Firman gjorde ett riktigt uselt och underkänt jobb. Allt vara bara problem och bluff.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Malin U
Skrev om Halal Hantverkare HB

Otroligt noggranna, proffsiga och tillmötesgående. Någonting som uppskattades otoligt mycket var den stolthet som lades ner i vårt terrassbygge, dvs dom kom med egna idéer som man inte tänkt på, vilket i slutändan blev till det mycket bättre!!! Vi kommer använda Halal Hantverkare när vi nästa år skall fortsätta bygga upp vår trädgård med snickerier.

Rot Rör AB
Skrev om Halal Hantverkare HB

Jag anlitade ofta Halal som underentreprenör till Rot rör AB, jag vill påstå att han är en av de skickligaste hantverkare jag arbetat med,tyvärr har det medfört klagomål och han har börjat slarva med tider och står inte för de uppgörelser som vi tillsammans erbjudit våra gemensamma kunder vilket nu börjar sätta mig i svåra situationer, jag annlitar inte längre detta företag trots den höga kvalitén på tidigare utförda uppdrag som Halal levererat.

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A