Alla kategorier Fasad Stockholms län Huddinge Halal Hantverkare HB

Halal Hantverkare HB

Sopranvägen 13, 142 42 Skogås — Visa karta

Vi på Halal Hantverkare Handelsbolag har sedan vår start alltid satt kundens behov och vår kvalitet i centrum. Vi löser de flesta av dina behov. Ta en titt på våra referensuppdrag så får du en bild av vad vi kan utföra!

Läs vad 3 kunder tycker om Halal Hantverkare HB

• anna a
    anna a skrev om Halal Hantverkare HB
    Firman gjorde ett riktigt uselt och underkänt jobb.
    Allt vara bara problem och bluff.
  • Malin U
    Malin U skrev om Halal Hantverkare HB
    Otroligt noggranna, proffsiga och tillmötesgående. Någonting som uppskattades otoligt mycket var den stolthet som lades ner i vårt terrassbygge, dvs dom kom med egna idéer som man inte tänkt på, vilket i slutändan blev till det mycket bättre!!! Vi kommer använda Halal Hantverkare när vi nästa år skall fortsätta bygga upp vår trädgård med snickerier.
  • Morten K
    Morten K skrev om Halal Hantverkare HB
    Jag anlitade ofta Halal som underentreprenör till Rot rör AB, jag vill påstå att han är en av de skickligaste hantverkare jag arbetat med,tyvärr har det medfört klagomål och han har börjat slarva med tider och står inte för de uppgörelser som vi tillsammans erbjudit våra gemensamma kunder vilket nu börjar sätta mig i svåra situationer, jag annlitar inte längre detta företag trots den höga kvalitén på tidigare utförda uppdrag som Halal levererat.

Sopranvägen 13, 142 42 Skogås