Halmstads Flyttstäd

Snötorpsvägen 89, 302 48 Halmstad — Visa karta

Välkommen till Halmstad Flyttstäd!

Vi erbjuder en rad städtjänster, främst vid bygg och flytt, för att du ska kunna fokusera på det roliga i renoveringen eller flytten. Vår absoluta specialitet är flyttstädning och eftersom vi gör detta i princip varje dag har vi koll på hur vi bäst lägger upp arbetet, vilka medel och verktyg som krävs och var det är värt att lägga den där extra energin för att utrymmet ska kännas riktigt fräscht och nystädat.

Vår städgaranti gör att du kan vara säker på att vem som än ska flytta in känner sig nöjd med städningen. Den nya ägaren eller hyresgästen bli kontaktad av oss och vi bestämmer en tid för inspektion samma dag som städningen sker.

Läs vad 146 kunder tycker om Halmstads Flyttstäd

• 2019-11-17

Susanne Elisabeth L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Tack för jättebra utförd städning och för att ni var så flexibla när det blev missförstånd!

Susanne Läs mer
  • 2019-11-03

Anne-marie E skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning, förväntade mig att allt skulle bli riktigt rent och det blev så. Läs mer

Simon L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstäd till min lägenhet 2ROK.
    Enkel bemötning utan krångel.
    Fick godkändt utan anmärkning Läs mer

Ellinor L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bokade flyttstäd, trevlig personal och lägenheten blev skinande ren. Rekommenderas. Läs mer

Julia C skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vi bokade flyttstäd. För det första städades lägenheten en vecka för tidigt, alltså inte på den dag vi bokat. Nyckeln lämnades inte in till hyresvärden på överenskommen dag. Städningen gick sedan inte igenom hyresvärdens besiktning då det bla var jord kvar i ett skåp. Personalen på Halmstad flyttstäd gav alltid ett trevligt personligt bemötande men sammantaget var hela upplevelsen inte på något sätt friktionsfri. Läs mer

Ellinor K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd, bokade sent men lyckades klämma in mig. Allt blev rent och fint utan konstigheter. Supernöjd! Läs mer

Emmlie R skrev om Halmstads Flyttstäd
    Riktigt bra! Rent o fint ÖVERALLT! Proffsigt och trevligt bemötande både vid bokning och av det två som kom för att städa. Supernöjd! Läs mer

Irena J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställde flyttstädning och det fungerade bra. Trevligt bemötande i telefon och nyckelhanteringen funkade bra. Kan mkt väl tänka mig att rekommendera ett företag och även att köpa tjänster fler gånger Läs mer

Peter I skrev om Halmstads Flyttstäd
    De städade lägenheten i samband med min flytt och gjorde detta efter överenskommelse samt i utbyte mot betalning. Läs mer

Eija S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd.
    Källarfönster glömdes bort, golven var fläckiga.
    Fanns ingen tid till att klaga, då nycklarna skulle lämnas över. Läs mer

Kristina J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Mycket som kändes lite halvdant städat tyvärr. Läs mer

Jan A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstädning av skåp, vitvaror o badrum.
    Allt sköttes alldeles utmärkt o vi
    blev väldigt nöjda över jobbet som
    gjordes. Framförallt att vi fick det
    gjort på exakt avtalad tid o utan att vi behövde bevaka hur det utfördes .
    Många tack vi är helnöjda ! Läs mer

Johan F skrev om Halmstads Flyttstäd
    Slarvigt städat. Betalade för balkongstädning men där var de inte ens ute. Läs mer

Thomas E skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd
    Var före utsatt tid och jag har inte hört om den som köpte huset hade några klagomål.
    Vi är nöjda med de snabba svar, fastpris m.m som vi har fått. Läs mer

Marie F skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd av 2 rum o kök, jätte nöjd. Läs mer

Tuija H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd.
    Bra bemötande.
    Hade stora förväntningar, eftersom jag anlitat dem tidigare och de gjorde då ett mycket bra arbete. Denna gången var det inte samma kvalite, det brast på vissa ställen.
    Bra bemötande, stora förväntningar, men mindre bra jobb. Läs mer

Jenny S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning, trevligt bemötande och noga städning Läs mer

Ann-britt M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Detta var ett flyttstäd för min mammas dödsbo. Tänk på att ni inte skriver den avlidnes namn i de mail ni skickar ut Hej Ann-Britt. Det påminnelsemail om att tycka till skickades till min mail inte min mamma Ann-Britts. I övrigt är jag nöjd med flyttstädet. Läs mer

Gunnel B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Levde upp till våra förväntningar Läs mer

Johan L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd där nya ägarna inte var nöjda, kom dit och gjorde om städningen men ska inte behövas. Läs mer

Frida G skrev om Halmstads Flyttstäd
    Slutresultat stämde inte överens med vad företaget lovade. Missnöjd kund, missnöjd efterträdare till kund Läs mer
  • 2019-10-30

Sari M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd, slarvigt gjort, ej gjort vad som bestämts, fick lista på vad ni gör.Gjordes ej, nya ägarna missnöjda med städet Läs mer

Ingrid B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Ingrid finns inte med Oss, det är därför Vi hade städning i Hennes lägenhet. Fick problem med skatteverket pga av Rut avdrag, man får inte Rut avdrag när man inte lever mvh Ola Bonga Läs mer

Malin S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vi fyttade från ett hus till mina föräldrars hus så vi anlitade dem till vårt hus å mina föräldrar anlitade dem till att flyttstäda deras hus innan vi flyttade in. På 150 kvadrat städade 1 kille och jag vet inte vad han städade. Det kändes inte att ng hade städat alls. Kylskåpet var inte städat, plåtarna var inte rörda. Avloppen var inte städade. Jag fick flyttstäda själv. Då ringde jag till dem och sa att de skulle städa vårt hus ordentligt vilket de då gjorde. Jag kommer aldrig mer anlita dem.
    Mvh Malin Sagerstrand Läs mer

Sanna C skrev om Halmstads Flyttstäd
    Helt ok städning för priset. Var inte riktigt rent så fick göra lite själv med. Läs mer

Philip M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstäd för en hyresrätt. Bemötandet var gott, kvalitén på städer i förhållande till priset var väldigt bra. Till och med besiktningsmannen sa att det var mkt väl utfört! Läs mer

Victoria M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Det var inte städat i ugnen, kylen eller diskbänken och inte heller rent längs lister vid golven och inte rent i badrummet. Läs mer

Johan N skrev om Halmstads Flyttstäd
    Efter 3 st omstädningar så blev det fortfarande inte godkänt! Skulle verkligen inte rekommendera detta företag för någon!! Läs mer

Eva P skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trött bemötande av telefomist
    Städning var jag inte nöjd med! Läs mer

Irena P skrev om Halmstads Flyttstäd
    Super bra städat min lägenheten efter jag flyttade. 🙂 Läs mer

Alexander J skrev om Halmstads Flyttstäd

Ulrika H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning. Snabbt och bra utfört. Läs mer

Elina E skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bokade flyttstäd, fick en tid snabbt men upplevde att det var dålig information kring bokningen. Jag fick be om pris flera gånger och tillslut säga ifrån att jag inte lämnar ifrån mig nycklarna innan jag fått en prisuppgift. Nycklarna lämnades sen inte tillbaka där jag önskat, vilket ledde till problem för mig. Städningen var bristfällig på flera punkter, men eftersom inflytande hyresgäst godkände ändå så utnyttjades inte garantin. Bemötandet kändes stressigt och rörigt. Läs mer

Lasse L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Snabb och bra service vid akut behov. Rekommenderas. Läs mer

Ann-sofie E skrev om Halmstads Flyttstäd
    Mycket nöjda med allt från bokning till utförande Läs mer

Mattias J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd, slarvigt utfört, samt kändes det inte som att kritilen togs emot. Läs mer

Karin H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Otroligt dåligt städat! Smutsigt och dammigt när hyresgästen flyttade in. Dessutom vita spår av städredskap i hallen utanför lägenheten. Mkt dåligt i helhet!! Kommer aldrig rekommendera er till ngn! Läs mer

Sandra L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trevlig personal men de hade glömt spisfläkten. Läs mer
  • 2019-03-21

Henrik B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstädning genom annat bolag som förmedlade jobbet till Halmstad Flyttstäd. Gick enkelt att bestämma tid för städningen gick snabbt och smidigt. Dröjde ett tag innan fakturan kom men i övrigt inga problem. Blev bra bemött. Läs mer
  • 2019-03-11

Anette J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd som utfördes på ett mycket bra sätt. Trevligt bemötande o leverans enligt avtal Läs mer
    2019-03-11 Kimmie S svarar Anette J
    Hej. Roligt att du är nöjd. Mvh Diana
  • 2019-03-04

Carlos R skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstäd, fick godkänt och dom var tillmötesgående så är nöjd 😊 Läs mer
  • 2019-03-03

Bengt A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd. Bemötandet bra. Några grova missar men inte värre än jag tog det själv utan att blanda in företaget. Läs mer
  • Christina K

2019-03-03

Christina K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd
    Trevligt bemötande
    Jag har väldigt höga förväntningar på en flyttstädning vill det ska vara totalt fläckfritt. Var inte nöjd med några fönster så det kom tillbaka och gjorde om.
    Blev förvånade över att jag inte var nöjd över att ringa tillbaka personal men annats gjorde de ett bra jobb. Läs mer
    2019-03-11 Kimmie S svarar Christina K
    Hej Christina. Vi har garanti på våra städningar vilket betyder att vi självklart kommer tillbaka och åtgärdar på bästa sätt. Vår strävan är nöjda kunder. Roligt att du blev nöjd i slutändan i alla fall. Mvh Diana
  • 2019-03-03

Åsa W skrev om Halmstads Flyttstäd
    Det de städade blev bra men missade genomgående ställen som ovanpå garderober. Läs mer

Emilia A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Proffsigt, bra bemötande till ett överkomligt pris Läs mer

Matilda M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte Flyttstäd till en 2:a, allt gick supersmidigt! Behövde inte tänka på nånting mer än att lämna nyckeln! När jag kom tillbaka möttes jag av en jättefint städad lägenhet, rekommenderar! Läs mer

Thomas C skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning
    Snabb och korrekt service
    Mycket bra resultat. Läs mer

Svt M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Jag betalade dyrt för flyttstäd i två hus och fick någon som gick snabbt igenom båda husen och gjorde så lite som möjligt. Exempelvis ingick fönsterputsninig och på ena stället var det flera stora fönster, vilket jag uppgav i beställningen, och jag utgår ifrån att jag därför betalade extra för det. Min personal som var på plats rapporterade att ingen fönsterputsning utfördes. På andra stället var inte ens golvet städat utan var fullt av skräp och jag fick en mycket missnöjd hyresvärd i telefon och jobbet fick göras om. I telefon uppgav er kontaktperson att hon inte förstått att detta skulle göras. Om jag betalat för en flyttstäd så ska jag få det som ni utlovar i er beskrivning, inte en bedömning om huruvida det behövs eller inte. Begreppet flyttstäd innebär att det ska vara spotless. Jag har aldrig varit med om så dåligt arbete från ett städbolag förut. Läs mer
    2019-03-01 Kimmie S svarar Svt M
    Hej. Tyvärr uppstod ett missförstånd om vad som skulle göras eller inte. I det ena objektet bars det ut prylar efter att städarna varit där men vi åkte självklart tillbaka och åtgärdade ändå. Tråkigt att ni är missnöjda men ett missförstånd kan ju rättas till och det gjorde vi.
    Vår garanti innebär att vi åtgärdar det som kunden är missnöjd med och vad vi kan se så har vi uppfyllt vår del av garantin.
    MVh Diana

Elisabeth S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Utmärkt på alla sätt. Kontakt, städning till belåtenhet. Superskönt att slippa bry sig om flyttstädningen o kunna ägna sig åt nya boendet istället. Läs mer
    2019-03-01 Kimmie S svarar Elisabeth S
    Hej. Roligt att du är nöjd. Vår strävan är alltid nöjda kunder och att kunna underlätta för kunderna.
    Mvh Diana

Andreas S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Städningen gick igenom besiktningen. Läs mer

Snötorpsvägen 89, 302 48 Halmstad