Alla kategorier Flyttstäd Halland Halmstad Flyttstädsbyrån Halmstads Flyttstäd

Halmstads Flyttstäd

Snötorpsvägen 89, 302 48 Halmstad — Visa karta

Välkommen till Halmstad Flyttstäd!

Vi erbjuder en rad städtjänster, främst vid bygg och flytt, för att du ska kunna fokusera på det roliga i renoveringen eller flytten. Vår absoluta specialitet är flyttstädning och eftersom vi gör detta i princip varje dag har vi koll på hur vi bäst lägger upp arbetet, vilka medel och verktyg som krävs och var det är värt att lägga den där extra energin för att utrymmet ska kännas riktigt fräscht och nystädat.

Vår städgaranti gör att du kan vara säker på att vem som än ska flytta in känner sig nöjd med städningen. Den nya ägaren eller hyresgästen bli kontaktad av oss och vi bestämmer en tid för inspektion samma dag som städningen sker.

Läs vad 63 kunder tycker om Halmstads Flyttstäd

• Malin K
    Malin K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Positivt bemötande från början och enkelt uppstyrt med avlämning av nycklar. Tyvärr blev vår tanke att vara klara med städningen i god tid innan nästa hyresgäst skulle in, totalt det motsatta. Efter första städningen var 3 punkter totalt godkända i hela lägenheten och därmed hela behövdes göras om. Fick styrt upp en ny städning dagen efter och bokade därmed in en ny besiktning med bovärden 2 dagar senare. Mitt när sonen skulle sova fick jag ta mig över till den gamla lägenheten för att mötas av samma syn som första gången. Till slut blev det godkänt efter att deras arbetsledare gick in samma kväll som den andra besiktningen var, lämnade nycklarna till henne på kvällen, och fixade iordning lägenheten. Vi fick även förhandlat ner priset. Men det smidiga i att ta flyttstäd försvann i och med den stress de 2 första städningarnas uselhet gav och att lägenheten därmed först blev godkänd sista dagen vi hade den på kontrakt. Onödig stress och onödig tid gick åt till att lämna nycklar och oroa sig över huruvida det skulle bli rent. Läs mer
  • Matilda P
    Matilda P skrev om Halmstads Flyttstäd
    Smidigt, ingenting att anmärka på. Nöjd med resultatet och även priset. Tack! Läs mer
  • Yvette O
    Yvette O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Har bara haft kontakt via tel o den kontakten var bra. Läs mer
  • Katia O
    Katia O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bad om en offert via mail och svaret kom snabbt och tydligt specificerat vad som ingick. Bokningen gick smidigt och nycklar kunde lämnas på angiven plats.
    Städningen godkänd av hyresvärden. Mycket nöjd! Läs mer
  • Alexandra O
    Alexandra O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bra bemötande, enkelt o smidigt! Mycket nöjd!! Läs mer
  • Ingela D
    Ingela D skrev om Halmstads Flyttstäd
    Otroligt dåligt och slarvigt städat. Fick själva städa om alltihop. Det var 2 nybörjare som städade hos oss. Man måste ju först lära upp sin personal. Kan absolut inte rekommendera företaget. Läs mer
  • Olivia N
    Olivia N skrev om Halmstads Flyttstäd
    Det var smidigt att boka men informationen om vilken tid de skulle komma fick vi inte förens sent dagen innan vilket kändes väldigt nära inpå.
    Det var inte heller ordentligt städat, lådor och utrymmen i köket var fortfarande skräpiga och smutsiga. Och flera av ytorna också. De fick komma tillbaka för att städa om Läs mer
  • Patricia W
    Patricia W skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hjälp med flyttstädning av 4 rum o kök, ca 120 kvm. Vänligt och kunnigt bemötande såväl vid förfrågan, offert och utförande. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vid besiktningen uppmärksammande besiktningsvärden ett antal fel, främsta felet va att ugnsluckan och ugnsgallret inte va ordentligt rengjort, eftersom nyckelinlämningen va 3 timmar senare så ringde jag efter halmstad flyttstäd direkt, fick inget svar. Eftersom situationen va stressad och jag inte fick något svar samt redan va lite sen till jobbet fick jag själv åtgärda dessa missar. Så jag skulle hinna till nyckelinlämningen. Ringde senare flyttstädningen och de drog av 200kr på faktura efter lite diskussion. Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställde flyttstäd. Hittade företaget på nätet. Mycket nöjd med info vid första kontakten. Fick pris och vad som ingick. Arbetet utfördes av en rutinerad och duktig kvinna. Jag blev mycket nöjd med städningen. Den nya ägaren hade dock önskat att kyl- och frys hade dragits ut. Jag sa att jag aldrig hört att detta ingår i flyttstädning och att jag inte beställt detta. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning av en studentlägenhet. Missade lite småsaker, men inte några grejer som gjorde att den inte gick igenom besiktningen. Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Halmstad Flyttstäd hade anlitats av mina hyresgäster för att städa deras lägenhet vid avflyttning. Då de var bortresta var det mig de träffade i samband med städningen. Det är inget företag jag skulle rekommendera då vi blev tvungna att städa om stora delar av lägenheten efter deras ofullständiga jobb. Det visade sig att mycket av det som förväntas vid en flyttstädning tydligen inte ingick, och det var alldeles för mycket som hade missats och slarvats med. De kom tillbaka en andra gång för att åtgärda sådant som att köksfläkten inte var rengjord, att golven fortfarande var skitiga och att duschdörrarna inte gick att se igenom o.s.v. och i samband med det frågade jag om de kunde tänka sig att torka av väggarna mot att den tiden ersattes utöver avtalat pris (detta ingick tydligen inte enligt avtalet). Svaret jag fick var att "- Nej, vi torkar inte väggar, ni får måla om." Det ska nämnas att väggarna inte var i behov av ommålning, det gick att torka bort smutsen med en blöt trasa. Det fanns inget servicetänk överhuvudtaget. Läs mer
  • Alexandra O
    Alexandra O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Mycket trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Mycket nöjd, skulle definitivt använda mig av dem igen Läs mer
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hej
    Har fått hemstäd utförd
    Och jag trivs med vårt samarbete Läs mer
  • Aleksandra B
    Aleksandra B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hjärtligt rekommenderar Halmstads Flyttstäd till alla som behöver den sort av tjänst. Mycket bra bemötande, överväntad bra resultat av städning och mycket rimligt pris.
    11/10 från oss!!! Läs mer
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Mycket bra bemötande. Bra utfört arbete. Mycket bra städat. Bra pris. Läs mer
  • Karl Gustaf S
    Karl Gustaf S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hej. Köpte flyttstäd och var väldigt nöjd. Inga problem med någonting och väldigt proffsigt bemötande från början till slut. rekommenderar till alla jag känner. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställt flyttstädning. Mycket bra bemötande och utförande. Läs mer
  • Veronica A
    Veronica A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Damm kvar på alla golvlister, spindelnät i hörnen och taken. Skåpsluckor och dörrar inte avtorkade. En dyr fönstertvätt är vad det blev... Läs mer
  • Sebastian P
    Sebastian P skrev om Halmstads Flyttstäd
    Tyckte de blev jättebra! Kommer rekommendera Halmstad flyttstäd till alla mina vänner Läs mer
  • Nina N
    Nina N skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hjälpsamma med att hitta tider, och lösningar för att lösa flyttstäd smidigt. Duktiga och noggranna, ingen anmärkning på slutbesiktning av lägenheten. Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Fantastiskt bra flyttstäd, trevligt bemötande, ok pris och allt smidigt utfört! Läs mer
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bra.
    Smidigt med bra resultat. Rimlig prisbild. Läs mer
  • Hans J
    Hans J skrev om Halmstads Flyttstäd
    FlyttstädnIng, bra service med fint utförd städning som kan rekommenderas till andra. Läs mer
  • Rosemarie T
    Rosemarie T skrev om Halmstads Flyttstäd
    Min kund var mycket nöjd med byggstädningen innan de flyttade in
    Jag blev väl bemött och alla mina krav var utförda perfekt.9 Läs mer
  • Therese B
    Therese B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Sämst! Tog fyra omgångar innan arbetet blev godkänt. Jag fick ligga på dom för att det skulle hända något, och fick till svar en gång att de inte kunde få bort kvarvarande klister för att deras medel till det var slut. Jaha, men då får ni ju köpa mer medel? Väldigt oseriöst företag där de lägger skulden på varandra.. Varning för Halmstad Flyttstäd! Läs mer
  • Mikaela G
    Mikaela G skrev om Halmstads Flyttstäd
    Ok bra och flexibelt bemötande. Resultatet tillräckligt för godkänt av nyinflyttad. Läs mer
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hade panik med flyttstäd pga återbud och HF kunde komma dagen efter kl8 helt otroligt. Trevligt bemötande, bra utfört arbete, effektivt osv. Mycket bra Läs mer
  • Bernt A
    Bernt A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Ett väl utfört jobb, jag är helnöjd och kunde överlämna lägenheten i fint skick. Läs mer
  • Jorma J
    Jorma J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hej. Allt ni har gjort mottagning och arbete är bra damerna som var hemma hos mig har varit bra reklam för firman m.v.h jorma Jonsbogatan 17 hyltebruk tack Läs mer
  • Mona L
    Mona L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bokade åt min mamma. Tyckte att bokningen var smidig. Läs mer
  • Sebastian F
    Sebastian F skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning.
    Mycket bra städat och snabbt ich smidigt att boka, trevligt bemötande. Läs mer
  • Miroslav H
    Miroslav H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Helt ok.var nöjd med era tjänster. Läs mer
  • Bo O
    Bo O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hej!
    Det fungerade utan problem. HFAB hade något klagomål som ni fixade direkt. Jag är nöjd. Läs mer
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställde flyttstäd ifrån företaget och blev mycket nöjd! Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Inga som helst konstigheter! Skulle varmt rekommendera detta företaget till andra! Läs mer
  • Christer E
    Christer E skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vänligt bemötande Men riktigt uselt städat Fick komma 2 ggr men resultatet var ändå inte bra Ungt folk som knappas städar sitt eget rum Tack för denna gång men aldrig mera Mvh Christer Läs mer
  • Per-anders A
    Per-anders A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Fått hjälp med flyttstädning Väldigt tillmötesgående personal och gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Barbara N
    Barbara N skrev om Halmstads Flyttstäd
    Det var ok. HFAB godkände det men vi fick städa ur några lådor som inte alls var städade. Det fanns alltså delar av städningen som kunde varit bättre för att kryssa i rekommenderas. Läs mer
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Fick hjälp med flyttstäd som gjordes bra, snabbt och med bemötande personal. Läs mer
  • Ingela M
    Ingela M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trevligt bemötande men helt oacceptabelt dålig städning. Pinsamt när jag o hyresvärden skulle ses för besiktning i lägenheten och man direkt såg att det inte var städat ordentligt.
    Fönsterna var flammiga o randiga, diskbänken såg ut att vara avtorkad med plaskvåt trasa, inga lister var torkade och det var smutsigt på golven o i hörnerna. Fick förklaring att en helt ny tjej varit med och städat men då måste ju den ordinarie vara ansvarig och titta över städningen innan man lämnar lägenheten.
    Inga problem när jag klagade och att få det omstädat men jag var aldrig tillbaka o kollade o hyresvärden hörde inte av sig så det var nog ok.
    Detta var en dödsbostädning och viktigt för oss barn att vi fick lämna lägenheten ren o fin och vi var besvikna. Läs mer
  • Malin K
    Malin K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Svårt att få kontakt med dem efter man väl bokat städning.
    Dålig städning, hade gjort det bättre själv. Till o med efter de varit där en andra gång var det inte helt städat. Men ett tack till bovärden som godkände endå och varnade mig för städfirma. Hon haft fler hyresgäster som anlitat detta företag och de flesta gånger är det så dåligt städat att hon inte kan godkänna det.
    Plus deras rengörnings medel luktar jättelila. Så illa att man måste vädra ut i flera dagar efter ( info från hyresgästen som flyttade in). Läs mer
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Halmstads Flyttstäd
    Gick snabbt och smidigt att boka in flyttstädning. Städningen var till belåtenhet, så även priset. Läs mer
  • Philip K
    Philip K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Ett bra bemötande, proffsigt. Trevliga och noggranna i sitt arbetsutförande. Jag blev supernöjd. Läs mer
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Väldigt bra städat var riktigt nöjd med allt. Bra bemötande och välgrundad smidigt upplägg. Läs mer
  • Sebastian F
    Proffsiga och bra. Vi var nöjda Läs mer
  • Jessika B
    Jessika B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd.
    Bemötande i telefon var bra!
    Hemsidan var svår att hitta vid andra försöket dock.
    Var inte på plats vid städningen men min nya hyresgäst var mycket nöjd! Läs mer
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Undermålig flyttstädning som de fick göra om på flera punkter. Trots det fick hyresvärden ta dit ett annat städbolag. Företaget kan säkert vara bra, men vi fick en anställd som absolut inte kunde sitt jobb. Läs mer
  • Annika J
    Annika J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Fantastiskt bemötande, flexibel och hjälpsam personal. Toppen! Läs mer
  • Leena L
    Leena L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställde Flyttstäd, fick bra bemötande både vid beställning, telefon och på plats. Städningen mycket bra gjort. Absolut inget att anmärka. Kan varmt rekommendera. Kommer inte ihåg namnet på tjejen jag hade kontakt längre, men hon var mycket serviceminded och hjälpsam. Läs mer

Snötorpsvägen 89, 302 48 Halmstad