Alla kategorier Flyttstäd Halland Halmstad Flyttstädsbyrån Halmstads Flyttstäd

Halmstads Flyttstäd

Snötorpsvägen 89, 302 48 Halmstad — Visa karta

Välkommen till Halmstad Flyttstäd!

Vi erbjuder en rad städtjänster, främst vid bygg och flytt, för att du ska kunna fokusera på det roliga i renoveringen eller flytten. Vår absoluta specialitet är flyttstädning och eftersom vi gör detta i princip varje dag har vi koll på hur vi bäst lägger upp arbetet, vilka medel och verktyg som krävs och var det är värt att lägga den där extra energin för att utrymmet ska kännas riktigt fräscht och nystädat.

Vår städgaranti gör att du kan vara säker på att vem som än ska flytta in känner sig nöjd med städningen. Den nya ägaren eller hyresgästen bli kontaktad av oss och vi bestämmer en tid för inspektion samma dag som städningen sker.

Läs vad 108 kunder tycker om Halmstads Flyttstäd

• 2019-03-21

Henrik B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstädning genom annat bolag som förmedlade jobbet till Halmstad Flyttstäd. Gick enkelt att bestämma tid för städningen gick snabbt och smidigt. Dröjde ett tag innan fakturan kom men i övrigt inga problem. Blev bra bemött. Läs mer
  • 2019-03-11

Anette J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd som utfördes på ett mycket bra sätt. Trevligt bemötande o leverans enligt avtal Läs mer
    2019-03-11 Kimmie S svarar Anette J
    Hej. Roligt att du är nöjd. Mvh Diana
  • 2019-03-04

Carlos R skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstäd, fick godkänt och dom var tillmötesgående så är nöjd 😊 Läs mer
  • 2019-03-03

Bengt A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd. Bemötandet bra. Några grova missar men inte värre än jag tog det själv utan att blanda in företaget. Läs mer
  • Christina K

2019-03-03

Christina K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd
    Trevligt bemötande
    Jag har väldigt höga förväntningar på en flyttstädning vill det ska vara totalt fläckfritt. Var inte nöjd med några fönster så det kom tillbaka och gjorde om.
    Blev förvånade över att jag inte var nöjd över att ringa tillbaka personal men annats gjorde de ett bra jobb. Läs mer
    2019-03-11 Kimmie S svarar Christina K
    Hej Christina. Vi har garanti på våra städningar vilket betyder att vi självklart kommer tillbaka och åtgärdar på bästa sätt. Vår strävan är nöjda kunder. Roligt att du blev nöjd i slutändan i alla fall. Mvh Diana
  • 2019-03-03

Åsa W skrev om Halmstads Flyttstäd
    Det de städade blev bra men missade genomgående ställen som ovanpå garderober. Läs mer

Emilia A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Proffsigt, bra bemötande till ett överkomligt pris Läs mer

Matilda M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte Flyttstäd till en 2:a, allt gick supersmidigt! Behövde inte tänka på nånting mer än att lämna nyckeln! När jag kom tillbaka möttes jag av en jättefint städad lägenhet, rekommenderar! Läs mer

Thomas C skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning
    Snabb och korrekt service
    Mycket bra resultat. Läs mer

Svt M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Jag betalade dyrt för flyttstäd i två hus och fick någon som gick snabbt igenom båda husen och gjorde så lite som möjligt. Exempelvis ingick fönsterputsninig och på ena stället var det flera stora fönster, vilket jag uppgav i beställningen, och jag utgår ifrån att jag därför betalade extra för det. Min personal som var på plats rapporterade att ingen fönsterputsning utfördes. På andra stället var inte ens golvet städat utan var fullt av skräp och jag fick en mycket missnöjd hyresvärd i telefon och jobbet fick göras om. I telefon uppgav er kontaktperson att hon inte förstått att detta skulle göras. Om jag betalat för en flyttstäd så ska jag få det som ni utlovar i er beskrivning, inte en bedömning om huruvida det behövs eller inte. Begreppet flyttstäd innebär att det ska vara spotless. Jag har aldrig varit med om så dåligt arbete från ett städbolag förut. Läs mer
    2019-03-01 Kimmie S svarar Svt M
    Hej. Tyvärr uppstod ett missförstånd om vad som skulle göras eller inte. I det ena objektet bars det ut prylar efter att städarna varit där men vi åkte självklart tillbaka och åtgärdade ändå. Tråkigt att ni är missnöjda men ett missförstånd kan ju rättas till och det gjorde vi.
    Vår garanti innebär att vi åtgärdar det som kunden är missnöjd med och vad vi kan se så har vi uppfyllt vår del av garantin.
    MVh Diana

Elisabeth S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Utmärkt på alla sätt. Kontakt, städning till belåtenhet. Superskönt att slippa bry sig om flyttstädningen o kunna ägna sig åt nya boendet istället. Läs mer
    2019-03-01 Kimmie S svarar Elisabeth S
    Hej. Roligt att du är nöjd. Vår strävan är alltid nöjda kunder och att kunna underlätta för kunderna.
    Mvh Diana

Andreas S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Städningen gick igenom besiktningen. Läs mer

Anneli S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bra och trevliga. Städningen var okej och priset med. Läs mer

Victoria H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd till hyresrätt, har inte fått några klagomål från nya hyresgästen så antar städning var godkänd. Läs mer

Edy M skrev om Halmstads Flyttstäd
    De gjorde ett bra jobb och var väldigt snabba. Dessutom billiga! Läs mer

Hanna J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vi köpte flyttstäd. Supernöjda hela vägen! Snabba och noggranna. Läs mer
  • 2019-02-28

Agnes K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vi köpte Flyttstäd till vår lägenhet. Den blev långt ifrån godkänd då vi fick betala en stor summa pengar. Fick inga pengar tillbaka. Fick påminnelse på Mail i över ett halvår att betala vår faktura fast vi gjorde det direkt, mailade om det flertalet gånger utan svar. För jäkla dåligt helt enkelt! Läs mer

Kerstin A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning
    Förväntade oss att det skulle vara skinande rent överallt i och bakom alla skrymslen o vrår och inte bara lukta gott . Efter 22 års boende , så behövs det lite mer än en veckostädning. Nu fanns t.ex. damm bakom elementen kvar!
    Vi framförde inget klagomål för det visade sig att lägenheten renoverades. Läs mer

Johan T skrev om Halmstads Flyttstäd
    Under all kritik tyvärr.
    Nonchalant bemötande av två yngre män som inte alls verkade veta vad som ingick i flyttstädet av vår hyreslägenhet, trots tydligt protokoll på hemsidan. 3 besök från dessa krävdes innan vår hyresvärd kunde godkänna flyttstädet! Och då höll det ändå inte måttet för vad man kan begära av en firma som utger sig för att vara seriösa.
    Oproffsigt bemötande från ”chefen” som suckade och svor i telefonen och till slut fick åka och sköta städet själv.
    Kommer aldrig någonsin anlita Halmstad flyttstäd igen eller rekommendera andra till att göra det! Läs mer

Anita D skrev om Halmstads Flyttstäd
    Funkade jättebra, från beställning till sista städning. Läs mer

Marie R skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bokat flyttstäd av mitt hus och jag har anlitat andra företag innan som inte hållt vad dom lovat men jag är jättenöjd med Er, från första kontakten till avslut. Läs mer
    2019-02-27 Kimmie S svarar Marie R
    Hej! Tack för de fina orden. Roligt att du är nöjd. Mvh Diana

Johan F skrev om Halmstads Flyttstäd
    Jag köpte flytt städ, och jag blev super nöjd. Läs mer

Timmi K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Som beställare av flyttstäd.

Uselt att inte prata med mig som uppdragsgivare innan ni prata med hyresvärd om vad som skulle göras.
    Klagar på att det är skitigt. Vad kan man förvänta sig av en flyttstäd. Att det ska vara ny städat? Det var inte så skitigt.
    Klagar på flugor som var bananflugor.

Dåligt att inte se till att hyresvärd besiktade lägenheten när ni vat klara som överenskommet.
    Dåligt att lämna nyckel i brevlåda när det inte var så överenskommet.
    Dåligt att höja priset till det dubbla. Kommer aldrig anlita er mer. Läs mer
    2019-02-27 Göteborgs Flyttstäd svarar Timmi K
    Hej, i detta fallet har vi varit i kontakt med Maritha gällande detta objekt som även är bokat av henne. Det är anmält från vår sida att den är smutsigare än vanligt samt nikotinskadat. Detta har således accepterats och utfört på beställning av er.

Vi har inga kontaktuppgifter till hyresvärden för besiktning.
    Vi talar alltid om för den som bokar gällande information kring nyckelhanteringen.
    Vi tar alltid en kontakt med beställaren om vi höjer priset.

Mvh Kimmie

Johanna L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte Flyttstäd då vi släppte vår hyreslägenhet i Halmstad och flyttade till Göteborg. Smidigt och bra bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-02-27 Kimmie S svarar Johanna L
    Hej. Är kunden nöjd är också vi nöjda. Tack för de fina orden. Mvh Diana

Anders L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trevligt bemötande, professionell personal och utmärkt resultat. Priser oslagbart också. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-02-25

Daniel L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd. Jättenöjd. Förväntningarna uppnådda. Läs mer
  • 2019-02-25

Joanna D skrev om Halmstads Flyttstäd
    Jag beställde flyttstäda för min lägenhet. Jag fick snabba svar via mail och de var väldigt flexibla i sitt bemötande. Städningen fick göras om men de hade garanti för att göra om den om det inte gick igenom och de var väldigt tillmötesgående och gjorde om städningen utan några problem.

Hade sammanfattningsvis en bra upplevelse av halmstad flyttstäd och skulle använda dem igen vid en flytt. Läs mer

Gun W skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning. Trevlig personal. Allt till belåtenhet!👍 Läs mer

Christer J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bra jobb👍inga klagomål ännu✌️ Läs mer

Therese J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trevligt bemötande, bra städat och enkla och tillmötesgående! Läs mer

Helena J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Visningsstäd som var mycket väl utfört kommer även att anlita er för flyttstäd Läs mer

Malkolm K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Mycket trevlig personal som städade snyggt och prydligt. Gjorde det jag förväntade mig. Läs mer

Johanna I skrev om Halmstads Flyttstäd
    Halmstad Flyttstäd utförde en flyttstäd i vårt förra boende och vi kan inte säga annat än att vi är supernöjda!
    Lägenheten var renare än någonsin! Läs mer

Jennifer M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställde flyttstädning av villa, fick snabbt offert och de var kvicka med att svara på alla mina frågor.
    Blev glatt överraskad av kvaliteten på städningen, huset har nog aldrig varit så rent!
    Lagom pris för tjänsten. Läs mer

Tamara T skrev om Halmstads Flyttstäd
    Halmstad Flyttstäd städade vår lägenhet närvi hade flyttat ut. Allt var perfekt städat, utan någon anmärkning. Väldigt trevlig och kunnig personal också. Läs mer

Hanna W skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trevligt bemötande både i telefon och av de som kom och utförde flyttstädningen. Läs mer

Gullmaj A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Första städningen kunde varken köparen eller jag godkänna. Efter andra gången , godkände vi. Läs mer

Mia K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Allt fungerade jättebra. Jag är supernöjd med både bemötande och städning. Läs mer

Österby C skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bra bemötande från Halmstads Flyttstäd som städade lägenheten. Noggrat och mycket rent i hela bostaden. Vi kan varmt rekommendera Halmstads Flyttstäd, vilket vi redan också har gjort till släkt och vänner. Läs mer

Rolf J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trevligt bemötande! Positivt att arbetsledaren besökte villan för att se vad som väntade städlaget dagen efter.
    Mycket bra städat förutom att man glömt dammsuga några tapeter där det hängde kvar damm, tar ner intrycket lite. Läs mer

Mathias J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Enkel bokning och smidig, bra städning Läs mer

Ingrid A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Begärde flyttstädning av min svärmor Ingrids lägenhet. Det var några saker som anmärktes på vid kontrollbesiktningen av hyresvärden. Vi åtgärdade detta själva som tex skåp i badrummet som gick att flytta på och bakom där var inte städat, under handtagen i köket och spisfläkten som inte var rengjord. Jag hade kommit överens ned städkontakten att det skulle sopas av på balkongen och torka fönsterblecket (detta ringde jag om direkt) jag hade ingen möjlighet att åka dit och möta städarna ytterligare en gång därför gjorde jag det själv. Allt det andra var till belåtenhet. /Anita Läs mer

Johanna K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bra, snabba svar, väldigt fint städat. Inget att klaga på. Läs mer

Martin H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bra kontakt och kommunikation. Städet fick kompletteras lite men detta gjordes snabbt och utan krångel. Läs mer
  • 2018-03-09

Stefan A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Inte nöjd! Först kom dem inte den dagen som va bestämt utan ringde 5 minuter innan och fråga om det va okej att ta det imorgon, tur va ju att besiktningen inte va den dagen. Sen fick jag städa av alla lister som inte va avtorkade. Sen va dealen att när hon va klar skulle min hyresvärd godkänna städningen men det va ingen som ringde honom och bad han kolla. När man som kund betalar för en tjänst så räknar man med att få det man blir erbjuden men inte här. Läs mer
  • 2017-12-29

Malin K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Positivt bemötande från början och enkelt uppstyrt med avlämning av nycklar. Tyvärr blev vår tanke att vara klara med städningen i god tid innan nästa hyresgäst skulle in, totalt det motsatta. Efter första städningen var 3 punkter totalt godkända i hela lägenheten och därmed hela behövdes göras om. Fick styrt upp en ny städning dagen efter och bokade därmed in en ny besiktning med bovärden 2 dagar senare. Mitt när sonen skulle sova fick jag ta mig över till den gamla lägenheten för att mötas av samma syn som första gången. Till slut blev det godkänt efter att deras arbetsledare gick in samma kväll som den andra besiktningen var, lämnade nycklarna till henne på kvällen, och fixade iordning lägenheten. Vi fick även förhandlat ner priset. Men det smidiga i att ta flyttstäd försvann i och med den stress de 2 första städningarnas uselhet gav och att lägenheten därmed först blev godkänd sista dagen vi hade den på kontrakt. Onödig stress och onödig tid gick åt till att lämna nycklar och oroa sig över huruvida det skulle bli rent. Läs mer
  • 2017-12-12

Matilda P skrev om Halmstads Flyttstäd
    Smidigt, ingenting att anmärka på. Nöjd med resultatet och även priset. Tack! Läs mer

Yvette O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Har bara haft kontakt via tel o den kontakten var bra. Läs mer

Katia O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bad om en offert via mail och svaret kom snabbt och tydligt specificerat vad som ingick. Bokningen gick smidigt och nycklar kunde lämnas på angiven plats.
    Städningen godkänd av hyresvärden. Mycket nöjd! Läs mer

Alexandra O skrev om Halmstads Flyttstäd