Halmstads Flyttstäd

Halmstads Flyttstäd

Välkommen till Halmstad Flyttstäd!

Vi erbjuder en rad städtjänster, främst vid bygg och flytt, för att du ska kunna fokusera på det roliga i renoveringen eller flytten. Vår absoluta specialitet är flyttstädning och eftersom vi gör detta i princip varje dag har vi koll på hur vi bäst lägger upp arbetet, vilka medel och verktyg som krävs och var det är värt att lägga den där extra energin för att utrymmet ska kännas riktigt fräscht och nystädat.

Vår städgaranti gör att du kan vara säker på att vem som än ska flytta in känner sig nöjd med städningen. Den nya ägaren eller hyresgästen bli kontaktad av oss och vi bestämmer en tid för inspektion samma dag som städningen sker.

Läs vad 185 kunder tycker om Halmstads Flyttstäd 2

2020-12-14
    Har köpt flyttstädning med fönsterputsning. Nya ägarna till huset vart väldigt nöjda med städningen.
    2020-11-25
    Utförde uppdraget med glans och mkt proffsigt.
    Kan rekommenderas!
    2020-11-24
    Flyttstäd. Telefonledes ganska lojt bemötande, på städdagen också. Inte förtroendeingivande.

Efter städningen fick jag gå och ”städa upp efter städaren”, dvs ta bort smutshögar på golvet efter golvmoppen, torka av toalettstolen då det inte var gjort och torka rent vissa köksskåp då det heller inte var gjort.
    2020-11-24
    Flyttstäd av stor lägenhet.
    Inte super tillmötesgående, oengagerande vid kontakt. Hade förväntat mig bättre service och var tvungen att städa om igen efter då de fuskat på smågrejer som definitivt ett städföretag absolut inte bör missa som damm på en list.. Inte supernöjd. De kom ju dock tillbaka och städade en andra gång så det ska de ha kredit för men överlag är jag inte så nöjd och kommer inte rekommendera dom.
    2020-11-23
    Städningen var inte okej. Smuts kvar på toaletten och när man kom med synpunkter så blev man erbjuder biobiljetter som kompensation. Nej de ska inte städa hos mig mer
    2020-11-23
    Köpte en flyttstädning där de städade hela lägenheten. Allting från frågor ja hade innan köpet till nyckelhämtning/lämning fungerade smidigt. Städningen gick också igenom besiktningen samt att det var ett hyggligt pris. Allt som allt är jag nöjd och jag hade gärna anställt Halmstad flyttstäd igen.
    2020-11-23
    Mycket bra städat. Både vi och nya husägaren är nöjda.
    2020-11-23
    Hej! Jag anlitade Er för ett omstämd som HFAB inte hade godkänt.....De godkände inte ens erat städ....Men... Ni tog erat ansvar och åkte dit en gång till... så jag kunde slappna av. Tack 🙏
    2020-11-23
    Allt från offert till genomförande var perfekt, dessutom mycket trevligt bemötande.
    Skulle flytta.
    Städningen var helt okej men var inte helt hundra då det var missat på vissa ställen.
    Fick även frågan: hur noga är er hyresvärd?
    Lite konstig fråga.
  • Maria W
    skrev om Halmstads Flyttstäd
    2020-11-23
    Duktig personal. Noggrant städat.
    2020-11-22
    Flyttstädning av lägenhet fick anmärkning av kontrollant
    2020-11-22
    Bra resultat och smidig hantering av nycklar.
    2020-11-21
    Städningen blev ej godkänd trotts att de fick åka tillbaka dagen efter och göra om. Sluta med att jag själv fick städa på midsommarafton.
    När det sedan skickades en fullständig faktura besterd ja den eftersom de inte gjort va de utlovat enligt deras städschema. Fick 200kr rabatt..
    Rekommenderar ej.
    2020-11-20
    Väldigt bra städning av Halmstad flyttstäd, inget att klaga på!
    2020-11-20
    Jag är jättenöjd med Halmstad Flyttstäd. Allt ifrån första kontakten vid förfrågan och bokning till den slutliga städningen. Bra resultat och trevlig personal!
    2020-11-20
    Utmärkt utförd flyttstädning. Kan rekommenderas.
    2020-11-20
    Trevligt bemötande och utmärkt jobb
    Flyttstäd
    Bra städat i vår lilla lägenhet men det var även ni som städat huset vi flyttade in i. Där var det massa spindelnät på väggar o skitigt på hallgolvet. Fick erbjudandet av er att få rabatt på hemstäd pga detta men när vi sedan hörde av oss ang pris på hemstädning och svarade på ert mejl så tog sig inte personen hos er ens tid att läsa vad ni faktiskt mejlat oss tidigare. Lite dåligt. =vi fick ingen rabatt o ni inget jobb.
    2020-11-20
    Höll vad de lova, pris enligt offerten.
    2020-11-20
    Hade flyttstäd. Tyckete de va enkelt med att lämna nyckeln och få tillbaka den. Va ett bra pris på flyttstädet.
    2020-11-19
    Flyttstäd.
    Bra!
    Stämde!
    Bra!
    2020-11-19
    Enkelt, smidigt och utmärkt resultat.
    2020-11-18
    Supernöjd! Bra pris, fick snabb tid och inspektionen gick igenom utan minsta anmärkning.
    1.Flytt städ bra pris ⭐⭐⭐⭐⭐
    2.godkänd städning ⭐⭐⭐⭐⭐
    3.snabb service ⭐⭐⭐⭐⭐
    4.Trevlig personal ⭐⭐⭐⭐⭐
    5.Trygghet ⭐⭐⭐⭐⭐
    2020-11-18
    Flyttstäd, lägenhet 2 rum. Väldigt bra bemötande och väldigt bra städat. Hade bestämt städ fredag, men dem hade så mycket att göra så kom på lördag. Väldigt fin service!
    2020-11-18
    Smidigt och prisvärt! Mycket nöjd med både bemötande och utförande.
    Flyttstädningen äldreboende
    Bra bemötande, klara villkor
    Att allt skulle fungera som avtalat och så blev det
    Upplevelsen positiv
    2020-02-27
    Varning för oseriöst!!
    Anlitade för 1 år sedan till lägenhet. ”Glömde” bland annat städa balkong, skafferi, badkar osv.. Blev inte trevligt bemött ( väldigt mycket pust & stön!) när jag då kontaktade dem igen, jag fick själv åka hem till någon, helt på andra sidan stan och lämna nyckeln igen dagen efter. Försökte sedan få kontakt med dem för uppföljning men inget svar. Inte en enda förklaring, ursäkt eller krona tillbaka.
    Extremt oproffsigt hela vägen.
    Även mäklare avråder att anlita dessa.
    2020-02-07
    Jag köpte flyttstäd och det var väldigt smidigt. Det var bra bemötande av den som städade och jag blev väldigt nöjd över städningen
    2020-02-07
    Köpte flyttstäd. Trevligt bemötande och allt fungerade fint. Bra städat.
    2020-02-06
    Flytt från hus till lägenhet. Allt flöt på jättebra och Huset blev städat på det sätt jag förväntat mig. Och dom som köpt huset var mycket nöjda med städningen
    2020-02-06
    Bra service till ett bra pris!!
  • 2020-02-06
    Köpte flyttstädning av en lägenhet. Är jättenöjd med allt. Från bemötande och bokning till själva städningen och uppföljningen. Inga anmärkningar,
    2020-02-06
    Beställde flyttstädning: Städningen gjordes på ca 1 timme (125 m2). Otroligt dålig städning - jag fick själv efterstäda i 4 timmar. De debiterade orimliga 3225 kr. Efter diskussioner skulle de återbetala 1530 kr, vilket ännu ej skett efter 2 månader. Helt otroligt dåligt jobb och dålig hantering av mitt ärende.
    Mvh,
    Johan Mjöberg
    0733 679952
    2020-02-04
    Trevligt bemötande samt snabbt mailsvar ang pris och bokning. Städningen utförd till vårt och husvärdens belåtenhet av mycket trevlig personal.
    2020-02-04
    Vi använde Halmstad Flyttstäd för flyttstädning av min pappas hus som vi skulle flytta in i & tog också då samma firma för att städa vårt hus som vi lämnade. Förväntningarna var höga för vi har bekanta som använt Helsingborgs flyttstäd och sa att där fanns inte ett dammkorn kvar i huset & att städerskan var jättetrevlig & noggrann. Våra städare hade inte städat noggrant alls, snarare bara slarvat och sprungit genom rummen. Stod vatten kvar på trägolven när vi kom en timme efter avslutad städning. Toaletterna hade dom bara svabbat ihop dammet bakom stolarna. Kylskåpet inte torkat och drog man fingret på en list/kontakt/dörrkarm,foder etc i hela huset så fick man med sig allt damm. När vi sen ringde & fick ut en annan som då skulle rätta till så gjorde hon likaså ett halvdant jobb men tyckte själv att hon var klar. Ska tilläggas att huset är 260m3, dom skulle inte ta golvbrunnar eller köksfläkt för det hade de förra ägarna redan gjort. Men vad gör man när man står med flyttlassen utanför dörren & måste lämna huset man bott i? Hade man vetat att dom skulle sköta det så illa så hade man bokat några dagar innan man skulle flytta in..
    Upplevelsen var inte bra, kommer inte rekommendera företaget till någon tyvärr.
    Ledsen att allt inte fungerat för er. Tyvärr kan det hända missöden och att städarna stressar. Ber tusen gånger om ursäkt för detta. Självklart ska vi se över rutinerna så att det inte händer igen. //Diana Halmstads Flyttstäd
    2020-02-04
    Enkelt att boka, snabba svar, smidig överlämning av nyckel, väl utfört arbete
    Roligt att du är nöjd. //Diana Halmstads Flyttstäd
    2020-01-08
    Köpte Flyttstäd. Svarade snabbt och kunde ta bokningen med kort varsel.
    Mycket bra och snabb service!
    Tack för de fina orden! //Diana Halmstads Flyttstäd
  • 2019-11-17
    Tack för jättebra utförd städning och för att ni var så flexibla när det blev missförstånd!

Susanne
    Så skönt att det gick att reda upp missförstånd. Roligt att du är nöjd med vårt arbete! //Diana Halmstads Flyttstäd
    2019-11-03
    Flyttstädning, förväntade mig att allt skulle bli riktigt rent och det blev så.
    2019-10-31
    Köpte flyttstäd till min lägenhet 2ROK.
    Enkel bemötning utan krångel.
    Fick godkändt utan anmärkning
    2019-10-31
    Bokade flyttstäd, trevlig personal och lägenheten blev skinande ren. Rekommenderas.
    2019-10-31
    Vi bokade flyttstäd. För det första städades lägenheten en vecka för tidigt, alltså inte på den dag vi bokat. Nyckeln lämnades inte in till hyresvärden på överenskommen dag. Städningen gick sedan inte igenom hyresvärdens besiktning då det bla var jord kvar i ett skåp. Personalen på Halmstad flyttstäd gav alltid ett trevligt personligt bemötande men sammantaget var hela upplevelsen inte på något sätt friktionsfri.
    2019-10-31
    Flyttstäd, bokade sent men lyckades klämma in mig. Allt blev rent och fint utan konstigheter. Supernöjd!
    2019-10-31
    Riktigt bra! Rent o fint ÖVERALLT! Proffsigt och trevligt bemötande både vid bokning och av det två som kom för att städa. Supernöjd!
    2019-10-31
    Beställde flyttstädning och det fungerade bra. Trevligt bemötande i telefon och nyckelhanteringen funkade bra. Kan mkt väl tänka mig att rekommendera ett företag och även att köpa tjänster fler gånger
    2019-10-31
    De städade lägenheten i samband med min flytt och gjorde detta efter överenskommelse samt i utbyte mot betalning.
    Flyttstäd.
    Källarfönster glömdes bort, golven var fläckiga.
    Fanns ingen tid till att klaga, då nycklarna skulle lämnas över.
    2019-10-31
    Mycket som kändes lite halvdant städat tyvärr.