Alla kategorier Flyttstäd Halland Halmstad Flyttstädsbyrån Halmstads Flyttstäd

Halmstads Flyttstäd

Snötorpsvägen 89, 302 48 Halmstad — Visa karta

Välkommen till Halmstad Flyttstäd!

Vi erbjuder en rad städtjänster, främst vid bygg och flytt, för att du ska kunna fokusera på det roliga i renoveringen eller flytten. Vår absoluta specialitet är flyttstädning och eftersom vi gör detta i princip varje dag har vi koll på hur vi bäst lägger upp arbetet, vilka medel och verktyg som krävs och var det är värt att lägga den där extra energin för att utrymmet ska kännas riktigt fräscht och nystädat.

Vår städgaranti gör att du kan vara säker på att vem som än ska flytta in känner sig nöjd med städningen. Den nya ägaren eller hyresgästen bli kontaktad av oss och vi bestämmer en tid för inspektion samma dag som städningen sker.

Läs vad 55 kunder tycker om Halmstads Flyttstäd

• Johan S
    Johan S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vid besiktningen uppmärksammande besiktningsvärden ett antal fel, främsta felet va att ugnsluckan och ugnsgallret inte va ordentligt rengjort, eftersom nyckelinlämningen va 3 timmar senare så ringde jag efter halmstad flyttstäd direkt, fick inget svar. Eftersom situationen va stressad och jag inte fick något svar samt redan va lite sen till jobbet fick jag själv åtgärda dessa missar. Så jag skulle hinna till nyckelinlämningen. Ringde senare flyttstädningen och de drog av 200kr på faktura efter lite diskussion.
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställde flyttstäd. Hittade företaget på nätet. Mycket nöjd med info vid första kontakten. Fick pris och vad som ingick. Arbetet utfördes av en rutinerad och duktig kvinna. Jag blev mycket nöjd med städningen. Den nya ägaren hade dock önskat att kyl- och frys hade dragits ut. Jag sa att jag aldrig hört att detta ingår i flyttstädning och att jag inte beställt detta.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning av en studentlägenhet. Missade lite småsaker, men inte några grejer som gjorde att den inte gick igenom besiktningen.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Halmstad Flyttstäd hade anlitats av mina hyresgäster för att städa deras lägenhet vid avflyttning. Då de var bortresta var det mig de träffade i samband med städningen. Det är inget företag jag skulle rekommendera då vi blev tvungna att städa om stora delar av lägenheten efter deras ofullständiga jobb. Det visade sig att mycket av det som förväntas vid en flyttstädning tydligen inte ingick, och det var alldeles för mycket som hade missats och slarvats med. De kom tillbaka en andra gång för att åtgärda sådant som att köksfläkten inte var rengjord, att golven fortfarande var skitiga och att duschdörrarna inte gick att se igenom o.s.v. och i samband med det frågade jag om de kunde tänka sig att torka av väggarna mot att den tiden ersattes utöver avtalat pris (detta ingick tydligen inte enligt avtalet). Svaret jag fick var att "- Nej, vi torkar inte väggar, ni får måla om." Det ska nämnas att väggarna inte var i behov av ommålning, det gick att torka bort smutsen med en blöt trasa. Det fanns inget servicetänk överhuvudtaget.
  • Alexandra O
    Alexandra O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Mycket trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Mycket nöjd, skulle definitivt använda mig av dem igen
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hej
    Har fått hemstäd utförd
    Och jag trivs med vårt samarbete
  • Aleksandra B
    Aleksandra B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hjärtligt rekommenderar Halmstads Flyttstäd till alla som behöver den sort av tjänst. Mycket bra bemötande, överväntad bra resultat av städning och mycket rimligt pris.
    11/10 från oss!!!
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Mycket bra bemötande. Bra utfört arbete. Mycket bra städat. Bra pris.
  • Karl Gustaf S
    Karl Gustaf S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hej. Köpte flyttstäd och var väldigt nöjd. Inga problem med någonting och väldigt proffsigt bemötande från början till slut. rekommenderar till alla jag känner.
  • Anna K
    Anna K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställt flyttstädning. Mycket bra bemötande och utförande.
  • Veronica A
    Veronica A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Damm kvar på alla golvlister, spindelnät i hörnen och taken. Skåpsluckor och dörrar inte avtorkade. En dyr fönstertvätt är vad det blev...
  • Sebastian P
    Sebastian P skrev om Halmstads Flyttstäd
    Tyckte de blev jättebra! Kommer rekommendera Halmstad flyttstäd till alla mina vänner
  • Nina N
    Nina N skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hjälpsamma med att hitta tider, och lösningar för att lösa flyttstäd smidigt. Duktiga och noggranna, ingen anmärkning på slutbesiktning av lägenheten.
  • Björn B
    Björn B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Fantastiskt bra flyttstäd, trevligt bemötande, ok pris och allt smidigt utfört!
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bra.
    Smidigt med bra resultat. Rimlig prisbild.
  • Hans J
    Hans J skrev om Halmstads Flyttstäd
    FlyttstädnIng, bra service med fint utförd städning som kan rekommenderas till andra.
  • Rosemarie T
    Rosemarie T skrev om Halmstads Flyttstäd
    Min kund var mycket nöjd med byggstädningen innan de flyttade in
    Jag blev väl bemött och alla mina krav var utförda perfekt.9
  • Therese B
    Therese B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Sämst! Tog fyra omgångar innan arbetet blev godkänt. Jag fick ligga på dom för att det skulle hända något, och fick till svar en gång att de inte kunde få bort kvarvarande klister för att deras medel till det var slut. Jaha, men då får ni ju köpa mer medel? Väldigt oseriöst företag där de lägger skulden på varandra.. Varning för Halmstad Flyttstäd!
  • Mikaela G
    Mikaela G skrev om Halmstads Flyttstäd
    Ok bra och flexibelt bemötande. Resultatet tillräckligt för godkänt av nyinflyttad.
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hade panik med flyttstäd pga återbud och HF kunde komma dagen efter kl8 helt otroligt. Trevligt bemötande, bra utfört arbete, effektivt osv. Mycket bra
  • Bernt A
    Bernt A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Ett väl utfört jobb, jag är helnöjd och kunde överlämna lägenheten i fint skick.
  • Jorma J
    Jorma J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hej. Allt ni har gjort mottagning och arbete är bra damerna som var hemma hos mig har varit bra reklam för firman m.v.h jorma Jonsbogatan 17 hyltebruk tack
  • Mona L
    Mona L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bokade åt min mamma. Tyckte att bokningen var smidig.
  • Sebastian F
    Sebastian F skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning.
    Mycket bra städat och snabbt ich smidigt att boka, trevligt bemötande.
  • Miroslav H
    Miroslav H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Helt ok.var nöjd med era tjänster.
  • Bo O
    Bo O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Hej!
    Det fungerade utan problem. HFAB hade något klagomål som ni fixade direkt. Jag är nöjd.
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställde flyttstäd ifrån företaget och blev mycket nöjd! Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Inga som helst konstigheter! Skulle varmt rekommendera detta företaget till andra!
  • Christer E
    Christer E skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vänligt bemötande Men riktigt uselt städat Fick komma 2 ggr men resultatet var ändå inte bra Ungt folk som knappas städar sitt eget rum Tack för denna gång men aldrig mera Mvh Christer
  • Per-anders A
    Per-anders A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Fått hjälp med flyttstädning Väldigt tillmötesgående personal och gjorde ett bra jobb
  • Barbara N
    Barbara N skrev om Halmstads Flyttstäd
    Det var ok. HFAB godkände det men vi fick städa ur några lådor som inte alls var städade. Det fanns alltså delar av städningen som kunde varit bättre för att kryssa i rekommenderas.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Fick hjälp med flyttstäd som gjordes bra, snabbt och med bemötande personal.
  • Ingela M
    Ingela M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trevligt bemötande men helt oacceptabelt dålig städning. Pinsamt när jag o hyresvärden skulle ses för besiktning i lägenheten och man direkt såg att det inte var städat ordentligt.
    Fönsterna var flammiga o randiga, diskbänken såg ut att vara avtorkad med plaskvåt trasa, inga lister var torkade och det var smutsigt på golven o i hörnerna. Fick förklaring att en helt ny tjej varit med och städat men då måste ju den ordinarie vara ansvarig och titta över städningen innan man lämnar lägenheten.
    Inga problem när jag klagade och att få det omstädat men jag var aldrig tillbaka o kollade o hyresvärden hörde inte av sig så det var nog ok.
    Detta var en dödsbostädning och viktigt för oss barn att vi fick lämna lägenheten ren o fin och vi var besvikna.
  • Malin K
    Malin K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Svårt att få kontakt med dem efter man väl bokat städning.
    Dålig städning, hade gjort det bättre själv. Till o med efter de varit där en andra gång var det inte helt städat. Men ett tack till bovärden som godkände endå och varnade mig för städfirma. Hon haft fler hyresgäster som anlitat detta företag och de flesta gånger är det så dåligt städat att hon inte kan godkänna det.
    Plus deras rengörnings medel luktar jättelila. Så illa att man måste vädra ut i flera dagar efter ( info från hyresgästen som flyttade in).
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Halmstads Flyttstäd
    Gick snabbt och smidigt att boka in flyttstädning. Städningen var till belåtenhet, så även priset.
  • Philip K
    Philip K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Ett bra bemötande, proffsigt. Trevliga och noggranna i sitt arbetsutförande. Jag blev supernöjd.
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Väldigt bra städat var riktigt nöjd med allt. Bra bemötande och välgrundad smidigt upplägg.
  • Sebastian F
    Sebastian F skrev om Halmstads Flyttstäd
    Riktigt dåligt , blev omstädning av hela lägenheten
  • Kalle L
    Kalle L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Proffsiga och bra. Vi var nöjda
  • Jessika B
    Jessika B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd.
    Bemötande i telefon var bra!
    Hemsidan var svår att hitta vid andra försöket dock.
    Var inte på plats vid städningen men min nya hyresgäst var mycket nöjd!
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Undermålig flyttstädning som de fick göra om på flera punkter. Trots det fick hyresvärden ta dit ett annat städbolag. Företaget kan säkert vara bra, men vi fick en anställd som absolut inte kunde sitt jobb.
  • Annika J
    Annika J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Fantastiskt bemötande, flexibel och hjälpsam personal. Toppen!
  • Leena L
    Leena L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställde Flyttstäd, fick bra bemötande både vid beställning, telefon och på plats. Städningen mycket bra gjort. Absolut inget att anmärka. Kan varmt rekommendera. Kommer inte ihåg namnet på tjejen jag hade kontakt längre, men hon var mycket serviceminded och hjälpsam.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning. Fungerade utmärkt bra utfört jobb och tillmötesgående personal.
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning. Snabb offert och felfritt utfört.
  • Robin F
    Robin F skrev om Halmstads Flyttstäd
    Betalat för en flyttstäd , mycket ränder kvar på rutor efter putsning av fönster , inte rengjort ovanför garderober , inte rengjort ventiler , såg helt enkelt ut som om dom knappt varit här . Väldigt missnöjd och uselt arbete
  • Kimberly G
    Kimberly G skrev om Halmstads Flyttstäd
    Väldigt enkel hemsida, bra information och bemötande. Fick reda på min tid ganska sent, dem bad om ursäkt men jag hann bli orolig. Va lite som vi inte va är nöjd med efter städer, men det fixades utan problem!
    Alltid trevligt bemötande och slutresultatet var perfekt 👌🏼
  • Marcus C
    Marcus C skrev om Halmstads Flyttstäd
    Inga anmärkningar på städningen,

men de justerade priset när jag gick vidare med offerten. De hade tydligen missat att jag hade balkong?

Lätta att kontakta och har givit mig ett professionellt bemötande i övrigt.
  • Maria H
    Maria H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd. Bra bemötande, positivt med gratis offert samt att flyttstäd har fasta priser. Blev godkändt av besiktningen av hyresvärden.
  • Maria L
    Maria L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bra kommunikation hela vägen! Köparna till lägenheten hade vissa anmärkningar på städningen, men vi märkte inget av detta då vi inspekterade lägenheten inför överlåtelsen.
  • Tilia A
    Tilia A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Kände inget bra bemötande o väldigt otrevliga
    2017-08-24 Kimmie S svarar Tilia A
    Hej

Tråkigt att du känner så, i ert specfika fall när bostaden inte är tömd samt extra smutsig blir självklart allt krångligare. Er faktura är inte helle reglerad från er sida trotts att vi utfört en gedigen städningen enligt överenskommelse per telefon då vi alltid har en personlig kontakt med våra kunder gällande extra kostnader.

Mvh Kimmie

Snötorpsvägen 89, 302 48 Halmstad