Halmstads Flyttstäd

Snötorpsvägen 89, 302 48 Halmstad — Visa karta

Välkommen till Halmstad Flyttstäd!

Vi erbjuder en rad städtjänster, främst vid bygg och flytt, för att du ska kunna fokusera på det roliga i renoveringen eller flytten. Vår absoluta specialitet är flyttstädning och eftersom vi gör detta i princip varje dag har vi koll på hur vi bäst lägger upp arbetet, vilka medel och verktyg som krävs och var det är värt att lägga den där extra energin för att utrymmet ska kännas riktigt fräscht och nystädat.

Vår städgaranti gör att du kan vara säker på att vem som än ska flytta in känner sig nöjd med städningen. Den nya ägaren eller hyresgästen bli kontaktad av oss och vi bestämmer en tid för inspektion samma dag som städningen sker.

Läs vad 157 kunder tycker om Halmstads Flyttstäd

• 2020-02-27

JENNY L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Varning för oseriöst!!
    Anlitade för 1 år sedan till lägenhet. ”Glömde” bland annat städa balkong, skafferi, badkar osv.. Blev inte trevligt bemött ( väldigt mycket pust & stön!) när jag då kontaktade dem igen, jag fick själv åka hem till någon, helt på andra sidan stan och lämna nyckeln igen dagen efter. Försökte sedan få kontakt med dem för uppföljning men inget svar. Inte en enda förklaring, ursäkt eller krona tillbaka.
    Extremt oproffsigt hela vägen.
    Även mäklare avråder att anlita dessa. Läs mer
  • 2020-02-07

Ulrika O skrev om Halmstads Flyttstäd
    Jag köpte flyttstäd och det var väldigt smidigt. Det var bra bemötande av den som städade och jag blev väldigt nöjd över städningen Läs mer
  • 2020-02-07

Kristina M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstäd. Trevligt bemötande och allt fungerade fint. Bra städat. Läs mer

Kristina H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flytt från hus till lägenhet. Allt flöt på jättebra och Huset blev städat på det sätt jag förväntat mig. Och dom som köpt huset var mycket nöjda med städningen Läs mer

Nicholas S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bra service till ett bra pris!! Läs mer

Bnm Förvaltning Ab F skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstädning av en lägenhet. Är jättenöjd med allt. Från bemötande och bokning till själva städningen och uppföljningen. Inga anmärkningar, Läs mer

Johan M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställde flyttstädning: Städningen gjordes på ca 1 timme (125 m2). Otroligt dålig städning - jag fick själv efterstäda i 4 timmar. De debiterade orimliga 3225 kr. Efter diskussioner skulle de återbetala 1530 kr, vilket ännu ej skett efter 2 månader. Helt otroligt dåligt jobb och dålig hantering av mitt ärende.
    Mvh,
    Johan Mjöberg
    0733 679952 Läs mer

Egon N skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trevligt bemötande samt snabbt mailsvar ang pris och bokning. Städningen utförd till vårt och husvärdens belåtenhet av mycket trevlig personal. Läs mer

Karl P skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vi använde Halmstad Flyttstäd för flyttstädning av min pappas hus som vi skulle flytta in i & tog också då samma firma för att städa vårt hus som vi lämnade. Förväntningarna var höga för vi har bekanta som använt Helsingborgs flyttstäd och sa att där fanns inte ett dammkorn kvar i huset & att städerskan var jättetrevlig & noggrann. Våra städare hade inte städat noggrant alls, snarare bara slarvat och sprungit genom rummen. Stod vatten kvar på trägolven när vi kom en timme efter avslutad städning. Toaletterna hade dom bara svabbat ihop dammet bakom stolarna. Kylskåpet inte torkat och drog man fingret på en list/kontakt/dörrkarm,foder etc i hela huset så fick man med sig allt damm. När vi sen ringde & fick ut en annan som då skulle rätta till så gjorde hon likaså ett halvdant jobb men tyckte själv att hon var klar. Ska tilläggas att huset är 260m3, dom skulle inte ta golvbrunnar eller köksfläkt för det hade de förra ägarna redan gjort. Men vad gör man när man står med flyttlassen utanför dörren & måste lämna huset man bott i? Hade man vetat att dom skulle sköta det så illa så hade man bokat några dagar innan man skulle flytta in..
    Upplevelsen var inte bra, kommer inte rekommendera företaget till någon tyvärr. Läs mer
    2020-02-05 Kimmie S svarar Karl P
    Ledsen att allt inte fungerat för er. Tyvärr kan det hända missöden och att städarna stressar. Ber tusen gånger om ursäkt för detta. Självklart ska vi se över rutinerna så att det inte händer igen.

Erik S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Enkelt att boka, snabba svar, smidig överlämning av nyckel, väl utfört arbete Läs mer
    2020-02-05 Kimmie S svarar Erik S
    Roligt att du är nöjd.
  • 2020-01-08

Hanna D skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte Flyttstäd. Svarade snabbt och kunde ta bokningen med kort varsel.
    Mycket bra och snabb service! Läs mer
    2020-02-05 Kimmie S svarar Hanna D
    Tack för de fina orden!
  • 2019-11-17

Susanne Elisabeth L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Tack för jättebra utförd städning och för att ni var så flexibla när det blev missförstånd!

Susanne Läs mer
    2020-02-05 Kimmie S svarar Susanne Elisabeth L
    Så skönt att det gick att reda upp missförstånd. Roligt att du är nöjd med vårt arbete!
  • 2019-11-03

Anne-marie E skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning, förväntade mig att allt skulle bli riktigt rent och det blev så. Läs mer

Simon L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstäd till min lägenhet 2ROK.
    Enkel bemötning utan krångel.
    Fick godkändt utan anmärkning Läs mer

Ellinor L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bokade flyttstäd, trevlig personal och lägenheten blev skinande ren. Rekommenderas. Läs mer

Julia C skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vi bokade flyttstäd. För det första städades lägenheten en vecka för tidigt, alltså inte på den dag vi bokat. Nyckeln lämnades inte in till hyresvärden på överenskommen dag. Städningen gick sedan inte igenom hyresvärdens besiktning då det bla var jord kvar i ett skåp. Personalen på Halmstad flyttstäd gav alltid ett trevligt personligt bemötande men sammantaget var hela upplevelsen inte på något sätt friktionsfri. Läs mer

Ellinor K skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd, bokade sent men lyckades klämma in mig. Allt blev rent och fint utan konstigheter. Supernöjd! Läs mer

Emmlie R skrev om Halmstads Flyttstäd
    Riktigt bra! Rent o fint ÖVERALLT! Proffsigt och trevligt bemötande både vid bokning och av det två som kom för att städa. Supernöjd! Läs mer

Irena J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Beställde flyttstädning och det fungerade bra. Trevligt bemötande i telefon och nyckelhanteringen funkade bra. Kan mkt väl tänka mig att rekommendera ett företag och även att köpa tjänster fler gånger Läs mer

Peter I skrev om Halmstads Flyttstäd
    De städade lägenheten i samband med min flytt och gjorde detta efter överenskommelse samt i utbyte mot betalning. Läs mer

Eija S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd.
    Källarfönster glömdes bort, golven var fläckiga.
    Fanns ingen tid till att klaga, då nycklarna skulle lämnas över. Läs mer

Kristina J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Mycket som kändes lite halvdant städat tyvärr. Läs mer

Jan A skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstädning av skåp, vitvaror o badrum.
    Allt sköttes alldeles utmärkt o vi
    blev väldigt nöjda över jobbet som
    gjordes. Framförallt att vi fick det
    gjort på exakt avtalad tid o utan att vi behövde bevaka hur det utfördes .
    Många tack vi är helnöjda ! Läs mer

Johan F skrev om Halmstads Flyttstäd
    Slarvigt städat. Betalade för balkongstädning men där var de inte ens ute. Läs mer

Thomas E skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd
    Var före utsatt tid och jag har inte hört om den som köpte huset hade några klagomål.
    Vi är nöjda med de snabba svar, fastpris m.m som vi har fått. Läs mer

Marie F skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd av 2 rum o kök, jätte nöjd. Läs mer

Tuija H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd.
    Bra bemötande.
    Hade stora förväntningar, eftersom jag anlitat dem tidigare och de gjorde då ett mycket bra arbete. Denna gången var det inte samma kvalite, det brast på vissa ställen.
    Bra bemötande, stora förväntningar, men mindre bra jobb. Läs mer

Jenny S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning, trevligt bemötande och noga städning Läs mer

Ann-britt M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Detta var ett flyttstäd för min mammas dödsbo. Tänk på att ni inte skriver den avlidnes namn i de mail ni skickar ut Hej Ann-Britt. Det påminnelsemail om att tycka till skickades till min mail inte min mamma Ann-Britts. I övrigt är jag nöjd med flyttstädet. Läs mer

Gunnel B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Levde upp till våra förväntningar Läs mer

Johan L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd där nya ägarna inte var nöjda, kom dit och gjorde om städningen men ska inte behövas. Läs mer

Frida G skrev om Halmstads Flyttstäd
    Slutresultat stämde inte överens med vad företaget lovade. Missnöjd kund, missnöjd efterträdare till kund Läs mer
  • 2019-10-30

Sari M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd, slarvigt gjort, ej gjort vad som bestämts, fick lista på vad ni gör.Gjordes ej, nya ägarna missnöjda med städet Läs mer

Ingrid B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Ingrid finns inte med Oss, det är därför Vi hade städning i Hennes lägenhet. Fick problem med skatteverket pga av Rut avdrag, man får inte Rut avdrag när man inte lever mvh Ola Bonga Läs mer

Malin S skrev om Halmstads Flyttstäd
    Vi fyttade från ett hus till mina föräldrars hus så vi anlitade dem till vårt hus å mina föräldrar anlitade dem till att flyttstäda deras hus innan vi flyttade in. På 150 kvadrat städade 1 kille och jag vet inte vad han städade. Det kändes inte att ng hade städat alls. Kylskåpet var inte städat, plåtarna var inte rörda. Avloppen var inte städade. Jag fick flyttstäda själv. Då ringde jag till dem och sa att de skulle städa vårt hus ordentligt vilket de då gjorde. Jag kommer aldrig mer anlita dem.
    Mvh Malin Sagerstrand Läs mer

Sanna C skrev om Halmstads Flyttstäd
    Helt ok städning för priset. Var inte riktigt rent så fick göra lite själv med. Läs mer

Philip M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstäd för en hyresrätt. Bemötandet var gott, kvalitén på städer i förhållande till priset var väldigt bra. Till och med besiktningsmannen sa att det var mkt väl utfört! Läs mer

Victoria M skrev om Halmstads Flyttstäd
    Det var inte städat i ugnen, kylen eller diskbänken och inte heller rent längs lister vid golven och inte rent i badrummet. Läs mer

Johan N skrev om Halmstads Flyttstäd
    Efter 3 st omstädningar så blev det fortfarande inte godkänt! Skulle verkligen inte rekommendera detta företag för någon!! Läs mer

Eva P skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trött bemötande av telefomist
    Städning var jag inte nöjd med! Läs mer

Irena P skrev om Halmstads Flyttstäd
    Super bra städat min lägenheten efter jag flyttade. 🙂 Läs mer

Alexander J skrev om Halmstads Flyttstäd

Ulrika H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstädning. Snabbt och bra utfört. Läs mer

Elina E skrev om Halmstads Flyttstäd
    Bokade flyttstäd, fick en tid snabbt men upplevde att det var dålig information kring bokningen. Jag fick be om pris flera gånger och tillslut säga ifrån att jag inte lämnar ifrån mig nycklarna innan jag fått en prisuppgift. Nycklarna lämnades sen inte tillbaka där jag önskat, vilket ledde till problem för mig. Städningen var bristfällig på flera punkter, men eftersom inflytande hyresgäst godkände ändå så utnyttjades inte garantin. Bemötandet kändes stressigt och rörigt. Läs mer

Lasse L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Snabb och bra service vid akut behov. Rekommenderas. Läs mer

Ann-sofie E skrev om Halmstads Flyttstäd
    Mycket nöjda med allt från bokning till utförande Läs mer

Mattias J skrev om Halmstads Flyttstäd
    Flyttstäd, slarvigt utfört, samt kändes det inte som att kritilen togs emot. Läs mer

Karin H skrev om Halmstads Flyttstäd
    Otroligt dåligt städat! Smutsigt och dammigt när hyresgästen flyttade in. Dessutom vita spår av städredskap i hallen utanför lägenheten. Mkt dåligt i helhet!! Kommer aldrig rekommendera er till ngn! Läs mer

Sandra L skrev om Halmstads Flyttstäd
    Trevlig personal men de hade glömt spisfläkten. Läs mer
  • 2019-03-21

Henrik B skrev om Halmstads Flyttstäd
    Köpte flyttstädning genom annat bolag som förmedlade jobbet till Halmstad Flyttstäd. Gick enkelt att bestämma tid för städningen gick snabbt och smidigt. Dröjde ett tag innan fakturan kom men i övrigt inga problem. Blev bra bemött. Läs mer

Snötorpsvägen 89, 302 48 Halmstad