Harmony Beauty & Spa

Oktobergatan 11, 126 37 Hägersten — Visa karta

Att bli ompysslad och få lite lyx i tillvaron stärker immunförsvaret och gör dig motståndskraftig mot stress. Unna dig att få må bra, ta en paus och andas ut för en stund. Vi utformar alltid varje behandling efter vad Du för tillfället behöver. Välkommen att boka din tid för välbefinnande idag!

Våra behandlingar ger Dig maximal hudvård och totalt kroppsligt välbefinnande i lugn och harmoniskt miljö. Både män och kvinnor är välkomna till våra fräscha lokaler.
Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA
Maryam M:
Quality work, plus a big smile and availability😘

Skönhetssalonger nära Harmony Beauty & Spa:

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passa... Läs mer ›
Gosia P:
Trevlig stämning, man känner sig verkligen välkommen. Dianas kreativitet och arbete är fantastiska. Det var längesen jag var så nöjd med båd...

Kungsgatan 79, STOCKHOLM
Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsa... Läs mer ›
Elin N:
Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty...

Ulvsundavägen 10, BROMMA
Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, stylin... Läs mer ›
Maryam M:
Quality work, plus a big smile and availability😘

Rindögatan 28, STOCKHOLM
Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klip... Läs mer ›
Gustav:
Jag har klippt mig många år hos Linda. Trots att jag själv har flyttat ut från staden så har jag valt att åka till Linda för att klippa mig ...

Läs vad 93 kunder tycker om Harmony Beauty & Spa

• Ann C
    Ann C skrev om Harmony Beauty & Spa
    Fin salong. Trevlig tjej men besviken på min behandling som jag sett fram emot. Kroppspeel - kändes sim jag blev masserad med vatten och handske.....kände inga korn... eller dofter. Och kallt blev det då handduken som täckte blev blöt. Skrubb behandlingen var klar på 10 min typ. Från det att jag gick in i behandlingsrummet, fick peel, duschat, klätt på mig och bytt rum och sedan vaxat ben o armhålorna, tills jag gick ut - 40 minuter...... Blev inte den mysiga stund jag hade tänkt mig tyvärr...
  • Matilda D
    Matilda D skrev om Harmony Beauty & Spa
    Vänligt bemötande och personal som är väldigt mån om att man ska bli nöjd - utan att försöka sälja en massa produkter eller ytterligare behandlingar. Man känner sig välkommen och omhändertagen.
  • Kajsa K
    Kajsa K skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag gjorde en klassisk ansiktsbehandling på 80 minuter. Proffsigt utförande, vänligt bemötande och bra resultat. Jag gillar också att man inte trugas att köpa produkter som man egentligen inte behöver (vilket ofta hänt mig på andra ställen)., Själva salongen känns mysig och fräsch samt har en lugn atmosfär. Rekommenderar!
  • Eija Y
    Eija Y skrev om Harmony Beauty & Spa
    Vänligt bemötande.Man känner sig alltid välkommen som kund. Professionell kompetent personal.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag har god erfarenhet av att bli väl mottagen på salongen. Jag har/gör epilering, ögonbrynsfärning och vaxning. Väldigt bra resultat.
    Jag har stort förtroende för Atinas kunskaper.
  • Linda O
    Linda O skrev om Harmony Beauty & Spa
    Bra service och behandlingar, fräsch lokal som är lättillgänglig, ok prisnivå.
  • Maria K
    Maria K skrev om Harmony Beauty & Spa
    Bra men Shellac passar inte för korta naglar. Det höll inte.
  • Erja H
    Erja H skrev om Harmony Beauty & Spa
    fick en ansiktsbehandling och fick koppla av en stund. Ögonbrynsfärgning och ansiktspeeling. Jätteskönt.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Harmony Beauty & Spa
    Fick från första gången ett mycket positivt intryck. Blev vänligt och informativt bemött. Som man känner man sig lite vilse i en skönhetssalong...
    Har vaxat ryggen några gånger och är fantastiskt nöjd. Är överraskad över att det inte gör mer ont. Har förstått att det kan påverkas med god teknik, vilken min terapeut uppenbarligen har.
    Jag har återkommit sedan i höstas och är mycket nöjd!
    Båda tjejerna som jobbar där är mycket trevliga och duktiga.
  • Anna S
    Anna S skrev om Harmony Beauty & Spa
    Bästa bikinivaxen! Snabb och proffsig. Bra pris. Dessutom supertrevliga.
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Harmony Beauty & Spa
    Fint och trevligt spa med vänlig personal!
  • Katri M
    Katri M skrev om Harmony Beauty & Spa
    Mycket bra bemötande och professionellt utförande.
  • Rebecka F
    Rebecka F skrev om Harmony Beauty & Spa
    Högsta betyg på bemötande, personalen och behandlingen. Hudterapeuten är otroligt serviceminded och duktig! Blev en trogen kund efter första besöket :)
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Harmony Beauty & Spa
    Bra bemötande. Jag köpte fotbehandling. Jag upplevde besökte enligt vad som hade beskrivits för tjänsten på hemsidan.
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag är så nöjd med behandlingarna på Harmony.
  • Maria G
    Maria G skrev om Harmony Beauty & Spa
    Vänligt bemötande och väl utfört arbete.
  • Lisa D
    Lisa D skrev om Harmony Beauty & Spa
    Mysig salong med trevlig personal och bra läge.
  • Denise G
    Denise G skrev om Harmony Beauty & Spa
    Trevliga och kompetenta tjejer!
  • Monica L
    Monica L skrev om Harmony Beauty & Spa
    Trevliga tjejer, bra bemötande. Kan vara svårt att komma fram på telefon. (Vet att de är i behandlingar).
    Har varit på ansiktsbehandlingar ett antal gånger och kommer gärna tillbaks.
    2014-06-04 Athina K svarar Monica L
    Tack Monica!
    Vi löste detta problem genom att erbjuda online bokning och alla kunder är super nöjda! Därmed inget springandet från behandlingsrummet. Det är ER tid ni betalar för ;-)
  • Catrin J
    Catrin J skrev om Harmony Beauty & Spa
    Hej - jag går hos Lina och hon är en mycket varm och mjuk person. Som genomför sina behandlingar på bästa sätt.
  • Sonja H
    Sonja H skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag är jätte nöjd med upplevelsen som jag har på Harmony Beauty & Spa. Alla är väldigt trevliga, bemötande och utför ett bra jobb. Jag skulle definitivt rekommendera företaget.
  • Pia M
    Pia M skrev om Harmony Beauty & Spa
    Personalen på Harmony Beauty & Spa är fantastiska och hjälpsamma. Deras glada ansikten gör att man vill komma tillbaka månad efter månad.
  • Annica N
    Annica N skrev om Harmony Beauty & Spa
    Nöjd varje gång! Alltid väl omhändertagen. Kan varmt rekommendera.
  • Emelie W
    Emelie W skrev om Harmony Beauty & Spa
    Supertrevlig personal och jättebra behandlingar. Kan varmt rekommendera Harmony Beauty & Spa!
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Harmony Beauty & Spa
    Helt okej ställe! Lite dyra priser dock men trevlig service.
  • Ann L
    Ann L skrev om Harmony Beauty & Spa
    Härlig atmosfär i avkopplande och fräsch miljö. Mycket trevligt och personligt bemötande. Alltid lika trevligt att komma dit.
  • Karin A
    Karin A skrev om Harmony Beauty & Spa
    Fantastiskt bra ställe!
    Schysst service, de behandlingar jag gjort har varit tiptop.
    För att inte tala om den timmes helkroppsmassage jag unnar mig regelbundet -ljuvlig!
  • Karin G
    Karin G skrev om Harmony Beauty & Spa
    Bra och mysigt spa i Liljeholmen.
    2014-05-22 Athina K svarar Karin G
    Tack för din rekommendation Karin. Är det något du är missnöjd hos oss (därefter bara en 1:a i betyg) så ska du inte tveka att berätta till oss. Vi vill ju bli bättre. Eller blev det bara fel?
    MVH
    Athina
  • Lena L
    Lena L skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag kan verkligen rekomedera Harmony Beauty&Spa,man blir alltid vänligt bemöt av Athina och Lina.Man skänner sig väldigt avkopplande i deras fina Spa-rum med lugna färger och avkopplande musik.
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag tycker det är ett trevligt ställe lugnt och harmoniskt verkligen avkoppling med massagen
  • Andrea T
    Andrea T skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag har varit kund på Harmony&beauty spa i flera år och är otroligt nöjd. Man kan välja bland många olika behandlingar till bra priser :) Jag kan varmt rekommendera denna underbara salongen och super fin och trevlig personal
    2014-06-04 Athina K svarar Andrea T
    Tack Andrea! :-) En av anledningar att hålla på så många år är kunder som du, ovärderligt, enligt mig!
  • Melinda A
    Melinda A skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag tycker att de gör bra behandlingar och går dit två gånger i månaden och jag är nöjd varje gång.
  • Teodora K
    Teodora K skrev om Harmony Beauty & Spa
    Så mysigt o så duktiga o proffsiga tjejer!!!
  • Christina B
    Christina B skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag har endast vid tre tillfällen varit på företaget. Har blivit trevligt bemött och varit nöjd med att få fransar och ögonbryn färgade.
  • Louise D
    Louise D skrev om Harmony Beauty & Spa
    Gör shellac kontinuerligt och köper alla mina hudvårdsprodukter hos Harmony Beauty & Spa. Är mycket nöjd med allt från utbud, bemötande och service till noggrant utförande och fräscha lokaler. Möts alltid av ett leende och ingeting är omöjligt!
  • Marie N
    Marie N skrev om Harmony Beauty & Spa
    Alltid trevligt och proffesionellt bemötande.
    Fick njuta en skön stund med "hotstone massage" och ville inte alls att det skulle ta slut. Varmt, skönt och omtänksamt. jag rekommenderar Harmony Beaty & Spa till vänner och bekanta.
  • Isabel T
    Isabel T skrev om Harmony Beauty & Spa
    Bra behandlingar och trevligt bemötande.
  • Lena A
    Lena A skrev om Harmony Beauty & Spa
    Trevlig och kunnig personal.
    Behandlingar som verkligen gör resultat.
    Pröva bla NBE 500 och Dermapen. Fantastiska resultat.
  • Elisabeth P
    Elisabeth P skrev om Harmony Beauty & Spa
    Seriösa, noggranna och trevliga terapeuter.
    Helt outstanding när det gäller plockning av ögonbryn.
    Rekommenderas varmt!!!
  • Anna G
    Anna G skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag har fått en ansiktsbehandling. Jag får alltid ett mycket trevligt bemötande där jag upplever att jag alltid får "specialanpassad" behandling. inte bara en behandling utan lite tips och råd just för mig.
    Jag rekommenderar alltid Harmony för mina vänner och bekanta.
  • Gary B
    Gary B skrev om Harmony Beauty & Spa
    Bra kompetens, lugn lokal. Rekommenderat till mina vänner redan
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jag har varit kund ca 2 år och är mycket nöjd, brukar bla ta massage och vaxning. Jag rekommenderar gärna goda vänner att komma dit.
  • Taina B
    Taina B skrev om Harmony Beauty & Spa
    Ett litet fint SPA som tar hand om sina kunder på ett mycket proffsigt sätt.

Jag är väldigt nöjd med Athina och hennes kollegor och kan verkligen rekomndera dom till dem behandlingar dom gör
  • Martin G
    Martin G skrev om Harmony Beauty & Spa
    Väldigt rekommenderad salong! Mycket bra resultat efter behandlingarna och fräscha lokaler.
  • Marie B
    Marie B skrev om Harmony Beauty & Spa
    Smidigt att kunna boka tid på nätet. Trevligt behandlingsrum, bra bemötande. Jag bokade en massage och tycker att det var prisvärt.
  • A
    A skrev om Harmony Beauty & Spa
    Athina är klart bäst i stan och jag är trogen kund hos henne sedan flera år tillbaka. Ett riktigt fullblodsproffs på alla sätt.
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Harmony Beauty & Spa
    Jättetrevlig och duktig personal.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Harmony Beauty & Spa
    Vaxning och färgning av fransar och bryn. Utmärkt resultat och snabb och relativt smärtfri process. Athina är ett sant proffs!
  • Tina K
    Tina K skrev om Harmony Beauty & Spa
    Mycket fin salong, rofylld och vacker. Lugnt och stilla. Kunnig
    personal som utför behandling mycket bra. Tillgängliga tider. Vid ett par tillfällen upplevt sämre bemötande då jag som kund upplevt att jag får ta att denna person inte mår så bra idag.
  • Siv K
    Siv K skrev om Harmony Beauty & Spa
    jag var mycket nöjd med både bemötande och behandling som var massage

Oktobergatan 11, 126 37 Hägersten