Hårstudion Sax & Hjort AB

Hårstudion Sax & Hjort AB

www.saxochhjort.se

35 omdömen om Hårstudion Sax & Hjort AB

Anneli L

Bra bemötande med kunden i fokus. Lyhörd för kundens önskemål.

Johanna C

Folieslinger och klipp! Så nöjd med resultatet!

Ellika N

Är så nöjd med färg & slingor.

Malin S

Noggrann, trevlig och min son blev väldigt nöjd med resultatet!

Cecilia H

Stressfri och fin människa som bryr sig om sina kunder. Tar sig tid och gör en fin i håret även om skidmössan skall på.

Yvonne R

Proffsigt och personligt bemötande.

Marianne K

Kan varmt rekommendera Julia och denna hårstudio. Lugn metodisk och kommer med goda råd.

Jessica T

Trevligt bemötande och blev nöjd

Malin L

Förstår mina önskemål och mitt tjocka envisa hår. Trevligt bemötande.

Malin L

Trevligt bemötande och proffsigt arbetssätt. Dom levde upp till mina förväntningar. Jag kände mig lyssnad på och jag har varit jätte nöjd med båda frisörerna innan. Jag blev super nöjd med resultatet då mitt tjocka hår kan vara klurigt för vissa frisörer.

Birgitta L

Mycket trevligt bemötande och lyssnade på mina önskemål. Vart väldigt nöjd med klippningen.

Jennie G

Barnklippning med lugnt och trevligt bemötande som vanligt där hon lyssnar till vad barnet vill ha och ställer frågor.

Emma I

Trevlig, snäll och mycket noggrann i sitt jobb

Margareta P

Alltid trevligt att komma till Christin och Sax och Hjort! Har varit där några gånger nu och det blir bara bättre och bättre med slingor och klippning. Supernöjd!

Louise Ö

Superproffsig som alltid! Tack Christin

Birgitta W

Trevligt bemötande..Avkopplande att sitta och få en kopp te och bli ompysslad.Birgitta e

Rebecka K

Min dotter tog hål I öronen. Med det bra bemötandet vi fick så blev besöket i toppklass. Så lugn och trevlig.

Mona R

Mycket trevligt och professionellt. De levde helt upp till mina förväntningar. Hon är en av få som förstår hur man ska hantera min kraftiga kalufs.

Maria D

Känner mig nöjd efter besöket hos Christin Trevligt bemötande, rekommenderar Hårstudion Sax & Hjort

Marita H

Christin är en varm och välkomnande frisör som gör att man känner sig i trygga händer👌

Eija O

Välkomnades när jag steg in. Klippte mig var väldigt nöjd. Mycket behaglig stund i frisörs stolen.

Ulf E

Mycket bra å Julia är en mycket skicklig frisör, jag är alltid 100% inöjd👍🏻

Åke Å

Mycket trevligt bemötande och bra Klippning! 😎👍

Veronica O

Trevligt bemötande. Resultatet av slingfärgningen blev delvis inte det förväntade, men gjordes om med ett bättre resultat. Köpte en hårinpackning som efter förfrågan från mig rekommenderades.

Charlotte F

Jag är jättenöjd med klippning och resultat. Mycket trevligt mottagande och proffisionellt genomförande.

Tina P

Trevligt och vänligt bemötande. Bra tips och hjälp för håret.

Nina N

Mycket bra bemötande av en trevlig och noggrann frisör.

Eva G

bra bemött, med visat intresse och goda råd ledde till ett bra resultat för mig som kund.

Dennis P

Trevligt bemötande och proffsigt utfört mycket bra

Lars O

Julia, en väldigt duktig och kompetent frisör - gjorde ett jättebra jobb, jag är nöjd!

Sara P

Toppenfrisör som blir bättre och bättre för varje gång!

Ingar M

bra klippning .........................................

Caroline N

Jättenöjd 🙏 Proffsigt bemötande.

Emil N

Trevligt bemötande och en snygg klippning

Ann Louise S

Helt underbart. Man blir så väl omhändertagen och om pysslad på allra bästa sätt 🥰. Otroligt trevlig personal..rekommenderars varmt av mig.