Hedin Örebro Bil AB

2.0

3 omdömen om Hedin Örebro Bil AB

Sofia Birgitta R
Skrev om Hedin Örebro Bil AB

Sämsta bemötande någonsin,,,, Dom vet verkligen inte hur man gör .. Först vänta på att de inte kan programmera ny nyckel , två ggr , vi väntade över ett år… Sen tog vi en service på bilen tyvärr… där vi lämnade in en fullt fungerande bil, jeep Grand ceroke, som vid återlämning, inte har nån fluftfjädring alls. Ligger på botten… Vid upphissade har det inte lagt i service läge på den automatiska luftfjädringen. Som man måste…( enligt andra väl auktoriserade verkstäder ) den är väldigt känslig, så gick vänsterbak lufgbälg...

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

Kenneth L
Skrev om Hedin Örebro Bil AB

Ignorerar trogna kunder. Köpt sammanlagt fyra fordon från dom men aldrig mer. Tråkigt att en så bra firma totalt struntar i att ta ansvar och hjälpa inom rimlig tid. Två tre veckor utan bil inga problem enligt hedin.

Peter M
Skrev om Hedin Örebro Bil AB

Bytte ut rasad växellåda på vår Voyager. Bilen gick dåligt under det kommande halvåret och var inne för åtgärd flera gånger under denna tid. Drygt sex månader efter bytet kommer Hedin fram till att den levererats med 2,5 liter för lite olja. Idag två år efter bytet strular lådan igen men enligt Hedin har det ingenting att göra med att den misshandlades under ett halvår med alldeles för lite olja.

Fikratsson Bil AB
4.8/5 i betyg av 580 omdömen 4.8 av 580 omdömen

Grym säljare, flexibla, bemötande utöver det vanliga. Jag har aldrig gjort en sådan trevlig bilaffär. Rekommenderar Dennis med en stor stjär

Johanna S Johanna S
Anders F
Skrev om Hedin Örebro Bil AB

Ville ha en 9-3 X XWD Biopower, och se det gick att hitta en ny trots driftstopp i produktion. Trevliga säljare med bra servicenäsa.