Hedstrands Serveringar AB

4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Fritjof A
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Grymt trevlig personal. Gött fika. Schmutt ställe att sitta och ha koll på läget vid Fyrisån.

Mattias A
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Ett riktigt trevligt café som sticker ut ur mängden :) Kaffet är alltid av högsta kvalité, de har god mat (mycket vegetariskt och veganskt för den som önskar). De har dessutom en del eluttag och w-lan för dig med dator. Rekommenderas varmt.

Mary gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Mattias L
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Detta är ett ställe man kommer in på, tar av sig jackan och känner sig hemma! Godaste koppen kaffe i stan och härlig miljö

Olle H
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Hugos i parken har fått palmer utanför och italiensk glass i en sådan där gammal vagn med stora hjul och markis i italienska färgerna. Det är bara att plinga i en klocka så kommer personalen ut från vanliga serveringen innanför. Ibland är personalen som folk är mest. Det kan vara tufft att ta men det vinner i längden. De som jobbar vill veta vad du tycker och lär sig nya saker varje dag. Museumet bakom kaféet är gratis och både nytt och retro. Lyssna på Älgen...

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

klara v
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Var på "dottercafèt" till Hugos som ligger i Vasaparken idag, kommer inte att gå dit igen. Efter att mitt sällskap väntat på sin beställda mat i ca en halvtimme utan att den kommit, gick han till kassan och sa till. En i personalen (verkade som att hon var den ansvarige för stället) bemötte då min vän med att på ett otrevligt sätt anklaga honom för att "ha suttit tyst i ett hörn" och att han nästkommande gång måste "säga till snabbare", istället för att be om ursäkt. När maten kom upprepade hon åter igen sin anklagelse....

Ida M
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Ett väldigt mysigt fik som sticker ut blans alla som finns i Uppsala. Skön stämning, rolig miljö och gott fika. Lite billigare än många andra liknande ställen.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen

Jessica I Jessica I
Mira R
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Mysigt ställe med skön känsla och det finns mycket gottigt att fika. Väldigt skön stämning framförallt och gott kaffe. Det är trevlig personal och fiket ligger mysigt till.

Nicklas W
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Perfekt fik för den som vill gå till ett ställe med känsla. Här är du alltid välkommen, fattig som rik och personalen gör sitt bästa för att hjälpa dig. Har nyligen öppnat en park-falang vid Biotopia vid fotbollsplanen vid Vasagatan. Dock kunde utbudet vara större.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Peter A
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Om du gillar kaffe är det hit du ska gå. Hugos är ett galet ställe med fantastiskt bryggkaffe och riktigt god mat. Inte din average pappmuggskaffe och foccacia.

Rosie S
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Jag har fikat på Hugos på genomresa och glömmer det aldrig! Skön atmosfär, fantastisk personal och gott kaffe. Faktum är att jag har utnämnt Hugos till Det Allra Bästa fiket i hela landet på min egna privata lista. Need I say more?

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Joel K
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Det klart skönaste caféet i hela Uppsala. Och för er som inte vet finns det en hel del caféer i Uppsala. Hugo's är så speciell så man måste själv gå dit för att förstå det är rätt svårt att sätta ord på vad som är så bra. Mysfaktorn är toppen och personalen toppen och ärligt talat vet jag inte hur mycket nåt kostar för det tänker man inte riktigt på. Bemötandet även det toppen. Jättetrevlig personal och störtsköna typer, definitivt inget pensionär-hak med kristallkronor utan det är ett fräscht och mysigt koncept som...

Lena L
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Supertrevlig ställe som gör dig glatt överraskad. Trevlig och tillmötesgående personal.

Olof K
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Hugos är ett café med en mycket hög mysfaktor men det är inget för dig som är van vid Condeco eller Waynes. Inredningen är väldigt varierande och bohemisk. Personalen är så trevligt så det nästan känns som de är dina polare. Maten är bra och kaffet helt lysande. Det känns som detta café har det där lilla extra speciella som många önskar.

Emil S
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Ett mycket trevligt kafe, med en väldigt kitschig inredning, personalen gör också att man känner sig direkt väldigt hemmastadgad. Ägaren brinner även för kaffet och verkar ha roligt vilket gör att det känns bra att ta sin dagliga kopp kaffe där.

Ida G
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Caféet som har uppsalas trevligaste personal och en miljö som man kan känna sig hemma i med sina mysbyxor. Har underbart gott kaffe och det finns möjlighet för alla att sätta sina sitt egna spår i caféets bohemiska stil. Bjuder på mycket god mat till inte något farligt pris och vågar vara unikt!

Alex M
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

Lätt uppsalas mest bohemiska café, mycket mystisk och god mat att välja på. Det finns även en massagestol! Killen som driver stället kan vara den skönaste människan i världen, ibland är han svinstressad trots att det minte är en kotte i butiken och en annan dag så är det hur mycket folk som helst och då händer det att man ställer sig och tjötar lite :-) KANON!

Kristina M
Skrev om Hedstrands Serveringar AB

En stor fördel: De har massagestol!!! *glädje* Sen har de jäkla gott kaffe oxå, de satsar verkligen på superbra kaffekvalité. Litet ställe, men väldigt mysigt. Tyvärr ganska dyrt, inget ställe man går till jämt, men lätt värt ett besök då och då.