Helfin Laser & Skönhet

Helfin Laser & Skönhet

Ring 076-216 00 06 www.taraksalong.com

Välkommen till Helfin Laser & Skönhet! Vi erbjuder ett brett utbud av skönhetsbehandlingar. Allt från ansiktsbehandlingar, microneedling, fotvård, vaxning, make-up, medicinsk hudvård, hårborttagning med Diodelaser och mycket mer till både kvinnor och män. Vår strävan är att ständigt utvecklas, bli bättre och hänga med i det...

21 omdömen om Helfin Laser & Skönhet

Berivan M
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Alltid professionell bemötande och service , Super trevlig och älskar hennes behandlingar. Hos helfin kan man hitta ALLT som tillhör skönhet. Kör diodlaser med fin fina resultat.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Sara D
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Jätteduktig och trevlig kvinna. Hon kan verkligen sin grej.

Hedieh S
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Helin är super duktig och professionell. Jag är så nöjd med både bemötande och service! Salongen är så fräsch och har en härlig stämning. Kommer definitivt gå tillbaka dit för fler behandlingar!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Helin A
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Helin är superduktig! Jag är hur nöjd som helst!

Ali H
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Jag har tidigare varit på ca 20 behandlingar hos 5 olika ställen i olika städer. Av dessa fem var två bra, två jättedåliga/oseriösa och en medel. Efter dessa erfarenheter besökte hos Helin Laser & Skönt. Jag hade hört gott om stället men var lite skeptisk som jag brukar vara - tror inte på något förrän jag själv ser/erfar det. Måste säga att min behandling var överlägset bäst jämfört med mina tidigare erfarenheter. Det är därför jag tar mig tid att berätta om det här. Förutom ett professionellt bemötande användes en ny lasertyp...

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Sofie T
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Är jätte nöjd och tycker att du jobbade proffsigt och noga.

Linda D
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Fantastiskt bra o skön behandling

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 620 omdömen 4.9 av 620 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Sandra B
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Väldigt nöjd med resultatet! Fräscht och fint är det också inne i salongen!

Fatos J
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Helfin Laser & Skönhet rekommenderar jag till alla som vill ha extrem god service och resultat i sina behandlingar samt värde för sina pengar. Helin som driver Helfin Laser & Skönhet bemöter sina kunder med god service, ett ödjmukt fint bemötande och är dessutom enormt noggrann i allt hon utför. Som kund kan du inte mer än bara bli glad och återvänder självklart tillbaka till Helin.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Linda A
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Jättebra bemötande och väldigt omhändertagande personal. Jättenöjd med min behandling. Rekommenderar verkligen dig som länge har kämpat för en bra hud. Du behöver inte leta längre, det finns hos helfin Laser & skönhet

Evin D
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Har varit på laserbehandling och det har gett bra resultat, bra serviceminded personal.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Fati H
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Mina bästa rekommendationer Helin jobbar mycket professionellt Väl utfört arbete och vi alla 5 som fick brud/fest smink var jätte nöjda

Janni N
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Mkt bra. Är nöjd med resultatet av min laserbehandling

Lydia R
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Bra resultat och trevligt bemötande!

Maria  A
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Superfin salong och väldigt duktig och kunnig hudterapeut! Omhändertagande och varm och mån om att man blir nöjd. Hit kommer jag definitivt tillbaka!

Sofia J
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Super nöjd, världens gulligaste tjej och även super duktig, kan varmt rekommendera henne :)

Nazanin S
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Mysig salong med proffsig och trevlig personal! Riktigt bra laser och bra priser!

Sandra O
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Super duktiga Helin!! Känner mig lika fräsch varje gång jag går därifrån, super nöjd med Lasern! mask 30 och med sminket Jane Iredale täcker såå bra utan att kladda sig.. Tummen upp :):)!!

Rima A
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Jätte duktig och kunnig på sitt arbete. Väldigt bra service dessutom! Kan rekomendera alla att gå hit.

Alina N
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Det är en underbar salong med en helt fantastisk hudterapeut/ makeup-artist. Jag känner mig alltid nöjd som kund. De bjuder på det lilla extra och är extremt serviceminded.

Derya D
Skrev om Helfin Laser & Skönhet

Bästa terapeuten, super duktig med bra resultat. Rekommenderas starkt