Alla kategorier Hudvård Stockholms län Järfälla Helfin Laser & Skönhet

Helfin Laser & Skönhet

ALLMOGEVÄGEN 16, 177 57 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Helfin Laser & Skönhet!

Vi erbjuder ett brett utbud av skönhetsbehandlingar. Allt från ansiktsbehandlingar, microneedling, fotvård, vaxning, make-up, medicinsk hudvård, hårborttagning med Diodelaser och mycket mer till både kvinnor och män.

Vår strävan är att ständigt utvecklas, bli bättre och hänga med i det senaste inom skönhetsbranschen. Fokus är att du som kund får bästa service anpassat efter dina behov och önskemål.

Välkommen in för lite lyx i vardagen!
Linnégatan 61, 11458, STOCKHOLM
Salong Tid
Ida T:
Salong Tid ger alltid ett väldigt professionellt intryck. Man blir också bemött med värme och känner sig alltid ompysslad när man går därifr...

Hudvårdsalonger nära Helfin Laser & Skönhet:

Gjutarplan 22, JÄRFÄLLA
OrganicSkincare & Wellness by Hugg. Med Ekologisk hud och skönhetsvård hjälper d... Läs mer ›
Elisabeth H:
Deltagit i en workshop där vi fick tillverka vårt eget cerat och en kräm för riktigt torra område. Mycket trevligt bemötande. Atmosfären är ...

Åkervägen 4, Sollentuna
Dariana Nicolette R:
Proffs som kan alltid råda samt besvara alla frågor både på plats och i telefon. Glad över att jag kan alltid nå sköterskan både före och ef...

Läs vad 20 kunder tycker om Helfin Laser & Skönhet

• Sara D
    Sara D skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Jätteduktig och trevlig kvinna. Hon kan verkligen sin grej.
  • Hedieh S
    Hedieh S skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Helin är super duktig och professionell. Jag är så nöjd med både bemötande och service!
    Salongen är så fräsch och har en härlig stämning. Kommer definitivt gå tillbaka dit för fler behandlingar!
  • Helin A
    Helin A skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Helin är superduktig! Jag är hur nöjd som helst!
  • Ali H
    Ali H skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Jag har tidigare varit på ca 20 behandlingar hos 5 olika ställen i olika städer. Av dessa fem var två bra, två jättedåliga/oseriösa och en medel. Efter dessa erfarenheter besökte hos Helin Laser & Skönt. Jag hade hört gott om stället men var lite skeptisk som jag brukar vara - tror inte på något förrän jag själv ser/erfar det. Måste säga att min behandling var överlägset bäst jämfört med mina tidigare erfarenheter. Det är därför jag tar mig tid att berätta om det här. Förutom ett professionellt bemötande användes en ny lasertyp som både var mycket snabbare och kändes mycket mindre än IPL. Nu tycker jag det är lite synd att jag slösat tid och pengar hos andra, men är väldigt glad att jag äntligen hittat rätt. Rekommenderas starkt.
  • Sofie T
    Sofie T skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Är jätte nöjd och tycker att du jobbade proffsigt och noga.
  • Linda D
    Linda D skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Fantastiskt bra o skön behandling
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Väldigt nöjd med resultatet! Fräscht och fint är det också inne i salongen!
  • Fatos J
    Fatos J skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Helfin Laser & Skönhet rekommenderar jag till alla som vill ha extrem god service och resultat i sina behandlingar samt värde för sina pengar.

Helin som driver Helfin Laser & Skönhet bemöter sina kunder med god service, ett ödjmukt fint bemötande och är dessutom enormt noggrann i allt hon utför. Som kund kan du inte mer än bara bli glad och återvänder självklart tillbaka till Helin.
  • Linda A
    Linda A skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Jättebra bemötande och väldigt omhändertagande personal. Jättenöjd med min behandling. Rekommenderar verkligen dig som länge har kämpat för en bra hud. Du behöver inte leta längre, det finns hos helfin Laser & skönhet
  • Evin D
    Evin D skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Har varit på laserbehandling och det har gett bra resultat, bra serviceminded personal.
  • Fati H
    Fati H skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Mina bästa rekommendationer
    Helin jobbar mycket professionellt
    Väl utfört arbete och vi alla 5 som fick brud/fest smink var jätte nöjda
  • Janni N
    Janni N skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Mkt bra. Är nöjd med resultatet av min laserbehandling
  • Lydia R
    Lydia R skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Bra resultat och trevligt bemötande!
  • Maria  A
    Maria A skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Superfin salong och väldigt duktig och kunnig hudterapeut! Omhändertagande och varm och mån om att man blir nöjd. Hit kommer jag definitivt tillbaka!
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Super nöjd, världens gulligaste tjej och även super duktig, kan varmt rekommendera henne :)
  • Nazanin S
    Nazanin S skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Mysig salong med proffsig och trevlig personal! Riktigt bra laser och bra priser!
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Super duktiga Helin!! Känner mig lika fräsch varje gång jag går därifrån, super nöjd med Lasern! mask 30 och med sminket Jane Iredale täcker såå bra utan att kladda sig.. Tummen upp :):)!!
  • Rima A
    Rima A skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Jätte duktig och kunnig på sitt arbete. Väldigt bra service dessutom! Kan rekomendera alla att gå hit.
  • Alina N
    Alina N skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Det är en underbar salong med en helt fantastisk hudterapeut/ makeup-artist. Jag känner mig alltid nöjd som kund. De bjuder på det lilla extra och är extremt serviceminded.
  • Derya D
    Derya D skrev om Helfin Laser & Skönhet
    Bästa terapeuten, super duktig med bra resultat. Rekommenderas starkt

ALLMOGEVÄGEN 16, 177 57 Järfälla