Hemovera AB

Hemovera AB

Ring 08-120 819 20 www.hemovera.se
4.1

Funderar du på att förnya hjärtat i ditt hem? Med oss på Hemovera blir resan från idé till nytt kök både enklare och tryggare! Vi projektleder och bygger kök och höjer därmed livsmiljön i våra kunders hem. Faktum är att vi bygger massvis med kök med kringliggande renovering varje år och vi har gjort det under flera år. Vi vågar...

7 omdömen om Hemovera AB

Marcus E
Skrev om Hemovera AB

Fick Hemovera rekommenderade av Kvik för installation av deras produkter. Tog in en offert som var på 4731 kr. Slutfakturan blev på 18 317 kr. Med andra ord inte så bra på att skriva offerter, arbetet borde legat på ca 12 000 kr - 13 000 kr. Men resultatet blev bra.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Peter S
Skrev om Hemovera AB

Hemovera AB hjäpte oss med rivning av gamla köket och del av vägg mot vardagsrum samt montage av vårt nya kök. Vi är mycket nöjda med kvaliteten på montaget av köket samt beömtande och service som vi fick från Hemovera. Vi kan varmt rekommendera Hemovera till andra personer som ska installera ett Kvikkök.

Jenny R
Skrev om Hemovera AB

Vi är väldigt nöjda, de var mycket proffsiga och tillmötesgående, från det första hembesöket tills allt var klart. Vi fick hjälp med rivning av det gamla köket, rivning av en vägg och hela monteringen av det nya köket, inkl. golvläggning.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Madeleine K
Skrev om Hemovera AB

Vart klara på utsatt tid! Bra slut resultat. Dock väldigt stökigt under byggtiden då diverse verktyg, redskap och verktygs väskor tillhörande montörerna lämnades framme utspridda och öppna!

Tony A
Skrev om Hemovera AB

Montaget av mitt kök utfördes noggrant och proffsigt, men tog längre tid än vad det borde gjort

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Karin A
Skrev om Hemovera AB

Bra offert (bäst pris av de vi begärde in), supertrevliga och riktigt kunniga. Utförde det snyggt, tog med sig allt emballage mm och lämnade det snyggt och prydligt. Är verkligen nöjda, skulle defensivt anlita dem igen.

Carolin G
Skrev om Hemovera AB

Så otroligt nöjd med hela upplevelsen! Från kontaktstart till uppföljning! Snabb service riktigt fint jobb och mycket trevligt bemötande från samtliga! Blev överväldigad av hur snabbt och smidigt allt var!

Ekerö Kök & Entreprenad AB
4.4/5 i betyg av 80 omdömen 4.4 av 80 omdömen
BadgeThreeYears

För början till slut en mkt bra upplevelse. Bra lyhörd vägledning, raka besked, trevligt bemötande. Snickerier av bra kvalitet. Säljaren vil