Hemovera AB

Geometrivägen 3, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Funderar du på att förnya hjärtat i ditt hem? Med oss på Hemovera blir resan från idé till nytt kök både enklare och tryggare!

Vi projektleder och bygger kök och höjer därmed livsmiljön i våra kunders hem. Faktum är att vi bygger massvis med kök med kringliggande renovering varje år och vi har gjort det under flera år. Vi vågar därför påstå att vi är experter på just detta. Resan började hos Kvik i Kungens Kurva och utvecklades sedan till en egen verksamhet. Sedan 2017 heter vi Hemovera och vår resa fortsätter!

Vi jobbar efter en modell i fyra steg och leder i samråd med din köksleverantör hela projektet. Kreativitet, noggrannhet, bekvämlighet och trygghet - det får du när du anlitar oss för din köksrenovering.

Kontakta oss med dina idéer, vi vill vara med och förverkliga dina köksdrömmar!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Hemovera AB

• Peter S
    Peter S skrev om Hemovera AB
    Hemovera AB hjäpte oss med rivning av gamla köket och del av vägg mot vardagsrum samt montage av vårt nya kök. Vi är mycket nöjda med kvaliteten på montaget av köket samt beömtande och service som vi fick från Hemovera. Vi kan varmt rekommendera Hemovera till andra personer som ska installera ett Kvikkök.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Hemovera AB
    Vi är väldigt nöjda, de var mycket proffsiga och tillmötesgående, från det första hembesöket tills allt var klart. Vi fick hjälp med rivning av det gamla köket, rivning av en vägg och hela monteringen av det nya köket, inkl. golvläggning.
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Hemovera AB
    Vart klara på utsatt tid! Bra slut resultat. Dock väldigt stökigt under byggtiden då diverse verktyg, redskap och verktygs väskor tillhörande montörerna lämnades framme utspridda och öppna!
  • Tony A
    Tony A skrev om Hemovera AB
    Montaget av mitt kök utfördes noggrant och proffsigt, men tog längre tid än vad det borde gjort
  • Karin A
    Karin A skrev om Hemovera AB
    Bra offert (bäst pris av de vi begärde in), supertrevliga och riktigt kunniga. Utförde det snyggt, tog med sig allt emballage mm och lämnade det snyggt och prydligt.
    Är verkligen nöjda, skulle defensivt anlita dem igen.
  • Carolin G
    Carolin G skrev om Hemovera AB
    Så otroligt nöjd med hela upplevelsen! Från kontaktstart till uppföljning! Snabb service riktigt fint jobb och mycket trevligt bemötande från samtliga! Blev överväldigad av hur snabbt och smidigt allt var!

Geometrivägen 3, 141 75 Kungens kurva