Hemrex AB

hemrex.se
  • BadgeFiveYears
1 595
4.3

Vi hjälper dig i vardagen. Alla våra anställda får internutbildning i kundbemötande, omfattas av kollektivavtal och bär tydligt synlig legitimation när de besöker dig. För oss är det viktigt att du känner dig trygg med våra hembesök. Och att du blir nöjd med vårt arbete såklart! Därför har du alltid en nöjd kund-garanti på...

1595 omdömen om Hemrex AB

Sedan starten hos Reco 2020

Leif Inge N
Skrev om Hemrex AB

mycket bra och trevlig personal

Karin N

Trevlig/kunnig/noggrann personal

Anders V
Skrev om Hemrex AB

Tipsad om Hemrex vid 60+ -mässan i Fyrishov. Hoppades få bättre kontakt än med en konkurrent, som jag prövat. Resultatet blev alldeles utmärkt: städning av en något förfallen stor lägenhet. Kommer att återkomma så där var fjärde vecka.

Kristina Emilia J

De missade saker på checklistan i offerten, men sen gjorde de även saker som inte stod på listan.

Ulla E
Skrev om Hemrex AB

Vönligt bemötande o det kom snabbt en offert. Vi hade 4 timmars städning och städerskan arbetade ihärdigt. Flexibel. Vi ska fortsätta med regelbunden städning.

Maria A
Skrev om Hemrex AB

Trevlig personal och med bra bemötande.

Christina D
Skrev om Hemrex AB

Jag köpte både fönstertvätt och hemstädning. En lite tystlåten men mycket rar kvinna kom och tog hand om både fönstren och städningen. Allt blev fint och rent. Jag har redan bokat en ny hemstädning.

Jerry L
Skrev om Hemrex AB

jag blev utmärkt bemött både vid beställning och vid utförandet av trädgårdsarbetet. firman rekommenderas.

Pia A
Skrev om Hemrex AB

De personer som tar hand om min trädgård är duktiga och professionella och dessutom omtänksamma . . De utför allt på bästa sätt . Hemrex som putsade mina fönster gjorde ett mycket bra jobb också.

Berth R

Uppdraget utfört till belåtenhet i alla delar. Bert Rydhagen

Monica V
Skrev om Hemrex AB

Proffsiga och snabba utförda uppdrag.

Peter A
Skrev om Hemrex AB

Vänlig serviceinriktad personal, som snabbt och på bästa tid vill hjälpa till. Kan varmt rekommendera Hemrex för hjäkp med srort som smått.

Malgorzata K
Skrev om Hemrex AB

kom i tid, putsade fönster väldig fint, var inte rädd för skällande hunden!

Sonia T
Skrev om Hemrex AB

Beställde provstädning. Städade bra och snabbt. Dock städare hade bråttom och fick vrida köksbländare till position så att det slutade fungera och bländare blev icke användbar. Vi reparerade själva, det gick halv dag på det. En ny sådan bländare kostar 4000 kr. Vägrar därför anlita dem på abonnemang.

Svar från Hemrex AB

Vad tråkigt att vi råkat ta sönder eran köksbländare. Vid tillfällen som denna ersätter vi alltid det vi tagit sönder eller betalar för reperation. Va därför inte rädd för att testa oss igen. Hälsningar, Hemrex AB

Annette J

Rekommenderar varmt Hemrex tjänster

Eva L
Skrev om Hemrex AB

Naturlig vänligheten, kreativt handlandet att lösa tidsproblem o fixade att slutstädningen blev gjord på kort tid, av Hanna. Stort plus till henne. Var ärlig på ett bra sätt att det inte gick att fixa fönsterputsning i påskveckan. Städledaren lätt att prata med, lyssna, såg till att allt jag räknade upp blev gjort. Allt blev bra utfört av städarna. Det var ju en lägenhet i icke gott skick. Har bara allt gott att säga om Hemrex

Sven B
Skrev om Hemrex AB

Pelle är väldigt trevlig att ha att göra med. Han är också snabb och resultatet blir perfekt

Peter L
Skrev om Hemrex AB

Alltid vänligt bemötande, lyhörda och alltid en vilja att lösa uppkomna problem. Dessutom väldigt nöjda med de utförda tjänsterna städning och fönsterputs.

Joakim J
Skrev om Hemrex AB

Mycket trevligt bemött av Hemrex och av kollegan. Jag hade rätt stora förväntningar och mina förväntningar blev större än det. Allt var mycket bra och städerskan som var här gjorde ett mycket bra arbeta. Jag kommer anlita er igen om 3-4 veckors tid. Jag köpte Hemstädning.

Anna-Carin Birgitta D

Bra bemötande av alla inblandade. Supernöjd med städningen

Ann-Christine E

Snabba och duktiga flyttare. Vänligt bemötand av både kontorspersonal och flyttpersonal. Flytthjälp och det är jag mycket nöjd med. Mvh Ann-Chrisrine Ekholm

Elisabet E
Skrev om Hemrex AB

Det handlar om pappa Bert Erixons dödsbo så han kan inte svara på detta…… Jag hoppas att omdömet stämmer då jag inte sett själv. Dotter Elisabet

Lotte N
Skrev om Hemrex AB

Tjejen som städade hos oss gjorde ett jättebra jobb. Jag har däremot gått och väntat på att Hemrex ska höra av sig för att fråga om vi kanske är intresserade av att påbörja en återkommande tjänst och berätta vad som skulle vara rimligt utifrån inputen från tjejen som städade här kanske. Vi skulle nämligen kunna tänka oss att ha städning kanske 1g/månaden men nu känns det som att vi själva ska anmäla intresse för det via hemsidan och det känns lite längre väg att gå än ta vid efter en provapå tjänst. Vi vill också vara säkra...

Svar från Hemrex AB

Hej Lotte, vi brukar alltid höra av oss efter en prova på städning så jag ursäktar att ingen har hört av sig till dig. Vi kommer kontakta dig under dagen! Hälsningar, Hemrex

Hanna T
Skrev om Hemrex AB

Bra! Trevliga noggrann bra städning och service

Per-Olof H
Skrev om Hemrex AB

Städ en gång i månaden abonnemang så att säga fungerar alldeles utmärkt.. Jag är mycket nöjd och belåten med er.

Michel R
Skrev om Hemrex AB

Jag är överlag nöjd och återkopplingen från kontoret är alltid snabb. Jag hade önskat lite mer kontinuitet i vem som städar. När det dyker upp vikarier så händer det ibland att något rum glöms bort, att papperskorgar inte töms mm.

Chatarina L
Skrev om Hemrex AB

Min dotter som var den som tog emot på plats, är vad jag förstår, mycket nöjd med allt.

Birgitta P
Skrev om Hemrex AB

Det var grannen som tog emot och låste. Enligt de var de nöjda med städningen, att det var mycket fint och iordning.

Pia B
Skrev om Hemrex AB

Så positivt och vänligt. Nedsågning av en gren,perfekt och snabbt. Bortforsling av grenar u.a.

Birgitta G
Skrev om Hemrex AB

Bra kommunikation med kontoret och bra fönsterputsning

Birgitta G
Skrev om Hemrex AB

Mycket trevligt bemött. Fönsterputs över all förväntan! Tack Pelle i Kristianstad! Vill gärna att vi ses igen när det blir dags för fönstertvätt.

Mia I
Skrev om Hemrex AB

En helt ok städning. Hade lagt lite mer tid själv på vissa saker som fläckar vid och runt dörr, lysknappar, lister. Men det mesta bra.

Bengt Åke I
Skrev om Hemrex AB

Utmärkt bemötande vi har valt fönstertvätt killen gjorde ett bra arbete kom i tid toppen.

Gunilla D
Skrev om Hemrex AB

En mycket trevlig kille kom hit och putsade våra fönster.Vid beställningen svarade en trevlig kvinna och vi fick putsning gjord efter bara ett par veckor. Har även anlitat dem i trädgården vid tidigare tillfälle. Lika bra då.

Birgitta O
Skrev om Hemrex AB

Mycket positiv bemötande. Trevliga människor. De gjorde ett bra jobb med trädgården.

Clas B
Skrev om Hemrex AB

I princip mycket nöjd med Hemrex. Har sedan ett par år trädgårdsabonnemang och har nyligen fått fönstren putsade på utsidan.

Gösta Reinhold H

Vi uppskattar att det är samma person som kommer till oss varje gång.

Monica G
Skrev om Hemrex AB

Trevliga, noggranna och värdefulla. Toppen tycker jag.

Kristina S
Skrev om Hemrex AB

Jag upplever att jag fått fin service av killarna som sköter trädgården, duktiga och proffsiga. Däremot tycker jag inte att administrationen hållit samma kvalitet, det har varit en del fel på fakturor och andra felaktigheter som man borde haft koll på

Ingrid R
Skrev om Hemrex AB

Ganska nöjd med utförandet. Däremot smygande prishöjningar som gör att jag kanske måste byta företag

Svar från Hemrex AB

Hej Ingrid, några smygande prishöjningar gör vi inte utan är du en återkommande kund hos oss står det alltid på fakturorna att en prishöjning ska göras, detta står månader innan. Har du ett exempel där vi inte nämt en prishöjning får du gärna kontakta kundtjänst så vi kan kolla över det. 020 - 721 721. info@hemrex.se

Börje N
Skrev om Hemrex AB

Trevlig och vänlig personal. Väl utfört arbete

Ann-christin A

Trevliga killar det är vad som behövs och gjorde vad dom skulle inga konstigheter.

Saliha G
Skrev om Hemrex AB

Bra jobbat, bra samtal ,bemötande på tel,förklaringar 👍kan tipsa till mina vänner .Lycka till I framtiden 🌿

Kenneth H
Skrev om Hemrex AB

Ett bra bemötande och trevlig dialog. Vi ville få in ett anbud på slutstäd och det fick vi. Tyvärr så blev det ingen affär då anbudet var för högt. Jag kommer i framtiden skicka förfrågningar för slutstäd på våra projekt.

Malin F
Skrev om Hemrex AB

Bra lösningar, har ett driv att få till det. vi hade önskat andra intervaller i vårt storstäd, men förstår att det var svårt att lösa. vi har mer krav från kommunen på städningen än vad vi får. men vi har också fått förklarat för oss att det de gör så mycket det kan. VI är nöjda med vår städning, vår "tjej" som städar gör ett fantastiskt jobb och har en ängels tålamod. Det är det städbolag som levererat bäst utifrån våra förväntningar. vi har två privata förskolor som städas två gånger i veckan och storstädas en gång i kvartalet.

Solvi J
Skrev om Hemrex AB

Köper städning. Dåligt bemött när det gäller fakturadatum. Önskat efter den 20:e varje månad men det kunde komma på olika dagar i månaden. Hota med kronofogde om jag inte betalade då. E-faktura tog det lång tid att få. Men nu fungerar det bra.

Marie N
Skrev om Hemrex AB

Efter att inte varit fullt nöjd med veckostädningen har man förtydligat för städerskan hur uppdraget ska utföras och nu är vi nöjda. Vi har varannan veckas städning.

Christel N
Skrev om Hemrex AB

Trevlig städfru som städade fint :-)

Anette A
Skrev om Hemrex AB

Mycket bra stöd. rent och fint, kommer enligt planering alltid.

Birgitta S
Skrev om Hemrex AB

Toppen kille som gjorde ett fantastiskt jobb. Jag är super nöjd