Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Upplands-Bro Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Prästhagsvägen 15B, 196 30 Kungsängen — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

• Pelle T
    Pelle T skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Dom gör verkligen skäl för namnet! Kanske skulle lägga till mycket i början av namnet så ett mer passande namn vore Myckethögkavlitetsstädning. Förutom att vi blir väldigt nöjda med de uppgifter de utför så är de även väldigt trevliga att ha och göra med. Toppföretag helt enkelt! Läs mer
  • Anton A
    Anton A skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Jätteduktiga. Aldrig problem med speciella önskemål eller ändring av tid Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Två gånger om året tar vi hjälp med storstädning och vi har varit otroligt nöjda med resultatet. Nicoleta och Adrian är väldigt trevliga och vi kan inte annat än att rekommendera deras tjänster. Marcus & Annette i Huddinge Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Städar noggrant och effektivt på vårt kontor. Slarvar inte, utan ser till att det blir rent och fint. Läs mer
  • Ingela M
    Ingela M skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Jag har anlitat Högkvalitetsstädning i flera månader nu och är alltid jättejättenöjd!
    Oerhört trevlig personal som gör ett toppenjobb. Och vad som är kanske ännu viktigare, jag känner mig helt trygg med att ha dem i mitt hem, fullt pålitliga! Läs mer
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Vi har haft flera städföretag som har efter en tid krånglat och slarvat med städningen. Sedan ungefär ett halvår sedan har vi använt Högkvalitetsstäd. De är väldigt tillmötesgående och noggranna. De håller konsekvent hög nivå. Läs mer
  • Evi E
    Evi E skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Är mycket nöjd med de som städar hos mig. De gör ett mycket bra och noggrant jobb. Mvh Evi Läs mer
  • Simon I
    Simon I skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Städning med hög pålitlighet och kvalitet till ett lågt pris. Klockrent! Läs mer

Vanadisvägen 10, 11346, STOCKHOLM