Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Upplands-Bro Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Prästhagsvägen 15B, 196 30 Kungsängen — Visa karta

Marknadsvägen 85, 18377, Täby
Clean Living AB
Ann L:
Helt otroligt fantastiska flyttkillar, packade bilen och tömde bilen på 3 timmar. Vi flyttade från en 4:a till en 2:a, inget skadat eller tr...

Lokalvårdare nära Högkvalitetsstädning i Stockholm HB:

Bergkällavägen 34, SOLLENTUNA
Vi är experter på flytt, städ och återvinning! Läs mer ›
Inga B:
Väl de hämtade sakerna och Jag blev väl bemöte hälsade tog hand De tog lite extra med sig utan extra kostnad

Läs vad 5 kunder tycker om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

• Anders L
    Anders L skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Städar noggrant och effektivt på vårt kontor. Slarvar inte, utan ser till att det blir rent och fint.
  • Ingela M
    Ingela M skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Jag har anlitat Högkvalitetsstädning i flera månader nu och är alltid jättejättenöjd!
    Oerhört trevlig personal som gör ett toppenjobb. Och vad som är kanske ännu viktigare, jag känner mig helt trygg med att ha dem i mitt hem, fullt pålitliga!
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Vi har haft flera städföretag som har efter en tid krånglat och slarvat med städningen. Sedan ungefär ett halvår sedan har vi använt Högkvalitetsstäd. De är väldigt tillmötesgående och noggranna. De håller konsekvent hög nivå.
  • Evi E
    Evi E skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Är mycket nöjd med de som städar hos mig. De gör ett mycket bra och noggrant jobb. Mvh Evi
  • Simon I
    Simon I skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB
    Städning med hög pålitlighet och kvalitet till ett lågt pris. Klockrent!

Prästhagsvägen 15B, 196 30 Kungsängen