Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

9 omdömen om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Christina H
Skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Högkvalitetsstädning i Stockholm AB uppfyller alla mina högt ställda krav. Högt kvalité och tillit, det känns riktigt tryggt. Kort sagt: högsta betyg, företaget motsvarar alla förväntningar. Tack för bra service! :-)

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2168 omdömen 4.7 av 2168 omdömen

Pelle T
Skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Dom gör verkligen skäl för namnet! Kanske skulle lägga till mycket i början av namnet så ett mer passande namn vore Myckethögkavlitetsstädning. Förutom att vi blir väldigt nöjda med de uppgifter de utför så är de även väldigt trevliga att ha och göra med. Toppföretag helt enkelt!

Anton A
Skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Jätteduktiga. Aldrig problem med speciella önskemål eller ändring av tid

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Marcus S
Skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Två gånger om året tar vi hjälp med storstädning och vi har varit otroligt nöjda med resultatet. Nicoleta och Adrian är väldigt trevliga och vi kan inte annat än att rekommendera deras tjänster. Marcus & Annette i Huddinge

Anders L
Skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Städar noggrant och effektivt på vårt kontor. Slarvar inte, utan ser till att det blir rent och fint.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Ingela M
Skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Jag har anlitat Högkvalitetsstädning i flera månader nu och är alltid jättejättenöjd! Oerhört trevlig personal som gör ett toppenjobb. Och vad som är kanske ännu viktigare, jag känner mig helt trygg med att ha dem i mitt hem, fullt pålitliga!

Daniel Z
Skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Vi har haft flera städföretag som har efter en tid krånglat och slarvat med städningen. Sedan ungefär ett halvår sedan har vi använt Högkvalitetsstäd. De är väldigt tillmötesgående och noggranna. De håller konsekvent hög nivå.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Evi E
Skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Är mycket nöjd med de som städar hos mig. De gör ett mycket bra och noggrant jobb. Mvh Evi

Simon I
Skrev om Högkvalitetsstädning i Stockholm HB

Städning med hög pålitlighet och kvalitet till ett lågt pris. Klockrent!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen