Lantis Restaurang

Företaget har avregistrerats.

3 omdömen om Lantis Restaurang

Anders P
Skrev om Lantis Restaurang

Gävle: När man äter i restaurangen får man ganska lite 'kött' för att sedan behöva ösa sallad på tallriken. Salladbaren är riktigt bra dock! Café prego: hutlösa priser, jag vet väldigt många studenter som bojkottar prego eftersom priserna är så otroligt konstigt höga. 45 kr för en macka. Ingen Student har råd med detta...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Therese G
Skrev om Lantis Restaurang

Här har jag ätit i oräkneliga gånger när jag pluggade, nu är jag tillbaka på brottsplatsen efter några år. Och dom håller fortfarande samma jämna kvalitet på maten. För 72kronor får du dagens kött-,fisk- eller vego-rätt, en stor fräsch salladsbuffé, flera olika sorters nybakat bröd, dryck, och kaffe. Gillar det här stället! Det är mycket bättre här än att gå till kistafoodcourt. Trots att det är en stor matsal så är det ändå lugnt å skönt och man kan koppla av under sin lunch.

Nikke L gillar detta
Maria H
Skrev om Lantis Restaurang

Restaurangen på KTH i Kista är ganska bra faktiskt. De har en stor fräsch salladsbuffé och serverar bra mat till ett bra pris. På fredagar ingår dessutom dessert. Smidigt också med kundkortet som man laddar med pengar och sedan kan använda både i restaurangen och kiosken vid entrén.

Nikke L och Tobias B gillar detta
Nybrogatan 38