Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Lantis Restaurang

Lantis Restaurang

Isafjordsgatan 39, 164 40 Kista — Visa karta

Företaget har avregistrerats.

Läs vad 3 kunder tycker om Lantis Restaurang

• Anders P
    Anders P skrev om Lantis Restaurang
    Gävle: När man äter i restaurangen får man ganska lite 'kött' för att sedan behöva ösa sallad på tallriken. Salladbaren är riktigt bra dock!

Café prego: hutlösa priser, jag vet väldigt många studenter som bojkottar prego eftersom priserna är så otroligt konstigt höga. 45 kr för en macka. Ingen Student har råd med detta... Läs mer
  • Therese G
    Therese G skrev om Lantis Restaurang
    Här har jag ätit i oräkneliga gånger när jag pluggade, nu är jag tillbaka på brottsplatsen efter några år. Och dom håller fortfarande samma jämna kvalitet på maten.
    För 72kronor får du dagens kött-,fisk- eller vego-rätt, en stor fräsch salladsbuffé, flera olika sorters nybakat bröd, dryck, och kaffe.
    Gillar det här stället! Det är mycket bättre här än att gå till kistafoodcourt.
    Trots att det är en stor matsal så är det ändå lugnt å skönt och man kan koppla av under sin lunch. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Maria H
    Maria H skrev om Lantis Restaurang
    Restaurangen på KTH i Kista är ganska bra faktiskt. De har en stor fräsch salladsbuffé och serverar bra mat till ett bra pris. På fredagar ingår dessutom dessert. Smidigt också med kundkortet som man laddar med pengar och sedan kan använda både i restaurangen och kiosken vid entrén. Läs mer
    Nikke L, Tobias B gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Erendira V Erendira V tycker:
“Mycket bra servis på restauran...” Läs mer

Mörka Kroken 28-30, 11527, STOCKHOLM