HOME OF ESS

HOME OF ESS

BRING THAT HOTEL FEELING HOME!

Home of ESS är en sprillans ny online-destination, där du kan ta med dig den underbara hotellkänslan hem! Här hoppas vi att du kan hitta allt det som vi älskar från våra destinationer; möbler, dekoration, fashion, sängar, tips och trix.

För 11 år sedan startade vi en samling resmål; destinationer man som gäst vill återkomma till, igen och igen! På Home of ESS vill vi att du ska hitta allt det vi älskar från våra destinationer; möbler, dekoration, fashion, sängar, tips och trix. Vi vill tillfredsställa dina cravings 24/7. #wegotyoucovered

Hoppas vi ses!

Läs vad 15 kunder tycker om HOME OF ESS 2

2022-05-20 Verifierad kund
    Jag köpte några glas, snabb leverans, finns inget att klaga på!
    Tusen tack för ditt omdöme och att du tog dig tiden. Fint att du känner dig nöjd. Ha en härlig dag! HOME OF ESS
    2022-05-20 Verifierad kund
    Kanon toppen kalas strålande mycket bra honom ska vi ha osv osv osv osv osv
    David, tusen tack för ditt härliga och väldigt glädjespridande omdöme! Önskar dig en fortsatt fin fredag! HOME OF ESS
    2022-05-20 Verifierad kund
    Otroligt snabb leverans och mkt nöjda med beställd produkt, ett täcke.
    Tusen tack Heléne för ditt fina omdöme, fortsätt njut av täcket och ha en fantastisk dag så hoppas jag att vi hörs igen framöver! HOME OF ESS
    2022-05-20 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, snabb leverans, fina produkter
    Tusen tack Marit för ditt omdöme, glada vi blir. Önskar dig en fortsatt fin fredag och trevlig helg! HOME OF ESS
    2022-05-17 Verifierad kund
    Fin service och väldigt snabb återkoppling vid fråga om min leverans! Dessutom sjukt snabb leverans av mitt soffbord. Har bara gott att säga om House of Ess !
    Hej Johanna! Tusen tack för ditt fina omdöme, det gjorde vår dag! Önskar dig en härlig vecka. HOME OF ESS
    2022-05-14 Verifierad kund
    Smidigt och snabb leverans. Fantastiska produkter.
    Tusen tack för ditt omdöme, superkul att du gillar produkterna. Önskar dig en fortsatt fin dag! HOME OF ESS
    2022-05-13 Verifierad kund
    Enkelt att beställa och en extremt snabb leverans!
    Stort tack för ditt omdöme, härligt att du känner dig nöjd. Ha en fin dag! HOME OF ESS
    2022-05-13 Verifierad kund
    Mycket bra priser och oerhörd snabb leverans 👍🏻
    2022-05-12 Verifierad kund
    Snabb leverans och snabb respons i chatten är jag hade frågor.
    Tack Maria för ett superfint omdöme, det gör oss så glada att du känner dig nöjd. Önskar dig en fortsatt fin dag! HOME OF ESS
    2022-05-12 Verifierad kund
    Lättnavigerad hemsida, inspirerande utbud och snabb leverans.
    Tack Sanna för ditt fina omdöme, vad glada vi blir! Önskar dig en fortsatt fin dag. HOME OF ESS
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra kvalitet, lätt att beställa, otroligt snabb leverans
    Tack Tobias för ditt fina omdöme. Ha en fin dag! HOME OF ESS
    Great products// Smell of heaven
    Recommend
    Thank you so much for your comment, glad you liked it. Have a lovely day! HOME OF ESS
  • Kerstin I
    skrev om HOME OF ESS
    2022-05-07 Verifierad kund
    Snabb leverans o vänligt bemötande via Mail.
    Tack Kerstin för ditt fina omdöme. Ha en fin dag! HOME OF ESS
    2022-05-05 Verifierad kund
    Köpte en vacker smaragdgrön glaskanna, blev mycket nöjd.
    Supersnabb leverans och mycket omsorgsfullt emballerat.
    10 av 10 ⭐️
    Tusen tack för ditt omdöme och att du tog dig tiden. Visst är den vacker, har den själv hemma och fullkomligt älskar den. Det gjorde vår dag att du känner dig så nöjd. Hoppas vi hörs igen! HOME OF ESS
    2022-05-02 Verifierad kund
    Fin grön glaskanna. Bra pris. Snabb leverans. Fraktfritt.
    Tack för ditt omdöme! Vad härligt att du gillade kannan. Ha en fin dag! HOME OF ESS