HPs Trafikskola

HPs Trafikskola

Ring 031-386 00 86 hpstrafikskola.se

Välkommen till HPs Trafikskola! Mölndal, Blandsädesgatan 2D, 031-386 00 86 Hos oss får du hög kvalitet till bra priser. Vi är en trafikskola som erbjuder kurser för B-körkort som innehåller alla steg, från teori till halkbana och uppkörning. Dessutom finns intensivkurser om du föredrar att ta ditt körkort snabbt. Vi har...

173 omdömen om HPs Trafikskola

Karl Oscar N
Skrev om HPs Trafikskola

Tog 2 körlektioner på HP trafikskola, betalade i förskott, sedan dess har dem skickar fakturor om och om igen till mig. Fått ringa till dem och dem och be dem ta bort det för att sedan få nya påminnelser. Väldigt svåra att få tag i, svarar nästan aldrig i telefon och är allmänt oseriösa. Rekomenderas inte

Ga G gillar detta
Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Jennifer Cleopatra B
Skrev om HPs Trafikskola

Klarade teori och uppkörning på första, riktigt bra lärare, speciellt Razieh som jag körde mest med, skulle inte klarat de utan henne! Jag körde hemma men även på körskola, hade totalt 32 enkel körlektioner men körde bara dubbel lektioner så det blev 16 st kan man säga. Tyckte dem lärde ut bra och hjälpte till mycket. Rekommenderar starkt HPs trafikskola!!!

Svar från HPs Trafikskola

Hej Tack Jennifer för ditt omdöme, vi jobbar flitigt att eleven ska vara nöjd och se till att följa upp läroplanen på utbildningplanen som också är väldigt likt vad Trafikverket kräver från chaufför på vägarna. Och att du också insåg vad alla dessa lektioner hjälpte dig. Vi minns hur du tyckte allt gick så snabbt ur din väg och vilken fantastiskt känsla att äntligen klara. Grattis ännu engång! Vi beundrade din fantastiska positiva energi.

Johan A
Skrev om HPs Trafikskola

Underbar körskola. Körlärare som verkligen tog hand om mig, och alltid va snälla och hjälpsamma. Körde med Razieh och Rebin. Vill också nämna Sabina i receptionen, supertrevlig och hjälpsam. Ett speciellt tack till Razieh, utan dig hade jag inte tagit körkort. Du är bäst!

Svar från HPs Trafikskola

Tack Johan för din fina omdöme! Det var verkligen glädjande att hjälpa dig som elev. Grattis ännu engång!

Eric T
Skrev om HPs Trafikskola

All teachers in the driving school are pleasant and very experienced. Reception is very efficient to arrange things accordingly. :)

Svar från HPs Trafikskola

Thanks for those kind words! It has been a long road but you made it! :)

Andreas B
Skrev om HPs Trafikskola

Fick en grymt bra upplevelse och jätte bra guidening till mitt körkort genom HPs trafikskola! Kunde inte vara mer nöjd. Dem tog mig som kund på allvar och nöjde sig inte förens jag själv var nöjd. Jag fick en starkt intryck av att dem utvecklade varje individ för sig själv och man blev inte bara en i mängden. All cred till min underbara lärare Rebin.

Svar från HPs Trafikskola

Tack för berömmet och lycka till! Vi syns ute på vägarna!

erika juström
Skrev om HPs Trafikskola

Mycket billigt och jätte trevligt lärare

Svar från HPs Trafikskola

Tack så mycket Erika, trevligt att höra det!

Olsson
Skrev om HPs Trafikskola

Jag har kört med samtliga lärare, men allra mest med Adam. Alla lärare upplevde jag var pedagogiska och bra på att anpassa lektionerna utefter mina förmågor. Adam gjorde lektionerna väldigt roliga och omväxlande, gav bra kritik och uppmuntran. Även när man gjorde fel eller när det tog tid att lära sig vissa moment, var Adam alltid hoppfull och stöttande! Härliga Åse i receptionen var alltid välkomnande och hjälpsam! Vid behov kunde man få sms om lediga tider, vilket var ett stort plus eftersom man då inte riskerade att...

Svar från HPs Trafikskola

Stort grattis Zelina! Vi är så glada att du har tagit körkort även om vi kommer att sakna dig lite! Lycka till i framtiden!

Amanda B
Skrev om HPs Trafikskola

Lilla intensivpaket, mycket nöjd med utbildningen, trafiklärarna och bemötandet. De såg till att jag var redo för uppkörning och teori och klarade allt på första försöket tack vara deras grymma hjälp!

Svar från HPs Trafikskola

Grattis Amanda! Det har varit så skoj att ha dig som elev!

Michaela D
Skrev om HPs Trafikskola

Jag körde ca 30 lektioner med bilskolan och bemöttes väl under alla gånger. Jag hade önskat att jag från början fick en och samma lärare att köra med. Men när jag väl fått börja köra med Adam och vi tillsammans lagt upp en plan kändes det toppen!Efter varje lektion fick jag feedback på min körning och även tips på vad jag behövde öva mer på. Jag tycker att alla på bilskolan var väldigt trevliga och jag skulle absolut rekommendera den till andra!

Svar från HPs Trafikskola

Tack så mycket Michaela! Det har varit väldigt trevligt att ha dig som elev och vi är väldigt glada att du har tagit ditt körkort!

Santiago M
Skrev om HPs Trafikskola

Definitivt den bästa trafikskolan i stan! Härlig personal och läraren som kommer att göra allt för att få dig att känna och vara redo för provet. Nu har jag min körkort! Tack så mycket for alla HPs Trafikskola!

Svar från HPs Trafikskola

Tack så jättemycket Santiago! Det har varit ett nöje att ha dig som elev!

Intisar E
Skrev om HPs Trafikskola

Jätte nöjd kund! Rekommendera HP trafikskola till alla ingen har dom deras kunskaper! Härliga läraren som är förståndliga och motiverar dig för att kunna ta körkort. Nu är jag klar pga HP Trafrikskola ni är bäst!!

Svar från HPs Trafikskola

Tack så mycket och stort grattis till körkortet!

Felicia F
Skrev om HPs Trafikskola

Tror jag tagit runt 25 lektioner på HP trafikskola redbergsplatsen och har nu fått mitt körkort! Dom är ärliga med sina elever, man får alltid något att tänka o jobba på tills nästa lektion och ser verkligen till att du är redo vid uppkörningen. Dom är vid din sida hela vägen och det kändes skitbra!

Svar från HPs Trafikskola

Stort grattis till körkortet Felicia!

Mir W
Skrev om HPs Trafikskola

Hade inte klartat körkortet utan dem. Jätte grymma!

Svar från HPs Trafikskola

Tack så mycket och jättegrattis till körkortet!

Johan L
Skrev om HPs Trafikskola

Tog körkort på första försöket via HPs trafikskola, dels intensivkurs och lektioner under ett par veckor. Utmärkt bemötande, hjälpsamma och måna om sina elever! Gör det lilla extra för att få tiderna att passa. Lektioner med stegrande svårigheter, tydligt och noggrant om vad som ska göras och förväntas av en. Fräscha bilar, trevlig och proffsig personal!

Svar från HPs Trafikskola

Stort grattis till körkortet Johan!

Anton U
Skrev om HPs Trafikskola

Jag tog intensivkurs hos Hps vid redbergsplatsen. Jag fick lära mig allting från bilkörning, regler och skyldigheter samt det faktum att säkerhet går före att man har ett körkort i handen. Jag fick känslan av att lärarna faktiskt brydde sig om eleverna och inte om vad som hamnade i plånboken. Pedagogiskt och utförligt med både allvar och avslappnad stämning. Allt efter mina förutsättningar och önskemål på undervisningsmetoder. Några veckor senare klarade jag både teori och förarprovet på första försöket. Tack Hps trafikskola!

Svar från HPs Trafikskola

Grattis till körkortet Anton! Tack för berömmet och bra jobbat!

Jesper C
Skrev om HPs Trafikskola

Köpte ett stort intensivpaket på HPs. Jag blev väl bemött av gänget på skolan och hade många fina lärorika övningspass som ledde till körkort. Allt vad gäller service, hjälp för att boka teori-, körprov, risk 2 etc funkade friktionsfritt. Är supernöjd i det stora hela och rekommenderar helhjärtat HPs trafikskola för framtida aspiranter. Sebastian

Svar från HPs Trafikskola

Stort grattis till körkortet Sebastian! Bra jobbat!

Jesper C

Gäller HP Redbergsplatsen. Utmärkt bemötande och pedagogisk undervisning

Svar från HPs Trafikskola

Hej Jesper! Tack så mycket och stort grattis!

Lisa Å
Skrev om HPs Trafikskola

Jag köpte intensivkursen som varade i 4 veckor. Efter dessa 4 veckor fick jag körkortet. Alla var jättetrevliga, pedagogiska och ville att jag skulle lyckas. Jag är jättenöjd med min tid som elev på hps trafikskola

Svar från HPs Trafikskola

Grattis till körkortet Lisa! Bra jobbat!

Jimmy L
Skrev om HPs Trafikskola

Hade aldrig suttit vid en ratt innan. Körde 40 lektioner med Razieh som var hur bra som helst. Fick också toppenhjälp med att sätta upp ett lektionsschema som skulle passa så bra som möjligt med mitt jobb. Rekommenderas verkligen!

Svar från HPs Trafikskola

Grattis till körkortet Jimmy! Bra jobbat!

Tania S
Skrev om HPs Trafikskola

Bästa trafikskolan i Mölndal!! Väldigt duktiga och helt underbara lärare . Tack för all hjälp speciellt ett stort tack till läraren Max som trodde på mig och hjälte mig med mitt körkort .

Svar från HPs Trafikskola

Grattis Tania och tack för dina fina ord!

Shad N
Skrev om HPs Trafikskola

Riktigt bra lärare med ett utmärkt tålamod och mycket goda kunskaper. Blev bemött riktigt bra, skolan var väldigt bra. Rekommenderar starkt!

Svar från HPs Trafikskola

Tack så mycket Shad och stort grattis till ditt körkort!

Louise B
Skrev om HPs Trafikskola

Tog en intensiv utbildning och fick bra bemöttande och lärande. Bra uppföljning under utbildningen för att bli förbered för proven. Klarade både teori och uppkörning på första försöket! Rekommenderar starkt HPS vid redbergsplatsen.

Svar från HPs Trafikskola

Bra jobbat Louise! Stort grattis till körkortet!

Elin K
Skrev om HPs Trafikskola

Jag tog mitt körkort med hjälp av hps i Mölndal! Jag är supernöjd med bemötande och service från alla personal. Min körskollärare var verkligen toppen. Kommer sakna att gå dit, köra en sväng och gå därifrån med en bra känsla. Eftersom jag inte körde privat utan enbart med körskolan så blev mitt totala antal körlektioner 58st.. Rätt mycket tänker säkert många, men de har bra paketpriser. Jag körde en bekväm Kia och kan nu med självsäkerheten köra bil i Sveriges besvärligaste bilstad (att köra i hemma i Luleå känns som en parkeringsplats) Rekommenderar stark den här körskolan!

Svar från HPs Trafikskola

Stort grattis Elin! Du var en grym elev och vi kommer sakna dig!

Fredrik E
Skrev om HPs Trafikskola

Jag kan varmt rekommendera HP trafikskola! Mycket bra lärare och öppen rak kommunikation. Jag körde mest med Tommy men även med Max och Adam. Tommy är mycket pedagogisk och har ett lugnt metodiskt sätt att lära ut. Jag kände mig aldrig nervös när jag satt bakom ratten och detta mycket tack vare Tommys eget lugn och kunskap i hur han hela tiden kommunicerade med mig under tiden. Jag är hur nöjd som helt med HP och deras upplägg.

Svar från HPs Trafikskola

Tack så mycket Fredrik och stort grattis till ditt körkort!

June
Skrev om HPs Trafikskola

Jag rekommenderar HPs trafikskolan som har Super duktiga och professionella lärare. Jag har tog körlektioner med lärare - Tommy Bergqvist, Max Deyhim och andra. De är superbra lärare. När jag nästan ge upp efter 3 gånger underkänt i körkortprov, det var lärare Tommy som hade lärt mig att bli en mycket bra förare. Tommy har super bra pedagogiska metoder. Till slut, jag fick godkänt.

Svar från HPs Trafikskola

Tack så jättemycket Junmei! Det var en resa men du lyckades, stort grattis till ditt körkort!

Nadin Z
Skrev om HPs Trafikskola

Helt grymma😻 Hjälper o gör allt de kan för ditt bästa

Svar från HPs Trafikskola

Bra jobbat Nadin! Grattis till körkortet!

Farid Y
Skrev om HPs Trafikskola

Det kändes bra med trafiklärarna och man fick tydliga instruktioner.

Svar från HPs Trafikskola

Stort grattis till körkortet Farid!

Victoria N
Skrev om HPs Trafikskola

Jag är glad att jag valde Hps trafikskola! De är helt fantastiska. Haft väldigt kul på mina körlektioner och lärt mig av de bästa, Tommy och Adam. Åsa är en härlig person som gett vägledning, gjort att man känt sig som hemma och hjälpt till när livet strulat till det. Kom dit som helt novis och gick därifrån nu, klarade uppkörningen och teori på första försöken! Något bland de viktigaste saker jag lärt mig är att man också måste våga tro på sig själv 🙂Tack för allt! 💙

Svar från HPs Trafikskola

Stort grattis till körkortet Victoria och tack för berömmet!

Abdifatah H
Skrev om HPs Trafikskola

Har klarat båda uppkörningen och tioriprovet på första försöket. Tack vare Tommi Åsa och Ali som hjälpte mig från botten till toppen.👋🤩💯

Hps t och Abdifatah H gillar detta
Svar från HPs Trafikskola

Tack så mycket Abdi! Stort grattis till ditt körkort!

Frida K
Skrev om HPs Trafikskola

Kan varmt rekommendera HPs Trafikskola i Mölndal! Klarade både teoriprovet och uppkörningen på första försöket 😊 Tusen tack för all hjälp på vägen fram till körkortet och ett extra stort tack till Tommy och Adam!

Svar från HPs Trafikskola

Tack så jättemycket Frida! Det har varit väldigt roligt att ha dig här :)

Safaa E
Skrev om HPs Trafikskola

Jag körde med Tommy han var verkligen toppen! Han ställer mycket frågor vilket får en att tänka efter, på så sätt blir man mer delaktig i själva körningen. I slutändan blir man säker på sig själv i trafiken. Han var också mycket trevligt vilket gjorde det hela roligt! Det var väldigt enkelt att få information och systemet är smidigt. Åsa som jobbar i receptionen är väldigt trevligt och hjälpsamma.

Svar från HPs Trafikskola

Tack så mycket Safaa! Grattis till ditt godkända prov!

Niloufar T
Skrev om HPs Trafikskola

Extremely satisfied. Well organized traffic school with friendly and excellent teachers. Max is Amazing! Strongly recommended!

Svar från HPs Trafikskola

Thank you Niloufar! Congratulations to your driving licens!

Anders N
Skrev om HPs Trafikskola

Tagit körlektioner, som sedan ledde till körkort. Alan är grymt bra, rekommenderas starkt!

Svar från HPs Trafikskola

Grattis till körkortet Anders! Bra jobbat!

Mathias H
Skrev om HPs Trafikskola

Kan varmt rekommendera HPs Trafikskola. Jag har kört med flera lärare på skolan och samtliga är kunniga och måna om dig som elev. Jag skulle dock vilja lyfta fram en lärare lite extra och det är Pernilla. Det är mycket tack vare henne som jag idag har mitt körkort. Hon pushade mig och hade tro på mig när jag ibland blev osäker och tvivlade på mig själv. Efter varje lektion med henne så kände jag att jag närmade mig körkortet med stormsteg.

Svar från HPs Trafikskola

Tack för dina fina ord Mathias och ett stort grattis till körkortet!

Tovalisa D
Skrev om HPs Trafikskola

Bra bemötande, rutinerade och pedagogiska lärare. Rekommenderas!

Svar från HPs Trafikskola

Grattis till körkortet Tovalisa! :)

Kerstin E
Skrev om HPs Trafikskola

Kört många (ca 50) lektioner med flera olika lärare - alla bra! Lite svårt ibland att få tider med kortare framförhållning än en vecka, men när jag bad dem lägga upp en plan fram till uppkörning gick det jättebra!

Svar från HPs Trafikskola

Grattis till körkortet Kerstin! Det gjorde du bra!

Vera L
Skrev om HPs Trafikskola

Detta är en helt fantastisk bilskola! Alla är alltid jättetrevliga och peppande! Ett jättestort tack till Tommy som hjälpte mig väldigt mycket!

Svar från HPs Trafikskola

Grattis till körkortet Vera! Vi bockar och bugar oss för dina fina ord!

Anna B
Skrev om HPs Trafikskola

Fantastisk bilskola! Jag är så nöjd! Jag körde med världens bästa Pernilla! Jag tog mitt körkort på 4 månader. Jag var väldigt rädd och har dåligt självförtroende och Pernilla har fått peppa mig inför varje lektion. Så hon har inte bara varit min körlärare utan även min psykolog :) Hon har varit fantastisk och alltid trott på mig. Jag rekommenderar verkligen HPs trafikskola! Fantastisk personal. Kände mig alltid väldigt välkommen.

Svar från HPs Trafikskola

Du är alltid välkommen Anna, vi är så glada att du är nöjd! Grattis till ditt körkort!

Tobias R
Skrev om HPs Trafikskola

En fantastisk trafikskola med grym personal och underbara lärare. Ett stort plus för deras tålamod med långdragna elever som mig 😀. Extra tack till Tommy som aldrig slutade att tro på mig!

Svar från HPs Trafikskola

Grattis till körkortet Tobias! Det är synd att du lämnar oss men vi förstår om du inte vill övningsköra mer :)

jophe w
Skrev om HPs Trafikskola

Jag kommenterar skolans nya plats nära redbergsplatsen. De är orimligt när jag blev sjuk och kunde inte avboka lektionen i tid. de lyssnar inte och förstår situationen. vill bara ta pengar från mig. rekommenderas inte alls till några elever i framtiden.

Svar från HPs Trafikskola

Hej ! Jätte tråkigt att du känner så så klart. Dock så står det i våra rutiner väldigt tydligt om hur man avbokar sina lektioner sen innan och att man måste komma in med läkareintyg, detta gör vi så folk inte missbrukar sina tider. Tack för din feedback!

Eleonor H
Skrev om HPs Trafikskola

Jag körde med Tommy och Razieh, de var verkligen toppen! De ställer mycket frågor vilket får en att tänka efter, på så sätt blir man mer delaktig i själva körningen. I slutändan blir man säker på sig själv i trafiken. De var också mycket trevliga vilket gjorde det hela roligt! Det var väldigt enkelt att få information och systemet är smidigt. De som jobbar i receptionen är väldigt hjälpsamma.

Svar från HPs Trafikskola

Tack så mycket Eleonor! Det har varit så roligt att ha dig som elev!

Stefan
Skrev om HPs Trafikskola

Jag körde med Tommy, Max och Razieh. Kan varmt rekommendera alla tre. Duktiga, kunniga och pedagogiska lärare samt trevliga människor. Tack för att ni gjorde mig till en bättre, säkrare och tryggare bilförare vilket även medförde att jag klarade uppkörningen på första försöket. Fick även ett trevligt och hjälpsamt bemötande i receptionen.

Svar från HPs Trafikskola

Tack för för dem fina orden och förtroendet Stefan !

Arman S
Skrev om HPs Trafikskola

Duktiga och trevliga lärare. Jag trivdes mycket med skolan och lärarna. De lärde mig vad jag behövde.

Yadan H
Skrev om HPs Trafikskola

Bästa trafikskolan, riktig bra lärare fick körkortet snabbt och billigt!

Abennet S
Skrev om HPs Trafikskola

Jag hade aldrig suttit bakom ratten innan jag började med mina lektioner på HPs trafikskola men på två månader hade jag mitt körkort i handen tack vare deras fantastiska intensivutbildning och den mycket duktige läraren Max. Rekommenderas starkt oavsett hur mycket eller lite du har kört tidigare!

Amir M
Skrev om HPs Trafikskola

En körskola som bryr sig, med lärare som lyssnat men också haft en otroligt bra balans mellan när de ser ett dåligt mönster och då gått in och ändrat mot det rätta. Fantastiska människor överlag, riktar ett extra stort tack till Tommy och Maria!

Anna S
Skrev om HPs Trafikskola

Bästa körskolan! Alltid glada, trevliga och roliga! Jag har bara kört med två personer bägge två var väldigt bra! Det enda som är synd är att ni inte har mer än bara B-Körkort! Vill ta BE-körkort och hade velat göra det hos er... utöka utbudet? 😉 Rekommenderas varmt till alla! Speciellt Max! Han är grymt bra att ha bredvid sig i bilen.

Sarah M
Skrev om HPs Trafikskola

Underbar personal, suveränt bra lärare och skola. Bra priser och trevligt bemötande.

Alexander A
Skrev om HPs Trafikskola

Väldigt nöjd! Kan verkligen rekommenderas!

Anton S
Skrev om HPs Trafikskola

Väldigt bra körskola, med fantastiska lärare! Har hunnit köra med alla utom en och tycker att samtliga gör ett strålande jobb! Gick från total nybörjare till körkort på tre månader och ca 35 lektioner. Speciellt tack till Rizgar som fått dra det tyngsta lasset!