Hushållstjänst i Sverige AB

1.0 i betyg av av 1 omdömen

Läs vad 1 kund tycker om Hushållstjänst i Sverige AB

• 2020-10-19

OVE H skrev om Hushållstjänst i Sverige AB
    Man ska nog tänka sig för många gånger först innan man anlitar städfirman Hushållstjänst i Sverige AB från Gävle. Sämre städfirma får man leta efter. Man går ut och kallar sig för att vara auktoriserad, att man har städutbildad, kunnig personal. Företaget städar i vårt trapphus. Vi har påpekat flertalet gånger på underkänd trappstädning då det inte har varit rent, man har ofta fuskstädat, eller som idag när jag påpekade tydligt till städpersonal att ingen har städat trapphuset på över 3 (!) veckor. Till svar får jag ett nonchalant gapskratt när två städpersonal går in i vårat trapphus, vilket bevittnades av annan person. När vi kort därefter kommer tillbaka och går in i trapphuset är det fortfarande ostädat, alltså ännu ingen städning (!)
    Nu har vi vänt oss till hyresvärden och informerat om detta, tydliga foton är tagna!
    Tycker det är på sin plats att ge detta företag en väl värd kritisering på ett länge uruselt dåligt städande ! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte