Vincent Hellman

Vincent Hellman

Vincent Hellman är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Vincent Hellman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Vincent Hellman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Vincent Hellman har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

91 omdömen om Vincent Hellman

Sedan starten hos Reco 2021
Carolina P

Erfaren, kunnig och kommunikativ

Peyman S
Hammarbyhöjden

Vincent Hellman är en pålitlig och tydlig mäklare med mycket engagemang i affären. Han lägger ner tid, även övertid för att det ska bli tydligt och rätt. Dessutom håller han en väldigt professionell språk och är väldigt bra på att skapa och bibehålla lugnet hos båda parterna. Han visar vart skåpet ska stå hos mäklarna!

Alley M
Hammarby Sjöstad

Vincent är underbar. En riktigt bra mäklare, trevlig, lyhörd och professionell. Redan från första kontakten och visningen, han var snabb med att ge återkoppling och väldigt serviceinriktad. Vi uppskattade mycket transparensen i hela processen och förväntansbild som vi fick från honom. Vi som köpare kände oss väldigt trygga i hela processens gång.

Caroline L
Hammarby Sjöstad

Vincent är en toppenmäklare! Tredje gången jag och min sambo valt att förlita oss på Vincent och vi har inte blivit besvikna. Alla tre gånger har Vincent lyckats sälja våra bostäder med vinst. Vincent är trevlig, kunnig, lyhörd och noggrann.

Leif M
Årsta

Jag har haft kontakt med Vincent under nästan ett år inför vår försäljning och det har känts rätt redan från början. Han är professionell, jordnära och väldigt tillmötesgående på ens synpunkter. Jag är supernöjd med honom! Rekommenderar honom alla dagar i veckan!

Frida C
Björkhagen

Mycket trevlig process och hjälpsamt bemötande från Vincent!

Magnus R
Björkhagen

Viljan att ta sig tiden för att förklara allt igenom hela processen och stötta både Säljare & Köpare gjorde denna upplevelse väldigt behaglig. Skulle utan att tveka använa Vincent igen i framtiden!

Julia C
Årsta

Vincent är en trevlig och förtroendeingivande mäklare som lyckades sälja våran lägenhet till ett bra pris under skakiga tider.

Adrian S
Årsta

Professionellt och trevligt bemötande. Tydlig kommunikation genom hela processen.

Carl I
Årsta

Supernöjd med hela processen. Vincent har varit kanon från till (snart) mål. Han har utmanat oss vid rätt tillfällen men också lyssnat väl till våra önskemål. Rekommenderar starkt Vincent när ni ska sälja er bostad!