Alicia Königsson

Alicia Königsson

Alicia Königsson är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Alicia Königsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Alicia Königsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.7. Alicia Königsson har haft 11 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

21 omdömen om Alicia Königsson

Linnea Anita B
Norrfjärden

Helt perfekt genomfört, duktig på att informera om gällande bestämmelser samt bra sammanfattat i de olika detaljerna. Vi är helt nöjda med affärens olika delar som slutförts helt perfekt.

Jonas S
Kallax

Fick ett bra mottagande vid visningen och hon gav en god beskrivning av objektet. Det har därefter varit lätt att komma i kontakt med henne och hon har gett tydliga svar på mina frågor. Det är lätt att få förtroende för Alicia.

Karina J
Kallax

Trevligt och professionellt bemötande vid visning. Lätt att nå via mail och tfn. Har gett klara och tydliga svar på frågor om bostaden. Hon gav ett förtroendeingivande intryck vid kontraktskrivningstillfället.

Anna Maria K
Kallax

Alicia är en mycket kunnig och proffsig mäklare. Hon är engagerad och det märks att hon älskar sitt jobb. Hennes bemötande och tillgänglighet är bäst av bäst. Jag rekommenderar henne till alla som vill anlita en seriös, kunnig och mycket trevlig mäklare. Tack Alicia!

Tomas G
Kallax

Helt fantastiskt bra. Helt utan konkurrens. Har köpt och sålt flera gånger. / Tomas

Lars Fredrik E
Porsön

Vår mäklare, [Alicia K], var professionell, flexibel och tillmötesgående under hela processen. Hon var aktivt engagerad i försäljningen av vårt radhus på Studentvägen, vilket gjorde hela upplevelsen både smidig och framgångsrik.

Amanda B
Rosvik

Otroligt trevlig, ödmjuk och kunnig! Vi hade tack vare Alicia en snabb och smidig affär när vi sålde vårat hus och kunde inte vara mer nöjda!!

Simon B
Bensbyn

Alicia är riktig duktig och trevlig. Hon kan sin sak. Toppenmäklare!

Tomas G
Bensbyn

Alicia är en mycket kompetent mäklare . 100% nöjd

Therese P
Rosvik

Jättetrevlig och välkomnande. Alicia är down to earth och får en att som köpare känna sig hörd och förstådd i vad man letar efter. Hon var duktig på att läsa av personer och utifrån detta ge vidare information och tips som passade en personligen. Alicia har ett professionellt och vänligt bemötande.