Carl Lundholm

Carl Lundholm

Carl Lundholm är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Carl Lundholm har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Carl Lundholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.8. Carl Lundholm har haft 11 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

19 omdömen om Carl Lundholm

Nicola P
Centrum Varvet

Carl har varit extremt professionell och följd oss vid alla steg i försäljning processen. Försäljningen gick smidigt och enligt överenskomna förväntningarna. Han alltid varit tillgänglig och redo o lyssna på våra tips och krav. Varmt rekomenderar Carl.

Adam K
Centrum Varvet

Mycket proffsig och kunnig mäklare. Svarar snabbt och gör det där lilla extra. Upplevde min bostadsaffärer som lugn och trygg. Upplevde även att Carl ville det bästa för både säljaren och köparen. Kan varmt rekommendera Carl.

Maj N
Skurholmen

Driven, lyhörd, lätt att ha göra med.

Niklas A
Skurholmen

Bra bemötande. Bra koll på objektet och kunde svara på frågor vid visningen. En mäklare är ju "anlitad" av säljaren men lyssnade på mig som köpare och allt kändes trovärdigt och uppriktigt. Sen gick själva slutförandet av affären smidigt och bra trots att säljaren befann sig utanför orten.

Josefin R
Kallkällan

Hej, jag blev bra bemött av mäklaren. Han har verkligen försökt att vara tillmötes till båda parterna. Lite synd att jag inte fick se förrådet vid visningen. Sen märktes det att mäklaren inte riktigt hade "barntänk" vid försäljningen ifall jag ska ge någon feedback. Annars gick allt snabbt och smidigt, vilket uppskattades.

Johannes K
Köpte sin stuga med hjälp av Carl Lundholm en del av HusmanHagberg Luleå
Kallaxön

Löste affären väldigt smidigt. Väldigt snabb på svara.

Simon L
Kronan

En riktigt duktig och trevlig mäklare kort och gott. Carl skötte allt toppen.

Matilda H
Kronan

En bra mäklare, vi är väldigt nöjda

Marcus K
Kronan

Bra bemötande och seriös att ha att göra med

Petter R
Mjölkudden

Duktig, engagerad och väldigt informativ. Var min första försäljning och Carl var helt klart rätt man för jobbet. Behöver jag anlita en mäklare i framtiden så är Carl mitt förstahandsval.