Johan Berglund

Johan Berglund

Johan Berglund är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Johan Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2002-07. Johan Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.7. Johan Berglund har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Jag är uppväxt i Malmö och har bott i många olika delar av staden som t ex Rörsjöstaden, Slottsstaden, Johanneslust, Husie och Ribersborg. Har arbetat som fastighetsmäklare sedan år 2001 och har under åren samlat på mig stor erfarenhet vilket gör att jag kan guida dig till en riktigt bra bostadsaffär. Som person är jag social och positiv vilket gör att mäklaryrket passar mig bra. Jag ser yrket som en livsstil vilket jag anser är en förutsättning för att kunna göra ett riktigt bra jobb och hålla en hög servicenivå.

81 omdömen om Johan Berglund

Sedan starten hos Reco 2014
Fredrik O
Vellinge

Johan har ett proffsigt och mycket vänligt bemötande, ger intryck av enorm kunskap samt är tydlig i sin kommunikation. Förväntningarna vi hade som säljare var att Johan skulle sälja så snabbt som möjligt trots tuffa tider, vilket Johan också gjorde. Kan bara rekommendera Johan som mäklare som har gjort denna process väldigt smärtfri och enkel för oss.

Rita Paulina G
Videdal

Mycket proffsigt bemötande och väldigt service mindre. Fanns tillgänglig 24/7. Uppskattar Johans transparens och ärlighet, det får man förtroende för. Bra på att löpande uppdatera oss och följa upp saker/frågor under processen. Johan är också mycket trevlig och positiv.

Ulf L
Södertorp

Trevligt bemötande Väl förberedd o vi fick svar på alla våra frågor. Allt fungerade mycket bra o han levde till våra förväntningar.

Saja M
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
Kastanjegården

Johan är smart och har bra bemötande, han svarar tydligt på alla mina frågor , köpet var lätt och snabbt med Johan.

Jörgen S
Triangeln

Envis i den rådande marknaden. Höll mig löpande uppdaterad på vad som hände.

Monia F
Håkanstorp

Johan har varit superproffsig och enkel att ha att göra med under hela processen. Tydlig, lättillgänglig och väldigt smidig. Kan varmt rekommendera Johan för din bostadsaffär!

Anna L
Håkanstorp

Blev bemött på bästa sätt. Alla förväntningar uppfylldes! Allt gick snabbt o smidigt. Supernöjd!

Kajsa L
Hästhagen

Trevlig, duktig och ihärdig. Fick ett bra pris på vår lägenhet i en jobbig marknad.

Nils Fredrik H
Lockarp

Rekommenderar Johan, en mycket kompetent och bra mäklare!

Karin E
Limhamn - Ön

Bra bemötande. Johan var lyhörd och följde upp bra. Lite otydligt i fasen precis före budgivning, då vi trodde vi hade en köpöverenskommelse då vi kom tillbaka med besked inom givet tidsintervall.