Mathias Johansson

Mathias Johansson

Mathias Johansson är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Mathias Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Mathias Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 5.0. Mathias Johansson har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag är en målmedveten, noggrann och glad person. Att arbeta som fastighetsmäklare är mitt absoluta drömjobb och jag älskar de utmaningar som arbetet medför. Jag förmedlar fastigheter och bostadsrätter runt om i hela Malmö. Jag strävar efter att genomföra en trygg bostadsaffär och vill alltid överträffa både säljares och köpares förväntningar. Detta genom att vara lyhörd inför kundens önskemål och vara tillgänglig. Det som gläder mig mest är att bli rekommenderad av nöjda kunder.

79 omdömen om Mathias Johansson

Sedan starten hos Reco 2017
Oscar N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Bunkeflostrand / Annestad

Toppen mäklare, mycket trevlig och gav bra råd.

Rolf E
Bunkeflostrand / Annestad

Kunnig och trevlig samt snabb.respons!

Moa A
Ribersborg

På alla sätt professionell och duktig mäklare som förstår sig på marknaden.

Armin S
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Södra Sallerup

Bättre mäklare får man fan leta efter. Stort tack för allt å speciellt tålamodet ❤️

Pia K
Röda Höja

Professionell rakt igenom. Tydlighet Effektiv. Rekommenderas

Catarina E
Rostorp

Trevlig, proffesionell och enkel att ha och göra med. Lyssnat på alla våra önskemål men samtidigt kommit med sina rekommendationer!

Federica P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Limhamn

Snällt och väldigt professionellt Tillgänglig och snabbt att svara på alla frågor även på lördag och söndag

Sofia N
Limhamn

Mathias mötte både oss och spekulanterna med vänlighet, respekt och med ett otroligt proffesionellt förhållningssätt. Han höll oss välinformerade om alla steg, stora som små, i processen och gav även råd till oss kring vår nya bostad. Vi rekommenderar alla att anlita Mathias Johansson på HusmanHagberg.

Tonny T
Bulltofta

Engagerad och kunnig. Svår marknad just nu men det blev bra tillslut.

Jessika N
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Videdal

Mathias är lugn och trygg som mäklare. Han är bra på att lyssna och min uppfattning är att han förstod vad som var viktigt för mig som säljare. Jag upplevde också att han på ett tydligt sätt tog ansvar för processen både mot mig som säljare men också för köparna. Mathias är tillgänglig, smidig och mycket lätt att samarbeta med.