Sandra Lindh

Sandra Lindh

Sandra Lindh är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Sandra Lindh har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Sandra Lindh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Lindh har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

167 omdömen om Sandra Lindh

Sedan starten hos Reco 2020
Basel T
Västra Kattarp

Otrolig trevlig och professionell mäklare. Var väldigt engagerad i sitt arbete samt väldigt bra på informera. Kommer definitivt rekommendera Sandra. Stort tack för samarbetet.

Omar A
Nydala/Söderkulla

Anlitade Sandra då det kändes bra från början och det visade sig att hon gjorde arbetet på bäst sätt. Sandra vet visste vad hon görde och gav bra råd. Skulle starkt rekommendera Sandra för bostadsköp och försäljning av bostad. Grymt jobbat 😀

Malin A
Segevång

Trevligt bemötande. Energisk och delgav oss information om vad som hände/ läget hela tiden. Sandra levde mycket väl upp till våra förväntar

Markus H
Nobeltorget/Annelund

Har anlitat Sandra till två lägenhetsförsäljningar och varit otroligt nöjd med resultatet varje gång. Sandra är mycket professionell, väldigt lyhörd och resultatfokuserad. Fick även bilden att köparna också får ett väldigt gott intryck av Sandra vilket bådar för en bra affär i slutändan för alla parter.

Marcus Bengt Åke W
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
Norra Sofielund

Processen var en ytterst smidig upplevelse, och bemötandet från start till slut var proffsigt. Det var tydligt att mäklaren inte enbart utförde sitt ”jobb”, utan att det fanns en genuin uppskattning för huset i fråga. Denna entusiasm märktes inte minst i de många kreativa och smarta idéer som mäklaren presenterade för hur visningen skulle kunna genomföras. Det var uppenbart att mäklaren inte bara sålde ett hus, utan en vision av vad hemmet kunde vara för potentiella köpare.

Monica L
Lindeborg

Sandra Lindh är en mycket kompetent mäklare som verkligen lyssnar och kommer med kompetenta råd i försäljningsprocessen. Otroligt snabb på att återkoppla och informera om vad som händer. Lägger inga personliga åsikter i budgivningen utan kommer med konkreta fakta. Alltid väldigt glad och vänlig. Otroligt trevligt bemötande. Rekommenderar henne varmt.

Vincent E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
Lindeborg

Sandra har varit superproffsig. Vi har hållt bra konversation under processen så att jag har kännt mig informerad, hon hjälpte dessutom mig att reda ut oförutsedda hinder i processen. Väldigt kunnig gällande frågor om bostaden och föreningen. Detta är första gången jag haft att göra med en mäklare men jag har svårt att tänka mig att det kan bli mycket bättre än såhär. Supernöjd.

Elina F
Limhamns Sjöstad

Bästa Sandra!! Det var en självklarhet att välja dig för min försäljning. För mig är det viktigt med en mäklare som visa engagemang och som jag klickar med, liksom att ha kunskap och god kommunikation. Du tickade alla boxar! Jag ville ha en relativt snabb försäljning utan att kompromissa med priset. Allt från foto, styling till budgivning och kontrakt gick supersmidigt! Stort tack!

Britta E
Höllviken

Mycket engagerad och kunnig mäklare med ett driv som aldrig tar slut. Alltid positiv, svara snabbt på våra frågor, antingen det är en tisdag förmiddag eller sen söndag kväll! Lätt att få förtroende för henne och jag kände mig trygg att affären skulle gå igenom. Vill bara säga, att Sandra klarade det som två andra (mycket större mäklare) inte klarade av: att sälja vår bostad inom 3 månader! Fantastiskt bra jobbat 👏 👏 Kommer rekommendera dig alla dagar i veckan!

Klara G
Rörsjöstaden

Sandra har under flera månader envist kämpat på med försäljningen av min lägenhet i Malmö. Hon är varm, lyhörd och sätter alltid mig som kund i fokus. Hon sticker ut som mäklare med sin fina personlighet! Rekommenderar henne varmt!