Siyar Hamidanoglu

Siyar Hamidanoglu

Siyar Hamidanoglu är mäklare på HusmanHagberg Solna

Siyar Hamidanoglu har varit registrerad mäklare sedan 2005-03. Siyar Hamidanoglu har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 225 omdömen med ett betyg på 4.9. Siyar Hamidanoglu har haft 41 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 225 Läs vad Siyar Hamidanoglu

• köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2022-07-13 Verifierad kund
    Very patient with questions, very helpful, very responsive, thanks!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Gamla Råsunda
    2022-07-03 Verifierad kund
    Väldigt duktig och professionell mäklare. Allt från bemötandet till tillgänglighet och försäljningen. Sammantaget en väldigt bra upplevelse.
    • Järvastaden
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och en proffsigt genomförd affär.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vi jagade Siyar när vi valde att sälja vår lägenhet, han var då på väg på semester men tog sig ändå tiden och energin att leda allt från sin solsemester. Siyar gjorde det enkelt att slappna av och låta han sköta affären. Otroligt lyhörd och empatisk person. Hjälpte oss även bygga en relation med köparna då vi alla tyckte samma om honom. Skulle rekommendera honom närsomhelst.
    • Husby
    2022-05-18 Verifierad kund
    Siyar var noga med att hela processen skulle kännas bra för mig. Han var lugn, trygg, lyssnade på vad som var viktigt på mig, hade bra råd och rekommendationer, och upplevdes socialt välbevandrad.

Han gav rimliga förväntningar och visade tydligt på en stor erfarenhet inom området. Skulle gärna rekommendera andra att välja honom som mäklare.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Siyar var väldigt vänligt, tillmötesgående och behjälplig.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Siyar var duktig rakt igenom processen. Han var tydlig och bra på att förklara varje steg. Och han var bra på att få in många intressenter till visning.
    • Husby
    2022-05-09 Verifierad kund
    very friendly at all times and helped us a lot
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra mäklare som lyssnade väl på våra önskemål. Var lätt tillgänglig och hjälpsam
    • Kista
    2022-04-08 Verifierad kund
    Siyar gav redan från början ett mycket såväl kunnigt som förtroendeingivande intryck. Han var också mycket trevlig och varm som person, och fick någonting som ju faktisk kan kännas lite läskigt, en bostadsaffär är ju ingen liten sak, att kännas tryggt och bra.

Det märktes att han var mån om att också skapa en god relation mellan säljaren och köparen, någonting i alla fall jag tycker känns viktigt för att en affär ska kännas bra, och var även mycket hjälpsam och tydlig i att förklara processen som en bostadsaffär innebär.

Bemötandet var högt över mina förväntingar (jag har om jag ska vara ärlig tidigare haft en fördom om mäklare som lite kalla "säljtyper") och kan bara ge mina varmaste rekommendationer gällande Siyar.