Siyar Hamidanoglu

Siyar Hamidanoglu

Siyar Hamidanoglu är mäklare på HusmanHagberg Solna

och har varit registrerad mäklare sedan 2005. Siyar Hamidanoglu har varit aktiv på Reco.se sedan 2013 och har fått 97 omdömen sedan 2013-12-10. Siyar Hamidanoglu har haft 12 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 97 Läs vad Siyar Hamidanoglu

• Sålde lgh, 5 rok i Järvastaden, med hjälp av Siyar och vi är helnöjda! Han var engagerad, flexibel, insatt, drivande och alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Därtill fick vi ett pris över förväntan. Kändes tryggt!
    Anna A sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2020-09-30
    • 5:a
    • 104.0 m²
    2020-09-30
  • Mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Rainer J köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2020-09-29
    • 5:a
    • 104.0 m²
    2020-09-29
  • Trevlig, professional och kunnig.
    Alexander L köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2020-09-26
    • 25.0 m²
    • Råsunda
    2020-09-26
  • Vi fick hjälp av Siyar att sälja vår lägenhet i Solna och från första start har han bemött oss på ett positivt och engagerande sätt. Han har alltid varit tillgänglig och uppdaterat oss med information och kunnat svara på våra frågor. Vi är väldigt nöjda och kan starkt rekommendera Siyar till framtida kunder!!
    Tuva S sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2020-09-24
    • 25.0 m²
    • Råsunda
    2020-09-24
  • Siyar sålde vår lägenhet i gamla huvudsta. Hans arbete genomsyrades av lång erfarenhet som mäklare med mycket god service. Lägenheten såldes med rekordpris och vi kunde inte varit nöjdare!
    Lise-lotte K sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2020-09-20
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Gamla Huvudsta
    2020-09-20
  • Vi köpte en 3:a. Mäklaren var trevlig och kunnig. Inte påstridig utan gav oss tid att både studera lägenheten samt besvara våra frågor på ett lugnt och bra sätt. Upplevdes som ärlig och tog reda på svaren till de frågor som han inte kunde svara på direkt.
    Johan R köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2020-09-19
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Gamla Huvudsta
    2020-09-19
  • Positivt och korrekt bemötande. Fint prospekt på lgh jag köpte. Tillgänglig för frågor. Hade inte så stora förväntningar då det var första lgh jag tittade på. Trevlig stämning vid kontraktsskrivning. Genomgång av alla dokument med möjlighet att ställa frågor.
    Mia L köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2020-09-04
    • 68.0 m²
    • Huvudsta
    2020-09-04
  • Kunnig, lätt att kommunicera med. Gjorde ett toppjobb!
    Mirjam L sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2020-09-03
    • 68.0 m²
    • Huvudsta
    2020-09-03
  • Jag har sålt min bostad igår som ligger i Solna med hjälp av Siyar. Han är fantastisk bra och visar respekt till sina kunder och meddelar alltid via sms eller telefon allt kring bostad. Jag har inte upplevt några svårigheter med Siyar. Han var alltid tillgänglig när jag behövde fråga någonting. Jag tackar honom för sin hjälp och önskar i framtiden lycka till med nya kunder.
    Gulsen C sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • 53.0 m²
    2020-08-13
  • Jag är som säljer jag rekommendera siyar som bästa mäklare tusen tack.
    Masoud H sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • 64.0 m²

Senaste försäljningarna