Siyar Hamidanoglu
Registrerad mäklare sedan 2005-03-21
Aktiv på Reco.se sedan 2013-12-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 82 Läs vad Siyar Hamidanoglu

• Subrata Kumar P köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

2019-09-30

4:a
    Huvudsta
    Siyar was good, helpful and transparent in all stages of the buying process so far.

i hope to have the support extended in same way till the very end of buying process when we actually move in. Läs mer
  • Natalie L sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

2019-09-28

Skytteholm
    Vi sålde vår lägenhet i Solna under egentligen helt fel omständigheter! Vi trodde inte alls att vi skulle få det priset vi fick och Siyar levde upp till alla förväntningar! Vi är mycket nöjda ! Läs mer
  • Jonatan P
    Jonatan P sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

2019-09-20

Akalla
    Enkelt!, snabbt & kvalitativt!!
    Ärlig och rak kommunikation ! Läs mer
  • Kyriakos C sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

2019-08-21

Kista Gård
    Siyar är en mycket professionell mäklare som gav oss goda tips och råd under hela försäljningsprocessen. Sålde vår lägenhet väldigt fort och överträffade våra förväntningar. Kan starkt rekommendera Siyar som är en erfaren mäklare! Läs mer
  • Rebwar Fattah Mohammed M köpte sitt hus med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

2019-08-06

Kista
    Hej han var väldigt duktig och hjälpsam. Läs mer
  • Mats W
    Mats W köpte sitt hus med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

2019-07-30

Kista
    Köper ett radhus och säljer en bostadsrättslägenhet.

Siyar är insatt och professionell, vänligt bemötande och lätt att få tag på. Läs mer
  • Gary carl kari A
    Gary carl kari A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

2019-07-16

Jag upplevde Siyar som en extremt skicklig och professionell mäklare, bra kommunikation och noggrann. Vill du sälja din lägenhet till bra pris kan jag varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Ali K köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

2019-07-16

4:a
    Hallonbergen
    Jag har upplevt utmärk makläre som välbemöter kunder och ger jättebra råd. Läs mer
  • Arash S sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

2019-07-08

Huvudsta
    Sålde vår lägenhet. Proffsigt bemötande och smidig sälj tack vare Siyar. Rekommenderas. Läs mer
    2019-07-16 Siyar H svarar Arash S
    Tack Arash, det var riktigt kul att hjälpa er.

Vänliga hälsningar Siyar
  • Akanksha C köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

2019-07-08

Huvudsta
    We have bought an apartment, and got in touch with Mr. Siyar through Booli.se, where he was the contact maklare for the property. It has been a great experience so far with him as he is helping us out with all formalities(translating the swedish parts of it).

Thanks a lot for your support. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ankdammsgatan