Siyar Hamidanoglu

Siyar Hamidanoglu

Siyar Hamidanoglu är mäklare på HusmanHagberg Solna

Siyar Hamidanoglu har varit registrerad mäklare sedan 2005-03. Siyar Hamidanoglu har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 182 omdömen med ett betyg på 4.9. Siyar Hamidanoglu har haft 73 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 182 Läs vad Siyar Hamidanoglu

• M S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-07-24
    Engagerad och tillgänglig, vilket gör att man aldrig är ensam under hela processen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    2021-07-22
    Super trevlig och professionell mäklare! Allt gick så smidigt med Siyar, från start fram till kontraktskrivningen. Det var lätt att nå honom samt få svar på alla frågor man haft!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Västra Skogen
    2021-07-19
    Hjälp Sam. Ärlig. Aktiv. Snäll. Enkel och kontrakt med honom. Har tålamod. Med harmoni. Vänlig och har respekt till kunden.
    2021-07-19
    Siyar är en snabb och lösningsorienterad mäklare.
    Han är alltid tillgänglig och bra i sin kommunikation.
    Rekommenderar starkt!
    • Huvudsta
    2021-07-12
    Siyar agerade professionellt, hanterade allt snabbt och följde upp när vi hade frågor. Tydlig och trevlig. Jag skulle rekommendera honom.
    2021-07-08
    Siyar Hamidanoglu var en fantastisk mäklare från början till slut. Sälj processen var extremt smidig, snabb och professionell. Vi sålde till ett dröm pris. Vi rekommenderar Siyar Hamidanoglu starkt till alla er som vill sälja eller köpa bostad i Solna!
  • Anders B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna
    • Solna Centrum
    2021-07-08
    Siyar gjorde ett fantastiskt bra arbete när sålde min lägenhet. Han var proffsig, trovärdig och kunnig. Han motsvarande min förväntningar på alla punkter. Siyar genomförde affären snabbt och smidigt. Jag kommer att rekommendera Siyar till mina grannar och vänner i Solna, som planerar att byta eller sälja sin bostad.

Anders B.
    2021-06-30
    It was a good experience and all went smoothly.
    2021-06-30
    Vid kontakt med Siyar Hamidanoglu blev jag väl bemött fick svar på mina frågor
    Försäljningen gick väldigt smidigt
    Jag är jätte nöjd med mäklaren
    • Västra Skogen
    2021-06-29
    Siyar är lösningsorienterad, snabb, tillgänglig och rak i sin kommunikationen. Han har säljaren i fokus och är flexibel och anpassningsbar. Siyar känner mycket väl till sina säljområdena gällande statistik, potentiella köpare och marknadspotential. Han möter både säljare och köpare med respekt och har en välkomnande och social framtoning. Jag rekommenderar Siyar och skulle anlita honom även i nästa bostadsaffär.