Simon Johansson

Simon Johansson

Simon Johansson är mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg

Simon Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2023-10. Simon Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Simon Johansson har haft 7 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-04

7 omdömen om Simon Johansson

Marcus R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Johansson en del av HusmanHagberg Sundbyberg

Simon har under hela processen med vårt bostadsköp varit väldigt professionell och hjälpsam med de funderingar vi haft. Han har varit lättillgänglig, trevlig och ständigt uppdaterat oss om hur processen går framåt. Finns inget som han hade kunnat gjort annorlunda/bättre för oss som köpare! Rekommenderar Simon starkt!

Robin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Johansson en del av HusmanHagberg Sundbyberg

Lätt den bästa mäklaren jag haft!

Svar från Simon Johansson

Bästa Robin! Tackar för din tillit och dina fina ord!

Terence T
Centrala Sundbyberg

Despite a tough market, Simon delivered a good result. Very professional. Strongly recommended.

Svar från Simon Johansson

Thank you Terence! I really appreciate your kind words. It has been a pleasure!

Srinivas G
Rissne

Good and Pleasure to Deal with Simon

Svar från Simon Johansson

Thank you Srinivas! Always a pleasure my friend.

Elin M

Vi fick ett väldigt bra intryck av Simon som mäklare. Han var väldigt noggrann och ordentlig när han förklarade hela processen i varje steg. För oss som köpte vår första lägenhet var det guld värt och vi kände att vi verkligen hade förstått från början till slut. En trygg affär helt enkelt och vi gick därifrån nöjda och glada!

Svar från Simon Johansson

Tack Elin! Det var en ära att få vara delaktig i ert köp av bostad. Jag önskar er många lyckliga och trivsamma år i er nya lägenhet :)

Jessica D

Bostadsmarknaden är en djungel men Simon har varit vår guide från värdering tills dess att avtalet skrivits på med köparen. Hela processen har varit helt smärtfri och vi har alltid känt att vi är i trygga händer Simon är ett proffs ut i fingerspetsarna och han kommer självklart få sälja vårt nästa projekt! Rekommenderas starkt!

Svar från Simon Johansson

Hej Jessica, jag tackar ödmjukast för ditt fina omdöme och för att ha gett mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Världens bästa kund :)

Hannes A
Centrala Sundbyberg

Simon är en väldigt personlig och proffsig mäklare som var aktiv och närvarande under hela processen med objektet. Han tog sig tiden att lyssna och bemöta mina funderingar och ge ärliga råd. Kändes tryckt hela processen och rekommenderar honom starkt till andra i framtiden.

Svar från Simon Johansson

Världens bästa Hannes! Det var en otrolig ära att få hjälpa dig hitta hem! Hoppas verkligen att du trivs och får många fina minnen i bostaden. Vänliga hälsningar