Patrik Borin

Patrik Borin

Patrik Borin är mäklare på HusmanHagberg Täby

Patrik Borin har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Patrik Borin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Borin har haft 18 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Om du gillar ditt jobb lika mycket som jag älskar mitt så kommer du kunna förstå att jag inte ser mäklaryrket som ett jobb. Att få vara med och driva HusmanHagberg Täby och Vallentuna är en otroligt spännande resa. Jag själv är uppvuxen i detta område och har många fina barndomsminnen. Vilket jag använder mig av dagligen och gärna delar med mig av till kunder som inte är lika inbitna Täby- och Vallentunabor.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min filosofi är att alltid göra det så lätt som möjligt för kunden. Finns det ett sett att få ihop affären så kommer vi gemensamt att hitta den. Om du hittar en mäklare som har hälften av den passionen, drivet och målmedvetenheten som jag har så har du hittat dig en bra mäklare. Mitt bästa råd är att gå med den mäklaren som du gillar bäst. Man vill umgås och göra affärer med personer man gillar och tycker om.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 76 Läs vad Patrik Borin

2022-04-10 Verifierad kund
    Patrik var 110 % engagerad i vår bostadsförsäljning. Han var tydlig och kommunicerade med oss genom varje steg av försäljningen. Mycket trevlig och tillmötesgående, vi är mycket nöjda kunder!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2022-04-08 Verifierad kund
    Han arbetar med en god professionellt sätt. Svarar på frågor med fakta, låter spekulanter att ha utrymmer att fatta eget beslut.
    Sedan när säljaren och köparens kontakt eller viljan kommer mer nära, kan han hjälpa till med ett snabb affär, det uppskattas av hans beslutsamhet!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Ambitiös, tydlig och drivande.
    I den stressen som blir av att sälja så var Patrik ett otroligt lugn för oss som vi kunde lita oss mot.
    Han är otroligt professionell och skicklig!
    Vi är fantastiskt nöjda och rekommenderar stark att anlita Patrik!
    • Täby kyrkby
    2022-02-18 Verifierad kund
    Personlig, professionell och inlyssnande. Det kändes väldigt tryggt att sälja med Patrik. Vi samarbetade väl och nådde ett slutpris som vi var mer än nöjda med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2022-01-10 Verifierad kund
    Drev projektet proffsig och korrektt och ställde upp utöver vad man förväntar sig av en mäklare.
    2022-01-04 Verifierad kund
    Patrik har på ett professionellt sätt förberett en marknadsföring av vår villa att passa in och fungera närhelst vi önskade. Härav följde en snabb och enkel försäljning till vår fulla belåtenhet. Patrik har under hela förberedelse- och försäljningsprocessen visat ett särskilt engagemang som gör att vi vill ge våra bästa rekommendationer.
    Håkan o Rose-Marie
    • Mörbyhöjden
    2021-11-27 Verifierad kund
    En trevlig, social men också driven mäklare som har varit effektiv och snabb. Jag är mycket nöjd.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande. Väldigt kunnig och affärsdriven. Smidig , hjälpsam med snabb återkoppling vid frågor. Patrik överträffade mina förväntningar stort, och jag kan varmt rekommendera honom.
    • Vallatorp
    2021-10-09 Verifierad kund
    Jag är galet nöjd med all den hjälp jag har fått av Patrik. Han är en riktigt bra mäklare. Fått all hjälp jag behöver. Alla frågor och funderingar besvarade. Rekommenderar honom starkt! Kommer absolut kontakta honom igen om det blir aktuellt. Alla tummar upp!
    2021-09-06 Verifierad kund
    Engagerad och väldigt tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera Patrik!