Patrik Borin

Patrik Borin

Patrik Borin är mäklare på HusmanHagberg Täby

Patrik Borin har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Patrik Borin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Borin har haft 27 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Om du gillar ditt jobb lika mycket som jag älskar mitt så kommer du kunna förstå att jag inte ser mäklaryrket som ett jobb. Att få vara med och driva HusmanHagberg Täby och Vallentuna är en otroligt spännande resa. Jag själv är uppvuxen i detta område och har många fina barndomsminnen. Vilket jag använder mig av dagligen och gärna delar med mig av till kunder som inte är lika inbitna Täby- och Vallentunabor.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min filosofi är att alltid göra det så lätt som möjligt för kunden. Finns det ett sett att få ihop affären så kommer vi gemensamt att hitta den. Om du hittar en mäklare som har hälften av den passionen, drivet och målmedvetenheten som jag har så har du hittat dig en bra mäklare. Mitt bästa råd är att gå med den mäklaren som du gillar bäst. Man vill umgås och göra affärer med personer man gillar och tycker om.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 65 Läs vad Patrik Borin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    • Bällstalund
    2021-06-04
    Sålde min lägenhet med hjälp av Patrik Borin. Patrik är väldigt lyhörd och kommer med innovativa idéer om hur man lyfter fram bostadens bästa sida inför försäljning.

5/5
    • Skarpäng
    2021-05-25
    Trevligt bemötande och bra påläst. Lätt att få tag på. Snabbt avslut.
    2021-05-04
    Vi anlitade Patrik för att sälja vårt hur. Det visade sig var helt rätt beslut. Patrik är väldigt lyhörd och tar reda på detaljer som kan vara viktiga för olika köpare. Jag skulle absolut rekommendera Patrik vid bostadsförsäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2021-05-03
    bought a villa with Patrik as the broker. His experience and supportive attitude helped us a lot. esp. for us just moved from Beijing to STKHLM, a lot extra help received from him.
    thanks.
    • Bällsta Park
    2021-03-30
    Trevlig, kommunikativ och håller vad han lovar. Kan starkt rekommendera Patrik Borin om ni står inför en försäljning av er fastighet.
  • Emilie A
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2021-03-28
    Vi köpte bostad genom mäklaren och han var hövlig, trevlig, lyhörd och lätt att ha att göra med. Han uppfyllde våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med den affär han förmedlade. Det enda som gör att vi inte ger högstabetyg är att sättet att kommunicera skulle kunna bli lite tydligare/mer klart/förbättras ytterligare.
    Hej Emilie och Adrian, Tack för det fina omdömet. Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! Kul att ni kom så bra överens med säljarna också. Ja, det var allt en märklig situation när säljaren vill avbryta en pågående budgivning och erbjuda huset till 1 av de 3 aktiva budgivarna. Det går inte att lämna några garantier innan avtalet är påskrivet, det var svårt att säga/lova det du exakt ville höra vid tillfället. Mycket kan hända innan det är påskrivet. Lyckligtvis valde säljaren att stå fast trots högre bud på från annan budgivare. Tack, jag ska tänka på detta och har alltid en strävan att förbättras. Patrik Borin
    2021-03-26
    Lyhörd och lätt att ha att göra med, både för oss som sålde och våra köpare. Bra samarbete. Effektiv kommunikation, personlig och professionell. Rekommenderas!
    2021-03-26
    Sålt villa. Fick ett otroligt bra bemötande av Patrik. Allt gick väldigt smidigt. Patrik är kunnig, ödmjuk och lyhörd.
    Kan varmt rekommendera honom
    Hej Annika! Va kul att höra! Tack för det fina betyget! Jag kommer förbi med nycklarna till er strax! Patrik Borin
    2021-03-20
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Patrik. Lugn, korrekt och professionell. Vi kan absolut rekommendera honom som mäklare.

Hasse & Anette
    Tack Hasse och Anette! Det var himla kul att få jobba med er! Vilket hus ni sedan köpte. Kommer förbi där och lånar garaget sedan! =) Patrik Borin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    • Centrum
    2021-03-10
    Utmärkt mäklat och bra kunnig mäklare !