Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg Täby Patrik Borin
Patrik Borin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Om du gillar ditt jobb lika mycket som jag älskar mitt så kommer du kunna förstå att jag inte ser mäklaryrket som ett jobb. Att få vara med och driva HusmanHagberg Täby och Vallentuna är en otroligt spännande resa. Jag själv är uppvuxen i detta område och har många fina barndomsminnen. Vilket jag använder mig av dagligen och gärna delar med mig av till kunder som inte är lika inbitna Täby- och Vallentunabor.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min filosofi är att alltid göra det så lätt som möjligt för kunden. Finns det ett sett att få ihop affären så kommer vi gemensamt att hitta den. Om du hittar en mäklare som har hälften av den passionen, drivet och målmedvetenheten som jag har så har du hittat dig en bra mäklare. Mitt bästa råd är att gå med den mäklaren som du gillar bäst. Man vill umgås och göra affärer med personer man gillar och tycker om.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lösningsorienterad och m Läs mer

Läs vad 30 Läs vad Patrik Borin

• Silvi L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2019-06-24

Ella gård
    Jag har köpt ett radhus i Ellagård i Täby.

Han har svarat på alla mina frågor och bokat de möten som jag har behövt som mäta i huset, genomgång med besiktningsman m m Läs mer
  • Shari A
    Shari A köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2019-06-19

Näsbydal
    Snabba svar eller återkoppling från honom.
    Lätt att kontakta honom och tillgängligt hela tiden.
    Tydligt och korrekt information.
    Kompletta och fullständiga dokumentation kring affären. Läs mer
  • Susan A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2019-06-10

Näsbypark
    Jag har sålt en br på 46 kvm i Täby.
    Patrik är trevlig och korrekt och bra på att återkoppla.
    Jag hade förväntat mig ett högre pris på lghten men det vet jag inte om Patrik kunnat påverka.....
    Jag tycker att det funkat bra med Patrik och jag kommer att rekommendera honom om det blir aktuellt.

OBS! Tillträde har inte ägt rum och köparen är inte formellt godkänd av styrelsen i brf än Läs mer
  • Sophie O
    Sophie O köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2019-05-08

Viggbyholm - Sjösidan
    Patrik Borin på Husman Hagberg var vår mäklare när vi köpte vårt hus i Täby/Viggbyholm.

Vi är jättenöjda med Patrik och kan verkligen rekommendera honom. Han har hjälpt oss längsmed hela bostadsaffären, vilket har underlättat processen väsentligt. Han är trevlig och behaglig som person, och även påläst och kunnig på det han gör. Som sagt, kan rekommendera honom varmt! Läs mer
  • Björn Kenneth E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2019-04-08

Södra Gribbylund
    Vi har sålt vårt hus i Täby och det skötes av Patrik på ett
    helt briljant sätt.
    Han la ner nästan hela sin skäl i affären för att det skulle gå så smidigt som möjligt för oss.
    Vi kan verkligen rekommendera Patrik.
    Kenneth o Sussi Läs mer
  • Emelie T köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2019-03-21

Täby Centrum
    Trevlig, serviceminded, lätt tillgänglig. Läs mer
  • Diana S sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2019-03-08

Täby Centrum
    Sålt en lägenhet.
    Absolut bästa bemötande. Engagerad mäklare o lyhörd för våra önskemål.Stöttande i alla turer. Läs mer
    2019-04-03 Patrik B svarar Diana S
    Hej Diana,
    Tack så mycket för värmande ord! Hoppas att renovering går fint i den nya lägenheten.
  • Lars-Erik Henriksen L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2019-03-02

Ella gård
    Jag har sålt mitt hus.
    Mäklaren är toppen. Han tog hand om allting.

Jag visste inte att en mäklare skötte så många saker.

Nu lär jag aldrig mer sälja eller köpa något hus eller lägenhet,
    men om jag skulle göra det så skulle jag ringa Patrik. Läs mer
    2019-04-03 Patrik B svarar Lars-Erik Henriksen L
    Tack så mycket Lars-Erik!
    Hopas att du trivs lika bra i den nya lägenheten som du gjorde i huset!
  • Jerker K sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2019-01-10

Näsbypark
    Vi sålde en 5:a i Täby. Vi frågade tre olika mäklare om hur de såg på uppdraget och vi fastnade för Patrik. Eftersom marknaden svalnade betänkligt under hösten var vi osäkra på utfallet. Vi hade fullt förtroende för Patriks sätt att lösa uppgiften. Det var skönt att ha ett proffs som tog hand om alltihop. Dessutom är han en väldigt trevlig person. Läs mer
  • Chloe K köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2019-01-10

Näsbypark
    Patrik är en mycket bra mäklare, väldigt servicemindad, mycket nöjd! Läs mer

Senaste försäljningarna

Kryssarvägen