Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg Täby Patrik Borin
Patrik Borin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Om du gillar ditt jobb lika mycket som jag älskar mitt så kommer du kunna förstå att jag inte ser mäklaryrket som ett jobb. Att få vara med och driva HusmanHagberg Täby och Vallentuna är en otroligt spännande resa. Jag själv är uppvuxen i detta område och har många fina barndomsminnen. Vilket jag använder mig av dagligen och gärna delar med mig av till kunder som inte är lika inbitna Täby- och Vallentunabor.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min filosofi är att alltid göra det så lätt som möjligt för kunden. Finns det ett sett att få ihop affären så kommer vi gemensamt att hitta den. Om du hittar en mäklare som har hälften av den passionen, drivet och målmedvetenheten som jag har så har du hittat dig en bra mäklare. Mitt bästa råd är att gå med den mäklaren som du gillar bäst. Man vill umgås och göra affärer med personer man gillar och tycker om.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lösningsorienterad och m Läs mer

Läs vad 19 kunder tycker om Patrik Borin

• Birgitta D sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Grindtorp
    Jag är nöjd med Patriks arbete.Allt gick lugnt och smidigt.Utmärkt servise lätt att få kontakt med mycket fint bemötande.Inget stress men ändå gick det snabbt.Är jättenöjd med Patriks arbete. Läs mer
  • Erik A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Näsbypark
    Vi sålde vår lägenhet med Patrik och fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande hela vägen från första mötet tills att affären var avslutad.
    Patrik höll oss ständigt uppdaterade med hur det gick i försäljningsprocessen och vi kände oss hela tiden trygga med att han skulle få lägenheten såld, trots en svajjig och osäker marknad.
    Rekommenderar Patrik varmt! Läs mer
  • Cecilia A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Näsbypark
    Vi sålde vår 3:a med Patrik och är jättenöjda med hans insats. Patrik var mycket engagerad och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen. Han gav ett professionellt intryck från start och från vårt perspektiv skötte han hela affären med visningar, budgivning och tillslut kontraktskrivning exemplariskt! Läs mer
  • Goran I köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Gribbylund
    The best saller of apartments is very pleased with the recommendation of all Läs mer
  • sarah j köpte sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Täby kyrkby
    Har köpt ett hus och fick fantastiskt bra hjälp med allt. Han levererar och ger trygghet. Bra kille i alla former. Läs mer
  • Lena B skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Proffsigt genomförd försäljning.
    Trots att vår försäljning krävde en hel del myndighetskontakter så skötte Patrik det på ett mycket förtjänstfullt sätt.
    /Gunnar Läs mer
  • Aija F
    Aija F skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Tack Patrik!

Jag är nöjd med Patriks arbete. Vi i min familj fick en personkemin känsla på första möten.
    Skulle gärna rekommendera Patrik till mina vänner. Läs mer
  • Carolina R skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket bra bemötande! Han fixade all kontakt med banken och hörde även av sig efter jag flyttat in för att se att allt var i sin ordning. Allt gick väldigt snabbt och bra. Läs mer
  • Elinor L skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Allt var topp! Trevligt bemötande och vi fick den hjälp vi behövde vid försäljning. Engagerad mäklare! Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-03-06 Patrik B svarar Elinor L
    Hej Elinor! Va roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas steget från er förra lägenhet till det nya huset känns så bra som du beskrev sist!
    Det är bara att höra av er ifall ni behöver mer hjälp! Jag slår dig en signal och senare och hör hur ni har kommit i ordning.
  • Kersti P skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Trevligt bemötande och såg till att allt gick snabbt och smidigt mellan köpare och säljare. Läs mer
    2018-03-02 Patrik B svarar Kersti P
    Hej Kersti! Tack så hemskt mycket! Hoppas att din resa blev minst lika bra som du beskrev under tillträdet!

Senaste försäljningarna

5:a