Patrik Borin
Registrerad mäklare sedan 2017-09-21
Aktiv på Reco.se sedan 2015-04-07
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Om du gillar ditt jobb lika mycket som jag älskar mitt så kommer du kunna förstå att jag inte ser mäklaryrket som ett jobb. Att få vara med och driva HusmanHagberg Täby och Vallentuna är en otroligt spännande resa. Jag själv är uppvuxen i detta område och har många fina barndomsminnen. Vilket jag använder mig av dagligen och gärna delar med mig av till kunder som inte är lika inbitna Täby- och Vallentunabor.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min filosofi är att alltid göra det så lätt som möjligt för kunden. Finns det ett sett att få ihop affären så kommer vi gemensamt att hitta den. Om du hittar en mäklare som har hälften av den passionen, drivet och målmedvetenheten som jag har så har du hittat dig en bra mäklare. Mitt bästa råd är att gå med den mäklaren som du gillar bäst. Man vill umgås och göra affärer med personer man gillar och tycker om. Läs mer

Läs vad 46 Läs vad Patrik Borin

• David G köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2020-06-28

braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • Bengt Osborne S köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2020-06-20

3:a
    Täby Centrum
    Köpt en bostadsrätt. Det var ett bra bemötande från Patrik.
    Patrik informerade på ett bra sett men lägenheten var ett dödsbo vilket innebar att mycket information ej gick att få fram.
    Vi är mycket nöjda med Patrik. Läs mer
  • Eric Lars Gustav N köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-31

Näsbydal
    Jag köpte en lägenhet med Patrik som mäklare. Han gav ett väldigt seriöst intryck och kunde hjälpa mig med frågor jag hade. Rekommenderas! Läs mer
  • Nataliya A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-30

Bra mäklare. Smidig affär. Rekommenderas. Läs mer
  • Jurij A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-28

Trevligt bemötande. Snabba svar. Korrekt utfört jobb. Läs mer
  • Gergana T köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2020-05-15

2:a
    Mörbylund
    Jag köpte lägenhet på 37kv m. Jag hade kontakt med mäklaren hela tiden och han var tillgänglig via telefon eller email. Det kändes tryggt att kommunicera med honom. Han var tydlig med all information och mina uppföljningsfrågor till föreningen.

Mäklaren var kunnig och visade ett professionellt sätt att göra affären. Läs mer
  • Viktoria O sålde sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2020-03-23

Ensta
    Vi anlitade mäklare Patrik Borin när vi sålde vårt hus och är mer än nöjda. Under hela processen, från början till slut, visade Patrik ett otroligt engagemang, en proffsighet och trygghet. Vi vill varmt rekommendera honom till alla! För oss är det en självklarhet att anlita honom igen vid framtida försäljningar. Läs mer
  • Rolf H köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2020-03-15

4:a
    Gribbylund
    Köpt en bostad på Kabeluddsvägen 2 i Täby. Vi fick god hjälp av Patrik. Köpet skedde efter Läs mer
    2020-03-20 Patrik B svarar Rolf H
    Hej Rolf och Gun!
    Tack så mycket för ett fint omdöme. Lägenheten kommer bli kanon för er, skönt med närheten till era barn och barnbarn. Hoppas er försäljning i Helsingborg går fint.
  • Ulrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2020-02-04

Näsbypark
    Eskadervägen 8 11 tr Täby

Bemötande 9 av 10
    Förväntningar och hur mäklaren levde upp till dem 9 av 10
    Sammanfattning 9 av 10 Läs mer
  • Kristina S köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby

2020-01-26

Gribbylund
    Köpt en bostadsrätt. Patriks bemötande var bra och informationen god. De inledande sms kontakterna vi hade skedde många gånger utanför den normala arbetstiden och inkräktade ibland även i Patriks privatliv. Messen besvarades direkt och utan att något negativt om tiden, vilket Patrik skall ha beröm för. Det vi frågade om fick vi svar på och alla tider och utsatta möten var väl förberedda och avlöpte och utan stress. Patrik tog sig tid för båda parter i affären. Affären är inte helt i mål ännu men känner stor trygghet och kan inte se att något oväntat från ovanstående info skulle hända. Läs mer

Senaste försäljningarna

Näsbydalsvägen