Patrik Borin

Patrik Borin

4.8 i betyg av 50 omdömen

Patrik Borin är mäklare på HusmanHagberg Täby

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Patrik Borin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 50 omdömen sedan 2015-04-07. Patrik Borin har haft 27 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Om du gillar ditt jobb lika mycket som jag älskar mitt så kommer du kunna förstå att jag inte ser mäklaryrket som ett jobb. Att få vara med och driva HusmanHagberg Täby och Vallentuna är en otroligt spännande resa. Jag själv är uppvuxen i detta område och har många fina barndomsminnen. Vilket jag använder mig av dagligen och gärna delar med mig av till kunder som inte är lika inbitna Täby- och Vallentunabor.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min filosofi är att alltid göra det så lätt som möjligt för kunden. Finns det ett sett att få ihop affären så kommer vi gemensamt att hitta den. Om du hittar en mäklare som har hälften av den passionen, drivet och målmedvetenheten som jag har så har du hittat dig en bra mäklare. Mitt bästa råd är att gå med den mäklaren som du gillar bäst. Man vill umgås och göra affärer med personer man gillar och tycker om.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 50 Läs vad Patrik Borin