Conny Lindberg

Conny Lindberg

Conny Lindberg är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Conny Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 1996-01. Conny Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.6. Conny Lindberg har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

16 omdömen om Conny Lindberg

Sedan starten hos Reco 2017
Gustav N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

Mycket professionell och trevligt, kan rekommendera. . Bra jobbat!

Kristoffer K
Tyresö Centrum

100 poäng av 100! Precis det man vill ha av en mäklare får man också!

Svar från Conny Lindberg

Tack så mycket för din rekommendation. Mvh conny

Lena Margareta N
Raksta/Solberga/Bergholm

Snabb smidig enkel trevlig glad

Kristina F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö Centrum

Bra bemött och fick lägenheten såld på kort tid. Allt har gått väldigt bra och det var ett bra möte med säljaren.

Rickard G

trevlig, ärlig, hjälpsam, kunnig

Lars G
Tyresö Centrum

Conny är mycket kunnig och service-minded Vi har använt hans tjänster vid flera tillfällen och han gör alltid ett bra jobb.

Svar från Conny Lindberg

Tack för dom fina orden Lars hälsa familjen.

Bert E
Brevik

Kan bara ge superlativ. Bra kille fantastisk info före och efter . Conny får nästa uppdrag.

Vi klickade direkt Bert och jag, tack för det. Mvh conny Lindberg husmanhagberg

Kristofer H
Tyresö Centrum

Trevligt, kunnig samt snabb på att svara på email. Mycket bra bemötande

Svar från Conny Lindberg

Tack för det Kristofer det värmer.

Barbro N
Hanviken

Jag håller på att sälja mitt hus och har köpt en bostadsrätt. Han hjälper mig med försäljningen och jag är jättenöjd med hans insatser. Trevlig och lätt att prata med. Jag hade förväntat mig att få huset sålt och det tror jag att det blir och till ett bättre pris än jag hade trott.

Svar från Conny Lindberg

Hej Barbro och tack för ditt omdöme, det har varit roligt att hjälpa till med din försäljning, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Mvh conny

Richard J
Köpte sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Fornudden-Persudde

erfaren, engagerad och informativ!

Svar från Conny Lindberg

Tack för det Richard. Hoppas ni kommer att trivas i det nya huset.