Peter Hansson
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 12 Läs vad Peter Hansson

• Eva-Stina R sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-12-16

Fornudden-Persudde
    Sålt villa på Fornudden.
    Bra bemötande. Läs mer
  • Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-11-25

Tyresö strand
    Kompetent, trygg, saklig och alltid på ett strålande humör. Skulle definitivt anlita igen om det blir aktuellt! Läs mer
    David H gillar detta
  • Katarina E köpte sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-11-19

Tyresö strand
    Köpt en villa i Tyresö Strand. Mycket bra bemötande och återkoppling från Peter. Läs mer
    David H gillar detta
  • Channette H sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-11-17

Engagerad, lyhörd och kunnig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    David H gillar detta
  • Pia T sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-10-20

Trollbäcken
    Jag har tidigare haft hjälp av Peter Hansson, han kan Tyresö/Trollbäcken väl, han är lugn och ger ett förtroende.
    Nu har vi fått hjälp att sälja vår bostadsrätt och det gick på 14 dagar.

han har ett trevligt bemötande, tar sig tid, glad och positiv Läs mer
  • Anders B
    Anders B köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-10-20

Trollbäcken
    Vi håller på med ett lägenhetsköp i Trollbäcken. Peter verkar vara en rutinerad och erfaren mäklare. Han var lätt att få tag på vid frågor. En mäklare jag kan rekommendera till andra. Anders Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-10-19

Trollbäcken
    Vi har köpt en lägenhet i Trollbäcken. Peter Hansson ställde upp på en icke visningsdag. Ingenting verkar vara ”besvärligt”. Vi fick gärna se lägenheten igen. Fint med den tillgängligheten. Peter var kunnig om lägenheten och området. Verkar engagerad, lyhörd, utstrålade vänlighet och trygghet. Inför tillträdet var det fint med lite information vad som skulle hända framöver. Flexibel, vi fick höra av oss så fort vi undrade över något.

Nu är affären inte klar ännu, men vi känner oss trygga i vårt köp.
    Elisabet & Anders Läs mer
    David H gillar detta
  • Patrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-05-08

Centrala Trollbäcken
    Sålt en Brf lägenhet.

Mäklaren var känd sedan tidigare, och allt har fungerat mycket bra. Även fast jag själv bor på annan ort. Läs mer
  • Lennart F köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-02-07

Farmarstigen
    Vi har köpt en bostadsrätt av Peter H, och han har uppträtt yrkesmässigt förtroendefull och noggrant så här långt. Min förväntan på Peter är att han också kommer att göra det om något problem skulle dyka upp i den fortsatta processen. Läs mer
  • Emma L skrev om Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2018-05-23

Vi träffade Peter på Sofiebergsvägen 24 och vid visningen var han trevlig, tillmötesgående och påläst. Vi träffade även Emelie som var väldigt hjälpsam och kunnig hela visningen. Hon tog sedan hand om hela budgivningen och resten av förfarandet. Vi valde sedan att anlita henne som mäklare nu när vi säljer vårt hus då hon är otroligt proffsig, vänlig och säljande. Läs mer

Senaste försäljningarna

Gärdesvägen