Peter Hansson
Registrerad mäklare sedan 1989-01-19
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 16 Läs vad Peter Hansson

• Anders S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-06-30

Tyresö Centrum
    Har köpt en bostadsrätt direkt innan den kom ut på marknaden.
    Snabbt, korrekt och vänligt bemötande från Peters sida.
    Känns som en god vän. Han får självklart uppdraget att sälja även vår nuvarande bostad.
    Har tidigare varit i kontakt med de andra mäklarna på HusmanHagberg I Tyresö flera gånger och alltid blivit mycket väl bemött av alla.
    Rekommenderas starkt ! Läs mer
  • Kristina Andrén K sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-06-22

4:a
    Snabb och professionell hjälp vid försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • Charlotte G sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-05-17

Trollbäcken
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi kan på alla sätt rekommendera Peter Hansson, erfaren, kompetent, stöttande och vänlig. Han har uppdaterat oss regelbundet och försett oss med bra råd under försäljningen. Läs mer
  • Christoffer N köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-05-17

Trollbäcken
    Trevligt och behjälpligt bemött! Snabb och smidig affär beträffande den stora lägenhet vi köpte! Läs mer
  • Eva-Stina R sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-12-16

Fornudden-Persudde
    Sålt villa på Fornudden.
    Bra bemötande. Läs mer
  • Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-11-25

Tyresö strand
    Kompetent, trygg, saklig och alltid på ett strålande humör. Skulle definitivt anlita igen om det blir aktuellt! Läs mer
    David H gillar detta
  • Katarina E köpte sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-11-19

Tyresö strand
    Köpt en villa i Tyresö Strand. Mycket bra bemötande och återkoppling från Peter. Läs mer
    David H gillar detta
  • Channette H sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-11-17

Engagerad, lyhörd och kunnig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    David H gillar detta
  • Pia T sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-10-20

Trollbäcken
    Jag har tidigare haft hjälp av Peter Hansson, han kan Tyresö/Trollbäcken väl, han är lugn och ger ett förtroende.
    Nu har vi fått hjälp att sälja vår bostadsrätt och det gick på 14 dagar.

han har ett trevligt bemötande, tar sig tid, glad och positiv Läs mer
  • Anders B
    Anders B köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-10-20

Trollbäcken
    Vi håller på med ett lägenhetsköp i Trollbäcken. Peter verkar vara en rutinerad och erfaren mäklare. Han var lätt att få tag på vid frågor. En mäklare jag kan rekommendera till andra. Anders Läs mer

Senaste försäljningarna

Stadsparken