Läs vad 10 Läs vad Conny Lindberg

• 2020-07-24
    Kan bara ge superlativ. Bra kille fantastisk info före och efter . Conny får nästa uppdrag.
    Bert E
    Bert E
    • 58.0 m²
    • Brevik
    Vi klickade direkt Bert och jag, tack för det. Mvh conny Lindberg husmanhagberg

• 2020-03-23
    Trevligt, kunnig samt snabb på att svara på email. Mycket bra bemötande
    Kristofer H
    • 2:a
    • 48.0 m²
    • Tyresö Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tack för det Kristofer det värmer.

• 2020-03-22
    Jag håller på att sälja mitt hus och har köpt en bostadsrätt. Han hjälper mig med försäljningen och jag är jättenöjd med hans insatser. Trevlig och lätt att prata med. Jag hade förväntat mig att få huset sålt och det tror jag att det blir och till ett bättre pris än jag hade trott.
    Barbro N
    Barbro N
    • 129.0 m²
    • Hanviken
    sålde sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Hej Barbro och tack för ditt omdöme, det har varit roligt att hjälpa till med din försäljning, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Mvh conny

• 2019-11-18
    erfaren, engagerad och informativ!
    Richard J
    • 148.0 m²
    • Fornudden-Persudde
    köpte sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tack för det Richard. Hoppas ni kommer att trivas i det nya huset.

• 2019-10-03
    Sålt villa trevlig kontakt men ganska omotiverat intryck och avsaknad av engagemang och tyvärr lite omodern i annonseringen. Ville nog ha ut mer service än vad vi fick.
    Milan O
    • 164.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tråkigt att ni upplevde det så, men jag tar till mig detta och önskar er lycka till med ert nya boende. Mvh conny

• 2019-07-03
    Proffsigt bemötande från första mötet till avslut på försäljningen av vår villa vid Erstavikens strand
    Bengt Thomas N
    Bengt Thomas N
    • 131.0 m²
    • Tyresö strand
    sålde sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tack för det Thomas, att hjälpa till och sälja ert fina hus var jättetrevligt, lycka till med ert nya boende.

• 2019-05-21
    Sålt hus på Tyresö Brevik, fick ett trevligt bemötande från första stund. Eftersom vi inte köpt eller sålt på de senaste 47 åren, hade vi inte så stora förväntningar. Conny gav ett seriöst och kunnigt intryck.
    Han engagerade sig/hjälpte oss även med huset vi så småningom köpte.
    Han får 9.5 poäng av 10! Varför inte full pott? Alla kan alltid förbättra sig något!😊
    Marie Louise A
    Marie Louise A
    • 91.0 m²
    • Trinntorp
  • 2019-05-21
    Vi köpte radhus i Tyresö och är så himla nöjda. Affären gick supersmidigt. Mycket professionell, bra mäklare med koll på läget. Jag rekommenderar Conny!
    Oscar S
    Oscar S
    • 145.0 m²
    • Fårdala
    köpte sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tack för det, det känns skönt att ni är nöjda. MVH Conny

• 2019-03-11
    Snabb att svara. Korrekt information.
    Anders P
    • 2:a
    • 70.0 m²
    • Tyresö Centrum
    Tack för det, alltid roligt att kunna hjälpa till. MVH Conny Lindberg

• 2017-11-07
    Mycket trevlig och proffsig mäklare.
    Som kund är jag mycket nöjd "från ax till limpa"

Betyget blir dock 4 då jag anser att 5 ska beskriva att allt var utöver förväntan.
    Tack Gunilla, det värmer ett gammalt mäklarhjärta, mvh Conny

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte