Conny Lindberg
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 9 Läs vad Conny Lindberg

• Kristofer H köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-03-23

Tyresö Centrum
    Trevligt, kunnig samt snabb på att svara på email. Mycket bra bemötande Läs mer
    2020-03-23 Conny L svarar Kristofer H
    Tack för det Kristofer det värmer.
  • Barbro N sålde sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2020-03-22

Hanviken
    Jag håller på att sälja mitt hus och har köpt en bostadsrätt. Han hjälper mig med försäljningen och jag är jättenöjd med hans insatser. Trevlig och lätt att prata med. Jag hade förväntat mig att få huset sålt och det tror jag att det blir och till ett bättre pris än jag hade trott. Läs mer
    2020-03-23 Conny L svarar Barbro N
    Hej Barbro och tack för ditt omdöme, det har varit roligt att hjälpa till med din försäljning, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
    Mvh conny
  • Richard J köpte sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-11-18

Fornudden-Persudde
    erfaren, engagerad och informativ! Läs mer
    2019-11-18 Conny L svarar Richard J
    Tack för det Richard. Hoppas ni kommer att trivas i det nya huset.
    David H gillar detta
  • Milan O sålde sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-10-03

Sålt villa trevlig kontakt men ganska omotiverat intryck och avsaknad av engagemang och tyvärr lite omodern i annonseringen. Ville nog ha ut mer service än vad vi fick. Läs mer
    2019-10-04 Conny L svarar Milan O
    Tråkigt att ni upplevde det så, men jag tar till mig detta och önskar er lycka till med ert nya boende. Mvh conny
  • Bengt Thomas N
    Bengt Thomas N sålde sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-07-03

Tyresö strand
    Proffsigt bemötande från första mötet till avslut på försäljningen av vår villa vid Erstavikens strand Läs mer
    2019-07-03 Conny L svarar Bengt Thomas N
    Tack för det Thomas, att hjälpa till och sälja ert fina hus var jättetrevligt, lycka till med ert nya boende.
  • Marie Louise A
    Marie Louise A sålde sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-05-21

Trinntorp
    Sålt hus på Tyresö Brevik, fick ett trevligt bemötande från första stund. Eftersom vi inte köpt eller sålt på de senaste 47 åren, hade vi inte så stora förväntningar. Conny gav ett seriöst och kunnigt intryck.
    Han engagerade sig/hjälpte oss även med huset vi så småningom köpte.
    Han får 9.5 poäng av 10! Varför inte full pott? Alla kan alltid förbättra sig något!😊 Läs mer
  • Oscar S
    Oscar S köpte sitt hus med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-05-21

Fårdala
    Vi köpte radhus i Tyresö och är så himla nöjda. Affären gick supersmidigt. Mycket professionell, bra mäklare med koll på läget. Jag rekommenderar Conny! Läs mer
    2019-05-21 Conny L svarar Oscar S
    Tack för det, det känns skönt att ni är nöjda. MVH Conny
  • Anders P köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-03-11

Tyresö Centrum
    Snabb att svara. Korrekt information. Läs mer
    2019-03-11 Conny L svarar Anders P
    Tack för det, alltid roligt att kunna hjälpa till. MVH Conny Lindberg
  • Gunilla J skrev om Conny Lindberg en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2017-11-07

Mycket trevlig och proffsig mäklare.
    Som kund är jag mycket nöjd "från ax till limpa"

Betyget blir dock 4 då jag anser att 5 ska beskriva att allt var utöver förväntan. Läs mer
    2017-12-20 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Gunilla J
    Tack Gunilla, det värmer ett gammalt mäklarhjärta, mvh Conny