Johanna Englund
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 36 Läs vad Johanna Englund

• Jennie L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

Sandåkern
    Vi köpte en bostadsrätt via Johanna och Susanne. De båda gav oss ett väldigt bra bemötande, var trevliga och kunniga. De var lätt att hålla kontakt med och löste så att vi kunde se lägenheten då det passade oss. De ordnade även så att vi kunde skriva kontrakt på helgen då budet gått igenom, en trygghet för både oss och säljarna. Oerhört proffsiga att ha och göra med. Vi skulle varmt rekommendera de vidare. Läs mer
  • Jun Z köpte sitt hus med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

Holmsund
    I am Jun Zhang, working at the department of Chemistry in Umeå University. I bought a house (Orkestergränd 28N, Holmsund) last month with the help of broker, Johanna Englund at HusmanHagberg Umeå. As a foreigner, it is my first time to buy a house in Sweden and no idea how to buy. Thank Johanna very much, she always answers my questions patiently at any time.
    Thanks so much again and best wishes. Läs mer
  • Felix L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

Sandåkern
    Mäklaren fick i uppdrag att sälja vår bostadsrätt på 3 rum i Umeå. Bemötandet var väldigt personligt med god rådgivning och extremt bra tillgänglighet med samtal dygnet runt och även under helger, väldigt uppskattat. Vi blev alltid uppdaterade vid varje skede genom försäljningen och det kändes alltid väldigt kontrollerat. Genom mäklarens goda kundkrets fick vi ett bud som vi tackade ja till inom bara några dagar, papperna skrevs under inom 24 timmar och det var en väldigt god erfarenhet för mig och min sambo. Vi fick allt och lite till, kunskap, god rådgivning, snabb och smidig försäljning, trevligt bemötande, och dessutom till ett rimligt pris. Läs mer
  • Victoria B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-05

Sandåkern
    Proffsig och trevlig, Johanna hjälpte oss att sälja lägenheten snabbt och vi fick det pris vi begärt! Läs mer
  • RONJA S skrev om Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-31

Mycket nöjd med val av mäklare för försäljning av min lägenhet! Kan verkligen varmt rekommendera Johanna! Läs mer
  • Agnes L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-31

Öst På Stan
    Köpte en lägenhet genom Johanna och hon var mycket kunnig, och vänlig. Dessutom tillgänglig för frågor och höll god kontakt. Kändes tryggt. Läs mer
  • Stefan W sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-25

Vännäs
    Som säljare snabb och korrekt information. Allt fungerade enligt mina förväntningar. Läs mer
  • Mari Karin P
    Mari Karin P sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-25

Kan varmt rekommendera Johanna som mäklare. Hon är noggrann, professionell, kunnig, duktig och håller vad hon lovar. Har sålt ett hus och en bostadsrätt via Johanna och även köpt en bostad via henne. Väldigt glad och trevlig mäklare dessutom😊 Läs mer
  • Anders E köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-23

Berghem
    Köpt en bostadsrätt. Hon är Seriös, hjälpsam och kunnig Läs mer
  • Ning S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-22

Ålidhem
    jätte bra att hålla info uppdaterade för mig. Bra bilder och visningen. Alltid tillgänglig när jag ringer henne. Bra mäklare Läs mer

Senaste försäljningarna

Sandåkersgatan