Läs vad 55 Läs vad Johanna Englund

• 2020-11-21
    Samarbetat i försäljning av familjens bostadsrätt
    - Snabba och tydliga svar oavsett dag och tid
    - Smidigt samarbete på distans, både via telefon, SMS och emejl

Förväntningarna
    - Förståelse för marknadsläget - bra känsla
    - Kännedom av kunderna - realistisk bedömning

Snabba reaktioner, alltid vänlig, bra distanssamarbete!
    Reijo H
    • 58.5 m²
    • Sandåkern
  • 2020-11-17
    Jag köpte en lägenhet på berghem för drygt 3 år sedan 55kvm 2rok. Haft den ute på försäljning 2x tidigare utan någon framgång. Det vart verkligen 3e gången gilt när jag anlita Johanna som mäklare.
    Lägenheten såldes efter dryga 2 veckors arbete.
    En mäklare som jag verkligen rekommenderar att ni kontaktar när ni vill sälja bostad eller hus är Johanna Englund på husmanshagberg. Ni får en supertrevlig och superduktig mäklare som är alltid tillgänglig och hjälpsam...

Gör som mig och välj Johanna Englund !
    Delshad N
    • 55.5 m²
    • Berghem
  • 2020-11-16
    Superbra bemötande och en snabb och smidig affär! Jag är jättenöjd med Johanna.
    Elin N
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Teg
  • 2020-11-15
    Jag har precis köpt en bostadsrätt. Har blivit väldigt bra bemött och allt har gått smidigt. Väldigt hjälpsam och trevlig mäklare!
    Evert H
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Teg
  • 2020-11-07
    Köpt bostadsrätt för mina föräldrars räkning. Jag och min bror inblandade i lite olika skeden. Stor förståelse för det förfarandet. Vänligt, hjälpsamt och proffsigt bemötande hela vägen.
    Björn S
    • 80.0 m²
    • Mariehem
  • 2020-10-22
    radhus. bra low key bemötande.professionellt.
    Joacim R
    • 120.0 m²
    • Tomtebo
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå
  • 2020-09-26
    Sålt en bostadsrätt
    Bra bemötande
    Att sälja snabbt, det gick fort.
    Kerstin E
    • 67.0 m²
    • Ersboda
  • 2020-09-26
    Johanna är alldeles utmärkt. Vi är helt nöjda.
    Stig T
    • 67.0 m²
    • Ersboda
  • 2020-09-18
    Har både köpt och sålt bostad via Johanna och upplever henne som trygg och avslappnad mäklare. Alltid trevligt bemötande sakkunnig och förberedd vid alla möten!
    David L
    • 80.0 m²
    • Mariehem
  • 2020-09-17
    Köpte en bostadsrätt.
    Kunnig och engagerad. Väldigt bra bemötande. Snabba och kunniga svar på frågor.
    Lars J
    • 61.5 m²
    • Haga
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte