Johanna Englund
Registrerad mäklare sedan 2017-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 42 Läs vad Johanna Englund

• Cecilia O köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-31

Mariehem
    Snabb på att svara, tydlig och visar att hon månar om både säljare och köpare Läs mer
  • Lisa W köpte sitt hus med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-24

Ersboda
    Hon är klar och tydlig, tar sig tid att informera, hellre för mycket än för lite.
    Vi har köpt ett radhus och känner oss väldigt nöjda över hennes proffsiga bemötande. Läs mer
  • Afshin A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-24

Berghem
    Jag har sålt en insats lgh. Johanna har varit både trevlig och saklig. Jag bor inte i Umeå och hon har sköt allting exemplariskt utan att jag behövt åka upp en enda gång! Hon har levt upp till alla mina förväntningar plus lite till. Till ex. har hon varit tillgängligt för samtal även på helger- Tack Johanna! Jag kommer att rekommendera dig till andra som behöver hjälp av mäklare. Läs mer
  • David J
    David J köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-17

Berghem
    Tycker hon gjorde sitt jobb jättebra! Det känns som att hon jobbar heeeela tiden, man blir alltid bra bemött och hon är mötesgående. Blev en lätt affär när Johanna hjälper till. En person att lita på :) Läs mer
  • Daniel T köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-09

4:a
    Umedalen
    Vi har köpt ett bostadsrätts hus.
    Snabbt,smidigt,enkelt. Väldigt proffsigt bemötande. Johanna får 10/10 från oss. Läs mer
  • Joel C sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-09

4:a
    Umedalen
    Vi sålde ett bostadsrättsradhus. Johanna Englund och Susanne Lindgren gav oss ett mycket professionellt bemötande under hela processen. Johanna som vi hade mest kontakt med var erhört lyhörd för önskemål och förslag. Mycket professionell, dessutom tillgänglig även utanför kontorstid, vilket man inte kan begära men som uppskattades mycket. Vi förväntade oss en engagerad mäklare och blev inte besvikna. Vi skulle definitivt anlita henne igen.

HusmanHagberg har varit väldigt bra! Läs mer
  • Jennie L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

Sandåkern
    Vi köpte en bostadsrätt via Johanna och Susanne. De båda gav oss ett väldigt bra bemötande, var trevliga och kunniga. De var lätt att hålla kontakt med och löste så att vi kunde se lägenheten då det passade oss. De ordnade även så att vi kunde skriva kontrakt på helgen då budet gått igenom, en trygghet för både oss och säljarna. Oerhört proffsiga att ha och göra med. Vi skulle varmt rekommendera de vidare. Läs mer
  • Jun Z köpte sitt hus med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

Holmsund
    I am Jun Zhang, working at the department of Chemistry in Umeå University. I bought a house (Orkestergränd 28N, Holmsund) last month with the help of broker, Johanna Englund at HusmanHagberg Umeå. As a foreigner, it is my first time to buy a house in Sweden and no idea how to buy. Thank Johanna very much, she always answers my questions patiently at any time.
    Thanks so much again and best wishes. Läs mer
  • Felix L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

Sandåkern
    Mäklaren fick i uppdrag att sälja vår bostadsrätt på 3 rum i Umeå. Bemötandet var väldigt personligt med god rådgivning och extremt bra tillgänglighet med samtal dygnet runt och även under helger, väldigt uppskattat. Vi blev alltid uppdaterade vid varje skede genom försäljningen och det kändes alltid väldigt kontrollerat. Genom mäklarens goda kundkrets fick vi ett bud som vi tackade ja till inom bara några dagar, papperna skrevs under inom 24 timmar och det var en väldigt god erfarenhet för mig och min sambo. Vi fick allt och lite till, kunskap, god rådgivning, snabb och smidig försäljning, trevligt bemötande, och dessutom till ett rimligt pris. Läs mer
  • Victoria B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Englund en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-05

Sandåkern
    Proffsig och trevlig, Johanna hjälpte oss att sälja lägenheten snabbt och vi fick det pris vi begärt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Hedlundavägen