Rebecca Lindgren

Rebecca Lindgren

Rebecca Lindgren är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Rebecca Lindgren har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Rebecca Lindgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecca Lindgren har haft 21 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

102 omdömen om Rebecca Lindgren

Sedan starten hos Reco 2020
Niclas K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
Södra Haga

Är bara köpare men den kontakt jag haft har varit proffsig och vänlig i framtoningen.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Niclas för ditt omdöme! Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hem :)

Minna L
Täby Centrum

Mycket trevlig och professionell. Lätt att få kontakt med och hjälpsam vid frågor.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Minna för ditt trevliga omdöme! Har varit jättetrevligt att få hjälpa dig att hitta din nya bostad. Varmt välkommen till Täby :D

Fredrik Gustav B
Hägernäs

Tillgänglig. Flexibel och lösnings orienterad.. Jag har köpt flera fastigheter under mitt lin men ingen affär har vart så enkel som denna med Rebecca. Att göra affärer med Rebecca är tryggt och enkelt hon förtjänar en guldstjärna.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Fredrik för ditt omdöme, har varit jättetrevligt att få hjälpa både dig och Ellinor att hitta era nästa boenden! Varmt välkommen tillbaka till Täby! :)

Frida J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
Hägernäs

Jag kan starkt rekommendera Rebecca som mäklare. Allt från första kontakt, fotografering och försäljning har gått otroligt smidigt hela vägen. Rebecca är en otroligt kunnig, professionell mäklare som på ett lättförståeligt sätt guidade oss genom hela processen. Rekommenderas starkt! 🌟

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Frida för ditt härliga omdöme och för att jag fick hjälpa er att sälja er fina bostad. Kram!

Jesper M
Hägernäs

Jag har alltid haft lite svårt för mäklare och säljare generellt men Rebecca har varit så bra. Från att komma på visning och titta på ett objekt och känna att hon är väldigt ärlig och otroligt trevlig, till att hon sålde vår lgh. Vi har kännt oss trygga hela vägen och vi har litat blint på det hon sagt. Jag kommer be Rebecca att sälja alla mina boenden så länge som hon jobbar som mäklare och det borde du med som läser detta!

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Jesper för ditt snälla omdöme och för förtroendet att förmedla er bostad, har varit jättetrevligt! :)

Eva Christina Beatrice S
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
Täby kyrkby

Trevlig, tillmötesgående och bra på att återkoppla ofta samt uppdatera status om vår försäljning. Rebecca levde upp till våra förväntningar och vi skulle varmt rekommendera henne till andra säljare/köpare!

Svar från Rebecca Lindgren

Tack för ert fina omdöme! Hoppas ni kommer att trivas bra i Sundsvall :)

Pei L
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
Täby kyrkby

Rebecca är en hård arbetare och svara alltid snabb! En själv drivande säljare med enorm entusiasm.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack snälla Pei för ditt omdöme :) Varmt välkomna till Täby Kyrkby!

Patrik A
Centrum / Åby Park

Snabb och professionell. Fick saker att hända fort och det blev ett bra resultat.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack för ditt omdöme och förtroendet Patrik! Har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad :)

Gilbert Uchenna N
Centrum / Åby Park

Rebecca was very helpful throughout the entire process and was able to explain everything in detail since this was my first apartment purchase. I would highly recommend her to anyone in the future!

Svar från Rebecca Lindgren

Thank you Gilbert for your nice review, I hope you will enjoy your new home in Vallentuna!

Linda P
Bällstalund

Rebecca har varit suverän, väldigt engagerad och lyhörd, hon har under hela processen holt oss uppdaterade, GRYM

Svar från Rebecca Lindgren

Tack snälla Linda och Esa för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i nya huset :)