Rebecca Lindgren

Rebecca Lindgren

Rebecca Lindgren är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Rebecca Lindgren har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Rebecca Lindgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecca Lindgren har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

131 omdömen om Rebecca Lindgren

Sedan starten hos Reco 2020
Kristina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna

Allt gick bra, lägenheten såld. Tack för hjälpen!

Nicolas S
Vallentuna

Rebecca är en trevlig, professionell och mycket engagerad mäklare. Hon spred trygghet genom hela processen och vi vill varmt rekommendera henne. Tack Rebecca du är en riktig stjärna! ⭐️

Svar från Rebecca Lindgren

Tack snälla Nico för ditt omdöme! Har varit så trevligt och kul att få hjälpa er med försäljningen!

Mimmi L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna

Snabb på att svara, villig att ta reda på information från brf. Bra!

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Mimmi för ditt omdöme! Hoppas du kommer trivas kanon i nya bostaden :)

Alexander D

Klockren process, inget strul och tydlig information under affären.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Alexander för ditt fina omdöme! Håller tummarna att ni hittar något bra i Skåne nu :)

Michael V
Vallentuna

Bra uppstyrt och förklarade allt bra!

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Michael för ditt trevliga omdöme! :) Var jättetrevligt att få hjälpa er hitta en bostad!

Sophia V
Vallentuna

Bra bemötande, svarade på alla de frågor vi hade. Otroligt trevlig och extra + för hennes fotograf som tar så sanningsenliga bilder. Som helhet, otroligt bra mäklare.

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Sophia för ditt fina omdöme! Hoppas du kommer trivas toppenbra i ditt nya hem :)

Frederik Heinrich B
Sörgården

Rebecca är en jättebra och mycket trevlig mäklare och jag som köpare rekommenderar henne. Vi deltog i flera visningar av andra mäklare och då kändes det i enstaka fall att man slösade bort tid då bostaden såg helt annorlunda ut i realiteten - detta har inte hänt med Rebecca. Hennes annonser och broschyrer som vi har sett är bra och enligt det som vi har sett när vi gick på visningar. Hon är också mycket duktig och kunnig och hon kunde svara snabbt och konkret på alla våra frågor. Då det var vårt första bostadsköp hade vi...

Svar från Rebecca Lindgren

Tack snälla Frederik för ditt trevliga omdöme! Hoppas och tror verkligen att ni kommer trivas i Vallentuna och ert nya och fina hem :) Varmt välkomna till Vallentuna!

Greta K
Sörgården

Rebecca är mycket professionel, lyhörd och jordnära mäklare! Varmt rekommenderas!

Svar från Rebecca Lindgren

Tack Greta för ditt fina omdöme! Varmt välkomna till Vallentuna :)

Linda Sophie L
Skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna

Det blev en snabb affär och Rebecca är också snabb att återkoppla så allt löste sig smidigt och bra.

REBECCA L gillar detta
Svar från Rebecca Lindgren

Hej Linda! Tack för ditt omdöme, hoppas ni kommer trivas i nya bostaden :)

Elin B
Sörgården

Rebecca har varit fantastisk! Hela tiden skickat uppdateringar, varit närvarande och lyssnat på hur vi känner/vad vi vill. Vi är SÅ nöjda och kommer återkomma den dagen det blir dags för en försäljning igen 🥰

Svar från Rebecca Lindgren

Tack snälla Elin för ditt fina omdöme! Har varit så himla trevligt att få hjälpa till med er försäljning, nu håller vi utkik efter nästa bostad :)