en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga

Kirunagatan 6, 162 13 Vällingby — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 24 rekommendationer

Läs vad 24 användare tycker om Jaime Markenbjörk

• Nathalie F
    Nathalie F skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Seriös, trygg och proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera!
    2016-11-17 Jaime M svarar Nathalie F
    Tusen tack! Ses i Vällingby C :)
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    En trevlig mäklare med stort intresse. Den. Bästa mäklaren i vällingby supernöjd med slutpriset och servicen 👌🍾
    2016-11-17 Jaime M svarar Fredrik S
    Kung! Tack för förtroendet, lycka till med husköpet!
  • Dragana J
    Dragana J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevlig, kunnig och riktig engagerad! Kände mig trygg under hela processen.
    En Fastighetsmäklare att vara stolt över!
  • Ali Yasser A
    Ali Yasser A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Ja vad tycker jag om Jaime Markenbjörk jag tycker att han är väldigt duktig mäklare han vet vad han gör och han är skicklig i det han gör ..
    Han är grym helt enklet ..
    Om jag behöver mäklare i framtiden så är det 100% Jaime jag kommer att anlita .
    Jag kommer att rekommendera Jaime Markenbjörk till alla mina nära o kära .
    Tack Jaime för ett utmärkt jobb .
    2016-10-24 Jaime M svarar Ali Yasser A
    Säg till när vi ska köra ett gympass :) Lycka till med ditt nya hus broooor!
  • Jan S
    Jan S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag är mycket nöjd med Jaime på Husman Hagberg.
    Hans helhjärtade engagemang i samband med försäljningen av vårt radhus.
    Vi rekommenderar honom varmt.
    2016-10-24 Jaime M svarar Jan S
    Tack för förtroendet! Lycka till med nya boendet.
  • Annelie V
    Annelie V skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    In lyssnande, trevlig, ödmjuk och en supersäljare. Alltid tillgänglig att besvara frågor, tillägg etc. En bra känsla för vårt område och hans värdering av vår bostad överensstämde väl med utfall. Jag kan klart rekommendera Jamie.

Annelie Vestlund
    2016-10-24 Jaime M svarar Annelie V
    Hej Annelie!
    Tusen tack för det fina omdömet.
    Njut av sjöutsikten och hälsa Kjell :)
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Han hade en mycket bra blick för människor och såg direkt att jag var rätt person för det radhus han sålde. Sen var han också skicklig försäljare, en man som jag gärna skulle ha som anställd om jag hade några, för han fick mig att gå upp ett par hundra tusen utan budgivning.Jag är imponerad och Jaime är en mycket sympatisk och duktig mäklare som jag gärna skulle återkomma till om jag någon gång lämnar mitt nya radhus.
    2016-10-24 Jaime M svarar Birgitta H
    Hej Birgitta!
    Jättekul att läsa det du har skrivit. Är helt övertygad om att du kommer trivas i ditt nya radhus.
    Hälsningar

Jaime M
  • Amir K
    Amir K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    han är bäst på sit yrke .trevlig .snäl .och väldight be mötanade mot sina kunder han kommer att lycka och ha en lysnade framtid
    2016-10-24 Jaime M svarar Amir K
    Tack Amir!
    Du är kung! Lycka till med nya livet i Bålsta :)
  • Magdalena J
    Magdalena J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevlig och förtroendeingivande. Snabba svar.
    2016-10-24 Jaime M svarar Magdalena J
    Tack Magdalena för det fina omdömet :)
    Hoppas ni njuter av sjöutsikten.

Hälsningar

Jaime
  • Roland G
    Roland G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Alltid positiv och övertygande!
    2016-09-30 Jaime M svarar Roland G
    Tack för förtroendet Roland! Väldigt kul att hjälpa er!
  • Torgny L
    Torgny L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime är mycket trevlig. Lätt att prata med och öppen för en bra kontakt samt arbetsvillig dvs tar fram material som efterfrågas och ger den tid man behöver. Han är angelägen om att köpare och säljare får en bra kontakt.

Obs! Jag är sparsam i mina utlåtanden och nära på alltid försiktig med beröm.
    2016-09-30 Jaime M svarar Torgny L
    Tack Torgny för de fina orden! Välkommen till Hässelby Strand :)
  • Ali M
    Ali M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime gjorde att bra intryck från första kontakten som var på telefon. Han gav bra information men hade samtidigt humorn. Han svarade snabbt på alla samtal och sms och jag tycker han hade väldigt bra koll under hela processen. Kan rekommendera honom för både sälj och köp av fastighet.
    2016-09-23 Jaime M svarar Ali M
    Swishat & klart! Väldigt kul att träffa er! Hälsa din pappa :), välkommen till Stockholm!
  • Rogert L
    Rogert L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bra kontakt med mäklaren, återkoppling och dialog har vi haft utan bekymmer, upplevdes kunnig i sitt yrke, skapar en trygg känsla.
    2016-09-30 Jaime M svarar Rogert L
    Tack Rogert för förtroendet! Hoppas ni kommer närmare er båt och naturen ute på Ekerö :)
  • Urban E
    Urban E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaimi har på ett proffsigt och mycket trevligt sätt bemött oss i vårt sökande efter bostad. Han kom ihåg oss från en visning och kontaktade oss när liknande objekt dök upp på marknaden.
    2016-09-18 Jaime M svarar Urban E
    Jag är så glad att jag kunde hjälpa er att hitta er drömbostad. Välkomna tillbaka till Stockholm!
  • Alexander
    Alexander skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Snabb och smidig mäklare där inget är omöjligt. Är supernöjd med både processen och slutpriset. Rakt igenom en trygg, snabb och smidig affär. Tack Jaime.
    2016-09-13 Jaime M svarar Alexander
    Tack Alexander för ditt ärliga feedback! Kul att hjälpa dig! Lycka till med Stockholm Maraton!
  • Daniyal K
    Daniyal K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag är väldigt nöjd med Jaime. Extremt professionellt, engagerat och sympatiskt bemötande. Snabbt, smidigt och tydligt. Jag kan varmt rekommendera denna förtroendegivande mäklare till alla som vill köpa
    2016-09-01 Jaime M svarar Daniyal K
    Tack Daniyal! Jätte kul att jag kunde hjälpa dig hitta ditt drömboende!
  • Filip A
    Filip A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Driven kille, kul att han inte bara ser varje objekt som ett utan tänker, "okej om något år ska den här killen sälja sin lägenhet igen, då vill jag vara den som säljer" han bygger en relation med kunden.

Jamie måste bara lära sig hur Instagram filter fungerar och inte ta den fulaste.
    2016-09-01 Jaime M svarar Filip A
    Tack Filip! Jag ska bli bättre på Insta :D! Lycka till med nya boendet!
  • Joel W
    Joel W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Enkel och smidig försäljning tack varje Jaimes väldigt fina återkoppling och driv för försäljning!
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jaime Markenbjörk levde verkligen upp till förväntningarna och jag tycker han gjorde ett kanonjobb med försäljningen av min lägenhet.
    2016-08-21 Jaime M svarar Henrik B
    Stort tack Henrik! Hälsa familjen!
  • Nadia D
    Nadia D skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket bra mäklare. Trevlig effektiv.
    2016-08-21 Jaime M svarar Nadia D
    Tack Nadia! Helt övertygad om att du kommer trivas :)
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Efter en visning ringde Jaime mig för att höra om jag var intresserad av visad objekt. När jag talade om att jag inte var det så lyssnade han på mina önskemål och tog snabbt fram ett förslag på annan lägenhet. På mindre än ett dygn var affären klar och avtalet påskrivet. Jaime visade sig flexibel, serviceminded och lyhörd.
    2016-08-17 Jaime M svarar Stefan P
    Hej Stefan! Stort tack för att du tog tid att ge en sådant fint omdöme. Glädjer mig att hjälpa till, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas. Kul att familjen snart är återförenad i Hässelby!
  • Christer S
    Christer S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi är verkligen nöjd med Jamie Markenbjörk.på Husmanhagberg.
    Han har varit proffsig rakt igenom hela försälningen av våran lägenhet.
    Allt gick smidigt och snabbt.
    Vi kände hela tiden att Jamie verkligen gjorde sitt yttersta för hjälpa oss.
    Jag skulle verkligen rekommendera honom till andra som vill sälja sin bostad.

Christer Staaf
    2016-08-17 Jaime M svarar Christer S
    Tack Christer för det härliga omdömet! Hälsa din bror och ha en fortsatt bra dag!
  • Emma S
    Emma S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    En kunnig, engagerad mäklare som gjorde mig trygg i min försäljning. Bra återkoppling och kontakt under försäljningen!
    2016-08-15 Jaime M svarar Emma S
    Tack Emma för de fina orden. Lycka till med flytten!
  • Ulf Arnold B
    Ulf Arnold B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby/Hässelby/Spånga
    En mycket trevlig person som vi fick förtroende för. Vi är säkra på att vi kommer att ha ett bra samarbete med honom.
    Britt och Ulf Bergkvist
    2016-08-15 Jaime M svarar Ulf Arnold B
    Tack Ulf för att jag fick förtroendet. Vi ses på Subway :)
Emelie Lagerqvist
Ulrika Biewald