Jaime Markenbjörk
Aktiv på Reco.se sedan 2016-08-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 194 Läs vad Jaime Markenbjörk

• Cecilia L
    Cecilia L köpte sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-08-04

Vi som köpare är mer än nöjda med Jaime. Han har svarat snabbt och såg dessutom till att på privat tid snabbt ta sig tid för en visning.

Han är förtroendegivande och personlig och vi har känt oss supernöjda hela vägen. Om vi i framtiden skulle behöva sälja skulle vi med stort förtroende kunna anlita Jaime. Läs mer
  • Suzannah B köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-07-21

3:a
    Galet mysig och ödmjuk mäklare.
    Har nog aldrig gått så nöjd från en affär. Läs mer
  • Ata M
    Ata M köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-07-14

2:a
    Vi köpte en härlig lägenhet i Råcksta med hjälp av Jaime. Han var väldigt snäll och välkomnande från första intrycket och svarade på alla våra frågor om lägenheten. Under prisförhandlingarna kämpade han verkligen för att vi skulle få ett bra pris. När det gällde att underteckna kontraktet förklarade han det mesta av innehållet på papper för oss och svarade på alla frågor vi hade. Jag är verkligen glad över att han hjälpte oss att köpa vår lägenhet. Läs mer
  • Petra Maria W sålde sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-16

Vällingby - Vinsta
    Jag har sålt mina föräldrars villa.
    Min erfarenhet av mäklaren är att han gick in med smittande entusiasm och såg genast möjligheter för husets potentiella köpare. Från det att jag tackade ja, så gick allt mycket fort. Vilket var skönt för då har du ett datum att arbeta emot. Jag fick hjälp med städning, styling och besiktning. Tömning och fix av trädgård ordnade jag själv. Fem veckor senare var villan såld.
    Vi nådde inte riktigt upp till önskat pris, men det var nära så jag känner mig nöjd. Läs mer
  • Johan S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-08

Tack Jaime, det blev ju bra tycker vi Läs mer
  • Daniel W sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-07

5:a
    Hässelby Norra Villastad
    Områdets vassaste mäklare. Med honom blev min radhusförsäljning en trygg resa. Han är proffessionell, kunnug och kommunikativ. Läs mer
    2020-06-07 Jaime M svarar Daniel W
    Tack för förtroendet och kul att få hjälpa er :)
  • Katarina R sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-07

5:a
    Hässelby Norra Villastad
    Lyhörd och professionell. Kommunikativ och målinriktad. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Cecilia T sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-06-04

Hässelby - Lövsta allé
    Jordnära och hjälpsam utöver det vanliga. Läs mer
    2020-06-07 Jaime M svarar Cecilia T
    Kul att få hjälpa dig! Hoppas ni trivs i nya huset 😊
  • Camilla N köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-22

Hässelby Strand
    Jaime visade stort engagemang och kunnighet. Jag upplevde att han har både säljaren och köparen i fokus, vilket uppskattas av mig. Läs mer
  • Kristina L köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-22

2.5:a
    Hässelby Strand
    Engagerad, kunnig, empatisk. En duktig säljare i positiv bemärkelse! Läs mer

Senaste försäljningarna

Rabattvägen