Jaime Markenbjörk är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Jaime Markenbjörk har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Jaime Markenbjörk har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 250 omdömen med ett betyg på 4.9. Jaime Markenbjörk har haft 56 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 250 Läs vad Jaime Markenbjörk

• sålde sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Hässelby Gård
    2021-09-18
    Råder ingen tvekan om att Jaime är bästa mäklaren i Hässelby-Vällingby!
    Bra bemötande, professionell och lyhörd.
    Vi ville sälja snabbt till ett bra pris och dem förväntningarna uppfylldes väl.
    Mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Vällingby Nälsta
    2021-09-07
    Vi är riktigt nöjda med Jaime! Riktigt trevlig, snabb och smidig affär, super professionell med stenkoll på bostaden och kunde svara på alla frågor vi hade. Vi rekommenderar starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Vällingby Nälsta
    2021-09-02
    Tack Jamie för att du lyckades sälja vårat svårsålda parhus. Uppskattar att du alltid varit tillgänglig för frågor och funderingar.
    • Hässelby Södra Villastad
    2021-08-27
    Jaime är en lugn och förtroendeingivande person som visade ett genuint intresse för fastigheten vi sålde. Han var kunnig och såg vilka styrkor och utvecklingsmöjligheter fastigheten hade. Han hade också god kunskap om området. Jag tycker att Jaime på ett fint sätt visade respekt för sina konkurrenter när vi upphandlade mäklaren. Jaime har bra och relevanta kontakter vad gäller alla typer av besiktningar. Han var tillgänglig precis när jag behövde det och informerade under försäljningsprocessen. Tack också till mäklarkollegan Angelica Karlsson!
    • Hässelby Strand
    2021-08-25
    Bra, proffsigt, trevligt bemötande och alltid väldigt snabb respons på min frågor och funderingar.
  • Alexander H
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-08-19
    Alltid trevligt bemött och bra råd.
    • Vällingby Centrum
    2021-08-06
    Jag kände mig otroligt trygg med Jaime som mäklare, det var över min förväntan! Alla frågor som jag hade blev besvarade, vi hade kontinuerlig kontakt och allt sköttes väldigt professionellt.

Fantastiskt!
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-08-05
    Jaime bemötte oss väldigt trevligt redan från första gången vi träffade honom, han var väldigt snäll och trevlig och fick oss att känna oss hemma till och med under första visningen. Han hade svar på alla våra frågor och berätta till oss allt vi behövde veta. Han höll kontakten med oss efter visningen och höll oss uppdaterade om huset, och svarade så fort vi hade funderingar, utan att hålla oss väntande. Tills sist gjorde han sitt bästa för att hjälpa oss köpa huset vi gillade och han fick oss att känna oss trygga i vårt köp. Därför vill vi tacka honom.
    Hani Kadhem
    • Spånga Bromsten
    2021-07-30
    Lugn, trevlig och sansad mäklare. Utan stress eller press med vilja att samarbeta till det bästa.
    Tusen tack för de trevliga orden :)
    Grattis till ditt nya boende
    • Spånga Bromsten
    2021-07-26
    Jaime är jättetrevlig och har haft ett genuint och personligt bemötande i kontakten med mig och min familj. Jag vet att han är lika proffsig i kontakten med köpare också då vi har gått på visningar med honom tidigare. Det har varit väldigt lätt att samarbeta med honom och vi har haft allt förtroende för att han gör ett bra jobb i samband med försäljningen av vår lägenhet.