Läs vad 211 Läs vad Jaime Markenbjörk

• 2021-01-18
    Köpte hus av Jaime
    Mina förväntningar levde mäklaren upp till.
    vi är så glad att just Jaime var mäklaren. Han va ärlig, trevlig, rak på sak samt tillgänglig.
    Botan B
    • 120.0 m²
    • Hässelby Norra Villastad
    köpte sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
  • 2021-01-14
    Otroligt nöjd med Jaime!
    Från första mötet till kontraktsskrivning har han varit professionell och hela tiden hållit mig uppdaterad vad som händer. Som kund har alla mina förväntningar uppfyllts.
    Funderar du på att anlita en mäklare i västerort så anlita Jaime, du kommer inte bli besviken!
    Patrik N
    • 3:a
    • 69.0 m²
    • Vällingby - Råcksta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
  • 2020-12-02
    I bought an apartment. Jamie made the buying process very easy and simple. It was a wonderful experience with Jamie right from the first contact till finalizing the deal.
    Dharmesh K
    • 4:a
    • 79.0 m²
    • Hässelby - Lövsta allé
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
  • 2020-11-13
    Personlig, trevlig, positiv, bra på återkoppling
    Gunilla W
    • 4:a
    • 100.0 m²
    • Hässelby Norra Villastad
  • 2020-11-05
    Köpt ett radhus i Hässelby. En bra närvaro från mäklaren och ett oerhört tillmötesgående sätt. Jamie följer upp allt och håller en uppdaterad kring vad som händer. Jag ger honom mina starkaste rekommendationer i hans jobb som fastighetsmäklare.
    Kent L
    Köpt radhus
    Väldigt bra bemötande
    Tacksam för att Jamie hade oss i tanken och fick tips på vårt fina boende.
    Vi är väldigt glada för den hjälp vi fått och kan starkt rekommendera Jamie.
    Elinor D
  • 2020-11-05
    Jamie har varit helt fantastisk! Vi upplevde att han var väldigt kunnig, påläst, väl förberedd, engagerad, noggrann och otroligt lyhörd och vi fick stort förtroende också för hans kollega Angelika som supportade i försäljningen. Detta starka team gick all in med full energi och fokus för att få till en bra affär. Vi fick en försäljning till stånd supersnabbt till ett pris vi känner oss riktigt nöjda med och till väldigt trevliga och bra köpare. Jamie hade redan flera starka köpare i sitt register och en av dessa gjorde vi alltså affär med. Vi kan inte ge annat än våra absolut varmaste rekommendationer om ni vill ha en helt grym mäklare!
    Robert V
    • Hässelby Södra Villastad
    sålde sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
  • 2020-10-26
    Vi har köpt för bostad, och Kommer att sälja bostad.
    Yajun L
    Yajun L
    • 2:a
    • 65.5 m²
    • Spånga Bromsten
  • 2020-10-25
    Jaime är en fantastisk mäklare. Kunnig och riktigt serviceminded. Kan varmt rekommendera att anlita honom!
    Siavash W
    • 149.0 m²
  • 2020-10-13
    Jamie är professionell, ärlig och ödmjuk. Det var en mycket trevlig mäklare att köpa hus genom
    Simon P
    • 106.0 m²