Jaime Markenbjörk
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 179 Läs vad Jaime Markenbjörk

• Eva N köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-04-02

Spånga
    Han är verkligen proffsig, ödmjuk och gör det där extra som man uppskattar så mycket!
    Varmt rekommenderad från hela min familj!

Med vänlig hälsning Eva N Läs mer
  • Annika Gerd Elisabeth A köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-27

Vällingby Centrum
    Jag har köpt en lägenhet av Jamie
    Bemötandet var jättebra och de kändes som han kunde läsa av mig, vad jag var för person och vad som passade mig.
    Hjälpen med alla papper har funkat jätte bra. Jag befinner mig i en skilsmässa och känner att Jaime stöttar mig med alla papper som jag ska komma ihåg att fixa.
    Han hjälpte även till med att flytta fram datumet för betalning av handpenningen. Jag känner även en trygghet att kunna ringa honom om jag undrar något.
    Han är gediget intresserad av att båda köparen och säljaren ska känna sig nöjda.
    Känslan jag fått är att Jamie är lugn och en bra lyssnarna samt proffsig och vet vad han talar om. Läs mer
  • Gustav K
    Gustav K sålde sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-27

Vi sålde nyligen ett radhus i Hässelby. I första skedet använde vi oss av en konkurrent till Jaime, men fick inte det resultat vi önskade. Under processen hörde vi därför av oss till Jaime och han verkade både hungrig och sa att han hade flera intressenter som han visste skulle kunna vara intresserade till ett högre pris än vad vi fått.

Vi valde därför att hoppa av med den tidigare mäklaren och använda oss av Jaime istället. Han höll exakt vad han lovade och gjorde ett fantastiskt jobb... fick upp budet avsevärt jämfört med tidigare budgivare.

Jag skulle beskriva Jaime som extremt driven och hungrig men ger ändå ett lugnt intryck, precis vad man vill ha som säljare.

Jag kommer utan tvivel använda mig av Jaime nästa gång jag säljer en bostad.

Gustav Läs mer
  • Therese O sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-25

Vällingby Centrum
    Jag har precis sålt en bostad via Husman Hagberg och här kommer min input.

Superbra bemötande
    Jag har känt mig delaktig under hela processen.
    Jaime är professionell, trevlig och effektiv. Läs mer
    2020-03-25 Jaime M svarar Therese O
    Tack för förtroendet!
    Lycka till med nya äventyret i Sundsvall :)
  • Siv H köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-14

Hässelby - Lövsta allé
    Glad posietiv kunnig hjälpsam..... Läs mer
  • Dorjsuren A sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-03-14

Hässelby - Lövsta allé
    Jätte bra jobbat och jätte snabbt Läs mer
    2020-03-14 Jaime M svarar Dorjsuren A
    Tack för förtroendet! Väldigt kul att få hjälpa er i er livs största affär.
  • Denise L köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-02-26

Hässelby Södra Villastad
    Professionell o trevlig! Allt gick smidigt o tryggt till! Läs mer
  • Tanja S köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-01-30

Hässelby Strand
    Vi har köpt en lägenhet av Jamie.
    Jamie har vart professionell, grundlig och alltid tillgänglig. Vi har alltid blivit väl bemötta och det har aldrig känts jobbigt att höra av sig eller ställa frågor. Vi kan verkligen rekommendera Jamie om ni behöver en mäklare. Läs mer
    2020-01-30 Jaime M svarar Tanja S
    Tack för ert omdöme. Välkomna tillbaka till Hässelby Strand :)
  • Emil L köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-01-22

Hässelby Norra Villastad
    Jag köpte min första lägenhet tack vare Jaime, som var väldigt trevlig och professionell från första möte.
    Jaime utförde en snabb och smidig affär till en perfekt lägenhet för mig och jag kan inte vara mer nöjd. Läs mer
    2020-01-22 Jaime M svarar Emil L
    Hej Emil! Tack för ditt fina omdöme och välkommen till Hässelby.
  • Raad M köpte sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-01-10

Hässelby
    Har träffat många mäklare men Jaime gav mig en trygghet till att köpa vårt drömhus. Min familj och jag vill tacka honom för att han pedagogiskt förklarade hur allt går till. Stort tack Läs mer

Senaste försäljningarna

Bromstens Plan