iClinic Esthetic

iClinic Esthetic

Ligue 070-716 81 77 www.iclinics.se

About company

iClinic esthetic är en utav Scandinavians modernaste walk-in-clinic inom kosmetisk estetik och plastikkirurgi. Välutbildad & legitimerad personal med mångårig erfarenhet i branschen som utbildar sig kontinuerligt både i Sverige och internationellt. Kliniken erbjuder ett stort utbud utav estetiska injektionsbehandlingar, trådlyft, bodyfillers, hudvårdsbehandlingar och plastikkirurgi.

142 omdömen om iClinic Esthetic

MIMMI K
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Fantastisk klinik med fantastisk personal. Har både tagit bort fillers och fyllt om läpparna igen hos Madalena som är en stjärna! Hon lyssnar på ens önskemål och man är alltid nöjd när man lämnar kliniken. Är så nöjd!!

MIMMI K gillar detta
Svar från iClinic Esthetic

Tack för besöket Mimmi! 😀 Det glädjer oss att Dr. Madalena även uppfyllt dina önskemål 🌷 Ser fram emot att ses igen!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

LINA A
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Isabelle är en STJÄRNA!!! Hon tog så fint hand om mig. Kände mig så otroligt trygg innan, under och efter behandlingen jag gjorde. Det säger en del när man är rörd till tårar när man ser resultatet. Jag är så nöjd. Jag rekommendera alla att gå till Iclinic. Super proffs ut i fingerspetsarna.

SUZANA K
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Jag har gjort flera behandlingar hos Isabelle och blir lika nöjd varje gång. Hon är så professionell och duktig, rekommenderar henne starkt!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Linn Mari G
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Isabelle är otroligt duktig på det hon gör. Hon är lyhörd och noga med att man alltid får det resultat man är ute efter. Hon är bäst, jag är alltid supernöjd.

Svar från iClinic Esthetic

Det glädjer oss att du är nöjd hos oss! Ska givetvis meddela ssk. Isabelle det! 🌷

Anne Linnea Ä
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Var hos Isabelle, såå grym - supernöjd med resultat och bemötande. 10 av 10:) Fick dessutom tips om ett superbra läppstift;) Kommer absolut tillbaka!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
My Ö
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Gjorde touch up hos Madalena, gullig tjej och väldigt noggrann! Har tidigare besökt både Isabelle och Kilian, alla tre är jätteduktiga och professionella, tar sin tid och trevliga 😊

Lara Selen G
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Fick botox hos Madalena, superhärlig och kunnig tjej! Freja som sitter i receptionen välkomnade oss hur trevligt som helst och hela besöket var en positiv upplevelse! Kommer definitiv tillbaka :) 4 stjärnor och inte 5 eftersom jag inte sett resultatet på behandlingen än!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1053 omdömen 4.8 av 1053 omdömen

ELIN D
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Körde botox för första gången någonsin hos Madalena på iClinic. Hon var så gullig och professionell vilket var så lugnande för en newbie som jag. Är supernöjd med hela processen. Rekommenderar starkt.

MAROA D
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Isabelles bemötande var väldigt professionellt, omhändertagande och informativt. Man märker direkt att Isabelle vet vad hon pratar om och hon försöker inte sälja på en en massa behandlingar utan säger som det är. Rekommenderar starkt!!!!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Gabriella N
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Kan varmt rekommendera Iclinic och Isabelle! Isabelle ser detaljer som ingen annan och är en sann konstnär. Hon återskapar istället för att förändra och värnar om kunden. Tack! ❤️ /Gabriella

SARA M
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Jag rekommenderar starkt Iclinic då personalen bemöter en på ett trevligt sätt och de lyssnar verkligen efter ens önskemål och uppfyller dem. De är väldigt noggranna och otroligt proffesionella.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 467 omdömen 4.9 av 467 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

ISABELLA N

Otroligt bra service & trevligt bemötande. Så duktig och proffsig , sååå nöjd 😍

ROBIN CHRISTIAN E
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Rekommenderar Iclinc. Kilian och Isabelle är båda grymma och professionella. Alltid bra service, fint bemötande och super resultat.

KIM KHANH P
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Kilian är professionell, trevlig och noggrann. Viktigaste är resultat man får efter behandlingen (i mitt fall var läppfiller)- naturlig, symmetrisk, vacker! Man känner sig välbemötande och väl omhändertagen.

EMILIANO R
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Kilian är jätteduktig på det han gör, och man känner sig i trygga händer !

Pia Marie G
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Kände mig mycket trygg med Killian. Och resultatet . Vi gjorde fillers under ögonen , lite käklinje och runt munnen för att jämna ut förlust pga ålder . Gick hem och bokade nästa behandling Phrofilo . Ser framemot det !

Arash A
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Utan att överdriva, Sveriges bästa och kunnigaste klinik!

ANNELIE G
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Har varit och gjort fillers etc hos bästa killian ! Proffsigt, finaste resultaten och bästa bemötandet ! Längtar redan efter nästa besök när jag går därifrån 😍

Hannah E
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Gjorde fillers hos bästa Kilian. Lite kinder, tinningar och käklinje. Har gått här länge och kommer ALLTID fortsätta med det. Så duktiga, proffsiga med känsla för perfektion! Är alltid lite nervös innan men Kilian får mig att känna mig lugn och tryck. Love you guys!💗

Carolina R
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Alltid lika tillmötesgående och underbara!

Regina B
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Kilian är världens bästa ! Aldrig känt mig så fin & kommer aldrig låta någon annan göra något på mitt ansikte än han ❤️❤️

Cansu H
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Jag har gjort både trådlyft och bbl hos Iclinic. Jag har gjort det både hos Kilian och Isabelle. Båda är jätte duktiga på det dem gör och dessutom är dem underbara och väldigt trevliga❤️. Jag ångrar mig inte ett dugg att jag valde Iclinic och jag kommer fortsätta att göra alla mina behandlingar hos dem. Dem är guldvärda❤️

Jacqueline G

Världsbäst! Stammis i 7 år hos bästa killian

Bana B
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Bästa killian man får alltid det man förväntar sig

Stephanie Liane Urbansdotter S
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Fantastiskt bemötande och omhändetagande. Kilian kan verkligen sin sak och jag känner mig alltid i trygga händer när jag vänder mig till Iclinic för konsultationer och behandlingar. Kan alltid med gått samvete rekomenderar Iclinic.

MICHELLE L
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Fantastiska Kilian med kollegor! Man är alltid lika glad när man stiger över tröskeln till er. Sån värme o kärlek samtidigt som man får fantastiska resultat. Har gått till Kilian i flera år, alltid gett han fria händer på fillers o botox, jag litar på hans kunskap och har aldrig blivit besviken. Rekommenderar starkt!❤️

Ann-Sofie Madeleine E
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Duktiga och professionellt bemötande. Alltid supernöjd efteråt!

Johanna Å

Estetiska proffs rakt igenom. Så nöjd med mina behandlingar 🙏

MALIN J
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Kilian är superduktig och trevlig, varit där 2 gånger nu och kommer helt klart fortsätta gå dit. Rekommenderar starkt!

Maryem A
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Har kollat massor på vilket företag som verkar mest trovärdig och bra och denna har verkligen fastnat för mig! Proffesionellt bemött och snabba svar på mina frågor. Längtar till att åka från England för att besöka er!

Svar från iClinic Esthetic

Hej Maryem! Hjärtligt tack för din fina rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och att du är nöjd med oss.

Monica P
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Så nöjd över mitt resultat av foxy eyelift!! Kilian du är bäst och jag har redan rekommenderat dig till en vän som är intresserad 👌 kommer endast komma till! Ses igen när det är dags för lyftet 🤗

Svar från iClinic Esthetic

Hej Monica, Tack så hjärtligt för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du är nöjd hos oss.

Shpresa L
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Bästa Kilian är så duktig och underbar. Han ger en råd när man frågar men försöker aldrig sälja något om man inte frågar honom. Han är lugn och trevlig och väldigt snygg så man känner sig trygg i hans hands! 💕

Svar från iClinic Esthetic

Hej Shpresa, tack så hjärtligt för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du är nöjd med oss och dina behandlingar.

Natalie D
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Har besökt Iclinic under många och och både Kilian och Isabelle tar alltid emot mig med trygga händer. Alltid nöjd och trygg. Rekommenderar!

Madeleine Naidoo B
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Jag reser från Norge för att träffa dom här 3 duktiga😍 alla 3 har gjort mig lika nöjd och glad varje gång! Och servicen är på topp!!

Svar från iClinic Esthetic

Hjärtligt tack Madeleine för din fina rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och att du känner dig så nöjd.

Julia Linn Elisabeth G

Har varit hos både Kilian och Isabelle, otrolig service! Så nöjd stammis

Svar från iClinic Esthetic

Tack Julia för din fina rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och att du är nöjd med oss. Vi är så mån om dig!

Fredrik K
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Kilian är fantastiskt duktig och får en att tjäna sig trygg under hela behandlingen. Alltid lika nöjd med resultatet :)

Svar från iClinic Esthetic

Tack så hjärtligt Fredrik för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du trivs med oss och känner dig nöjd.

Linda C
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Kilian ger alltid bästa servicen och resultat! Så duktig.

Svar från iClinic Esthetic

Tack så mycket Linda för din rekommendation. Härligt att du valt vår klinik och känner dig nöjd med Kilian.

Isabell C
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Bästa bästa, är alltid såå nöjd, iclinic gör mig till mitt finaste jag💖

Svar från iClinic Esthetic

Vi är väldigt glada att du valt våran klinik och att du är så nöjd!

Melina M
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Jag väljer alltid Iclinic när det är dags för touch ups av läppar och näsa. Jag har gått till både Kilian och Isabelle i snart 3 år och blir alltid lika nöjd hos båda två! Rekommenderar varmt! En fräsch klinik där man alltid känner sig välkommen. Och har man tur får man träffa salongen lilla maskot, Kilians hund Griselda.

Svar från iClinic Esthetic

Ett hjärtligt Tack Melina för din fina rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och att du känner dig så nöjd. Visst är vår lilla "gris" helt underbar.

Natalie T
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Fyllt läpparna tre gånger hos Isabelle och är lika nöjd varje gång! Inte bara med resultatet utan även med det fina bemötandet. En fräsch och professionell klinik att komma till, man känner sig verkligen omhändertagen av proffs!🥰

Amal M
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Väldigt professionella och så bra bemötande! Gjort botox i pannan hos Isabel och blev mer än nöjd med resultatet 😍

Svar från iClinic Esthetic

Tack så hjärtligt Amal för din rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och känner dig så nöjd.

Ellen W
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Kilian är sååå duktig! Aldrig varit nöjdare, kommer alltid tillbaka till honom, så proffsig!

Svar från iClinic Esthetic

Hjärtligt tack Ellen för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du är nöjd med oss.

Linn R
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Har varit hos både Kilian och Isabelle och har alltid blivit så nöjd! Dom är lyhörda, försiktiga och är alltid noga med att man får det resultatet man vill ha. Skulle aldrig låta någon annan röra mitt ansikte. Kliniken är superfräsch och känns lyxig.

Svar från iClinic Esthetic

Tack så hjärtligt Linn för din fina rekommendation. Vi är så glada att du valt vår klinik och att du känner dig så nöjd med oss.

Emma H
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Har vid flertal tillfällen vart på iclinic och har behandlats av alla där. Alltid mer än nöjd 😍

Svar från iClinic Esthetic

Tack så mycket Emma för din rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du känner dig nöjd hos oss

Johanna B
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Gått till Kilian i flera år nu, för både botox och fillers. Ingen annan kommer få röra mitt ansikte efter mitt första besök hos honom, nu mera stammis! Bästa! Professionella, trygg, trevlig och mysig miljö. För att inte glömma - det fantastiska resultatet!

Svar från iClinic Esthetic

Tack så hjärtligt Johanna för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik samt att du är alltid nöjd hos oss.

Catja K
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Bästa resultatet av botox! Har testat gå till ett par kliniker innan men här får man det resultat man vill ha och som håller. Alltid trevligt bemötande och superfin klinik.

Svar från iClinic Esthetic

Tack så hjärtligt Catja för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du är alltid nöjd hos oss.

Sanna K
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Lyhörda, flexibla och utför ett proffsigt jobb! Kan varmt rekommendera ett besök hos Kilian!

Svar från iClinic Esthetic

Hjärtligt tack Sanna för din fina rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik och att du är nöjd hos oss.

Hannah Paulina K
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Så proffsiga! Kommer absolut tillbaka!

Svar från iClinic Esthetic

Tack Hannah för din rekommendation. Vi är väldigt glada att du valt vår klinik.

Luanda L
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Kilian är genuin och verkligen bryr sig om ditt resultat och dina önskemål. Rekommenderar starkt!

Anna L
Escreveu sobre iClinic Esthetic

Bra bemötande men de incinjerade på fel ställe så de fick mitt öga att hänga så jag såg halft förlamat ut i ca 1-2 månader tyvärr.

Svar från iClinic Esthetic

Hej Anna! Att få hängiga ögonlock är tyvärr en effekt som kan komma med botox. Det är inte jättevanligt, men det händer. Och det bästa är att det går att åtgärda! Vi erbjuder alltid återbesök till våra kunder, så skulle du uppleva missnöje efter behandling, tveka inte att höra av dig till oss via mail så ser vi självklart till att hjälpa dig. Vänliga hälsningar , Personalen på iClinic