Il Forno A Legna AB

4.0

6 omdömen om Il Forno A Legna AB

Bo F
Skrev om Il Forno A Legna AB

God mat, trevlig service. Framför allt mysigt den tid på året man kan sitta ute precis utanför universitetet och servitörerna tvingas korsa gatan med mat och dryck.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Sofie J
Skrev om Il Forno A Legna AB

En restaurang med fantastiskt god mat och trevlig stämning. Pizzorna är väldigt goda och inte som "vanliga" pizzor, går även att köpa med hem. Personalen brukar vara väldigt trevlig och serviceminded. Det finns några platser precis vid pizzabagaren som inte är så trevliga att sitta på men annars är allt bara bra.

Jonas N
Skrev om Il Forno A Legna AB

Italiensk restaurant med hög standard. Personalen är mycket trevlig och maten är mycket bra. Priserna är något över medel, ingenting för en fattig student annat än under särskilda omständigheter, men smakar det så kostar det!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Johanna J
Skrev om Il Forno A Legna AB

Italiensk mat och fantastiskt goda italienska pizzor. Trevlig personal som även är duktiga på vin. På sommaren har de uteservering på andra sidan vägen som känns sådär trevligt. Men inne är det mysigt. Lite dyrare restaurang.

Sebastian D
Skrev om Il Forno A Legna AB

Maten är relativt dyr, speciellt om man är student, men man får oftast, i alla fall jag, vad man betalar för! Brukar vara mycket trevlig stämning och trevliga kypare också! Bra ställe att dejta om man vill imponera lite ;).

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Erica P
Skrev om Il Forno A Legna AB

Mysig och romantisk miljö och jättegod mat. Hustes röda är hur gott som helst och passar verkligen ihop med maten. Lite dyrt kanske men det är det värt! Pizzorna som är bakade i stenugn är också väldigt goda.