Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Indian Food Kitchen Uppsala AB

Kungsgatan 25, 753 32 Uppsala — Visa karta

Greta Garbos Väg 4, 16940, SOLNA
Restaurang Backstugan
Mikael L:
Mycket bra lunchmat (jag har ännu inte besökt dom kvällstid), med bra variation, utmärkt kvalitet och trevligt personal.

Restauranger nära Indian Food Kitchen Uppsala AB:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Tobias H:
Stora portioner och väldigt god mat. Vi anlitade dem för bröllopsbuffe och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. De kan starkt rekomm...

Läs vad 7 kunder tycker om Indian Food Kitchen Uppsala AB

• Mary
    Mary skrev om Indian Food Kitchen Uppsala AB
    Trevlig personal och mysig restaurang. Tyvärr gillade jag inte maten, men det har nog mer att göra med att jag är kräsen. Gillar du indiskt gillar du säkert Indian Food Kitchen.
  • Carl N
    Carl N skrev om Indian Food Kitchen Uppsala AB
    Mycket bra för middag ute utan att den blir hutlöst dyr. Trevligt bemötande. Lokalen kan möjligen kännas lite kal. Lunchutbudet där man väljer 2-3 av totalt ca 4 rätter är också prisvärt, men opraktiskt när man inte vet i förväg vad som bjuds för dagen...
  • Per D
    Per D skrev om Indian Food Kitchen Uppsala AB
    En mysig restaurang med mycket god och kryddstark indisk mat. Har ätit flera olika rätter och har blivit väldigt nöjd alla gånger. Fungerar även grymt som hämtmat då portionerna är så stora att det räcker till två personer.
  • Martin N
    Martin N skrev om Indian Food Kitchen Uppsala AB
    Uppsalas mest prisvärda restaurang. Deras Chicken Tikka Balti exceptionellt god.
  • Jess J
    Jess J skrev om Indian Food Kitchen Uppsala AB
    Stort otbud av olika rätter, vällagad mat, helt ok priser. Minus för läget på restaurangen och ointresserad personal.
  • Louise A
    Louise A skrev om Indian Food Kitchen Uppsala AB
    Otroligt mysig restaurang med mycket bra indisk mat. Inget mesande med kryddandet och alla rätter jag smakat har varit en kulinarisk upplevelse. Bra priser och till maten finns indiska ölalternativ att tillgå.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Indian Food Kitchen Uppsala AB
    En mysig restaurang med otroligt god indisk mat! Mycket bra service, helt okej pris och passande, inbjudande inredning. Bjud med en kär vän eller familjen och låt dig svepas iväg av den kulinariska upplevelse som väntar!

Kungsgatan 25, 753 32 Uppsala