Indian Kitchen

4.4

7 omdömen om Indian Kitchen

Mary
Skrev om Indian Kitchen

Trevlig personal och mysig restaurang. Tyvärr gillade jag inte maten, men det har nog mer att göra med att jag är kräsen. Gillar du indiskt gillar du säkert Indian Food Kitchen.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Carl N
Skrev om Indian Kitchen

Mycket bra för middag ute utan att den blir hutlöst dyr. Trevligt bemötande. Lokalen kan möjligen kännas lite kal. Lunchutbudet där man väljer 2-3 av totalt ca 4 rätter är också prisvärt, men opraktiskt när man inte vet i förväg vad som bjuds för dagen...

Per D
Skrev om Indian Kitchen

En mysig restaurang med mycket god och kryddstark indisk mat. Har ätit flera olika rätter och har blivit väldigt nöjd alla gånger. Fungerar även grymt som hämtmat då portionerna är så stora att det räcker till två personer.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Martin N
Skrev om Indian Kitchen

Uppsalas mest prisvärda restaurang. Deras Chicken Tikka Balti exceptionellt god.

Jess J
Skrev om Indian Kitchen

Stort otbud av olika rätter, vällagad mat, helt ok priser. Minus för läget på restaurangen och ointresserad personal.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Louise A
Skrev om Indian Kitchen

Otroligt mysig restaurang med mycket bra indisk mat. Inget mesande med kryddandet och alla rätter jag smakat har varit en kulinarisk upplevelse. Bra priser och till maten finns indiska ölalternativ att tillgå.

Birgitta H
Skrev om Indian Kitchen

En mysig restaurang med otroligt god indisk mat! Mycket bra service, helt okej pris och passande, inbjudande inredning. Bjud med en kär vän eller familjen och låt dig svepas iväg av den kulinariska upplevelse som väntar!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen