Ingarvets Bil AB

3.5

8 omdömen om Ingarvets Bil AB

Dag Torsten L
Skrev om Ingarvets Bil AB

Trevlig bilhandrare med stort förtroende för sina kunder. Hjälpte min son på bästa tänkbara sätt. Vi kommer defenitivt att rekommdera denna säljare till våra vänner .Ingarvets Bil AB ger vi många plus

LISSY R
Skrev om Ingarvets Bil AB

Väldigt nöjd! Mycket trevlig och tillmötesgående säljare. Bra priser och väldigt bra service. Hjälpte mig som student att kunna få köpa en vettig bra familjebil till bra pris. Han bytte in min gamla bil och gav mig otroligt bra pris för den så att jag skulle kunna köpa en vettig bil, så tacksam! Även efter köpet så är han fortfarande lika vänlig och hjälpsam. Hjälpte mig att smörja upp broms på bilen m.m helt utan kostnad. Jag är väldigt nöjd med att äntligen hittat en seriös bilsäljare! Min erfarenhet, lite mindre firma = mycket bättre kundfokus. Åter igen, tack!

Mats B
Skrev om Ingarvets Bil AB

Efter en del missförstånd så har jag bara bra att säga om Ingarvets bil.

KURT B
Skrev om Ingarvets Bil AB

Har köpt några billar där o alltid trevligt att handla där känns tryggt o alldrig varit nå problem så kan rekommendera att åka o titta o handla tryggt där

Eddy S
Skrev om Ingarvets Bil AB

Väldigt hjälpsamma och tillmötesgående. Fick startproblem med en bil som jag köpte, när jag ringde och påtalade det så kom de hem till mig med ett nytt batteri och bytte det på plats. Likaså renoverade de i ordning så att startmotorn fungerade klockrent för mig. Bilen som jag köpte kostade 6000, så jag är medveten om att de är saker de inte behöver göra för mig i denna prisklassen. Men som medmänniskor gjorde de detta, vilket visar på vilken bra servicekänsla företaget har. Likaså fick jag lånebil under den dagen de behövde för att fixa i ordning startmotorn.

Joacim S
Skrev om Ingarvets Bil AB

Okontaktbara på en vardag. Inte särskilt kundvänligt.

markus t
Skrev om Ingarvets Bil AB

Ringde på en skoda octavia 1,6 som han påstod var avställd, fick reg nr till nån skoda octavia 1,4 som nån annan i dagsläget äger. När jag sedan påpekade detta började han skrika å sedan slängde han på luren.

Fernando G
Skrev om Ingarvets Bil AB

Lägger på luren när man försöker gå ner i priset för bil. *fattig* student som man är försöker ju få en bra billig begagnat bil men jag han inte prata klart fören han bara la på luren.