Alla kategorier Begagnade bilar Dalarna Falun Ingarvets Bil AB

Matsarvsvägen 13C, 791 77 Falun — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Ingarvets Bil AB

• Kurt B
    Kurt B skrev om Ingarvets Bil AB
    Har köpt några billar där o alltid trevligt att handla där känns tryggt o alldrig varit nå problem så kan rekommendera att åka o titta o handla tryggt där
  • Eddy S
    Eddy S skrev om Ingarvets Bil AB
    Väldigt hjälpsamma och tillmötesgående. Fick startproblem med en bil som jag köpte, när jag ringde och påtalade det så kom de hem till mig med ett nytt batteri och bytte det på plats. Likaså renoverade de i ordning så att startmotorn fungerade klockrent för mig. Bilen som jag köpte kostade 6000, så jag är medveten om att de är saker de inte behöver göra för mig i denna prisklassen. Men som medmänniskor gjorde de detta, vilket visar på vilken bra servicekänsla företaget har. Likaså fick jag lånebil under den dagen de behövde för att fixa i ordning startmotorn.
  • Joacim S
    Joacim S skrev om Ingarvets Bil AB
    Okontaktbara på en vardag. Inte särskilt kundvänligt.
  • markus t
    markus t skrev om Ingarvets Bil AB
    Ringde på en skoda octavia 1,6 som han påstod var avställd, fick reg nr till nån skoda octavia 1,4 som nån annan i dagsläget äger. När jag sedan påpekade detta började han skrika å sedan slängde han på luren.
  • Fernando G
    Fernando G skrev om Ingarvets Bil AB
    Lägger på luren när man försöker gå ner i priset för bil.
    *fattig* student som man är försöker ju få en bra billig begagnat bil men jag han inte prata klart fören han bara la på luren.

Matsarvsvägen 13C, 791 77 Falun