Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Jade Travel AB

Olof Palmes Gata 14, 111 37 Stockholm — Visa karta

Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Ingegerd S:
Vi hade en fantastisk foto-safari i Tanzania. Reseplaneringen fungerade perfekt och det är härligt att bo i tält ute i Serengeti, mitt i vil...

Resebyråer nära Jade Travel AB:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 7 kunder tycker om Jade Travel AB

• Stein-Erik S
    Stein-Erik S skrev om Jade Travel AB
    Säljer gärna biljett,men är oförstående på klagomål och vägrar hjälpa till mot Finnair när det har varit en försening på
    över 14 tim.
    Känslan av Aeroflot på 70-80 talet.
    Unvik att ha med detta bolag att gjöra
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Jade Travel AB
    Har inte alltid lägst priser, men det får man i princip allting igen på tiofalt och med lägst menar jag då att det oftast bara skiljer sig någon hundralapp som mest. Är alltid noga med att titta på deras hemsida för oftast kan man hitta rätt bra paket där med lite bättre hotell än vad konkurrenterna kan erbjuda, så rekommenderar helt klart att titta där innan du bestämmer dig!
  • Rachel B
    Rachel B skrev om Jade Travel AB
    Jade Travel är lätt bäst bland alla resebyråer om man ska till Thailand! Bättre priser och en god service helt klart. Rest med en hel del andra under åren, men Jade har alltid varit bäst!
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Jade Travel AB
    Kunde verkligen hjälpa mig med alla möjliga och omöjliga frågor även om jag kanske ställde lite väl höga krav. :) Rekommenderas starkt om man vill ha med kunnigt folk att göra!
  • NIclas
    NIclas skrev om Jade Travel AB
    Har bokat många gånger med JADE. Så länge det inte uppstår problem så funkar det. Men när JADE har har gjort fel så svara men ej längre på mail. De har inte försökt att rättat till sitt misstag. Stoppa huvudet i sanden mentalitet,dåligt. Har nu bytt resebyrå....
  • Sophie s
    Sophie s skrev om Jade Travel AB
    Bra service och rimliga priser. Inte bara Thai, alla flygbolagen!
    De har bästa priset med Qatar och kan mycket om hotell och resort i Asien.
  • Leon
    Leon skrev om Jade Travel AB
    En dag i oktober gick jag in till denna resebyrå för att boka en flygbiljett till Thailand över jul och nyår. Bemötandet jag fick av en medelålders och något kraftig kvinna med headset var arrogant, ungefär som att jag var helt dum i huvudet för att jag var så sent ute. Alla flygbiljetter till Thailand var ju enligt henne bokade ett år i förväg. Det enda hon kunde erbjuda var någon slags väntelista i Sovjet-stil, och att det FANNS flygbiljetter, men att de minsann kostade ett par tusenlappar mer. Då hon verkade rätt mätt på kunder och inte ens försökte driva frågan vidare sa jag "nej tack och adjö". Ungefär en halvtimme senare hade jag bokat resan via ett flygbolags website, till ett superbra pris.

Olof Palmes Gata 14, 111 37 Stockholm