Jade Travel AB

2.8

9 omdömen om Jade Travel AB

B
Skrev om Jade Travel AB

Håller med nedanstående kommentarer. Jade Travel är bra så länge dem inte gör några misstag. Så fort dem gör något fel och man konfronterar dem om det så vill dem inte ta del av det alls. Försöker inte ens rätta till misstaget. Jag bokade en biljett med sittplats. Fick Mail och kvitto på att jag betalat för det. Men sen så visar det sig att dem helt glömt bort att utfärda min biljett. När jag sedan mailar personen Som hanterade bokningen om problemet fattar hon inte ens vad det gäller för hon kan knappt svenska.

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi

Tobbe A
Skrev om Jade Travel AB

Bokade resa för familjen , 4 pers. Till Bangkok i Juni. Får ett bra pris, och det ska betalas dagen efter. Fårbekräftelse via mail på detta. Åker in till Jade för att betala, då visar det sig att det bara finns två biljetter bokade för mina två barn, för mig och sambon är det dubbelbokat? Vill ha en förklaring hur detta gått till då jag fått bekräftat 4 biljetter. Då skyller de på mig, att jag måste ha bokat nånannsatans oxå, vilket jag inte gjort. Varför är mina barns biljetter kvar då, frågar jag . Får inget svar ,...

Stein-Erik S
Skrev om Jade Travel AB

Säljer gärna biljett,men är oförstående på klagomål och vägrar hjälpa till mot Finnair när det har varit en försening på över 14 tim. Känslan av Aeroflot på 70-80 talet. Unvik att ha med detta bolag att gjöra

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Amanda A
Skrev om Jade Travel AB

Har inte alltid lägst priser, men det får man i princip allting igen på tiofalt och med lägst menar jag då att det oftast bara skiljer sig någon hundralapp som mest. Är alltid noga med att titta på deras hemsida för oftast kan man hitta rätt bra paket där med lite bättre hotell än vad konkurrenterna kan erbjuda, så rekommenderar helt klart att titta där innan du bestämmer dig!

Rachel B
Skrev om Jade Travel AB

Jade Travel är lätt bäst bland alla resebyråer om man ska till Thailand! Bättre priser och en god service helt klart. Rest med en hel del andra under åren, men Jade har alltid varit bäst!

Andreas P
Skrev om Jade Travel AB

Kunde verkligen hjälpa mig med alla möjliga och omöjliga frågor även om jag kanske ställde lite väl höga krav. :) Rekommenderas starkt om man vill ha med kunnigt folk att göra!

Niclas
Skrev om Jade Travel AB

Har bokat många gånger med JADE. Så länge det inte uppstår problem så funkar det. Men när JADE har har gjort fel så svara men ej längre på mail. De har inte försökt att rättat till sitt misstag. Stoppa huvudet i sanden mentalitet,dåligt. Har nu bytt resebyrå....

Sophie s
Skrev om Jade Travel AB

Bra service och rimliga priser. Inte bara Thai, alla flygbolagen! De har bästa priset med Qatar och kan mycket om hotell och resort i Asien.

Leon
Skrev om Jade Travel AB

En dag i oktober gick jag in till denna resebyrå för att boka en flygbiljett till Thailand över jul och nyår. Bemötandet jag fick av en medelålders och något kraftig kvinna med headset var arrogant, ungefär som att jag var helt dum i huvudet för att jag var så sent ute. Alla flygbiljetter till Thailand var ju enligt henne bokade ett år i förväg. Det enda hon kunde erbjuda var någon slags väntelista i Sovjet-stil, och att det FANNS flygbiljetter, men att de minsann kostade ett par tusenlappar mer. Då hon verkade rätt mätt...