Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Jade Travel AB

Olof Palmes Gata 14, 111 37 Stockholm — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Jade Travel AB

• Tobbe A
    Tobbe A skrev om Jade Travel AB
    Bokade resa för familjen , 4 pers. Till Bangkok i Juni. Får ett bra pris, och det ska betalas dagen efter. Fårbekräftelse via mail på detta.
    Åker in till Jade för att betala, då visar det sig att det bara finns två biljetter bokade för mina två barn, för mig och sambon är det dubbelbokat? Vill ha en förklaring hur detta gått till då jag fått bekräftat 4 biljetter. Då skyller de på mig, att jag måste ha bokat nånannsatans oxå, vilket jag inte gjort. Varför är mina barns biljetter kvar då, frågar jag .
    Får inget svar , de kan inte förklara nånting utan säger att jag ska ringa thai air för att ta reda på vad som gått fel. Själva tänker de tydligen inte göra nåt. Ber att få låna en telefon, men nej det får jag inte. Går därifrån och mailar dem några frågor nästa dag om vad som hade hänt, för mig är det uppenbart att de inte bokat upp mina biljetter , missat det eller sålt dem till någon annan.
    När de svarar på mittmail så finns det inga svar på mina frågor, utan de undrar om vi kan åka ett annat datum istället, med hemresa flera dar tidigare än tänkt. Ingen ursäkt eller nåt.
    Har nu bokat med ett annat bolag, det blev dyrare, men denna resebyrå vill jag inte ha att göra med igen, vilket jag klargjort för dem nu.
  • Stein-Erik S
    Stein-Erik S skrev om Jade Travel AB
    Säljer gärna biljett,men är oförstående på klagomål och vägrar hjälpa till mot Finnair när det har varit en försening på
    över 14 tim.
    Känslan av Aeroflot på 70-80 talet.
    Unvik att ha med detta bolag att gjöra
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Jade Travel AB
    Har inte alltid lägst priser, men det får man i princip allting igen på tiofalt och med lägst menar jag då att det oftast bara skiljer sig någon hundralapp som mest. Är alltid noga med att titta på deras hemsida för oftast kan man hitta rätt bra paket där med lite bättre hotell än vad konkurrenterna kan erbjuda, så rekommenderar helt klart att titta där innan du bestämmer dig!
  • Rachel B
    Rachel B skrev om Jade Travel AB
    Jade Travel är lätt bäst bland alla resebyråer om man ska till Thailand! Bättre priser och en god service helt klart. Rest med en hel del andra under åren, men Jade har alltid varit bäst!
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Jade Travel AB
    Kunde verkligen hjälpa mig med alla möjliga och omöjliga frågor även om jag kanske ställde lite väl höga krav. :) Rekommenderas starkt om man vill ha med kunnigt folk att göra!
  • NIclas
    NIclas skrev om Jade Travel AB
    Har bokat många gånger med JADE. Så länge det inte uppstår problem så funkar det. Men när JADE har har gjort fel så svara men ej längre på mail. De har inte försökt att rättat till sitt misstag. Stoppa huvudet i sanden mentalitet,dåligt. Har nu bytt resebyrå....
  • Sophie s
    Sophie s skrev om Jade Travel AB
    Bra service och rimliga priser. Inte bara Thai, alla flygbolagen!
    De har bästa priset med Qatar och kan mycket om hotell och resort i Asien.
  • Leon
    Leon skrev om Jade Travel AB
    En dag i oktober gick jag in till denna resebyrå för att boka en flygbiljett till Thailand över jul och nyår. Bemötandet jag fick av en medelålders och något kraftig kvinna med headset var arrogant, ungefär som att jag var helt dum i huvudet för att jag var så sent ute. Alla flygbiljetter till Thailand var ju enligt henne bokade ett år i förväg. Det enda hon kunde erbjuda var någon slags väntelista i Sovjet-stil, och att det FANNS flygbiljetter, men att de minsann kostade ett par tusenlappar mer. Då hon verkade rätt mätt på kunder och inte ens försökte driva frågan vidare sa jag "nej tack och adjö". Ungefär en halvtimme senare hade jag bokat resan via ett flygbolags website, till ett superbra pris.

Olof Palmes Gata 14, 111 37 Stockholm