Janwo Bygg

Bäverdammsgränd 31, 124 63 Bandhagen — Visa karta

Janwo har mångårig erfarenhet och utmärkta referenser från både i Polen och i Sverige. Vi utför byggnadsarbeten till ett mycket konkurrenskraftigt pris i Stockholmsregionen. Företaget har en bred kompetens och vi kan erbjuda de flesta tjänster inom byggverksamhet.
Prova oss nästa gång du behöver bygghjälp. Ni är välkomma att kontakta oss för en helt kostnadsfri översyn. Vårt arbete omfattar allt inom bygg & renovering.

Vi fixar allt du behöver!

Läs vad 12 kunder tycker om Janwo Bygg

• Peter G
    Peter G skrev om Janwo Bygg
    Vi har fått hjälp av Cezar + medarbetare med att kakla om vårt kök samt slipning och uppfräschning av träytor. Vi är mycket nöjda med hur arbetet genomfördes och den servicenivå som medföljde. Dessutom ett mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Janwo Bygg
    Cezar är trevlig, satte sig snabbt in i mina önskemål och resonerade pedagogiskt kring lösningar, säkerhet och kostnader. Arbetet utfördes väl, även om ett par saker drog ut på tiden. Den verkliga kostnadsbilden stämde överrens med offerten. Läs mer
  • Margareta  S
    Margareta S skrev om Janwo Bygg
    Cezar och medarbetare gjorde ett synnerligen bra och kompetent arbete i min bostad under juni 2013. En mellanvägg byggdes, dörr och diskmaskin monterades, väggar och tak målades. Allt har gjorts med ett mycket bra resultat och på ett effektivt sätt. Det var lätt att prata med Cezar och diskutera olika lösningar och att få hjälp med transport vid inköp av material var ett stort plus. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera JanWo Bygg. Mvh Margareta S Läs mer
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Janwo Bygg
    Cesar från JanWo Bygg hjälpte oss med ombyggnad av vår klädkammare i lägenheten som blev ett fräscht arbetsrum/sovrum. Cesar utmärkte sig genom att, till skillnad från andra byggare som vi varit i kontakt med, fråga mycket innan bygget startade och lämna en bra och realistisk offert. Han och byggaren Wiezek var flexibla och noga med att tillgodose våra behov. De erbjöd bra service då de stod för inköp, transport och städning. Vi gillade att han brydde sig om detaljerna och var allround med kunskap inom bygg, badrum och elektronik. Vi är mycket nöjda både med resultatet och arbetsprocessen och skulle gärna anlita dem igen! /Stefan & Agnes Läs mer
  • A. A
    A. A skrev om Janwo Bygg
    Cezary S. Olczak, hantverkare och den som förvandlade mitt ordinära badrum till en drömplats. Samarbetet med honom, med mina annorlunda önskningar, var en smidig historia. Vänligt förklarande han för mig vad som var möjligt och omöjligt.Vi nådde fram till vad jag ville med alla mina önskningar via Cezarys tålamod och yrkesskicklighet. Till detta vill jag säga estetisk kompetens, punktlighet, inga obehagliga överraskningar och ett pris som höll vad det lovade.
    Vill du göra något av det som jag behövde honom till (kök, bad, kakel, måleri) och kan yttra mig om, så kan jag varmt rekommendera honom.
    Amelia Adamo
    chefredaktör Läs mer
  • Maggie P
    Maggie P skrev om Janwo Bygg
    Vi fick hjälp av Janwo bygg att slipa och olja våra bänkskivor i köket och är mycket nöjda med resultatet. Uppskattade verkligen att de även såg till att lämna köket välstädat och dammfritt. Läs mer
  • Claes K
    Claes K skrev om Janwo Bygg
    Väl utfört arbete.Bra i kontakten.Pålitlig.Koll på kostnaderna.lite längre byggtid än planerat.
    Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Sara F
    Sara F skrev om Janwo Bygg
    Janwo Bygg hjälpte oss att lägga kakel i köket. Duktiga och kunniga hantverkare. Utförde arbetet snabbt och med gott resultat. Vi var i kontakt med arbetsledare Cesar som var proffsig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera er till mina bekanta och vi kommer själva att anlita er igen. Peter & Sara Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Janwo Bygg
    Mycket bra att ha och göra med! Duktiga och engagerade hantverkare som levererar kvalité. Rekommenderas Läs mer
  • Jowita N
    Jowita N skrev om Janwo Bygg
    Janwo Bygg erbjuder rellativt billiga tjänster, utför arbeten snabbt och bra, är flexibla och lätta att kommunicera. Läs mer
  • Mario M
    Mario M skrev om Janwo Bygg
    Janwo Bygg har gjort en stor ombyggnad i mitt företag, samt ett flertal större och mindre reparationer på familjens och släktens sommarhus. Vi har genomgående varit nöjda, de har utfört sina uppdrag med god yrkeskicklighet. Läs mer
  • Görel S
    Görel S skrev om Janwo Bygg
    Janwo Bygg har i november 2012renoverat mitt badrum. Snabb offert, bra pris, håller vad de lövar. Perfekt utförande och bra städning efter arbete! Tack grabbar och arbetsledare Cesar! Jag kommer att varm rekomendera er till mina bekanta.
    Görel S. Bergshamra. Läs mer

Bästa däckbytarna i Stockholm: