Är det här ditt företag? Aktivera din företagsprofil
Jessicas Salong i Huskvarna

Jessicas Salong i Huskvarna

Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Jessicas Salong i Huskvarna

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Zahra H
Skrev om Jessicas Salong i Huskvarna

Jag hade en jätte dålig upplevelse av Jessica salong. När jag skulle boka tid hos henne för klippning så sa hon att det kostar 350kr oavsett vilken klänning man vill ha och hur lång man har. Sen när jag gick till henne hon vill börja direkt efter jag hälsade och hade mycket bråttom att börja. Jag försökte berätta och förklara lätt till henne hur jag vill att resultatet ska bli. Även visade henne bilder. Men ändå hon lyssnade inte på mig och gjorde det som hon ville göra. Det gjorde väldigt mycket ont när hon kammade mitt... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Peter G
Skrev om Jessicas Salong i Huskvarna

Jag fick min tröja förstörd när jag var och klippte mig och gjorde slingor.Gick tillbaka för att få kompensation, men de påstod att tröjan var gammal och att det inte hade hänt där. Rekommendera absolut inte att gå till Jessica Salong.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Petteri K
Skrev om Jessicas Salong i Huskvarna

Vet inte vad backslick (Bakåtslickad) även om jag förklarade vad det var för något, gjorde istället spikes och trimmade håret sned så jag var tvungen raka bort allt... :-(

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen