Jag hade en jätte dålig upplevelse av Jessica salong. När jag skulle boka tid hos henne för klippning så sa hon att det kostar 350kr oavsett vilken klänning man vill ha och hur lång man har. Sen när jag gick till henne hon vill börja direkt efter jag hälsade och hade mycket bråttom att börja. Jag försökte berätta och förklara lätt till henne hur jag vill att resultatet ska bli. Även visade henne bilder. Men ändå hon lyssnade inte på mig och gjorde det som hon ville göra. Det gjorde väldigt mycket ont när hon kammade mitt...
Jessicas Salong i Huskvarna
Omdömen totalt
Snittbetyg
1.0
3 omdömen om Jessicas Salong i Huskvarna
Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
Jessicas Salong i Huskvarna
Skrev om
Jessicas Salong i Huskvarna
Jag fick min tröja förstörd när jag var och klippte mig och gjorde slingor.Gick tillbaka för att få kompensation, men de påstod att tröjan var gammal och att det inte hade hänt där. Rekommendera absolut inte att gå till Jessica Salong.
Skrev om
Jessicas Salong i Huskvarna
Vet inte vad backslick (Bakåtslickad) även om jag förklarade vad det var för något, gjorde istället spikes och trimmade håret sned så jag var tvungen raka bort allt... :-(