JG Montage AB

JG Montage AB

Välkommen till JG Montage AB! Vi kommer tillsammans med dig fram till en skräddarsydd lösning. Oavsett om det handlar om att renovera badrum, renovera kök, lägga golv eller montera takfönster så finns vi som en hjälpande hand. Med ett genuint engagemang tar vi hand om ditt byggprojekt, stort som smått. Vi erbjuder en helhetslösning...

9 omdömen om JG Montage AB

Johan S
Skrev om JG Montage AB

Tillbyggnad på hus: JG Montage var med från start till mål med gjutning av platta till, målning, snickerier in och utvändigt. Jobbet som gjordes var av hög kvalitet. Bemötandet var mycket bra, bra dialog löpande, vilket gjorde att saker löstes löpande.

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Mauricio G
Skrev om JG Montage AB

Vi anlitade JG Montage för att renovera vårat kök, Vi är mycket nöjda över både resultat och processen. Vi hade en mycket bra kontakt under hela renoveringen. JG Montage har verkligen gjort det lilla extra för att både göra oss nöjda och framförallt få oss att känna oss trygga. Rekommenderar verkligen JG Montage AB

William N
Skrev om JG Montage AB

Jag är extremt nöjd med hur Jg Montage har hjälpt mig. Väldigt proffsiga i sitt agerande noga med nöjd kund garanti och väldigt lyhörda på vad vi som kund önskade kan varmt rekommendera dom

Elitfönster På Plats Sollentuna
4.9/5 i betyg av 137 omdömen 4.9 av 137 omdömen

Trevligt bemötande allt fungerade perfekt.

Anna Kristina H Anna Kristina H
Arnagul K
Skrev om JG Montage AB

Första bemötandet var väldigt proffsigt. Med alla nybörjar frågor som slängdes mot bemötes det väldigt pedagogiskt och proffsigt. Jag fick ett transparent offert och prisplan som levde upp till verkligheten. Fick ta del av varje steg som utfördes på ett genuint sätt. Dom var där från skiss till långt efter renoveringen som utfördes.

Byron L
Skrev om JG Montage AB

Det bästa entreprenörer vi har haft. Håller tid och är tidligt med leveransen och pågående arbete. Kommer definitivt att anlita dom igen!

Stockholm Glas & Solskydd AB
4.8/5 i betyg av 350 omdömen 4.8 av 350 omdömen

Snabbt och proffsigt utfört. Kan rekommendera för persienn reparation

Camilla H Camilla H
Jojo B
Skrev om JG Montage AB

Kunniga och alltid hjälpsamma. Rekommenderar varmt.

Feihao Z
Skrev om JG Montage AB

Personliga, punktliga, perfekta. Anpassade sig hela tiden efter mina önskemål och kom med förslag. Flexibla både i utförande och tidsanpassning. Norra Stockholms bästa byggföretag.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Anabelle T
Skrev om JG Montage AB

Super trevliga och noggranna! De var hos mig och öppnade upp en vägg. De gick snabbt och smidigt.

Rickard K
Skrev om JG Montage AB

Bra bemötande och mycket bra utfört jobb

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen