Jmd Kakel AB

Jmd Kakel AB

Ring 08-82 28 44 jmdkakel.se

Välkommen till JMD Kakel AB! Vi hjälper dig som privatperson eller företag med allt inom bad, kök, golv och bygg. Vi gör all typ av invändig renovering och tar processen från vision till färdigt resultat. Tjänster: Renovera badrum, renovera kök, slipa golv, lägga golv, måla om, montera fönster och dörrar samt mycket mer....

9 omdömen om Jmd Kakel AB

Annika H
Skrev om Jmd Kakel AB

Beställde en helrenovering av vårt badrum. Slutresultatet visade sig vara över vår förväntan. Trevlig och kunnig personal. Hjälpsamma och lätta att föra dialog med. Noggranna och professionella.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Michel R
Skrev om Jmd Kakel AB

Vi är oerhört nöjda med JMD Kakel som lyckats överträffa våra förväntningar bortom vår vildaste drömmar. Matias Dayan, JMD Kakels ägare och huvudkontakt, var ett levande föredöme under hela renoveringensprocessen av våra två badrum. Han tolkade i ett tidigt skede våra önskemål till ett par förslag som inte bara uppfyllde lagkravet men även var estetiskt tillfredställande. Vi vill därför tacka Matias (och JMD Kakel) samt ge honom våra allra bästa rekommendationer för liknande eller andra typer av renoveringar. Michel och Maria Rizk

Claes W
Skrev om Jmd Kakel AB

1/med tydlighet. 2/låga förväntningar som Matias helt sopade under mattan. Han var noga, håll sina överenskommelser, priser och tider. Bra jobbat Matias. 3/jag är mer än nöjd och tacksam. Jmd Kakek ”make-over” vårt badrum med ny toa, handfat, badkar + nya rördragningar.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Ellinor L
Skrev om Jmd Kakel AB

Jag anlitade JMD Kakel för totalrenovering av lägenhet. Supernöjd med både bemötande och utfört jobb! Matias är lätt att kommunicera med och håller vad han lovar. Rekommenderar starkt!

Gabs Entreprenad
Skrev om Jmd Kakel AB

Väldigt enkelt att ha att göra med dom, inga konstigheter, allt bara fortlöpte, väldigt professionella, rekommenderar dom starkt

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Nahir M
Skrev om Jmd Kakel AB

Ett seriöst och tryggt byggföretag som håller vad dom lovar. Vi anlitade JMD för en totalrenovering och förväntningar blev bättre än väntat. Har rekommenderat dom vidare till vänner och familj.

Daniel
Skrev om Jmd Kakel AB

Kunnig personal med behörighet som kan sin grej har vart super nöjd från start till slut , kan verkligen rekommendera JMD Med vänlig hälsning, en super nöjd kund h/ Daniel .S ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 183 omdömen 4.8 av 183 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Irina E
Skrev om Jmd Kakel AB

jmg kakel har gjort om en liten toalett till duschrum och toalett de höll sitt löfte gjorde allt i tid bemötandet var gott

Christian I
Skrev om Jmd Kakel AB

Otroligt fint arbete, proffisionella hantverkare som tar kunden i första hand! Renovering av hus med utbyggnader under 2020. Rekommenderas starkt!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen