Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Kungälv Johan's i Marstrand AB

Kungsgatan 12, 442 67 Marstrand — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Johan's i Marstrand AB

• Eric B
    Eric B skrev om Johan's i Marstrand AB
    Vi var ett sällskap på 7 personer som skulle gå ut o äta, vi har hund så vi frågade om det var ok att ta med, och det var ok med dom.

Jag beställde kyckling, frågade noga om det var filébitar, fick till svar att det var blandat ben, filéer mm.

När maten kom in var det bara lårbitar, jag petade i mig det lilla köttet dom fanns.

Jag påpekade detta för servitrisen som erbjöd mig lite mer kyckling, då kom en fin filé in.

När vi ätit klart, druckit kaffe mm kommer kocken ut och säger att jag inte får mata hunden och sen beställa mer mat!

Jag trodde han skämtade först och skrattade, då blir han galen och kallar mig för utvecklingsstörd, galen mm.

Jag visade hunden, en chihuahua på 2,1 kg och frågade hur mycket han trodde hunden kunde äta?

Då började han berätta att han hade varit kock i 35 år mm mm och sa att jag omedelbart skulle lämna restaurangen och drog i min tröja

Hela sällskapet blev chockade och vi betalade och gick därifrån.

Ja ja, detta är min upplevelse av vårt besök, hoppas verkligen han hade en dålig dag bara.

All credd till övrig personal som var grymt trevliga.

Kungsgatan 12, 442 67 Marstrand