Alla kategorier Restaurang Jönköping Jönköping Jönköping 1 Jordbrovägen

Kristofer R skrev om Jönköping 1 Jordbrovägen
    Helt okej snabbmat!
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Jönköping 1 Jordbrovägen
    När vi närmar oss Jönköping och minns den föga upplyftande gastronomiska upplevelsen att äta på Brunstorp Rasta-krog tar plötsligt en av de driftigare busspassagerarna initiativ till att övertala chauffören om en ändring i färdplanen. Vi väljer den Max-restaurang som ligger närmast E4 och ringer och förvarnar om att det strax anländer 50 galet hungriga campare i buss.

Och Max tar förvarningen på allvar. När vi anländer 15 min möts vi av en dubbelbemannad linje so trots att det redan är rätt mycket andra gäster i kön smidigt lyckas servera oss alla 50 på en halvtimme.

Det gjorde att åtskilliga resekamrater hann med att även beställa en lyxmilkshake. Fantastiskt goda!

En guld-Max helt enkelt! En extra toalett skulle knuffa upp betyget till en femma.
    Agnetha L, Per Å, Mary, Tobias B, David H gillar detta
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Jönköping 1 Jordbrovägen
    Bra ställe, alltid öppet när man är sugen på en god burgare. Bra personal även om deär trötta sent på natten samt att det även finns många olika kombinationer och val av tillbehör till burgaren.

Jordbrovägen 8, 553 39 Jönköping