Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Solna Joylife Joylife Solna

Joylife Solna

En del av Joylifewww.joylife.se

Dalvägen 8, 169 56 Solna — Visa karta

Behöver du gå till en naprapat eller kiropraktor? Vi på Joylife Solna hjälper dig med dina hälsoproblem. Vi är ett nätverk av legitimerade terapeuter som behandlar allt mellan nack-, höft-, och ryggproblem till idrottsskador. Hos oss är du alltid i trygga händer och vi gör allt för att du ska bli nöjd med behandlingen.

Kliniken i Solna hittar du på Dalvägen 8 i Arenastaden. Här jobbar en kiropraktor, en naprapat och en massageterapeut med mångårig yrkeserfarenhet inom området. Varmt välkommen att boka tid hos oss!

Läs vad 172 kunder tycker om Joylife Solna

• Carina G skrev om Joylife Solna
    Massage 30 minuter. Trevlig bemött, men 30 min var väl i själva verket 20 min. Dyrt, över 500 kr för 20 min. Inte särskilt avkopplande lokaler. Jag väljer nog inte detta igen, även om bemötandet var jättetrevligt. Läs mer
    2018-12-14 Karin Jönsson svarar Carina G
    Hej Carina, tack för din feed back, det är det som gör att vi kan utvecklas. Vad tråkigt att du upplevde din behandling på detta sätt. Jag skulle gärna vilja veta vad som gjorde att du inte upplevde lokalen som avkopplande. Du är varmt välkommen att höra av dig till mig på 0734426297 alt via karin@joylife.se. Mvh Karin Jönsson, Klinikchef Joylife Solna.
  • Dave K
    Dave K skrev om Joylife Solna
    Supernöjd, rekommenderar starkt och har även rekommenderat till familjemedlemmar. Joylife har "räddat mig" vid två tillfällen nu. En gång från ett ryggskott och en gång från värk långt in i skuldran på grund av någon krampande ihopdragen muskel där inne. Båda gångerna räckte det med ett besök och det gjorde enorm skillnad. Efter ryggskottet gick jag ändå en gång och finjusterade en massa andra spända muskler i kroppen. Läs mer
  • Nicklas R skrev om Joylife Solna
    Bra bemötande. Motsvarande mina höga förväntningar med råge. Läs mer
  • Poran G skrev om Joylife Solna
    Jag hade tid för behandling massage, trevliga personal, duktig massagör. Läs mer
  • Therese S skrev om Joylife Solna
    En styck friskvårdsmassage
    Bra bemötande, kunnig och trevligt omhändertagande som gav det jag önskade Läs mer
  • Eugeniu C skrev om Joylife Solna
    Väldigt nöjd , bra service och trevlig personal Läs mer
  • Mona P skrev om Joylife Solna
    Massage. Bra bemötande, uppnådde mina förväntningar då jag hört mycket bra om företaget.
    Kommer absolut gå tillbaka. Läs mer
  • Håkan D skrev om Joylife Solna
    Det är inte alltid man ser fram emot en hårdhänt behandling:-) Tror det är på rätt väg. Läs mer
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Joylife Solna
    Bra och trevligt bemötande
    Kompetent persobal Läs mer
  • Nassos S skrev om Joylife Solna
    -Kiropraktik
    -Proffsigt bemötande
    -Jag fick hjälp med mitt ärende. Läs mer
  • Emely S skrev om Joylife Solna
    massage, kiropraktor. Bägge bemötningarna var positiva, kände mig omhändertagen och en personlig touch för min välfärd. Otroligt bra behandling och personal. Läs mer
  • Andrea P skrev om Joylife Solna
    Proffsigt bemötande av trevlig personal.
    Trevlig lokal. Läs mer
  • Maj-lis N skrev om Joylife Solna
    Kiropraktor utmärkt behandling o bemötande precis vad jag förväntat mig Läs mer
  • Norton R skrev om Joylife Solna
    Jag fick inbjudan om Frukost och passade det på att boka en massage tid.
    Blev väl bemött och fick rätt info om tips jag skulle träna.
    Glada och positiva. Läs mer
    2018-10-25 Karin Jönsson svarar Norton R
    Tack för din feedback, det gör oss än mer glada när vi ser att vi inspirerar och ger tips som funkar! / Karin Jönsson, leg Kiropraktor, klinikchef Solna
  • Katariina G skrev om Joylife Solna
    Mysiga, nya lokaler och kunnig samt trevlig personal. Läs mer
  • Anette S skrev om Joylife Solna
    Massage
    Mycket bra
    Har varit hos massören tidigare och min förväntan uppfylldes som tidigare. Läs mer
  • Mattias S skrev om Joylife Solna
    Jag fick en mycket bra behandlande massage i helt nya lokaler. Läs mer
  • Anita S skrev om Joylife Solna
    Trevligt bemötande och kunniga massörer. Kommer definitivt gå tillbaka till Joylife i Solna. Läs mer
  • Moe K skrev om Joylife Solna
    Massage hos Gabriella
    Bra bemötande
    Proffsig behandling
    Bra upplevelse! Rekommenderas! Läs mer
  • Jenny E skrev om Joylife Solna
    Två besök, två helt skilda upplevelser. Behövde massage av en gammal skada i axel. Besök 1, 1h behandlande massage - själva massagen kändes ok, men massören var väldigt streassad o lyssnade inte på vad jag har för problem. Har fått axeln behandlat i snart 10 år så jag vet vad den behöver. efter besöket fick jag jätteont i hela ryggen och jätteont i min axel samt världens huvudvärk. Gick i 3 dagar med detta. Om inte min syster gått här hos en annan och starkt rekommenderade att gå till henne istället hade jag aldrig gått tillbaka hit. Besök 2 var 30min behandlande massage var ett mycket bättre besök, hon lyssande och träffade på exakt de punkter som jag beskrivit gör ont. Det onda blev lite bättre. Läs mer
    2018-08-28 Karin Jönsson svarar Jenny E
    Tack för din ärliga feedback. Tycker det verkligen är tråkigt att du upplevde din första behandling på detta sätt. För oss är det otroligt viktigt att få in all feedback för att vi ska kunna se över förbättringar i hela vår verksamhet. Tack för att du framförde dina synpunkter, vill du nå mig så är du varmt välkommen att mejla mig på karin@joylife.se alt ringa på 0734426297. / Mvh Karin Jönsson, Klinikchef Solna
  • Niclas S skrev om Joylife Solna
    Rygg problem som behövdes fixas Läs mer
  • Anders N skrev om Joylife Solna
    Jag har blivit bemött på ett vänligt och professionellt sätt. Behandlingarna känns mycket bra. Det slutgiltiga resultatet ser jag först i nästa vecka. Läs mer
  • Seria D skrev om Joylife Solna
    Kiropraktik p.g.a. ryggbesvär.
    Väldigt bra bemött.
    Kändes bättre direkt efter besöket. Läs mer
  • Jonas E skrev om Joylife Solna
    Mycket bra upplevelse av både bemötande, behandling och tips till träning efter behandling. Läs mer
  • Catharina K skrev om Joylife Solna
    Massage
    Proffsigt och trevligt bemötande
    Mina förväntningar infriades och jag rekommenderar gärna Gabriella Fjällström

Xxxxxxxxxx. Ccx xxx cxxbb nnn bb nnnn Läs mer
  • Birthe S skrev om Joylife Solna
    Kiropraktor. Fick hjälp med mina besvär och blev mkt bra bemött av företaget Läs mer
  • Pia S skrev om Joylife Solna
    Trevligt bemötande och utmärkt massage för stela kontorsryggen. Läs mer
  • joakim A skrev om Joylife Solna
    Helt ok. Tveksamt om det hjälpte Läs mer
    2018-05-17 Karin Jönsson svarar joakim A
    Hej Joakim
    Tack för att du tog dig tid att lämna feedback. jag skulle gärna vilja att du berättar mer om ditt besök och vad det är som gör att du känner dig tveksam till om det hjälpte. Du får gärna kontakta mig på 0734-426297 eller karin@joylife.se

Mvh Karin Jönsson, klinikchef, Solna
  • Åsa L skrev om Joylife Solna
    Väldigt fint bemött i telefon. Och jättenöjd med kiropraktorbehandlingen. Karin är väldigt duktig. Bara rosor. Läs mer
  • Inger h skrev om Joylife Solna
    Naprapat.
    Upplevde hen som rätt osäker initialt, men fick mer förtroende för hen efter ett par behandlingar. Läs mer
    2018-05-17 Karin Jönsson svarar Inger h
    Hej Inger.
    Tack för din feedback! Om det är något mer du skulle vilja ta upp angående ditt besök/dina besök hos oss så får du gärna höra av dig till mig på 0734-426297 eller karin@joylife.se

Mvh Karin Jönsson, klinikchef Solna
  • Ulrika S skrev om Joylife Solna
    * Naprapat
    * Fick via hemsidan tag på en tid som passade. Bra genomgång av mina besvär. Lyssnade o förklarade
    * Har varit där förut. Känner att de är proffs
    * Fick hjälp med det akuta! Läs mer
  • Tina R skrev om Joylife Solna
    Naprapati. Fick adekvat hjälp av duktig naprapat. Gick två gånger och det var det som behövdes. Läs mer
  • Charlotta Å skrev om Joylife Solna
    proffsigt bemötande och fick fin hjälp Läs mer
  • Mikael B skrev om Joylife Solna
    Har sökt behandling vid olika tillfällen för diskbråck, hälsporre och "nervkläm" (falsk ischias) i höften. Har alla gånger fått ett mycket trevligt bemötande med bra kompetens och behandling med en fin servicenivå. Läs mer
  • Maria W skrev om Joylife Solna
    Bra bemötande och fick bra hjälp samt övningar att utföra hemma Läs mer
  • Jan A skrev om Joylife Solna
    Bra naprapat som manipulerade min rygg till det bättre. Läs mer
  • Kassel H skrev om Joylife Solna
    Utmärkt mottagande och hjälp

Med vänlig hälsning
    Helen Läs mer
  • Eriksson A skrev om Joylife Solna
    Jag var på idrottsmassage hos Gabriella. Jag är van vid hårdhänt massage och upplevde Gabriellas massage som något mjuk, där och då. Dagen efter kände jag en ömhet omkring det masserade området så jag antar att hon tog i alldeles lagom. Jag kan varmt rekommendera Joylife. Läs mer
  • Persson Liliegren M
    Persson Liliegren M skrev om Joylife Solna
    Snabb och bra naprapatbehandling av ömmande rygg. Trevligt bemött av kunnig personal. Kommer garanterat nyttja denna tjänst om behov finns i framtiden. Läs mer
  • Kron H skrev om Joylife Solna
    Hej

Dom är säkert väldigt kompetenta och mycket trevliga men jag tycker att priserna är för höga. Läs mer
  • Linda B skrev om Joylife Solna
    Jag har varit på klassisk massage och är väldigt nöjd. Läs mer
  • Rodrigo G skrev om Joylife Solna
    Allt var bra. Bra lokal och bra massage Läs mer
  • Johan K skrev om Joylife Solna
    Jag behövde hjälp mot låsningar/Smärtor i rygg. Fick tid hos naprapat. Det var enkelt att boka tid och inga problem att hitta. Behandlingen startade på utsatt tid.

Jag har gått vidare med behandling nr2 och hr bokat nr3 också. Sen får vi se om det räcker eller behövs fler tillfällen.

Jag är nöjd med Joylife! Läs mer
  • Katarina G skrev om Joylife Solna
    Trevligt bemötande
    Massage hos Gabriella
    Jag mår bättre efteråt.
    Skulle rekommendera Joylife. Läs mer
  • Ulrika E skrev om Joylife Solna
    bara positiv. lätt att boka tid, bra bemötande och bra undersökning. kiropraktorbesök. Läs mer
  • Jonas B skrev om Joylife Solna
    Karin -en väldigt bra kiropraktor Läs mer
  • Mattias M skrev om Joylife Solna
    Snabbt och enkelt att boka tid.
    Bra behandling och snabbt resultat! Läs mer
  • Putte R skrev om Joylife Solna
    Väldigt bra bemött av Karin Jönsson.
    tydlig med vad hon kom fram till och berättade vad hon skulle göra. Det hon var osäker på avstod hon och remitterade mig till olika instanser för att få bättre koll innan återbesöket.
    Fram till nu mycket nöjd hur de tagit sig an mina skador. Läs mer
  • Magnus G skrev om Joylife Solna
    Ville veta om muskelinflammation eller spricka i ett revben.

Fick ett riktigt trevligt och proffsigt bemötande där kiropraktorn utifrån mina svar på hennes frågor snabbt lyckades isolera problemet och kunde konstatera vad som var problemet.

Första gången hos en kiropraktor så inga direkta förväntningar.

En mycket positiv upplevelse! Läs mer
  • Camilla Ö skrev om Joylife Solna
    Hej!
    Jag gick till Joylife, för jag behövde hjälp med massage, för jag hade fått nackspärr. Jag fick tid väldigt fort, en dag senare. Nu har jag gått där några gånger och känner att de har fått bort nackspärren. De är kunniga och, enligt mina observationer, såg min massör på en gång vad som var fel. Jag har en gång till som jag ska dit, för en efterkontroll,, vilket känns proffisionellt att inte släppa kunden, när allt börjar bli bra.

Camilla Östergren Läs mer

Dalvägen 8, 169 56 Solna