Joylife Solna

Joylife Solna

En del av Joylife - www.joylife.se
Behöver du gå till en naprapat eller kiropraktor? Vi på Joylife Solna hjälper dig med dina hälsoproblem. Vi är ett nätverk av legitimerade terapeuter som behandlar allt mellan nack-, höft-, och ryggproblem till idrottsskador. Hos oss är du alltid i trygga händer och vi gör allt för att du ska bli nöjd med behandlingen.

Kliniken i Solna hittar du på Dalvägen 24 i Arenastaden. Här jobbar kiropraktorer, naprapater och massageterapeuter med mångårig yrkeserfarenhet inom området. Varmt välkommen att boka tid hos oss!

Läs vad 217 kunder tycker om Joylife Solna

• 2020-11-27

Eva E skrev om Joylife Solna
    Jag ger omdöme direkt till den behandlare jag möter. Det är inte lite ni frågar efter! Läs mer
  • 2020-11-24

David L skrev om Joylife Solna
    Behandlande massage av Gabriella. Väldigt bra. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-11-22

Quentin L skrev om Joylife Solna
    Bokade en avslappnande behandling, 30 min och det blev riktigt skönt. Ska definitivt komma tillbaka. Läs mer
  • 2020-11-20

Maria K skrev om Joylife Solna
    Proffsigt och vänligt. Bra lokaler. Läs mer
  • 2020-11-20

Helena P skrev om Joylife Solna
    Mycket bra massage, seriöst och trevligt bemötande. Bra läge i Arenastaden Läs mer
  • 2020-09-10

Christina S skrev om Joylife Solna
    Jag var på min första massage hos Joylife och fick behandling av Gabriella. Proffsigt och varmt bemötande. Mycket skön massage. Läs mer
  • 2020-07-14

Håkan P skrev om Joylife Solna
    Massage av axlar. Rygg och ben. Över förväntan. Väldigt proffsigt. Intryck av stor kunnighet. Bra bemötande. Lättillgänglig lokal. Läs mer
  • 2020-03-05

Anna B skrev om Joylife Solna
    Behandlande massage 60 min.
    Otroligt duktig massös, Gabriella. Enkelt att boka, bra mottagande. Förstående för önskemål, och väl utförd behandling. Inget att anmärka på, och mycket nöjd med min behandling. Kommer att komma tillbaka. Läs mer
  • 2020-03-05

Emma R skrev om Joylife Solna
    Jag var på massage. Bra bemötande och proffsiga!! Mina förväntningar var höga och jag blev mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-13

Anil P skrev om Joylife Solna
    Full Body Massage ,i have explained the pain points which needed to be taken care and got it done exactly how i wanted. Läs mer
  • 2020-02-12

Christian I skrev om Joylife Solna
    Har köpt tjänsten massage. Jag upplever personalen som kunniga och har ett bra kundbemötande. Läs mer
  • 2019-11-25

Magnus H skrev om Joylife Solna
    Smidigt att boka och inte minst trevligt och proffsigt! Läs mer
  • 2019-11-15

Ann B skrev om Joylife Solna
    Massage som behandling.

Bra bemött, inet utöver "normalt bemötande"

Bra genomförd massage, som förväntad, men inget "extra", därför 3. Läs mer
    2019-11-15 Karin Jönsson svarar Ann B
    Hej Ann, tack för din feedback. Om du vill återkomma till mig vad som hade kunnat öka din upplevelse så får du gärna kontakta mig på karin@joylife.se, jag tar gärna emot din feedback och tankar.
    Mvh Karin Jönsson, klinikchef, Solna
  • 2019-11-07

Kajsa B skrev om Joylife Solna
    Ok, men inte så bra att jag kommer gå dit igen. Läs mer
    2019-11-07 Karin Jönsson svarar Kajsa B
    Hej Kajsa,
    Tack för din uppriktiga mening. Om du vill så får du gärna återkomma till mig på: karin@joylife.se om det är något som du upplevde som saknades eller vad det var som gjorde att du inte blev så nöjd. Med önskan om en fin dag. / Karin Jönsson, klinikchef Solna, Joylife
  • 2019-11-01

Teresia K skrev om Joylife Solna
    Blivit väl omhändertagen av Karin, pga rygg- nack- och muskelproblem, i olika omgångar. Fått bra övningar med mig hem som hjälpt mig att bli bättre snabbare. Bred kompetens, med bla en ny behandling jag aldrig hade gjort innan med en nål som hon stimulerade direkt på muskeln, effektivt resultat, får träningsvärk efteråt. Rekommenderar Karin till de jag känner pga den professionella hjälpen jag fått under dessa ca 2 år som jag gått via jobbet. Fina lokaler har de också. Läs mer
  • 2019-10-22

Lotta J skrev om Joylife Solna
    Jag bokade medicinsk massage och blev väl bemött från början till slut. Behandlingen upplevdes ändamålsenlig, kunnig, lyhörd och professionell. Jag hade höga förväntningar då jag blivit rekommenderad av en vän och dessa infriades. Känner stort förtroende. Läs mer
  • 2019-10-22

Tove T skrev om Joylife Solna
    Jag köpte 60min behandlande massage och blev väldigt nöjd, har redan bokat in nästa besök. Läs mer
  • 2019-10-17

Emelie G skrev om Joylife Solna
    30 min massage.
    Bra bemötande, lyhörd på det jag behövde hjälp med. Läs mer
  • Filip S

2019-10-17

Filip S skrev om Joylife Solna
    Mycket nöjd med gott resultat. Proffesionell behandling Läs mer
  • 2019-10-04

Srinvas G skrev om Joylife Solna
    Have registered pain releef masaage but treatment done for relax massage. after massage pain still persist. Läs mer
    2019-10-04 Karin Jönsson svarar Srinvas G
    Thank you for your review. Please email me on karin@joylife.se so we can help you further.
  • 2019-08-22

Nazrin M skrev om Joylife Solna
    30 minuters massage utfördes med bästa sättet. Är mycket nöjd med mottagningen och tjänsten. Läs mer
  • 2019-06-22

Annika H skrev om Joylife Solna
    Massagen var fantastisk om man som jag har en rygg, axlar o nacke som är stela och behöver en genomgång. Läs mer
  • 2019-05-28

Anna-Karin K skrev om Joylife Solna
    Gick på behandlande massage för ont i axlar och spänningshuvudvärk. Fick en tid snabbt, trevligt bemötande och bra massage. Jag är supernöjd Läs mer
  • 2019-05-02

Markus L skrev om Joylife Solna
    Väldigt nöjd! Besöker Joylife regelbundet, både massage och naprapat. Senaste gångerna hos Marika som är superproffsig, pedagogisk och trevlig! Rekommenderas. Läs mer
    Karin Jönsson, Marika B gillar detta
  • 2019-04-05

Mattias M skrev om Joylife Solna
    Besökt kiropraktor.
    Proffsig och lyhörd.
    Fick det jag ville. Läs mer
  • Felicia O

2019-04-05

Felicia O skrev om Joylife Solna
    Smidigt, och jättebra. Kom själv hit på rekommendation, och kan bara bifalla. Är väldigt nöjd med Karin :) Läs mer
  • 2019-03-21

Tiina P skrev om Joylife Solna
    Mitt första besök hos Gabriella, och hon var fantastiskt duktig. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-03-21

Ernesto G skrev om Joylife Solna
    Jättebra, utmärkt service. Har redan bokat en ny tid. Läs mer
  • 2019-03-13

Carl A skrev om Joylife Solna
    Jag hade en avslappnande massage, där Gabriella var oerhört kompetent och jag var mycket nöjd med min behandling. Läs mer
  • 2019-03-12

Sergej R skrev om Joylife Solna
    Behandlande massage för nackspärr.
    Väl mottagen och fick hjälp men min nackspärr. Läs mer
  • 2019-03-04

Anna P skrev om Joylife Solna
    Bra bemötande och fick proffsig hjälp! Läs mer
  • 2019-03-02

Johanna B skrev om Joylife Solna
    Jag har varit kund hos Joylife i flera år för behandling av besvär med spänningar i rygg och nacke och huvudvärk. Jag har gått till ett gäng olika naprapater tidigare och tycker att Karin på Joylife är en av de bästa. Jag kan rekommendera dry needling som jag tycker är oerhört effektivt. Läs mer
  • Pia E

2019-03-01

Pia E skrev om Joylife Solna
    Nybesök / behandling av Kiropraktor. Kände mej väl omhändertagen på förtroendegivande sätt. Detta gjorde att jag bokade ett uppföljningsbesök. Mycket nöjd med behandlingen. Läs mer
  • 2019-02-27

Andreas H skrev om Joylife Solna
    Professionellt mottagande och kvalitativ massage. Fick även med mig träningstips som jag kan göra hemma och på gymmet i förebyggande syfte. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-25

Helen G skrev om Joylife Solna
    Jag går till Karin som är Kiropraktor. Hon är proffsig på alla sätt, både i bemötande, behandling o rådgivning. Jag går till henne för jag vet att hon håller sig uppdaterad o är kunnig o jag känner ett förtroende o kan få med lätthet prata om vad jag upplever o behöver. Läs mer
  • 2019-02-19

Stefano D skrev om Joylife Solna
    Karin J. vet vad hon gör. Väldigt kompetent naprapat. Läs mer
  • 2019-02-18

Nicole W skrev om Joylife Solna
    1 timmes massage - jätte skönt Läs mer
  • 2019-02-12

Marcus J skrev om Joylife Solna
    Proffsigt helt enkelt. De inger förtroende och man vill komma tillbaka Läs mer
  • 2019-02-05

Anna M skrev om Joylife Solna
    fantastiskt att ha naprapater i huset och i närheten och få hjälp både proaktivt och när det är akut. Bästa förmånen på Vattenfall!!! Läs mer
  • 2019-01-25

Åsa T skrev om Joylife Solna
    Träffat en naprapat för min axel, fick bra behandling och träningsschema och efter tre tillfällen så gott som besvärsfri. Det var väldigt nära jobbet, stort plus:) Läs mer
  • 2019-01-25

Jessica Ö skrev om Joylife Solna
    Väl bemött, lugn och harmoni på kliniken. Bra behandlingslokaler. Väl anpassad behandling efter mina behov. Läs mer
  • 2019-01-17

Christian M skrev om Joylife Solna
    Naprapatbehandling
    bemöttes väl
    Hade inga särskilda men det var positivt Läs mer
  • 2019-01-15

Douglas H skrev om Joylife Solna
    Kiropraktorbehandling
    Mycket bra bemött, gick till djupet med problemet Läs mer
  • Mervi W

2019-01-07

Mervi W skrev om Joylife Solna
    Mycket bra bemötande och behandling! Gabriella som behandlade mig var väldigt duktig massör, hela kroppen kändes mjukare och mer i balans efteråt. Lite kallt i rummet bara (detta var under julmellandagarna med nollgradigt väder), men kanske en värmefläkt i rummet skulle avhjälpa då? Ger betyget utmärkt för behandlingen :-) Läs mer
    2019-01-07 Karin Jönsson svarar Mervi W
    Tack för din feedback! Det är den som gör att vi kan göra våra behandlingar och vårt bemötande ännu bättre. Att det är kallt i rummet ska vi givetvis kika på. / Karin Jönsson, Klinikchef Solna
  • 2019-01-04

Märta T skrev om Joylife Solna
    Jag har fått massage och naprapatbehandlingar. Bemötandet och behandlingarna var bra och dialogen var rak och "på min nivå". Det var tydligt vad jag behövde göra för att bli bättre i rygg/axel. Behandlingarna motsvarade mina förväntningar, men just dialogen var bättre än väntat. En positiv upplevelse! Läs mer
  • 2018-12-12

Carina G skrev om Joylife Solna
    Massage 30 minuter. Trevlig bemött, men 30 min var väl i själva verket 20 min. Dyrt, över 500 kr för 20 min. Inte särskilt avkopplande lokaler. Jag väljer nog inte detta igen, även om bemötandet var jättetrevligt. Läs mer
    2018-12-14 Karin Jönsson svarar Carina G
    Hej Carina, tack för din feed back, det är det som gör att vi kan utvecklas. Vad tråkigt att du upplevde din behandling på detta sätt. Jag skulle gärna vilja veta vad som gjorde att du inte upplevde lokalen som avkopplande. Du är varmt välkommen att höra av dig till mig på 0734426297 alt via karin@joylife.se. Mvh Karin Jönsson, Klinikchef Joylife Solna.
  • Dave K

2018-12-12

Dave K skrev om Joylife Solna
    Supernöjd, rekommenderar starkt och har även rekommenderat till familjemedlemmar. Joylife har "räddat mig" vid två tillfällen nu. En gång från ett ryggskott och en gång från värk långt in i skuldran på grund av någon krampande ihopdragen muskel där inne. Båda gångerna räckte det med ett besök och det gjorde enorm skillnad. Efter ryggskottet gick jag ändå en gång och finjusterade en massa andra spända muskler i kroppen. Läs mer
  • 2018-12-06

Nicklas R skrev om Joylife Solna
    Bra bemötande. Motsvarande mina höga förväntningar med råge. Läs mer
  • 2018-11-28

Poran G skrev om Joylife Solna
    Jag hade tid för behandling massage, trevliga personal, duktig massagör. Läs mer
  • 2018-11-28

Therese S skrev om Joylife Solna
    En styck friskvårdsmassage
    Bra bemötande, kunnig och trevligt omhändertagande som gav det jag önskade Läs mer
    Karin Jönsson gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte