Joylife Solna

Joylife Solna

Behöver du gå till en naprapat eller kiropraktor? Vi på Joylife Solna hjälper dig med dina hälsoproblem. Vi är ett nätverk av legitimerade terapeuter som behandlar allt mellan nack-, höft-, och ryggproblem till idrottsskador. Hos oss är du alltid i trygga händer och vi gör allt för att du ska bli nöjd med behandlingen. Kliniken...

218 omdömen om Joylife Solna

Mats D
Skrev om Joylife Solna

Fick behandling av Gabriella för mina stela och ömmande axlar och rygg. Otroligt bra från början till slut. Har varit på många massagebehandlingar och den här var klart en av de bästa. Superproffs! Tack Gabriella!

Per-Ola Fagerström gillar detta
Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2586 omdömen 4.7 av 2586 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Eva E
Skrev om Joylife Solna

Jag ger omdöme direkt till den behandlare jag möter. Det är inte lite ni frågar efter!

David L
Skrev om Joylife Solna

Behandlande massage av Gabriella. Väldigt bra. Rekommenderas starkt.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen

Det har fungerat väldigt bra. Jag blev väl bemött och fick den hjälp jag behövde.

Joakim Karl Mikael S Joakim Karl Mikael S
Quentin L
Skrev om Joylife Solna

Bokade en avslappnande behandling, 30 min och det blev riktigt skönt. Ska definitivt komma tillbaka.

Maria K
Skrev om Joylife Solna

Proffsigt och vänligt. Bra lokaler.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 879 omdömen 4.7 av 879 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Helena P
Skrev om Joylife Solna

Mycket bra massage, seriöst och trevligt bemötande. Bra läge i Arenastaden

Christina S
Skrev om Joylife Solna

Jag var på min första massage hos Joylife och fick behandling av Gabriella. Proffsigt och varmt bemötande. Mycket skön massage.

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 277 omdömen 5.0 av 277 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Håkan P
Skrev om Joylife Solna

Massage av axlar. Rygg och ben. Över förväntan. Väldigt proffsigt. Intryck av stor kunnighet. Bra bemötande. Lättillgänglig lokal.

Anna B
Skrev om Joylife Solna

Behandlande massage 60 min. Otroligt duktig massös, Gabriella. Enkelt att boka, bra mottagande. Förstående för önskemål, och väl utförd behandling. Inget att anmärka på, och mycket nöjd med min behandling. Kommer att komma tillbaka.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1024 omdömen 4.7 av 1024 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Emma R
Skrev om Joylife Solna

Jag var på massage. Bra bemötande och proffsiga!! Mina förväntningar var höga och jag blev mycket nöjd!

Anil P
Skrev om Joylife Solna

Full Body Massage ,i have explained the pain points which needed to be taken care and got it done exactly how i wanted.

Christian I
Skrev om Joylife Solna

Har köpt tjänsten massage. Jag upplever personalen som kunniga och har ett bra kundbemötande.

Magnus H
Skrev om Joylife Solna

Smidigt att boka och inte minst trevligt och proffsigt!

Ann B
Skrev om Joylife Solna

Massage som behandling. Bra bemött, inet utöver "normalt bemötande" Bra genomförd massage, som förväntad, men inget "extra", därför 3.

Svar från Joylife Solna

Hej Ann, tack för din feedback. Om du vill återkomma till mig vad som hade kunnat öka din upplevelse så får du gärna kontakta mig på karin@joylife.se, jag tar gärna emot din feedback och tankar. Mvh Karin Jönsson, klinikchef, Solna

Kajsa B
Skrev om Joylife Solna

Ok, men inte så bra att jag kommer gå dit igen.

Svar från Joylife Solna

Hej Kajsa, Tack för din uppriktiga mening. Om du vill så får du gärna återkomma till mig på: karin@joylife.se om det är något som du upplevde som saknades eller vad det var som gjorde att du inte blev så nöjd. Med önskan om en fin dag. / Karin Jönsson, klinikchef Solna, Joylife

Teresia K
Skrev om Joylife Solna

Blivit väl omhändertagen av Karin, pga rygg- nack- och muskelproblem, i olika omgångar. Fått bra övningar med mig hem som hjälpt mig att bli bättre snabbare. Bred kompetens, med bla en ny behandling jag aldrig hade gjort innan med en nål som hon stimulerade direkt på muskeln, effektivt resultat, får träningsvärk efteråt. Rekommenderar Karin till de jag känner pga den professionella hjälpen jag fått under dessa ca 2 år som jag gått via jobbet. Fina lokaler har de också.

Lotta J
Skrev om Joylife Solna

Jag bokade medicinsk massage och blev väl bemött från början till slut. Behandlingen upplevdes ändamålsenlig, kunnig, lyhörd och professionell. Jag hade höga förväntningar då jag blivit rekommenderad av en vän och dessa infriades. Känner stort förtroende.

Tove T
Skrev om Joylife Solna

Jag köpte 60min behandlande massage och blev väldigt nöjd, har redan bokat in nästa besök.

Emelie G
Skrev om Joylife Solna

30 min massage. Bra bemötande, lyhörd på det jag behövde hjälp med.

Filip S
Skrev om Joylife Solna

Mycket nöjd med gott resultat. Proffesionell behandling

Srinvas G
Skrev om Joylife Solna

Have registered pain releef masaage but treatment done for relax massage. after massage pain still persist.

Svar från Joylife Solna

Thank you for your review. Please email me on karin@joylife.se so we can help you further.

Nazrin M
Skrev om Joylife Solna

30 minuters massage utfördes med bästa sättet. Är mycket nöjd med mottagningen och tjänsten.

Annika H
Skrev om Joylife Solna

Massagen var fantastisk om man som jag har en rygg, axlar o nacke som är stela och behöver en genomgång.

Anna-Karin K
Skrev om Joylife Solna

Gick på behandlande massage för ont i axlar och spänningshuvudvärk. Fick en tid snabbt, trevligt bemötande och bra massage. Jag är supernöjd

Markus L
Skrev om Joylife Solna

Väldigt nöjd! Besöker Joylife regelbundet, både massage och naprapat. Senaste gångerna hos Marika som är superproffsig, pedagogisk och trevlig! Rekommenderas.

Karin Jönsson och Marika B gillar detta
Mattias M
Skrev om Joylife Solna

Besökt kiropraktor. Proffsig och lyhörd. Fick det jag ville.

FELICIA O
Skrev om Joylife Solna

Smidigt, och jättebra. Kom själv hit på rekommendation, och kan bara bifalla. Är väldigt nöjd med Karin :)

Tiina P
Skrev om Joylife Solna

Mitt första besök hos Gabriella, och hon var fantastiskt duktig. Väldigt nöjd!

Ernesto G
Skrev om Joylife Solna

Jättebra, utmärkt service. Har redan bokat en ny tid.

Carl A
Skrev om Joylife Solna

Jag hade en avslappnande massage, där Gabriella var oerhört kompetent och jag var mycket nöjd med min behandling.

Sergej R
Skrev om Joylife Solna

Behandlande massage för nackspärr. Väl mottagen och fick hjälp men min nackspärr.

Anna P
Skrev om Joylife Solna

Bra bemötande och fick proffsig hjälp!

Johanna B
Skrev om Joylife Solna

Jag har varit kund hos Joylife i flera år för behandling av besvär med spänningar i rygg och nacke och huvudvärk. Jag har gått till ett gäng olika naprapater tidigare och tycker att Karin på Joylife är en av de bästa. Jag kan rekommendera dry needling som jag tycker är oerhört effektivt.

Pia E
Skrev om Joylife Solna

Nybesök / behandling av Kiropraktor. Kände mej väl omhändertagen på förtroendegivande sätt. Detta gjorde att jag bokade ett uppföljningsbesök. Mycket nöjd med behandlingen.

Andreas H
Skrev om Joylife Solna

Professionellt mottagande och kvalitativ massage. Fick även med mig träningstips som jag kan göra hemma och på gymmet i förebyggande syfte. Rekommenderas!

Helen G
Skrev om Joylife Solna

Jag går till Karin som är Kiropraktor. Hon är proffsig på alla sätt, både i bemötande, behandling o rådgivning. Jag går till henne för jag vet att hon håller sig uppdaterad o är kunnig o jag känner ett förtroende o kan få med lätthet prata om vad jag upplever o behöver.

Stefano D
Skrev om Joylife Solna

Karin J. vet vad hon gör. Väldigt kompetent naprapat.

Nicole W

1 timmes massage - jätte skönt

Marcus J
Skrev om Joylife Solna

Proffsigt helt enkelt. De inger förtroende och man vill komma tillbaka

Anna M
Skrev om Joylife Solna

fantastiskt att ha naprapater i huset och i närheten och få hjälp både proaktivt och när det är akut. Bästa förmånen på Vattenfall!!!

Åsa T
Skrev om Joylife Solna

Träffat en naprapat för min axel, fick bra behandling och träningsschema och efter tre tillfällen så gott som besvärsfri. Det var väldigt nära jobbet, stort plus:)

Jessica Ö
Skrev om Joylife Solna

Väl bemött, lugn och harmoni på kliniken. Bra behandlingslokaler. Väl anpassad behandling efter mina behov.

Christian M
Skrev om Joylife Solna

Naprapatbehandling bemöttes väl Hade inga särskilda men det var positivt

Douglas H
Skrev om Joylife Solna

Kiropraktorbehandling Mycket bra bemött, gick till djupet med problemet

Mervi W
Skrev om Joylife Solna

Mycket bra bemötande och behandling! Gabriella som behandlade mig var väldigt duktig massör, hela kroppen kändes mjukare och mer i balans efteråt. Lite kallt i rummet bara (detta var under julmellandagarna med nollgradigt väder), men kanske en värmefläkt i rummet skulle avhjälpa då? Ger betyget utmärkt för behandlingen :-)

Svar från Joylife Solna

Tack för din feedback! Det är den som gör att vi kan göra våra behandlingar och vårt bemötande ännu bättre. Att det är kallt i rummet ska vi givetvis kika på. / Karin Jönsson, Klinikchef Solna

Märta T
Skrev om Joylife Solna

Jag har fått massage och naprapatbehandlingar. Bemötandet och behandlingarna var bra och dialogen var rak och "på min nivå". Det var tydligt vad jag behövde göra för att bli bättre i rygg/axel. Behandlingarna motsvarade mina förväntningar, men just dialogen var bättre än väntat. En positiv upplevelse!

Carina G
Skrev om Joylife Solna

Massage 30 minuter. Trevlig bemött, men 30 min var väl i själva verket 20 min. Dyrt, över 500 kr för 20 min. Inte särskilt avkopplande lokaler. Jag väljer nog inte detta igen, även om bemötandet var jättetrevligt.

Svar från Joylife Solna

Hej Carina, tack för din feed back, det är det som gör att vi kan utvecklas. Vad tråkigt att du upplevde din behandling på detta sätt. Jag skulle gärna vilja veta vad som gjorde att du inte upplevde lokalen som avkopplande. Du är varmt välkommen att höra av dig till mig på 0734426297 alt via karin@joylife.se. Mvh Karin Jönsson, Klinikchef Joylife Solna.

Dave K
Skrev om Joylife Solna

Supernöjd, rekommenderar starkt och har även rekommenderat till familjemedlemmar. Joylife har "räddat mig" vid två tillfällen nu. En gång från ett ryggskott och en gång från värk långt in i skuldran på grund av någon krampande ihopdragen muskel där inne. Båda gångerna räckte det med ett besök och det gjorde enorm skillnad. Efter ryggskottet gick jag ändå en gång och finjusterade en massa andra spända muskler i kroppen.

Nicklas R
Skrev om Joylife Solna

Bra bemötande. Motsvarande mina höga förväntningar med råge.

Poran G
Skrev om Joylife Solna

Jag hade tid för behandling massage, trevliga personal, duktig massagör.