Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Solna Joylife Joylife Solna

Joylife Solna

En del av Joylifewww.joylife.se

Dalvägen 8, 169 56 Solna — Visa karta

Behöver du gå till en naprapat eller kiropraktor? Vi på Joylife Solna hjälper dig med dina hälsoproblem. Vi är ett nätverk av legitimerade terapeuter som behandlar allt mellan nack-, höft-, och ryggproblem till idrottsskador. Hos oss är du alltid i trygga händer och vi gör allt för att du ska bli nöjd med behandlingen.

Kliniken i Solna hittar du på Dalvägen 8 i Arenastaden. Här jobbar en kiropraktor, en naprapat och en massageterapeut med mångårig yrkeserfarenhet inom området. Varmt välkommen att boka tid hos oss!

Läs vad 152 kunder tycker om Joylife Solna

• Niclas S
    Niclas S skrev om Joylife Solna
    Rygg problem som behövdes fixas Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Joylife Solna
    Jag har blivit bemött på ett vänligt och professionellt sätt. Behandlingarna känns mycket bra. Det slutgiltiga resultatet ser jag först i nästa vecka. Läs mer
  • Seria D
    Seria D skrev om Joylife Solna
    Kiropraktik p.g.a. ryggbesvär.
    Väldigt bra bemött.
    Kändes bättre direkt efter besöket. Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Joylife Solna
    Mycket bra upplevelse av både bemötande, behandling och tips till träning efter behandling. Läs mer
  • Catharina K
    Catharina K skrev om Joylife Solna
    Massage
    Proffsigt och trevligt bemötande
    Mina förväntningar infriades och jag rekommenderar gärna Gabriella Fjällström

Xxxxxxxxxx. Ccx xxx cxxbb nnn bb nnnn Läs mer
  • Birthe S
    Birthe S skrev om Joylife Solna
    Kiropraktor. Fick hjälp med mina besvär och blev mkt bra bemött av företaget Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Joylife Solna
    Trevligt bemötande och utmärkt massage för stela kontorsryggen. Läs mer
  • joakim A
    joakim A skrev om Joylife Solna
    Helt ok. Tveksamt om det hjälpte Läs mer
    2018-05-17 Karin Jönsson svarar joakim A
    Hej Joakim
    Tack för att du tog dig tid att lämna feedback. jag skulle gärna vilja att du berättar mer om ditt besök och vad det är som gör att du känner dig tveksam till om det hjälpte. Du får gärna kontakta mig på 0734-426297 eller karin@joylife.se

Mvh Karin Jönsson, klinikchef, Solna
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Joylife Solna
    Väldigt fint bemött i telefon. Och jättenöjd med kiropraktorbehandlingen. Karin är väldigt duktig. Bara rosor. Läs mer
  • Inger h
    Inger h skrev om Joylife Solna
    Naprapat.
    Upplevde hen som rätt osäker initialt, men fick mer förtroende för hen efter ett par behandlingar. Läs mer
    2018-05-17 Karin Jönsson svarar Inger h
    Hej Inger.
    Tack för din feedback! Om det är något mer du skulle vilja ta upp angående ditt besök/dina besök hos oss så får du gärna höra av dig till mig på 0734-426297 eller karin@joylife.se

Mvh Karin Jönsson, klinikchef Solna
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Joylife Solna
    * Naprapat
    * Fick via hemsidan tag på en tid som passade. Bra genomgång av mina besvär. Lyssnade o förklarade
    * Har varit där förut. Känner att de är proffs
    * Fick hjälp med det akuta! Läs mer
  • Tina R
    Tina R skrev om Joylife Solna
    Naprapati. Fick adekvat hjälp av duktig naprapat. Gick två gånger och det var det som behövdes. Läs mer
  • Charlotta Å
    Charlotta Å skrev om Joylife Solna
    proffsigt bemötande och fick fin hjälp Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Joylife Solna
    Har sökt behandling vid olika tillfällen för diskbråck, hälsporre och "nervkläm" (falsk ischias) i höften. Har alla gånger fått ett mycket trevligt bemötande med bra kompetens och behandling med en fin servicenivå. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Joylife Solna
    Bra bemötande och fick bra hjälp samt övningar att utföra hemma Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Joylife Solna
    Bra naprapat som manipulerade min rygg till det bättre. Läs mer
  • Kassel H
    Kassel H skrev om Joylife Solna
    Utmärkt mottagande och hjälp

Med vänlig hälsning
    Helen Läs mer
  • Eriksson A
    Eriksson A skrev om Joylife Solna
    Jag var på idrottsmassage hos Gabriella. Jag är van vid hårdhänt massage och upplevde Gabriellas massage som något mjuk, där och då. Dagen efter kände jag en ömhet omkring det masserade området så jag antar att hon tog i alldeles lagom. Jag kan varmt rekommendera Joylife. Läs mer
  • Persson Liliegren M
    Persson Liliegren M skrev om Joylife Solna
    Snabb och bra naprapatbehandling av ömmande rygg. Trevligt bemött av kunnig personal. Kommer garanterat nyttja denna tjänst om behov finns i framtiden. Läs mer
  • Kron H
    Kron H skrev om Joylife Solna
    Hej

Dom är säkert väldigt kompetenta och mycket trevliga men jag tycker att priserna är för höga. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Joylife Solna
    Jag har varit på klassisk massage och är väldigt nöjd. Läs mer
  • Rodrigo G
    Rodrigo G skrev om Joylife Solna
    Allt var bra. Bra lokal och bra massage Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Joylife Solna
    Jag behövde hjälp mot låsningar/Smärtor i rygg. Fick tid hos naprapat. Det var enkelt att boka tid och inga problem att hitta. Behandlingen startade på utsatt tid.

Jag har gått vidare med behandling nr2 och hr bokat nr3 också. Sen får vi se om det räcker eller behövs fler tillfällen.

Jag är nöjd med Joylife! Läs mer
    Jag mår bättre efteråt.
    Skulle rekommendera Joylife. Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Joylife Solna
    bara positiv. lätt att boka tid, bra bemötande och bra undersökning. kiropraktorbesök. Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Joylife Solna
    Karin -en väldigt bra kiropraktor Läs mer
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Joylife Solna
    Snabbt och enkelt att boka tid.
    Bra behandling och snabbt resultat! Läs mer
  • Putte R
    Putte R skrev om Joylife Solna
    Väldigt bra bemött av Karin Jönsson.
    tydlig med vad hon kom fram till och berättade vad hon skulle göra. Det hon var osäker på avstod hon och remitterade mig till olika instanser för att få bättre koll innan återbesöket.
    Fram till nu mycket nöjd hur de tagit sig an mina skador. Läs mer
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Joylife Solna
    Ville veta om muskelinflammation eller spricka i ett revben.

Fick ett riktigt trevligt och proffsigt bemötande där kiropraktorn utifrån mina svar på hennes frågor snabbt lyckades isolera problemet och kunde konstatera vad som var problemet.

Första gången hos en kiropraktor så inga direkta förväntningar.

En mycket positiv upplevelse! Läs mer
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Joylife Solna
    Hej!
    Jag gick till Joylife, för jag behövde hjälp med massage, för jag hade fått nackspärr. Jag fick tid väldigt fort, en dag senare. Nu har jag gått där några gånger och känner att de har fått bort nackspärren. De är kunniga och, enligt mina observationer, såg min massör på en gång vad som var fel. Jag har en gång till som jag ska dit, för en efterkontroll,, vilket känns proffisionellt att inte släppa kunden, när allt börjar bli bra.

Camilla Östergren Läs mer
  • Valter K
    Valter K skrev om Joylife Solna
    De var ett trevligt bemötande. Receptionisten var trevlig, receptionen skön och toaletter fräscha. Karin, min naprapat, började processen bra med att fråga vad jag upplevde som besvärande för att sedan klämma på ryggen för att se hur det såg ut. De två stämde överens och hon satte igång och knåda mm. Karin är väldigt trevlig och mötena kändes aldrig påträngande eller jobbigt art hon rörde på mig. Det var proffsigt och fick bra resultat.
    Det ända negativa var att antingen bokade Karin fel eller så missuppfatta jag men jag tolkade att vi skulle ha ”check up” hur det hade gått EN månad efter sista mötet. Men det blev TVÅ månader. Inge problem då ryggen blev bra, hon sa också att jag kunde kontakta innan mötet ifall det blev besvär. Men förutom det så har de varit utmärkta! Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Joylife Solna
    Jag tycker att bemötandet är, och har varit toppen från första början. Har hittills endast utnyttjat dem för avslappnande massage men skulle absolut vända mig dit även för rehabilitering, förebyggande etc. Det är lätt att boka tid men också lätt att omboka tid vid behov. Jag är mycket nöjd som kund. Läs mer
  • Carola E
    Carola E skrev om Joylife Solna
    Sökte akut till Joylife då jag fick ett ryggskott måndagmorgon. Joylife var flexibla med tider under dagen och jag fick ett mycket proffsigt bemötande. Träffade Naprapat Daniel som gav ett lungt och påläst intryck och behandlingen gav effekt. Läs mer
  • Börje N
    Börje N skrev om Joylife Solna
    Jag har sökt kiropraktikhjälp och fått mycket gott mottagande. Jag har så långt enbart positiva erfarenheter av företaget. Läs mer
  • Rupesh K
    Rupesh K skrev om Joylife Solna
    It was wonderful experience, really professional. Läs mer
    Karin Jönsson, Per-Ola Fagerström gillar detta
  • Johan H
    Johan H skrev om Joylife Solna
    Jag nyttjade friskvårdbidraget och köpte massage. Tjänsten levererades på ett bra sätt och jag är nöjd med upplevelsen. Positivt att lokalen fanns nära min arbetsplats. Läs mer
    Karin Jönsson, Per-Ola Fagerström gillar detta
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Joylife Solna
    Mycket bra! Rekommenderas varmt.
    Besökte Adrian och är mycket bättre efter bara några behandlingar. Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Joylife Solna
    Jag har bara positiva erfarenheter av Joylife. Alla jag har kommit i kommit i kontakt med har varit servicevänliga och tillmötesgående. Speciellt min Naprapat Karin Jönsson som jag hade turen att hamna hos via ett återbud. Hon är positiv, fantastiskt duktig, proffsig, glad, trevlig och man kan fråga henne om det mesta. Hon tar sig tom tid att svara på mejl (snabbt) om man har en fråga. Fem stjärnor/Göran Ahrnfeldt Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Joylife Solna
    Fått fantastiskt mottagande av professionella yrkesmän/kvinnor som lyssnar på och sätter sig in i kundens problem. Fått hjälp me d problem i ländrygg och känns som om vi är på rätt väg, även om det verkar ta lite tid att få ordning på ryggen. Läs mer
  • Inger L
    Inger L skrev om Joylife Solna
    Lätt att boka tid, närhet till mitt jobb. Positiv och lugn miljö, bra utbud av tjänster har själv använt mina friskvårdspengar 2 år i rad för behandlande massage mycket bra, Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Joylife Solna
    Jag har gått till era naprapater, ffa Karin. Jag har varit supernöjd med behandlingarna och resultatet. Karin är proffsig och engagerar sig från första minut man träffar henne! Läs mer
  • Shawn G
    Shawn G skrev om Joylife Solna
    Karin did an outstanding job on me. While her approach can be painful it is without a doubt effective. She identified and treated problems I didn’t know I had. As a result I have so much less pain than I have had in years. I highly recommend Joylife and Karin! Läs mer
  • Ann N
    Ann N skrev om Joylife Solna
    Mycket trevlig och kunnig kiropraktor. Har rekommenderat henne till flera av mina vänner. Läs mer
  • Angelika V
    Angelika V skrev om Joylife Solna
    Väldigt bra bemötande. Kiropraktor. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Helen S
    Helen S skrev om Joylife Solna
    Jag var där för en behandling av min kiropraktor som jag gått hos tidigare och som jag är väldigt nöjd med. Själva bemötandet i receptionen osv när jag kom dit (jag var ganska tidig) var mycket bra. Jag blev väl omhändertagen. Läs mer
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Joylife Solna
    Jag var hos Joylife första gången hösten 2016. Har sedan varit där för både naprapat och behandlande massage. De har verkligen överträffat mina förväntningar! Mina axelproblem är borta, och min ländrygg blir bara bättre och bättre. Karin är fantastiskt engagerad och vill hela tiden få till den bästa av lösningar. Gabriella hjälper till genom behandlande massage som också har jättebra effekt. Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Joylife Solna
    Trevligt bemötande
    Lätt att få tid
    Perfekt behandling - helt ok efter 2 behandlingar Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Joylife Solna
    Positivt, avslappnat och proffsigt bemötande. Smärtsam (;-) men effektiv behandling. Besvären med ryggskottet försvann snabbt. Bra rådgivning och konkreta rehab-övningar. Läs mer
  • Amanda K
    Amanda K skrev om Joylife Solna
    Behandlande massage.

Mycket bra bemötande! Läs mer
  • Tora Elisabeth R
    Tora Elisabeth R skrev om Joylife Solna
    Proffsigt bemötande, bra och effektiva behandlingar, bra tips på egna övningar, lätt att boka tid Läs mer

Dalvägen 8, 169 56 Solna