Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Norrmalm Juristfirman Greger Åhlin AB

Juristfirman Greger Åhlin AB

Kungsgatan 48, 111 35 Stockholm — Visa karta

Kindstugatan 1, 11131, STOCKHOLM
Anna Rinman Familjerättsbyrå
Bonnie L:
Det är inte jag utan min syster som varit klient hos Anna Rinman. Min syster är numera dement och kan tyvärr inte svara på en sådan här förf...

Läs vad 3 kunder tycker om Juristfirman Greger Åhlin AB

• Bisse S
    Bisse S skrev om Juristfirman Greger Åhlin AB
    Har anlitat Greger i en hyrestvist, av mig och min dotter får han absoluta toppbetyg. Ärlig, pålitlig, lugn och trygg. Han kunde t.o.m få min dotter att lugna ner sig vilket inte är lätt alla gånger. Men framförallt måste jag nog säga att vad jag uppskattar mest är nog hans ärlighet även fast han kunde förlora oss som kunder så valde han att tala om att våra chanser var små och att vi borde tänka efter innan vi bestämde oss för att gå vidare med honom.
    Bara en sån sak får man inte höra ofta från en säljare, för hur det än är så säljer han ju sina tjänster.
    Rekommenderar denna advokat med hela mitt hjärta.
  • Jeanna Q
    Jeanna Q skrev om Juristfirman Greger Åhlin AB
    Jag har anlitat Greger Åhlin igen och denna gången finns inget tvivel om högsta poäng vilket jag ångrar att jag inte gav redan förra gången. Kanske för att jag då inte var van vid betygsättning och har extremt höga krav på full poäng - vilka dock Greger Åhlin motsvarar. Har aldrig träffat eller hört talas om en sådan kunnig och trevlig jurist. Punktlig, ärlig i prissättning, tillmötesgående och positiv. Alltid lugn, även när man själv är provocerad av ärendet som gäller. Nu är jag på gång en tredje gång att anlita honom. Mvh Jeanna Q
  • Jeanna L
    Jeanna L skrev om Juristfirman Greger Åhlin AB
    Jag rä gärna den första som rekommenderar Juristfirman Greger Åhlin AB. Vår släkt har haft omfattande kontakter med Greger Åhlin i samband med arvsfördelning, villaförsäljning och husköp samt ångerköp. Jag måste säga att jag blev imponerad av denna unge mans kunnighet, snabbhet och omdömesförmåga, vilket också mina kräsna släktingar var! Han förflyttade sig inom Sverige när man behövde honom också.Kan dock inte lovat att han gör så fortfarande, då jag tror han fått mer att göra. Inte heller var han dyr. Ett trevligt sätt är inte heller fel och det har han verkligen. Det är väl typiskt att en kanonkille INTE har rekommendationer här än. Han har annat för sig än värva fans, antagligen ... REKOMMENDERAS!

Kungsgatan 48, 111 35 Stockholm