Justjättebrajobb i Sverige AB

4.0

4 omdömen om Justjättebrajobb i Sverige AB

Isak S
Skrev om Justjättebrajobb i Sverige AB

Mitt badrum totalrenoverades och nya golv lades Jag är så nöjd med allt. Arbetet, kommunikationen, priset, bemötandet, ja allt. Har aldrig förr varit så trygg med hantverkare!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Björn Anders Gunnar W
Skrev om Justjättebrajobb i Sverige AB

Rekommenderas! Proffsigt genomfört och ger den lilla extra servicen. Hade en bra kontakt genom hela processen. Gjorde jobbet inom tidsplanen och med bra kvalitet.

Manssoura F
Skrev om Justjättebrajobb i Sverige AB

Magiskt Nöjd! Totalrenoverade mitt badrum från 1986 och anlitade JJJAB. Jag tog in 12 offerter från olika företag men efter att ha träffat David från JJJAB valde jag att anlita honom. Jag kan inte understryka hur nöjd jag är. Inte bara med slutprodukten utan med killarna som jobbade hos mig, David (projektledare) specifikt. Det är så tydligt att kunden står i fokus och att de alltid ska bli så bra för kunden som möjligt. De är snabba men ändå noggranna. David speciellt är superbra på människor. Han är tydlig, ärlig och trygg....

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

THORSTEN S
Skrev om Justjättebrajobb i Sverige AB

Skriver på intyg åt ickebehöriga elektriker