K Karaoke AB

K Karaoke AB

2.0

4 omdömen om K Karaoke AB

Anna Ebba Elisabet H

Personal och ordningsvakter som går i gång på att få utöva makt. Personalen försökte ta betalt för fler personer än vad vi var och lägga på extra för att vi betalde en minut efter att vår tid gick ut trots att de släppte in oss för sent från början. Rekommenderar ingen att gå hit. Låtutbudet var dessutom dåligt. Upplevdes som att vakter och personal satt i system att vara aggressiva och på så sätt få folk att inte tjafsa och kunna ta extra betalt.

Leif Patric R
Skrev om K Karaoke AB

Karaoke - 5 stjärnor Service -5 stjärnor Mat - Ingen aning, men säkert 5 stjärnor

Johanna L
Skrev om K Karaoke AB

Vi hade stora rummet i 2 h=3200kr. När tiden gått ut började de kontrollera nykterheten hos folk i sällskapet. Tredje personen (minst) de ville kontrollera var min sambo som druckit vatten i 30-60 min. Då kom vakten in och ville prata med honom för att säkerställa att han inte var packad. Sen vägrade vakten låta mig stå med och lyssna när de talade. Det de inofficiellt kom fram till var att de inte tjänar pengar på folk som dricker vatten. Vi fick nog och valde själva att gå. Ett sällskap på över 15 pers. Otroligt oseriöst. Ett födelsedagsfirande som förstördes. Rekommenderas ej!

Pär S
Skrev om K Karaoke AB

Sämsta stället i Stockholm. Gå inte hit och tro att man ska automatiskt ska få roligt för personalen och vakterna tar ner dig på en nivå som du inte vill vara på...